ФорумКазиноCirusbet Casino - загальне обговорення

Cirusbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

10 міс. тому від djak1987
|
7496 переглядів 66 відповідей |
|
12 3 4
9 міс. тому

Я надіслав сюди листа....

complaints@gaminglicences.com

І я пояснив ситуацію.

Через кілька годин вони зв’язалися зі мною і попросили зробити фотографію з моїм ідентифікатором, і я отримав гроші

Автоматичний переклад.
aofsampali
9 міс. тому

Ціную допомогу. Я спробую так само.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Antillephone NV и казино под его лицензией большинство- скаммеры. Не играйте у них и даже не регистрируйтесь. Ваши деньги украдут.

9 міс. тому

Я хочу ще раз попередити всіх гравців, якщо ви бачите казино - відповідальний орган з азартних ігор - Antilephone NV (Кюрасао), це майже 100 відсотків шахрайське казино. Antlephone NV (Кюрасао) видає ліцензію власним шахрайським казино, а потім вони разом крадуть гроші гравців.

Автоматичний переклад.
aofsampali
9 міс. тому

Я винен тобі пива, брате. Цей електронний лист допоміг мені отримати гроші. Дуже дякую.

file


Автоматичний переклад.
tdkrad
9 міс. тому

Я дуже рада вам допомогти.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я винен тобі пива, брате. Цей електронний лист допоміг мені отримати гроші. Дуже дякую.

file


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Ідеально, я радий, що ти нарешті отримав свої гроші. Сподіваюся, у майбутньому у вас буде якомога менше турбот. ☘️🎉

у будь-якому випадку, ви думаєте, що дасте цьому казино ще один шанс чи ні? 😊

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Я точно не буду. Тримання моїх грошей протягом 4 місяців і відсутність підтримки клієнтів не виправдані.

Автоматичний переклад.
tdkrad
9 міс. тому

Я теж, і, звичайно, ми повинні додати свій досвід, додавши відгук.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я точно не буду. Тримання моїх грошей протягом 4 місяців і відсутність підтримки клієнтів не виправдані.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Правильно, я, напевно, раніше про це не думала, що це так довго. Тому я не звинувачую вас за те, що ви віддаєте перевагу грати в іншому місці.

Проте я, мабуть, трохи відпочину після такого досвіду.

Я сподіваюся, що у вас все вийде, і ви матимете якомога менше проблем. 🙂 ✌️

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Це фальшиве казино??

Автоматичний переклад.
mikeddonovan86
7 міс. тому

Чому у вас таке відчуття, якщо можна запитати?🤔 Чи є у вас досвід роботи з цим казино? Ви можете переглянути повний огляд тут, щоб дізнатися більше про казино.

Автоматичний переклад.
mikeddonovan86
6 міс. тому

Так, це фейкове казино. Обман гуру рейтингу казино. Якщо ви хочете переконатися в цьому, вам достатньо написати будь-яке запитання в чаті казино або на електронну пошту. Відповіді ніде не буде. Казино - це абсолютне шахрайство. Це навіть не казино, а підроблений сайт ліцензійного органу Antillephone. Antillephone видає ліцензію на власні підроблені веб-сайти. Звичайні шахраї. Ніколи не робіть депозит там, ви просто віддасте гроші шахраям.

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому


Ви впевнено захищаєте люту аферу, забороняючи комусь писати правду? За скільки продали?

Автоматичний переклад.
djak1987
6 міс. тому

Шановний гравець!

Приємно бачити вас знову, але, на жаль, здається, ви не пам’ятаєте нашого останнього спілкування щодо вашої поведінки тут, на форумі.

Дозвольте нагадати вам востаннє:

Нам не платять за надання послуг казино, тому ми не повинні бути на одній стороні або «прикривати їхні шахрайства», як люблять говорити такі люди, як ви.

Якби ви щойно перевірили нашу електронну пошту, ви б знали, що обидва ваші попередні повідомлення чекали перевірки вручну через політику форуму. Як ви зараз також бачите, перший був затверджений - мною.

Отже, ваші ранні припущення знову привели вас до помилкового кінця.

У всякому разі, я переглянув історію вашого форуму, і, здається, ви не дуже любите нас. Це нормально, не хвилюйтеся. Вам справді не обов’язково бути тут, якщо вам не подобається, як і що ми робимо.

Не всі розуміють наші цілі.

В останній раз я прошу вас припинити псувати атмосферу своїми дикими припущеннями. Нам тут не потрібні негативні настрої. Крім того, ми б хотіли витрачати нашу енергію на людей, які можуть потребувати допомоги, замість того, щоб час від часу ставати вашими мішенями для ударів, незважаючи на те, що вам все пояснюють.

Простіше кажучи, якщо ви не вмієте поводитися, ви більше не зможете отримати доступ до форуму.

Подумайте про це, будь ласка.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Так, це фейкове казино. Обман гуру рейтингу казино. Якщо ви хочете переконатися в цьому, вам достатньо написати будь-яке запитання в чаті казино або на електронну пошту. Відповіді ніде не буде. Казино - це абсолютне шахрайство. Це навіть не казино, а підроблений сайт ліцензійного органу Antillephone. Antillephone видає ліцензію на власні підроблені веб-сайти. Звичайні шахраї. Ніколи не робіть депозит там, ви просто віддасте гроші шахраям.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Можливо, посилання на вашу нерозглянуту скаргу допоможе тут продемонструвати ваші слова. Особливо якщо є власний досвід.

Усі гравці можуть переглянути скаргу тут 👈

Остання відповідь обробника:

«Я намагався зв’язатися з казино, але безуспішно. На жаль, без співпраці з їхнього боку мало що можна зробити. Я позначу скаргу як «нерозглянуту» в нашій системі. Я розумію, що це незадовільне рішення для Однак зниження рейтингу через невирішені скарги може допомогти змінити підхід казино ."

Я просто подумав, що краще було б згадати щось більш конкретне. Чесно кажучи, заяви про те, що деякі казино є шахраями, настільки поширені, що можуть залишитися непоміченими.

Не соромтеся ділитися своїми скаргами на форумі, підтверджуючи свої застереження.



Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому


Спробуйте написати в чат казино або по електронній пошті, і ви побачите, що вам ніхто ніколи не відповість. Ви коли-небудь стикалися з такими казино?

Автоматичний переклад.
djak1987
6 міс. тому

Я думаю, що таких казино більше. Особисто я не дійшов такого висновку, тому що я не граю в казино.

Однак завжди корисно описати досвід трохи більше, ніж просто написати, що казино є шахрайством, оскільки гравці не так багато дізнаються з цього. І, звісно, також важливо, щоб коли у вас є така думка, ви її чимось підтвердили.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Тож будь-хто може переконатися на власні очі, поспілкувавшись у чаті чи надіславши електронного листа цьому казино. Я вже це написав. Від казино взагалі не буде відповіді. Казино приймає лише депозити, а потім краде гроші гравців. Відверта афера.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я зареєструвався на Cirusbet.com і вніс 20 євро, і я зробив ставку на всю суму, після чого мій баланс склав 82,20 євро.

Після цього я надіслав свої документи для перевірки, але немає відповіді від казино, завжди відображається на вкладці налаштувань, яку я надіслав (зачекайте, поки адміністратор перевірить документи) support@cirusbet.com кілька разів у зв’язку з проблемою перевірки, але відповідь від казино не надійшла.

Будь ласка, допоможіть мені розібратися в цьому питанні.

Також мої гроші застрягли на моєму рахунку cirusbet, а це 82,80 євро.

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого