Привіт.
Ну, ви бачили індекс безпеки цього казино? Я маю на увазі, що це справді попередження 👈
Вибачте, але ця інформація базується на фактичному стані казино:
«Висока вартість утриманих виграшів у скаргах гравців по відношенню до розміру казино
Ми також врахували інші фактори, які негативно вплинули на Індекс безпеки казино».
Тож, на жаль, поки що ми маємо дати скаргі деякий час, щоб продовжити роботу. Вірте чи ні, але команда дуже віддана справі.
Крім того, Джаро не сказав, що «казино дало досить вичерпне пояснення того, що пішло не так і чому вони заблокували ваш обліковий запис». Ви, напевно, втратили суть під час перекладу тексту. 🤷♀️
Hello.
Well, have you seen the safety index of this casino? I mean, it is quite a warning 👈
I'm sorry, but this information is based on the actual state of the casino:
"High value of withheld winnings in player complaints in relation to the casino's size
We also considered other factors, which had a negative impact on the casino's Safety Index"
So, sadly, for now, we have to give the complaint some time to proceed further. Believe it or not, the Team is very dedicated.
Additionally, Jaro didn't say "the casino gave a pretty comprehensive explanation of what went wrong and why they blocked your account." You probably lost the point while translating the text. 🤷♀️
Автоматичний переклад.