Сайт Coins.game є шахрайством
Я вніс на сайті 423 XRP і виграв близько 300 XRP у сотнях ігор. Я подав запит на зняття коштів, щоб завершити гру дня, але це було зупинено з міркувань безпеки та через порушення політики. Я надав всю необхідну інформацію та посвідчення особи, але це було зупинено незалежно від причини. Це дуже несправедливий і порочний сайт, тому, будь ласка, не використовуйте його.
Coins.game site is fraud
I deposited 423 XRP on the site and won about 300 XRP through hundreds of games. I requested a withdrawal to end the day's game, but it was stopped for security reasons and that it violated policy. I have submitted all requested information and ID, but it is stopped regardless of the reason. This is a very unfair and vicious site, so please do not use it.
Привіт!
Хоча я вважаю, що це був жахливий досвід, і я щиро ціную зусилля, які ви щойно продемонстрували. У мене ще є запитання, якщо ви не заперечуєте.
Яку політику, за словами казино, було порушено?
Здається, що ви з якоїсь причини не пройшли перевірку KYC.
Ви можете бути конкретнішими? Можливо, ми зможемо допомогти, коли проблема стане більш очевидною.
Hi there!
Though I imagine it must have been a terrible experience, and I truly appreciate the effort you just showed. I still have a question, if you don't mind.
What policy the casino claimed was violated?
It almost sounds like you did not pass the KYC verification for some reason.
Can you please be more specific? We might be able to assist once the problem is more obvious.
Привіт, це казино - сміття. Він керує всіма іграми. Я давно граю і не знаю, як виграти. Вони шахраї.
Hi, this casino is rubbish. It has all the games managed. I've been playing for a long time and I don't know how to win. They are scammers.
Hola es una basura este casino tiene todos los juegos manejados estoy jugando dé un montón de tiempo y no sé puede ganar nunca son unos estafadores
Привіт! Ви маєте на увазі, що ігри здаються підробленими або RTP не високий або не такий високий, як вказує казино для ігор? Ви можете це десь побачити чи ні?
Hi, do you mean that the games seem to be fake or that the RTP is not high or not as high as the casino indicates for the games? Are you able to see it somewhere or not?
Так, це велика купа лайна, наповнена злодіями. Я обіцяю тобі coins.game, я не заспокоюся, доки ти не втратиш ліцензію, оскільки ти вкрав у мене суму, яка змінить життя. Ти намагаєшся трахнути неправильного варвара (я не думаю, що можу вжити слово, яке зазвичай вживають), і тепер я трахну тебе... пам’ятай, що немає мастила, жодна закусочна не прийде
Yes it is a big pile of crap filled with thiefs. I promise to you coins.game I will not rest until you'll loose your license since you stole a life changing amount from me. You trying to f.ck wrong barbarian ( I don't think I can use the word that usually is used ) and now I'll f..k you... remember no lube no diner is coming
Я бачив, що це складна ситуація, а також те, що скаргу було повторно відкрито . Я сподіваюся, що цю ситуацію можна якось вирішити і все вийде добре.
У всякому разі, тепер нам доведеться чекати подальшого розвитку подій.
I have seen that it is a complicated situation and also that the complaint has been reopened. I hope that this situation can be resolved somehow and it will turn out well.
Anyway, now we will have to wait for further developments.
Я не думаю, що це зовсім складно, я вважаю, що це дуже легкий випадок, оскільки я маю всі докази, необхідні для підтвердження своїх слів, а вони нічого не мають. Перш ніж надіслати своє «погане підтвердження адреси», я запитав, чи цього буде достатньо, інакше я можу піти отримати щось інше, і оскільки я не отримав негативної відповіді, я продовжив те, що мав. Я не хочу кидати їх і обзивати, тому що мені все одно подобається, незважаючи на цю неприємну ситуацію, але іноді доводиться робити те, що потрібно робити.
I don't think it is complicated at all I believe it is very easy case since I have all of the evidence required to confirm my statements and they have nothing. Before sending my "bad proof of address" I asked if it will suffice otherwise I can go get something different and since I didn't get negative answer I did proceed with what I had. I don't want to trash them and call names since I still like it irregardless this unpleasant situation but sometimes one has to do what one has to do.
Я розумію про що ви говорите. Тому ми дозволимо нашій команді переглянути все це ще раз, і, сподіваюся, це можна якось виправити.
I understand what you are talking about. So we'll let our team take a look at it all again and hopefully it can be fixed somehow.
Ви не можете грати в цьому казино, вони злодії, з кожним днем у цьому казино стає все гірше, днями я зробив 2 перекази по 30 євро, і тепер вони не знають, де гроші, ви ніколи не можете виграти, у них усі ігри керовані, ніхто ніколи не відповідає, якщо ви щось говорите котом, вони блокують вас, це хренове казино
You can't play in this casino, they are thieves, every day this casino gets worse, the other day I made 2 transfers of €30 each and now they don't know where the money is, you can never win, they have all the games managed, no one ever answers, if you say something in the cat they block you, it's a shitty casino
Qué no se puede jugar en este casino qué son unos ladrones cada día va peor este casino en otro día e hecho 2 transferencia de 30€ cada una y ahora no saben dónde están el dinero dé ganar no se puede ganar nunca qué tiene todos los juegos manejados No contestan nadie nunca si dices algo en el cat té bloquea es un casino de mierda
Вони шахраї і ніхто нічого не робить. Я ніколи не грав у багатьох казино, але це шахрайство. Оскільки у них є ліцензія, то це дуже рідко.
They are scammers and nobody does anything. I have never played in a lot of casinos but this is a scam. Since they have a license, it is very rare.
Son unos estafadores y nadie no hace nada nunca e jugado en un montón de Casinos pero éste es un estafa como tienen licencia es muy raro
Привіт! Мені прикро почути про ваш поганий досвід роботи з казино.
Коли ми говоримо про перекази, ви маєте на увазі, що ви намагалися зняти або внести? Коли ви їм пишете, що сталося з грошима, вони вам взагалі нічого не пишуть?
Спробуйте розповісти мені трохи більше, будь ласка.
Hi, I'm sorry to hear about your bad casino experience.
When we talk about transfers, do you mean that you tried to withdraw or deposit? When you write them what happened to the money, they don't write you anything at all?
Try to tell me a little more, please.
Fraudulent casino does not pay out winnings, players do not play in this casino. You will not receive your winnings. Play in any other place where there are good reviews or statuses. These are scammers, you know, they do not pay out even a small amount.
Шахрайське казино не виплачують виграш , гравці не грайте в це казино. Свій виграш ви не отримаєте. Грайте в любе інше там де хороші відгуки чи статуси . Це шахраї знайте вони навіть малу суму не виплачують.
This is a fraudulent casino that does not pay out winnings, there is a bank confirmation. The support chat is terrible, does not respond, but the status is done, when there are no funds on the balance, does not give out winnings. Players do not play this casino !!!!
Це шахрайське казино , яке не виплачує виграш є підтвердження банку . Чат підтримки жахливий не реагує, зато статус робить виконано , коли навіть коштів нема на балансі , не видає виграш. Гравці не грайте в це казино !!!!
Привіт,
Я думаю, ви відчуваєте себе дуже розчарованим. Сподіваюся, ви не заперечуєте, якщо я допоможу іншим декількома деталями, які я знайшов у скарзі: «Гравець з України намагався зняти 10 000 грн, але кошти були надіслані на чужий рахунок. Служба підтримки не відповідає, і гравець не отримав жодних коштів на свій ігровий баланс або банківську картку, підозрюючи обман із підробленою квитанцією».
( повна скарга тут 👈)
Перш за все, я можу запевнити вас, що Наталія чудово вирішує питання, і вона не перестане шукати кожну невідповідність у справі. Тому, будь ласка, розслабтеся; вона буде старанно працювати над просуванням справи з представником казино. На щастя, людина чуйна.
Hello,
I imagine you feel very frustrated. I hope you don't mind if I help others with a few details I found in the complaint: "The player from Ukraine attempted to withdraw 10,000 UAH, but the funds were sent to someone else's account. Customer support is unresponsive, and the player has not received any funds in their gaming balance or bank card, suspecting deception with a fake receipt."
First of all, I can assure you Natalia is a great resolver and she won't stop pursuing every inconsistency in the case. Therefore, please relax; she will diligently work to advance the case with the casino representative. Luckily, the person is responsive.
Thank you for your help, I hope my question will be resolved. I want players to know how the casino cheats and does not give out winnings, only in the casino to make deposits, and if you win some small part of the deposit, they do not even give it to you. I have not encountered such fraud, not giving out winnings for more than a month, they cheat with those invalid receipts, the support service does not even respond.
дякую Вам за допомогу, я надіюсь , що моє питання вирішиться. Я хочу щоб гравці знали як казино обманюючи не видає виграш, тільки в казино щоб робили депозити , а виграв якусь малу частину з депозиту , вони тобі навіть його не дають. Ще такого шахрайства я не зустрічала щоб не віддавати виграш більше місяця , обманюють з тими не дійсними квитанціями, служба підтримки навіть не реагує .
Дякуємо, що винесли це питання на форум. Минуло стільки часу, а проблема не вирішена, що серйозно, і завдяки вам дізнаються інші.
Зараз я б не дуже покладався на підтримку казино. Якщо це можливо, пошкодуйте свої нерви і дайте Наталії впоратися з цим.
Thank you for bringing this issue up to the forum. It has been such a long time, and yet the problem has not been resolved, which is serious, and others will be informed thanks to you.
Right now, I would not rely on casino support very much. If at all possible, spare your nerves and let Natalia handle that.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.