Мило з вашого боку, дякую.
Отже, якщо я правильно зрозумів, лише після кількох вдалих вилучень вони помітили, що ви неправильно ввели дату народження. правильно? Але це була велика помилка, чи там просто якийсь номер змінили?
Nice of you, thank you.
So, if I understand correctly, only after a few successful withdrawals did they notice that you had entered the wrong date of birth. Right? Was it a big mistake, though, or just some number was changed there?
Дуже чудове казино, можу тільки рекомендувати. Спочатку у мене були проблеми з виплатою, але казино виправило це, щоб я міг виплатити свій виграш. Дуже чудова платформа, багато ігор, дуже весело, так тримати
A very great casino, I can only recommend it. I had problems with the payout at first but the casino fixed it so I could pay out my winnings. Very great platform, lots of games, really fun, keep it up
Ein sehr tolles Casino kann ich nur empfehlen ich hatte zwar erst Probleme mit der Auszahlung die wurde aber vom Casino behoben somit konnte ich meinen Gewinn auszahlen sehr tolle Plattform viele Spiele macht echt Spaß weiter so
Привіт! Позитивний досвід, це круто. Я щойно побачив ваш відгук користувача та отримав його схвалення, тому інші користувачі, які зосереджуються на відгуках користувачів, мають свіже «оновлення».
Якщо дані профілю правильні, ви живете в Німеччині. Якщо можна, я хотів би дізнатися більше про початкову проблему виплати. Наскільки я вважаю, досить багато постачальників платіжних послуг час від часу стикаються з різними проблемами в певних країнах. Можливо, якісь стосунки з міжнародними трансферами?
Hi there! A positive experience, that's cool. I just saw your user review and got it approved, so other users focusing on user feedback have the fresh "update".
If the profile details are correct, you live in Germany. If I may, I would like to learn more about the initial payout problem. As far as I believe, quite many payment providers are experiencing various issues in certain countries from time to time. Any relations with international transfers, perhaps?
У мене були проблеми, тому що казино виплачує лише за допомогою Skrill, яка для мене не працює. Після звернення в службу підтримки мої гроші, які були в євро, були обміняні на біткойни, щоб я міг виплатити, і гроші були доступні в моєму гаманці того ж дня.
I had problems because the casino only pays out with Skrill, which doesn't work for me. After contacting support, my money which was in euros was exchanged for Bitcoin so that I could pay out and the money was then available in my wallet on the same day.
Ich hatte Probleme da das Casino nur mit skrill auszahlt was bei mir nicht geht nach dem Kontakt mit dem Support wurde mein Geld was in Euro war in Bitcoin getauscht so das ich auszahlen konnte das Geld war dann auch auf meinem Wallet am gleichen Tag verfügbar
Це звучить досить добре. Ви зазвичай використовуєте криптовалюту чи не дуже?
That sounds pretty good. Do you usually go for crypto or not that much?
Дійсно шкода, що це не в наших руках, оскільки ми не займаємося питаннями спортивних ставок.
Чи пробували ви веб-сайти, рекомендовані вам у вашій скарзі ?
Про всяк випадок я їх знову викладу тут. Наразі ми знаємо ще деякі, тож повідомте нам, якщо вам пощастить.🙏
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
Truly sorry that it is out of our hands, as we don't handle sports betting issues.
Have you tried the websites recommended to you in your complaint?
I will post them again here, just in case. There are some more we know of now, so please let us know if you'll have any luck.🙏
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
а як щодо askgamblers.com? Я бачив цю компанію на вашому сайті
what about askgamblers.com? I saw this company on your site
Я не впевнений щодо них, але ви можете спробувати будь-що, щоб отримати необхідну допомогу. правильно?
I am not sure about them, but you can try whatever to get the help you need. Right?
Можливо, у вас є якісь оновлення щодо KYC для нас?
Do you have any updates regarding the KYC for us, perhaps?
ні, тепер вони попросили ще 15 днів, щоб зробити KYC
no, now they've asked for another 15 days to do the KYC
nao, agora pediram mais 15 dias para fazer o KYC
Сказали до 15 днів, чи сказали, що буде 15 днів?🤔
У будь-якому випадку, я сподіваюся, що ви зможете якомога швидше пройти перевірку, а потім вивести свій виграш.
Будь ласка, тримайте нас у курсі та повідомляйте, якщо наша група розгляду скарг потребує втручання після закінчення зазначеного часу.
Did they say up to 15 days, or they said that it'll take 15 days?🤔
Anyhow, I hope that you will be able to pass the verification as soon as possible and then withdraw your winnings.
Please keep us updated and let us know if, after the time frame stated, our complaints team needs to intervene.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.