ФорумКазиноCirusbet Casino - загальне обговорення

Cirusbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

10 міс. тому від djak1987
|
7507 переглядів 66 відповідей |
|
1...3 4
shadabalamfaruqui
3 міс. тому

Привіт,

Я думаю, ви хвилюєтеся. Як довго ви чекали, будь ласка?

Мені неприємно це говорити, але перша перевірка може бути досить складною, але її все одно потрібно пройти. Навіть якщо здається, що нічого не відбувається, ми даємо казино достатньо часу, щоб вирішити проблему перевірки та зняття коштів без нашого втручання.

Наберіться терпіння, будь ласка. Ми будемо готові до будь-яких ваших оновлень.

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Я чекав останні 4-5 днів на перевірку, але все ще показую це, зачекайте, поки адміністратор перевірить документи,

Крім того, зняття очікується на розгляд, зняття не може бути оброблено без перевірки.


Я надав юридичні документи для перевірки. Але жодної відповіді зі сторони казино.

Автоматичний переклад.
shadabalamfaruqui
3 міс. тому

Ти добре зробив, що віддав казино все, що мав. На жаль, зараз вам доведеться набратися терпіння, тому що, як сказала Радка, ми даємо казино трохи часу, щоб розібратися з усіма щодо перевірки. Зокрема, це 14 днів, тож якщо до того часу нічого не зміниться, ми спробуємо вам допомогти. Сподіваюся, у цьому не буде необхідності, і все вирішиться гладко, а казино інформуватиме вас. Тому намагайтеся зберігати холоднокровність і, якщо з’явиться щось нове, обов’язково повідомте нам.

Ми будемо тримати за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

привіт


Я хочу повідомити вам, що сьогодні я отримав свої 82,40 євро

Cirusbet.com здійснив мій платіж

Дякуємо за підтримку та співпрацю

Автоматичний переклад.
shadabalamfaruqui
3 міс. тому

Чудові новини, я щасливий разом з вами, що ви нарешті досягли успіху. Як ви думаєте, ви залишитеся в цьому казино? 😊🎉

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, хлопці, сьогодні також отримав гроші.

З грудня минулого року намагалися домогтися перевірки документів і відкликання.

Тільки після надсилання електронного листа на адресу, зазначену в цій темі ( ), мені вдалося отримати кошти.

Шкода, що я дізнався про це лише минулого тижня, уже відмовився від коштів і грав у кілька слотів (ви знаєте, що це означає 😢).

Ще один урок, засвоєний важким шляхом.


Дякуємо всім, хто написав у цій темі!

Автоматичний переклад.
andre52389
1 місяць тому

Я б сказав, що це щастя в нещасті. Повільно проходити рік без виплати виграних грошей – це не те, що я хотів би відчути.

Ще сумніше програвати, коли ти грав на гроші і навіть не сподівався щось отримати.

Хотілося б, щоб нічого подібного не повторилося. 😕

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого