1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Codere Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Зігравши в межах розрахункового часу для розміщення п’яти золотих фішок, нуль вийшов як виграшне число, на яке я мав фішку, і все ж це не було зараховано як гру, зроблену після того, як зроблена ставка протягом цього часу.
І на довершення, людина, яка допомагала мені в чаті, раптом закрила його, навіть не давши мені заперечити. Він також сказав, що в жодній із ставок нуль не став виграшним числом, коли це було саме попереднє.
Having played within the estimated time for placing the five golden chips, zero came out as the winning number on which I had the chip and yet it was not counted as a play made having made the bet within the time.
And to top it off, the person who was helping me through the chat suddenly closed it without even letting me make any objection. He also said that in none of the bets had zero come up as the winning number when it had been precisely the previous one.
Habiendo jugado dentro del tiempo estimado para la puesta de las cinco fichas doradas, ha salido el cero como número premiado en el cual yo tenía la ficha y sin embargo no me lo ha contado como jugada realizada habiendo hecho la apuesta dentro del tiempo.
Y ya para terminar de arreglar la situación la persona que me estaba atendiendo a través del chat me lo ha cerrado de forma repentina sin dejarme siquiera hacer alguna alegación. Diciendo encima que en ninguna de las jugadas había salido el cero como número premiado cuando había sido precisamente la anterior.
Якщо можна, я хотів би поставити вам кілька запитань, тому що, чесно кажучи, я не зовсім розумію цю проблему.
Можливо, це пов’язано зі ставками на спорт?
Чи могли б ви сказати нам, у якому казино ви це відчули?
Крім того, якщо немає можливості вирішити проблеми з живим чатом, найкраще зв’язатися зі службою підтримки електронною поштою. Ви пробували це?
If I may, I would like to ask you some questions because, to tell you the truth, I do not completely understand the issue.
Is this related to sports betting, perhaps?
Could you tell us in which casino you experienced it?
Also, if there is no way to sort problems out with the live chat, it is best to get in touch with the support by email. Have you tried that?
Це було з бонусом у 5 золотих фішок на рулетці coderista в CODERE.
Я дзвонив кілька разів безуспішно через тривале очікування, і після того, як розмова в чаті було перервано, я більше не зв’язувався з ними.
Зрештою, це був бонус. Але якби я хотів поскаржитися,
It was with a bonus of 5 golden chips on the coderista roulette at CODERE.
I called a couple of times without success due to the long wait and after the chat conversation was cut off, I have not contacted them again.
It was a bonus after all. But if I wanted to complain,
Fue con un bono de 5 fichas doradas en la ruleta coderista en CODERE.
Llame un par de veces sin éxito por la larguísima espera y después de que me corta se la conversación del chat no he vuelto a comunicarme.
Al fin y al cabo era un bono. Pero si quería exponer mi queja
Тому я перемістив ваші дописи сюди в офіційну тему казино. Багато разів у нас є активні представники казино на нашому форумі, тож є хороший шанс, що хтось відповість на ваші повідомлення тут безпосередньо.
Але якщо ви щось виграли, це повинно бути видно у вашій історії гри, ви знаєте.
Ви можете це перевірити?
So I have moved your posts here to the official thread of the casino. Many times we have active casino representatives on our forum, so there is a good chance somebody will reply to your posts here directly.
But if you have won something, it should be visible in your game history, you know.
Are you able to check it out?
Ні, я не можу, це була жива гра.
No I can't it was a live game.
No no puedo era juego en vivo.
Я вважаю, що все це має бути видно в історії.
Наша група розгляду скарг може розглянути ваш випадок, якщо ви хочете, і, сподіваємось, буде знайдено рішення.
Якщо ви хочете спробувати, перейдіть за цим посиланням , де ви можете подати скаргу. Просто добре опишіть всю проблему.
Будь ласка, дайте нам знати, чи підете на це.
I believe that it should be all visible in the history anyway.
Our complaint team could have a look at your case, if you like, and hopefully there will be a solution to it.
If you'd like to try it, please follow this link where you can file a complaint. Just describe the whole issue well.
Please let us know if you will go for it.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.