4 міс. тому
Тут ви можете обговорити Cloudbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Шахраї Cloudbet: пограбували мене на 4500 доларів США
Я нормально використовував обліковий запис, і раптом заблокували мій обліковий запис із запитом на підтвердження (що є нормальним явищем), я надіслав усе, що вони просили.
Спочатку вони запитали підтвердження місця проживання, і я подумав, що вони запитують те саме, що вказано в посвідченні особи, оскільки я його надіслав.
Мені сказали, що гравці з моєї країни (Іспанії) не можуть грати, і дозволили зняти лише депозити (пограбувавши більше ніж 4000 доларів США). Я сказав їм, що я не живу в Іспанії, але вони забороняють грати З ІСПАНІЇ, але не забороняють іспанським гравцям, які живуть у дозволених країнах, що є моїм випадком, і одразу надіслав їм підтвердження місця проживання в Андоррі, яка є моїм поточним місце.
Вони сказали мені, що хоча вони дозволили мені надіслати нову документацію, щоб підтвердити це (що я і зробив), оскільки перша була не в порядку (через непорозуміння), вони збираються забрати всі мої 4500 дол.
Вони більше не відповідають мені на електронні листи
Тікайте з цього веб-сайту, оскільки вони повні злодії та шахраї. Будьте так обережні
Cloudbet scammers: robbed me 4500usdt
I was using normally the account, and suddenly the blocked my account asking for verification (which is normal), i have sent everything they asked.
In the first place they asked proof of residence and I thought they ask the same as showed in the ID Card, os I sent it.
They told me players from my country (Spain) can't play and allowed me to withdraw only the deposits (robbing me more than 4000 usdt in benefits). I told them im not living in Spain, but they forbid to play FROM SPAIN, but not forbid spanish players who live in allowed countries, which is my case, and right away I sent them the proof of residence in Andorra, which is my current place.
They told me that eventhough they allowed me to send new documentation to prove it (which I did), as far as the first one was not OK (due to a missunderstanding), they are going to take all my 4500usdt amount in benefits
They dont answer more emails to me
Run away from this website as far as they are a total thiefs and scammers. Be so careful
Привіт!
Я не можу уявити, як ти маєш почуватися зараз. Я збирався запропонувати вам подати ще одну скаргу, але тепер я вважаю, що було б найкраще згадати, що якщо проблема стане пов’язаною зі ставками на спорт, справу може бути відхилено.
Не соромтеся спробувати це; Я просто не хочу бачити вас розчарованим.
Я б сказав, що казино повинні досить обережно підходити до виключених країн. Одне те, що зазначено в правилах; наступне – це різниця між, наприклад, громадянством, країною народження, місцем проживання тощо.
Можливо, ви зможете знайти конкретну частину умов і опублікувати їх тут разом із вашими адресами та національними даними. Я б сказав, що це може дати деякі підказки.
Чи варто щось із цього спробувати, на вашу думку?
Hi there!
I can't imagine how you must feel right now. I was about to suggest to you submitting another complaint, but now I think it would be best to mention that if the issue became bound to sports betting, the case may be rejected.
Feel free to try it out; I just don't want to see you disappointed.
I'd say casinos should approach excluded countries quite carefully. One thing is what has been stated in the rules; the next thing is the difference between, e.g., citizenship, country of birth, residency, and so on.
Perhaps you can find the specific part of the terms and post them here, along with your addresses and national details. I'd say it might provide some clues.
Is any of that worth a try, in your opinion?
я також грав у казино
і в правилах написано PLAYING FROM, а не BEING FROM
Вони фактично дозволили мені надіслати більше документів, щоб підтвердити моє проживання в Андоррі, що я зробив відразу ж за лічені хвилини.
Вони просто не хочуть мені платити, ось і все!!!!! ШАХРАЇ ТА ЗЛОДІЇ
i also played casino
and in the rules it says PLAYING FROM, not BEING FROM
They actually allowed me to send more documentation to proof my residence in Andorra, which I did right away in terms of minutes.
They just dont want to pay me, thats it!!!!! SCAMMERS AND THIEFS
Тоді ви можете подати скаргу, якщо ви також грали в казино.
Я також переглянув країни, і там сказано, що ви не можете подати запит на зняття коштів, якщо ви перебуваєте в певній країні, але я не бачив вашої там.
Однак я також бачу, що ви знову надіслали їм деякі документи, тому не забудьте повідомити мені, що з ними відбувається та чи схвалює їхнє казино чи ні.
Якщо ні, то, як я вже згадував, не соромтеся подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.
Схрещені пальці. 🤞
Then you can file a complaint if you also played in the casino.
I also looked at the countries and it says you can't request a withdrawal if you are located in a given country, but I didn't see yours there.
However, I also see that you have sent them some documents again so be sure to let me know what happens with them and whether their casino approves or not.
If not, then as I mentioned, feel free to lodge a complaint and our team will try to help you.
Fingers crossed. 🤞
звичайно, я їх знову відправив!
і вони відмовили лише тому, що перші надіслані були неправильними (через непорозуміння), хоча вони дозволили мені надіслати ще раз правильні. вони відмовилися від нових, незважаючи на те, що вони були ідеальними!
of course i sent them again!
and they refused just because the first ones sent were not correct (due to a missunerstanding), eventhough they let me to send again the correct ones. they refused the new ones despite were perfect!
Я боюся, що ми не можемо висунути це питання тут, на форумі, і ви зробили правильний вибір, подавши скаргу. У цей момент дуже важливо допомогти Ніку конкретно зрозуміти проблему. Будь ласка, дайте відповідь на його запит. Я також хотів би зазначити, що ми тут, щоб підтримати вас, тому збережіть пристрасть для подальшого використання. 😉
Коли ви написали «і в правилах написано «ГРАТИ З», а не «БУТИ З», це була саме моя думка.
Я б сказав, що нам просто потрібно зрозуміти, як керівництво казино розпізнає власні умови та що насправді не так з їхньої точки зору. Після того, як це буде очищено, ми можемо рухатися вперед.
Ми будемо тут з вами; поділіться тим, що станеться далі, звичайно. Мені дуже цікаво дізнатися думку казино з цього питання.
I fear this is something we can't press forward here on the forum, and you made a good choice by submitting the complaint. At this moment, it's crucial to help Nick understand the issue concretely. Please respond to his inquiry. I'd also like to point out that we are here to support you, so save the passion for later use. 😉
When you wrote "and in the rules it says PLAYING FROM, not BEING FROM" it was specifically my point.
I'd say we just need to understand how the casino management recognizes their own terms and what is actually wrong from their perspective. After this has been cleared, we can move forward.
We will be here with you; share whatever happens next, of course. I'm really interested to see the casino's opinion on the issue.
Будь ласка, стежте за мовою. Ми точно не хотіли б, щоб ваш обліковий запис забанили.
Якщо у вас є щось, з чим ми можемо вам допомогти, поверніться, будь ласка.
Please watch your language. We surely wouldn't like your account to be banned.
If you have anything we could help you with, come back, please.
Добре чесно. Але, здається, це єдина мова, на яку заслуговують усі ці паризити.
Ми, споживачі, повинні припинити приймати послуги, які надають ці так звані «Казино».
Я можу однозначно сказати, що 30+ онлайн-казино з високим рейтингом, у яких я грав, повністю сфальсифіковані.
Усі ваші перемоги пов’язані з вашим XP. Ваша єдина надія — досягти успіху, а потім вийти з облікового запису.
Одного разу я виграв 30 тисяч доларів на Amunra на низькому рівні XP, не міг у це повірити. Однак я зробив це після того, як побачив, що я обмежився виведенням 1000 доларів на день із обмеженням у 15 тисяч доларів на місяць! Думаю, ви здогадуєтеся, що сталося. Звичайно, я втратив більшу частину. Я винна, що я не оманююся.
Але після цього виграшу, як і будь-якого великого виграшу в цих так званих казино, це було схоже на те, що клацнули перемикачем і все було налаштовано на програш. Після втрати понад 90 тисяч доларів протягом місяців і некоректної лексики їхньої ганебної команди підтримки мене забанили.
Наступного разу, коли казино попросить у вас ліцензію, виписку з банківського рахунку, рахунок за комунальні послуги тощо... Запитайте себе, хто просив мене про це в моєму житті? Я припускаю, що це лише державний департамент?
Запитайте у служби підтримки казино, де вони знаходяться? Вони відмовляться.
Попросіть їх видалити ваш обліковий запис. Вам запропонують бонус або електронну адресу.
Терміни на зразок «генератори випадкових чисел» і найкращий «доказово справедливий». Абрікадабра! Ви відчуваєте себе більш впевнено, щоб дати нам гроші для ставок зараз?
Усе це є фундаментальними принципами, і ми це приймаємо. Ці «організації» в кращому випадку можуть навчатися, лише не маючи клієнтів.
Тож скажіть їм, щоб приклеїлися!
Ok fair. But seems to be the only language that all these parisites desereve.
We the consumer should stop accepting the services provided by these so called "Casinos."
I can unequivecly say that the 30+ well rated online Casinos i have played at are completely rigged.
All your wins are tied to your XP. Your only hope is to hit it big and then quit your account.
I once won $30K at Amunra at a low XP level, couldnt beleive it. However i did after seeing i was limited to withdrawing $1000 a day capped at $15K a month! I think you can guess what happened. Of course i lost most of it. My fault i'm not dilusional.
But after this win and like any big win at these so called Casinos, it was like a switch was flicked and everything was set to lose. After losing $90k+ for months and some inappropriate language to their disgracful support team i was banned.
Next time a Casino ask's for your licence, bank statement and utility bill etc... Ask yourself who has asked me for this in my life? My guess would be only a government department?
Ask the Casino's support staff where they are located? They will refuse.
Ask them to delete your account. You'll be offered a bonus or an email address.
Terms like "random number generators" and the best "provably fair". Abricadabra! Do you feel more confident to give us money to wager now?
All these are the fundamentals and we accept it. These "organisations" at best can only learn by having no customers.
So tell them to stick it!
Чи можу я запитати, що ви маєте на увазі, кажучи, що вони сфальсифіковані?🤔
Вибачте, але з того, що ви тут написали, я міг лише зрозуміти, що ви втратили виграні гроші через максимальні ліміти зняття в казино. Я тут помиляюся?🤷♀️
Дуже важливо щоразу читати умови перед тим, як робити депозит в онлайн-казино. Там ви знайдете всю необхідну інформацію, і вам слід уникати подібних проблем у майбутньому.
Крім того, дуже важливо сприймати азартні ігри в Інтернеті як хобі і не більше, не покладатися на гроші від виграшів у казино, а грати та вкладати лише те, що ви можете собі дозволити.
Інтернет-казино не можуть бачити своїх клієнтів віч-на-віч, як ми говоримо, і тому їм потрібно перевірити їх. Тут справа доходить до стандартного KYC, і їм потрібно перевірити всі відповідні документи. Ось чому їм потрібно, наприклад, бачити ліцензію гравця.
Якщо ви хочете закрити рахунок в будь-якому онлайн-казино, дуже важливо вказати причину. Щоразу, коли причина пов’язана з азартними іграми, гравець повинен чітко написати про це в службу підтримки, і вони повинні негайно закрити обліковий запис.
Чи є у вас проблеми з цим конкретним казино, про яке ви тут пишете? Чимось ми могли б вам допомогти?
Якщо у вас виникли проблеми з азартними іграми, знайте, що в рамках нашої Глобальної ініціативи самовиключення ми співпрацюємо з BetBlocker, зареєстрованою у Великобританії благодійною організацією, яка надає безкоштовні послуги для підтримки людей у всьому світі. Ви можете знайти більше інформації про нашу ініціативу тут ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) і про BetBlocker тут ( https://betblocker.org/ ).
BetBlocker, який підтримує сім мов, швидко та легко встановлюється на кількох пристроях, займаючи лише 2 хвилини. Після встановлення він блокує доступ до понад 84 230 веб-сайтів азартних ігор і тихо працює у фоновому режимі. Послуга може використовуватися анонімно та допомагає людям безпечно та належним чином керувати своїм доступом до азартних ігор, незалежно від того, чи означає це повне обмеження чи обмеження доступу під час уразливих періодів.
Крім того, BetBlocker містить список із 824 сайтів з інформацією про азартні ігри. Ці сайти в основному інформують користувачів про азартні послуги та рекламують їх. Ви можете включити ці сайти у своє обмеження, поставивши прапорець. Однак, якщо у вас є постійна скарга на оператора азартних ігор, не встановлюйте цей прапорець, оскільки це також завадить вам отримати доступ до веб-сайту Casino.Guru.
May I ask what you mean by saying they are rigged, though?🤔
I'm sorry, but from what you wrote here, I could only understand that you lost the money won because of the maximum withdrawal limits at the casino. Am I wrong here?🤷♀️
It is very important to read the terms every time before even depositing at an online casino. You will find all the relevant information there, and you should avoid any future issues like this.
Also, it is very important to see online gambling just as a hobby and nothing more, not rely on the money from winnings at the casino, and only play and deposit what you can afford.
The online casinos can't see their customers face-to-face, as we say, and that is why they need to verify them. This is where it comes to the standard KYC and they need to check all the relevant documents. That is the reason they need to see the players license, for example.
In case you'd like to close an account at any online casino, it is very important to state the reason. Whenever the reason is related to gambling issues, the player needs to write it clearly to the support, and they have to close the account immediately.
Is there any issue you experience with this particular casino you write here? Something we could help you with?
If there is some kind of gambling problem you go through, please know that, as part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).
BetBlocker, which supports seven languages, is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,230 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods.
Additionally, BetBlocker includes a list of 824 gambling information sites. These sites primarily inform users about and advertise gambling services. You can choose to include these sites in your restriction by ticking a box. However, if you have an ongoing complaint against a gambling operator, do not check this box, as it will prevent you from accessing the Casino.Guru website as well.
Вау, ви, очевидно, не граєте в азартні ігри і просто підтримуєте казино. Невдача дуже можлива. Програвати кожного разу, коли ви виграєте, і не вигравати, доки ви не зробите ставку принаймні вдвічі більше, ніж виграли, я називаю фальсифікацією. Я б також назвав цей сайт зіпсованим і підтримує огидних тварин, які стоять за цими сайтами. Їх точно не варто називати азартними іграми чи казино. З цими крипами немає ні щастя, ні випадковості.
Я радий, що можу дозволити собі втратити гроші, які втратив. Я не думаю, що інші незліченні щоденні жертви кожного окремого злочинного так званого казино з високим рейтингом, яке ви тут підтримуєте, можуть сказати те саме. Цей сайт і компанії (у кращому випадку мафіозні), які ви підтримуєте, слід вишикувати та розстріляти.
Wow you obviously dont gamble and just support the casinos. Bad luck is very possible. Losing everytime you have a win and not winning until you wager at least 2x what you won is what i call rigged. I would also call this site tainted and supports the duisgusting animals behind these sites. They certainly should not be called gambing or casinos. There is no luck or chance involved with these creeps.
I'm glad i can afford to lose the money i have lost. I dont think the other countless victims everyday of every single well rated criminal so called casino you support here can say the same. This site and the companies (Mafia's at best) you support should lined up and shot.
Ніколи не передавайте свою особисту інформацію. Вони не тільки крадуть ваші гроші у вигляді пожертвувань, замаскованих під азартні ігри. Після того, як вони покінчать з вами, вони продадуть (у кращому випадку) вашу особу своїм товаришам тощо. Можливо, ви, Ромі.
Never ever hand over your personal infomation. Not only do they steal your money in donations disguised as gambling. Once their done with you they will sell (at best) your identity to their mates etc.. Probably you Romi.
Я не бачу їх, але вони будуть брати і брати. Вони не скажуть мені, де вони. Є ліцензія? Абзац? У мене є ліцензія на шахрайство BS. А тобі всі відмовки. Дякуємо, що підтвердили свою лише частину шахрайства.
I cant see them but they will take and take. They will not tell me where they are. There license? A paragragh? I have a licence in calling out scamming BS. And you all the excuses. Thanks for confirming your just part of the scam.
Добре чесно. Але, здається, це єдина мова, на яку заслуговують усі ці паризити.
Ми, споживачі, повинні припинити приймати послуги, які надають ці так звані «Казино».
Я можу однозначно сказати, що 30+ онлайн-казино з високим рейтингом, у яких я грав, повністю сфальсифіковані.
Усі ваші перемоги пов’язані з вашим XP. Ваша єдина надія — досягти успіху, а потім вийти з облікового запису.
Одного разу я виграв 30 тисяч доларів на Amunra на низькому рівні XP, не міг у це повірити. Однак я зробив це після того, як побачив, що я обмежився виведенням 1000 доларів на день із обмеженням у 15 тисяч доларів на місяць! Думаю, ви здогадуєтеся, що сталося. Звичайно, я втратив більшу частину. Я винна, що я не оманююся.
Але після цього виграшу, як і будь-якого великого виграшу в цих так званих казино, це було схоже на те, що клацнули перемикачем і все було налаштовано на програш. Після втрати понад 90 тисяч доларів протягом місяців і некоректної лексики їхньої ганебної команди підтримки мене забанили.
Наступного разу, коли казино попросить у вас ліцензію, виписку з банківського рахунку, рахунок за комунальні послуги тощо... Запитайте себе, хто просив мене про це в моєму житті? Я припускаю, що це лише державний департамент?
Запитайте у служби підтримки казино, де вони знаходяться? Вони відмовляться.
Попросіть їх видалити ваш обліковий запис. Вам запропонують бонус або електронну адресу.
Терміни на зразок «генератори випадкових чисел» і найкращий «доказово справедливий». Абрікадабра! Ви відчуваєте себе більш впевнено, щоб дати нам гроші для ставок зараз?
Усе це є фундаментальними принципами, і ми це приймаємо. Ці «організації» в кращому випадку можуть навчатися, лише не маючи клієнтів.
Тож скажіть їм, щоб приклеїлися!
Ok fair. But seems to be the only language that all these parisites desereve.
We the consumer should stop accepting the services provided by these so called "Casinos."
I can unequivecly say that the 30+ well rated online Casinos i have played at are completely rigged.
All your wins are tied to your XP. Your only hope is to hit it big and then quit your account.
I once won $30K at Amunra at a low XP level, couldnt beleive it. However i did after seeing i was limited to withdrawing $1000 a day capped at $15K a month! I think you can guess what happened. Of course i lost most of it. My fault i'm not dilusional.
But after this win and like any big win at these so called Casinos, it was like a switch was flicked and everything was set to lose. After losing $90k+ for months and some inappropriate language to their disgracful support team i was banned.
Next time a Casino ask's for your licence, bank statement and utility bill etc... Ask yourself who has asked me for this in my life? My guess would be only a government department?
Ask the Casino's support staff where they are located? They will refuse.
Ask them to delete your account. You'll be offered a bonus or an email address.
Terms like "random number generators" and the best "provably fair". Abricadabra! Do you feel more confident to give us money to wager now?
All these are the fundamentals and we accept it. These "organisations" at best can only learn by having no customers.
So tell them to stick it!
Що ти не можеш зрозуміти в цьому? Ви танцюєте навколо тих самих доказів фальсифікації цих місць!
Можливо, вам потрібен словник, легкий погляд на неправильне написання або просто визнати, що ви просто частина цього шахрайства!
What cant you understand about this? You dance around the same evidence of these places being rigged!
Maybe you need a dictionary, an easy eye for bad spelling or to just admit that you are too just part of this scam!
Вау, ви, очевидно, не граєте в азартні ігри і просто підтримуєте казино. Невдача дуже можлива. Програвати кожного разу, коли ви виграєте, і не вигравати, доки ви не зробите ставку принаймні вдвічі більше, ніж виграли, я називаю фальсифікацією. Я б також назвав цей сайт зіпсованим і підтримує огидних тварин, які стоять за цими сайтами. Їх точно не варто називати азартними іграми чи казино. З цими крипами немає ні щастя, ні випадковості.
Я радий, що можу дозволити собі втратити гроші, які втратив. Я не думаю, що інші незліченні щоденні жертви кожного окремого злочинного так званого казино з високим рейтингом, яке ви тут підтримуєте, можуть сказати те саме. Цей сайт і компанії (у кращому випадку мафіозні), які ви підтримуєте, слід вишикувати та розстріляти.
Wow you obviously dont gamble and just support the casinos. Bad luck is very possible. Losing everytime you have a win and not winning until you wager at least 2x what you won is what i call rigged. I would also call this site tainted and supports the duisgusting animals behind these sites. They certainly should not be called gambing or casinos. There is no luck or chance involved with these creeps.
I'm glad i can afford to lose the money i have lost. I dont think the other countless victims everyday of every single well rated criminal so called casino you support here can say the same. This site and the companies (Mafia's at best) you support should lined up and shot.
Перш за все, будь ласка, стежте за своєю мовою. Якщо ви й надалі залишатиметеся в такому стані, ваш обліковий запис можуть легко забанити, а ми б не хотіли цього бачити. Сприйміть це як перше попередження.
Ми точно не підтримуємо казино; ми підтримуємо чесну гру. Те ж саме з боку всіх онлайн-казино, а також з боку гравців.
Якщо ми бачимо, що казино практикує якусь нечесну поведінку, повідомте про це всіх і дайте цьому казино чорні бали.
З іншого боку, якщо ми бачимо, що гравець нечесний, ми, звичайно, приймаємо сторону казино.
First of all, please watch your language. If you continue in this vibe, your account could easily get banned, and we wouldn't like to see that. Take this as a first warning.
We surely do not support casinos; we support fair play. From all the online casinos side, as well as from the players side, the same.
If we see that a casino is practicing some unfair behavior, inform everyone about it and give black points to this casino.
On the other side, if we see a player being unfair, we take the casino side, of course.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.