ФорумКазиноCirusbet Casino - загальне обговорення

Cirusbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

8 міс. тому від djak1987
|
5676 переглядів 64 відповідей |
|
1...3 4
Додати публікацію
1 місяць тому

Я зареєструвався на Cirusbet.com і вніс 20 євро, і я зробив ставку на всю суму, після чого мій баланс склав 82,20 євро.

Після цього я надіслав свої документи для перевірки, але немає відповіді від казино, завжди відображається на вкладці налаштувань, яку я надіслав (зачекайте, поки адміністратор перевірить документи) support@cirusbet.com кілька разів у зв’язку з проблемою перевірки, але відповідь від казино не надійшла.

Будь ласка, допоможіть мені розібратися в цьому питанні.

Також мої гроші застрягли на моєму рахунку cirusbet, а це 82,80 євро.

Автоматичний переклад.
shadabalamfaruqui
1 місяць тому

Привіт,

Я думаю, ви хвилюєтеся. Як довго ви чекали, будь ласка?

Мені неприємно це говорити, але перша перевірка може бути досить складною, але її все одно потрібно пройти. Навіть якщо здається, що нічого не відбувається, ми даємо казино достатньо часу, щоб вирішити проблему перевірки та зняття коштів без нашого втручання.

Наберіться терпіння, будь ласка. Ми будемо готові до будь-яких ваших оновлень.

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Я чекав останні 4-5 днів на перевірку, але все ще показую це, зачекайте, поки адміністратор перевірить документи,

Крім того, зняття очікується на розгляд, зняття не може бути оброблено без перевірки.


Я надав юридичні документи для перевірки. Але жодної відповіді зі сторони казино.

Автоматичний переклад.
shadabalamfaruqui
1 місяць тому

Ти добре зробив, що віддав казино все, що мав. На жаль, зараз вам доведеться набратися терпіння, тому що, як сказала Радка, ми даємо казино трохи часу, щоб розібратися з усіма щодо перевірки. Зокрема, це 14 днів, тож якщо до того часу нічого не зміниться, ми спробуємо вам допомогти. Сподіваюся, у цьому не буде необхідності, і все вирішиться гладко, а казино інформуватиме вас. Тому намагайтеся зберігати холоднокровність і, якщо з’явиться щось нове, обов’язково повідомте нам.

Ми будемо тримати за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

привіт


Я хочу повідомити вам, що сьогодні я отримав свої 82,40 євро

Cirusbet.com здійснив мій платіж

Дякуємо за підтримку та співпрацю

Автоматичний переклад.
shadabalamfaruqui
1 місяць тому

Чудові новини, я щасливий разом з вами, що ви нарешті досягли успіху. Як ви думаєте, ви залишитеся в цьому казино? 😊🎉

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.