ФорумКазиноCoins.Game Casino - загальне обговорення

Coins.Game Casino - загальне обговорення

1 рік тому від drksux
|
11740 переглядів 102 відповідей |
|
1 2...6
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Coins.Game Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Вони скасували мій бонус, сказавши, що у мене є 2 облікові записи.. це буде 48 годин без обертання їхнього фальсифікованого Lucky Wheel..

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
drksux
1 рік тому

Привіт, чесно кажучи, я не заздрю твоєму становищу. Щодо кількох облікових записів, чи не міг би хтось із членів вашої родини чи сусідів відкрити рахунок в одному казино з однієї IP-адреси?

Однак я помітив, що ви вже встигли подати скаргу , тому наша команда зробить усе можливе, щоб вам допомогти.

У будь-якому випадку, казино щойно взяло ваш бонус? Вони не закрили ваш рахунок?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт... дякую за увагу..

Насправді в моєму домі більше ніхто не грає, щоб виправдати цю ситуацію, але казино coins.game уже зняло обмеження з мого облікового запису. Я вважаю, що це була просто помилка.


Ще раз дякую, проблему вирішено.

Автоматичний переклад.
drksux
1 рік тому

Чудово, тож, схоже, це була лише швидка перевірка вашого рахунку, і якщо казино здало щось підозріле, вони вжили необхідних заходів.

Проте я радий, що ситуація вирішилася відносно швидко та гладко.

У будь-якому випадку, я можу попросити вас оновити скаргу та сказати Петронеллі, що все гаразд? Це, звичайно, було б дружньо та доречно.

Крім того, чи вдалося вам у підсумку отримати згаданий бонус?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Всім привіт, хочу зробити відгук щодо до сайту Coins.game casino Дуже швидка реєстрація без заповнення особистих даних, все добре доки ви не виграєте значну суму. Перший тиждень а то й два, все було добре, навіть кошти виводили без верифікації, а далі почалося... Попросили верифікуватися, в них на сайті є програма, яка автоматично верифіковує, програма мене верифікувала а їх працівники з лайв чату написали, що їм треба ще до 48 годин і вони дадуть відповідь на пошту. Через 60 годин відповіді я не отримав і знову звернувся в лайв чат, і на цей раз вони мені написали, що їм треба ще 15 днів для верифікації і перевірки мого рахунку, тобто програма мене верифікувала за декілька хвилин, а їм треба більше ніж пів місяця!!! Нікому не радив би грати в цьому казино, якщо сподіваєтеся забрати свій виграш, якби я до реєстрації прочитав би відгуки людей то таких проблем не мав, будьте пильні, бережіться аферистів

havilei
11 міс. тому

Те ж саме. Сказали чекати 15 робочих днів

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Всім привіт, хочу зробити відгук щодо до сайту Coins.game casino Дуже швидка реєстрація без заповнення особистих даних, все добре доки ви не виграєте значну суму. Перший тиждень а то й два, все було добре, навіть кошти виводили без верифікації, а далі почалося... Попросили верифікуватися, в них на сайті є програма, яка автоматично верифіковує, програма мене верифікувала а їх працівники з лайв чату написали, що їм треба ще до 48 годин і вони дадуть відповідь на пошту. Через 60 годин відповіді я не отримав і знову звернувся в лайв чат, і на цей раз вони мені написали, що їм треба ще 15 днів для верифікації і перевірки мого рахунку, тобто програма мене верифікувала за декілька хвилин, а їм треба більше ніж пів місяця!!! Нікому не радив би грати в цьому казино, якщо сподіваєтеся забрати свій виграш, якби я до реєстрації прочитав би відгуки людей то таких проблем не мав, будьте пильні, бережіться аферистів

11 міс. тому

привіт Я бачу, що є деякі проблеми з перевіркою. Я, звичайно, розумію, що це неприємно, якщо ви вже пройшли верифікацію, а раптом казино каже вам, що йому потрібно більше часу, щоб зробити те, що ви вже успішно пройшли. Однак ми даємо казино 14 днів для вирішення KYC, тому, якщо це займе більше часу, не соромтеся зв’язуватися з нами, і ми спробуємо допомогти.

У будь-якому випадку, я також знаю, що казино дуже уважно ставляться до цього процесу, і, можливо, у вашому випадку є деякі факти в контексті перевірки, які казино все ще має перевірити. Тож я не став би скептично налаштований відразу, оскільки ви сказали, що поки що все працює нормально, і потрібно почекати деякий час, щоб побачити, як це розвиватиметься. Можливо, вам повідомлять раніше про перевірку і все складеться добре.

Крім того, ви також ввели відкликання, і воно зараз очікує на розгляд через перевірку?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Те ж саме. Сказали чекати 15 робочих днів

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт! Як я писав у своєму попередньому дописі, ми даємо казино 14 днів, щоб завершити процес KYC. Отже, якщо у вас усе ще виникають проблеми, але нічого не вирішується, дайте мені знати.

У будь-якому разі проблема лише з перевіркою чи ви також подали заявку на зняття коштів?

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Добрий день, перед тим як coins.game casino попросили мене верифікувати мій рахунок я замовив гроші на вивід, вони ці гроші повернули на мій ігровий рахунок і поки триває перевірка я їх виводити не можу

havilei
11 міс. тому

Привіт!

Боюся, це цілком звично. Ви маєте право на зняття лише після схвалення вашого облікового запису, гри та історії платежів, тобто перевірка KYC повністю завершена. Технічно початковий запит на зняття ініціює процедуру.

Для вас це має сенс, будь ласка?


Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Привіт, мене влаштовує, що гроші не можна вивести поки триває процес верифікації, але мене не влаштовує, що після того як мене верифікує програма на їхньому сайті за декілька хвилин, вони хочуть ще пів місяця перевіряти мій рахунок. Мене цікавить, що вони зібралися перевіряти 15 днів і по якій причині?

havilei
11 міс. тому

Не варто хвилюватися, я думаю, що казино перевірить те, що потрібно, і прийде до вас, можливо, швидше, ніж вони встановили для цього терміни. Якщо виникне якась проблема, я думаю, вони повідомлять вас, а також якщо ви її успішно пройдете, ви повинні отримати певну інформацію про це. Давайте зрозуміємо, що коли ви пройшли верифікацію, неприємно знову проходити те саме, але для співпраці в цьому випадку потрібно буде покінчити з цим якнайшвидше і, сподіваюся, успішно.

Тож не забудьте повідомити нам, як це відбувається. Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
havilei
11 міс. тому

Привіт!

Наскільки я зрозумів попереднє повідомлення, суть полягає в тому, щоб перевірити свій рахунок або транзакції далі. Я вважаю, що це те, чого програма не може зробити. Для цього вам потрібен співробітник казино.

Це також може бути випадкова перевірка або система підняла деякі прапорці, які може вирішити лише персонал казино.

Причина також не повідомляється заздалегідь, оскільки казино, швидше за все, хоче уникнути ваших можливих запитань.

Підхід зазвичай такий: спочатку досліджуйте, робіть висновок, а потім погоджуйте гравця з результатами.

Ось чому я навчився. 🤷‍♀️

Що ж, якщо ви впевнені, що відбувається щось неприємне, сміливо надсилайте скаргу.

До речі, чи знайомі ви з цією безкоштовною функцією ?


Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Я обов'язково вас повідомлю, якщо все закінчиться швидше

Radka
11 міс. тому

Так, я знаю, що на вашому сайті можна написати скаргу на якесь казино, але я поки що вирішив лише залишити відгук, атже я ще не втратив свої кошти і рахунок мій ще не заблоковано. Подивимося, що буде через декілька днів

havilei
11 міс. тому

Я не думаю, що якби ви подали скаргу, щось подібне трапилося б. Я маю на увазі, що навіть для казино це можна буде покращити в майбутньому. Однак, якщо KYC займає невиправдано багато часу, ми даємо казино 14 днів, щоб це зробити, ви знаєте, що можете зв’язатися з нами.

Я тримаю кулаки, щоб ви успішно пройшли це якомога швидше.

Коли у вас буде оновлення, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Добрий день, я обіцяв вам відповісти. 08.01.2024 на 14 день після того як вони обмежили мій рахунок, я зайшов в їхній лайв чат і запитав, чи буде на наступний день відповідь, бо наступний день вже буде 15. Їхній агент віжповів, що їм потрібно було 15 робочих днів, я запитав його, тоді скільки днів ще залишилося до кінця перевірки, він мені відповів 3-4 дні. Я тоді запитав, що значить до 13.01.2024 вони мені точно відпишуть, і їх агент відповів, що так, відпишуть. Сьогодні 12.01.2024, нічого не відписали, зайшов у лайв чат і запитав чи до завтра буде відповідь, інший агент відповів, що можливо наступного тижня. Я тоді їй скинув скріншот моєї попередньої переписки з іншим агентом і запитав чому він написав мені не правду, вона мені відповіла, що він не брехав, а лише надав інформацію, яку міг, тоді я поцікавився, чому в такому разі їм треба більше 15 днів, на що їх агент відповіла, що вона написала вже все, що могла і вийшла з лайв чату. Як я розумію, вони просто тягнуть час і брешуть мені і не збираються мені платити. Я маю сріншоти майже всіх переписок. Я вже заповнив скаргу на coins.game casino на вашому сайті

havilei
10 міс. тому

Привіт, у мене таке відчуття, що це бігання з казино, а ти ще нічого важливого не дізнався. Отже, з моєї точки зору, ви подали скаргу — це добре. Якщо ви не знаєте, чого очікувати, ось посібник , який дасть вам загальне уявлення про те, чого очікувати, коли ви подаєте скаргу.

У будь-якому випадку, було б добре знати чи отримати пояснення від казино, щоб ми також могли бути мудрішими.

Тож давайте подивимося, куди прийде наша команда, і, сподіваюся, ми зможемо вам допомогти. Якщо ви отримаєте відповідь від казино щодо вашої ситуації, обов’язково повідомте мене.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

вони закрили мій рахунок і вкрали мої гроші. Я в шоці file

Автоматичний переклад.
1 2...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого