ГоловнаФорумКазиноCirusbet Casino - загальне обговорення

Cirusbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від djak1987
|
10 616 переглядів 66 відповідей |
|
12 3 4

Я надіслав сюди листа....

complaints@gaminglicences.com

І я пояснив ситуацію.

Через кілька годин вони зв’язалися зі мною і попросили зробити фотографію з моїм ідентифікатором, і я отримав гроші

Автоматичний переклад.
aofsampali

Ціную допомогу. Я спробую так само.

Автоматичний переклад.

Antillephone NV и казино под его лицензией большинство- скаммеры. Не играйте у них и даже не регистрируйтесь. Ваши деньги украдут.

Я хочу ще раз попередити всіх гравців, якщо ви бачите казино - відповідальний орган з азартних ігор - Antilephone NV (Кюрасао), це майже 100 відсотків шахрайське казино. Antlephone NV (Кюрасао) видає ліцензію власним шахрайським казино, а потім вони разом крадуть гроші гравців.

Автоматичний переклад.
aofsampali

Я винен тобі пива, брате. Цей електронний лист допоміг мені отримати гроші. Дуже дякую.

file


Автоматичний переклад.
tdkrad

Я дуже рада вам допомогти.

Автоматичний переклад.

Я винен тобі пива, брате. Цей електронний лист допоміг мені отримати гроші. Дуже дякую.

file


Автоматичний переклад.

Ідеально, я радий, що ти нарешті отримав свої гроші. Сподіваюся, у майбутньому у вас буде якомога менше турбот. ☘️🎉

у будь-якому випадку, ви думаєте, що дасте цьому казино ще один шанс чи ні? 😊

Автоматичний переклад.
Jaro

Я точно не буду. Тримання моїх грошей протягом 4 місяців і відсутність підтримки клієнтів не виправдані.

Автоматичний переклад.
tdkrad

Я теж, і, звичайно, ми повинні додати свій досвід, додавши відгук.

Автоматичний переклад.

Я точно не буду. Тримання моїх грошей протягом 4 місяців і відсутність підтримки клієнтів не виправдані.

Автоматичний переклад.

Правильно, я, напевно, раніше про це не думала, що це так довго. Тому я не звинувачую вас за те, що ви віддаєте перевагу грати в іншому місці.

Проте я, мабуть, трохи відпочину після такого досвіду.

Я сподіваюся, що у вас все вийде, і ви матимете якомога менше проблем. 🙂 ✌️

Автоматичний переклад.

Це фальшиве казино??

Автоматичний переклад.
mikeddonovan86

Чому у вас таке відчуття, якщо можна запитати?🤔 Чи є у вас досвід роботи з цим казино? Ви можете переглянути повний огляд тут, щоб дізнатися більше про казино.

Автоматичний переклад.
mikeddonovan86

Так, це фейкове казино. Обман гуру рейтингу казино. Якщо ви хочете переконатися в цьому, вам достатньо написати будь-яке запитання в чаті казино або на електронну пошту. Відповіді ніде не буде. Казино - це абсолютне шахрайство. Це навіть не казино, а підроблений сайт ліцензійного органу Antillephone. Antillephone видає ліцензію на власні підроблені веб-сайти. Звичайні шахраї. Ніколи не робіть депозит там, ви просто віддасте гроші шахраям.

Автоматичний переклад.
Romi


Ви впевнено захищаєте люту аферу, забороняючи комусь писати правду? За скільки продали?

Автоматичний переклад.
djak1987

Шановний гравець!

Приємно бачити вас знову, але, на жаль, здається, ви не пам’ятаєте нашого останнього спілкування щодо вашої поведінки тут, на форумі.

Дозвольте нагадати вам востаннє:

Нам не платять за надання послуг казино, тому ми не повинні бути на одній стороні або «прикривати їхні шахрайства», як люблять говорити такі люди, як ви.

Якби ви щойно перевірили нашу електронну пошту, ви б знали, що обидва ваші попередні повідомлення чекали перевірки вручну через політику форуму. Як ви зараз також бачите, перший був затверджений - мною.

Отже, ваші ранні припущення знову привели вас до помилкового кінця.

У всякому разі, я переглянув історію вашого форуму, і, здається, ви не дуже любите нас. Це нормально, не хвилюйтеся. Вам справді не обов’язково бути тут, якщо вам не подобається, як і що ми робимо.

Не всі розуміють наші цілі.

В останній раз я прошу вас припинити псувати атмосферу своїми дикими припущеннями. Нам тут не потрібні негативні настрої. Крім того, ми б хотіли витрачати нашу енергію на людей, які можуть потребувати допомоги, замість того, щоб час від часу ставати вашими мішенями для ударів, незважаючи на те, що вам все пояснюють.

Простіше кажучи, якщо ви не вмієте поводитися, ви більше не зможете отримати доступ до форуму.

Подумайте про це, будь ласка.

Автоматичний переклад.

Так, це фейкове казино. Обман гуру рейтингу казино. Якщо ви хочете переконатися в цьому, вам достатньо написати будь-яке запитання в чаті казино або на електронну пошту. Відповіді ніде не буде. Казино - це абсолютне шахрайство. Це навіть не казино, а підроблений сайт ліцензійного органу Antillephone. Antillephone видає ліцензію на власні підроблені веб-сайти. Звичайні шахраї. Ніколи не робіть депозит там, ви просто віддасте гроші шахраям.

Автоматичний переклад.

Можливо, посилання на вашу нерозглянуту скаргу допоможе тут продемонструвати ваші слова. Особливо якщо є власний досвід.

Усі гравці можуть переглянути скаргу тут 👈

Остання відповідь обробника:

«Я намагався зв’язатися з казино, але безуспішно. На жаль, без співпраці з їхнього боку мало що можна зробити. Я позначу скаргу як «нерозглянуту» в нашій системі. Я розумію, що це незадовільне рішення для Однак зниження рейтингу через невирішені скарги може допомогти змінити підхід казино ."

Я просто подумав, що краще було б згадати щось більш конкретне. Чесно кажучи, заяви про те, що деякі казино є шахраями, настільки поширені, що можуть залишитися непоміченими.

Не соромтеся ділитися своїми скаргами на форумі, підтверджуючи свої застереження.



Змінено
Автоматичний переклад.
Radka


Спробуйте написати в чат казино або по електронній пошті, і ви побачите, що вам ніхто ніколи не відповість. Ви коли-небудь стикалися з такими казино?

Автоматичний переклад.
djak1987

Я думаю, що таких казино більше. Особисто я не дійшов такого висновку, тому що я не граю в казино.

Однак завжди корисно описати досвід трохи більше, ніж просто написати, що казино є шахрайством, оскільки гравці не так багато дізнаються з цього. І, звісно, також важливо, щоб коли у вас є така думка, ви її чимось підтвердили.

Автоматичний переклад.

Тож будь-хто може переконатися на власні очі, поспілкувавшись у чаті чи надіславши електронного листа цьому казино. Я вже це написав. Від казино взагалі не буде відповіді. Казино приймає лише депозити, а потім краде гроші гравців. Відверта афера.

Автоматичний переклад.

Я зареєструвався на Cirusbet.com і вніс 20 євро, і я зробив ставку на всю суму, після чого мій баланс склав 82,20 євро.

Після цього я надіслав свої документи для перевірки, але немає відповіді від казино, завжди відображається на вкладці налаштувань, яку я надіслав (зачекайте, поки адміністратор перевірить документи) support@cirusbet.com кілька разів у зв’язку з проблемою перевірки, але відповідь від казино не надійшла.

Будь ласка, допоможіть мені розібратися в цьому питанні.

Також мої гроші застрягли на моєму рахунку cirusbet, а це 82,80 євро.

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого