ФорумКазиноCirusbet Casino - загальне обговорення

Cirusbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

8 міс. тому від djak1987
|
5681 переглядів 64 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
Jaro
7 міс. тому

Я також налаштований песимістично.... Я намагаюся підтвердити свій обліковий запис 3 місяці, але не можу... Немає відповіді на мої листи. Я сподіваюся знайти спосіб поговорити з ними, але я не вірю, що ви збираєтеся це зробити

Автоматичний переклад.
aofsampali
7 міс. тому

Мені щиро прикро бачити вас у такому становищі. Ви завжди можете спробувати зв’язатися з органом ліцензування Antillephone , але я кажу, що проходження KYC є важливим процесом, і якщо казино не в змозі його вирішити, це точно поганий знак 🙁

Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Зі свого боку, ви повинні зробити примітку до їх огляду... 6.4 не така вже й погана, і багато людей побачать це і будуть на нашій позиції в майбутньому

Автоматичний переклад.
aofsampali
7 міс. тому

Чудова ідея, але ваша скарга все ще відкрита.

Оскільки лише виправдані невирішені скарги впливають на індекс безпеки казино і лише як розраховане значення на основі серйозності потенційної шкоди, вираженої як значення оскаржуваної суми, це занадто рано.

З тієї ж причини попередження про це не буде. Давайте спочатку почекаємо рішення. Лише після цього можна буде обговорити й розрахувати можливе покарання. 🙏

Усі гравці можуть стежити за вашою скаргою, яку також можна побачити на головній сторінці казино тут, на Casino Guru .

Тож той, хто задумав перевірити казино, знайде його. Ще однією важливою частиною є ця нитка. Тож не хвилюйтеся; люди вже попереджені, якщо хочуть подивитися.


Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Откровенный фейк сайт казино без обратной связи вообще. Это скаммеры, не вносите сюда депозит.

7 міс. тому

file

Вони ще раз скасували мій запит на зняття коштів. Мої документи все ще чекають на розгляд оператора. Це жарт

Автоматичний переклад.
aofsampali
7 міс. тому

на стороне казино нет операторов. Там вообще никого нет. Фейк казино.

7 міс. тому

Откровенный фейк сайт казино без обратной связи вообще. Это скаммеры, не вносите сюда депозит.

7 міс. тому

Я вражений тим, що ви завжди використовуєте ті самі слова, але, очевидно, забуваєте пояснити проблему.

Який у цьому сенс, якщо ніхто не розуміє, що змусило вас говорити ці речі?

Будь ласка, є інші, хто хоче зрозуміти, що насправді сталося з вами. 🙏

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

file

Вони ще раз скасували мій запит на зняття коштів. Мої документи все ще чекають на розгляд оператора. Це жарт

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я б сказав, що це тому, що KYC не завершився. Б’юся об заклад, щойно ви будете готові йти, зняття буде прийнято.

Думаю, це прозвучить досить нудно, але чи впевнені ви, що надали всі необхідні документи належної якості?

Можливо, чогось ще не вистачає. Відверто кажучи, я не можу сказати напевно, і я погоджуюся, що казино має надавати набагато кращу підтримку гравцям у вашій позиції.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

filefilefile

Перший знімок екрана – це автоматичний електронний лист, який повідомляє мені, що їм потрібно для підтвердження... Інші 2 знімки екрана – це загальна кількість документів, які я завантажив для підтвердження свого облікового запису. Мій паспорт і водійські права вперше завантажені 26/11/2023 і все ще чекають (як можна прочитати) адміністратора, щоб перевірити це.... Як ви думаєте, що тут відбувається.... До речі, я не я не отримую навіть жодної відповіді на мої листи, чому це відбувається... Весь цей посібник говорить, що цей сайт підроблений і обманює нас.... Коли ви незабаром помітите це на їхній сторінці в casinoguru, більше людей подякують вам.. .

Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Деньги зависли в этом скам казино. Вам куча людей уже пишут , что это скам казино без обратной связи. Они не отвечают ни в чате ни по почте вообще никому. Нет никого на стороне казино. Ни оператора, ни администрации казино. Вообще никого. Напишите им письмо на электронную почту сами. По любому вопросу. Вам никто не ответит. Это письмо уйдет вникуда.

7 міс. тому

filefilefile

Перший знімок екрана – це автоматичний електронний лист, який повідомляє мені, що їм потрібно для підтвердження... Інші 2 знімки екрана – це загальна кількість документів, які я завантажив для підтвердження свого облікового запису. Мій паспорт і водійські права вперше завантажені 26/11/2023 і все ще чекають (як можна прочитати) адміністратора, щоб перевірити це.... Як ви думаєте, що тут відбувається.... До речі, я не я не отримую навіть жодної відповіді на мої листи, чому це відбувається... Весь цей посібник говорить, що цей сайт підроблений і обманює нас.... Коли ви незабаром помітите це на їхній сторінці в casinoguru, більше людей подякують вам.. .

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Дякую тобі! Незважаючи на те, що ви можете подумати, я лише намагався виключити найпоширеніші "проблеми", які викликають затримку.

Я все ще цілком впевнений, що всі ваші спроби зняття коштів будуть відхилені, доки ваш обліковий запис не буде підтверджено, але я не сказав, що повне ігнорування вас було виправданим. Це не.

Я завжди кажу, що казино має бути готове підтримувати, консультувати та безпечно направляти гравців через процес KYC – принаймні. Що тут, здається, є великим провалом.

Я ціную те, що тепер ми всі знаємо більше завдяки вам, оскільки це дає новий погляд на це казино. Я хотів би, щоб ви знали, що доки скаргу не закрито, для Casino Guru нічого не стане очевидним. Поки це незаперечно доведено.

Цей форум є свого роду мостом, через який дописи переміщуються з більшою швидкістю, надаючи гравцям простір для розкриття деталей і думок, але лише точний результат скарги впливає на індекс безпеки казино. Форум — це лише простір для дебатів, джерело інформації, яке ми не можемо отримати, але все ще безцінне для спільноти.

Сподіваюся, це не звучить як балаканина. 🙂

Крім того, я дуже хочу побачити хід розгляду скарги; оновлення має надійти найближчим часом.


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Деньги зависли в этом скам казино. Вам куча людей уже пишут , что это скам казино без обратной связи. Они не отвечают ни в чате ни по почте вообще никому. Нет никого на стороне казино. Ни оператора, ни администрации казино. Вообще никого. Напишите им письмо на электронную почту сами. По любому вопросу. Вам никто не ответит. Это письмо уйдет вникуда.

7 міс. тому

Я бачу зараз. Щиро дякую за деталі.🙏

Звучить дуже схоже на проблему іншого гравця. Скажу чесно, це виглядає досить підозріло.

Б'юсь об заклад, що тут краще було б пропустити сліпий оптимізм; зосередимося на ході розгляду скарг. Я молюся, щоб хтось із казино вирішив поговорити з нами...



Автоматичний переклад.
7 міс. тому

file

У них є ця ліцензія, яка виглядає дійсною, якщо є спосіб зв’язатися з ними. Я маю на увазі з автором, який дав їм ліцензію

Ви вірите, що є можливість допомогти?

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
aofsampali
7 міс. тому

Привіт!

Так, вони мають. Щоб зв’язатися з Antillephone NV, спробуйте цю електронну адресу: complaints@gaminglicences.com

У представника казино залишилося кілька днів, і я тримаю за вас кулаки!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я надіслав електронний лист до ліцензійного органу (обидві адреси електронної пошти), і сталося диво, вони зв’язалися зі мною... Я сподіваюся отримати гроші зараз filefile


Оновлення..... Мені платять...

Не віриться... Пропоную поспілкуватися з Антиллефоном


Звичайно, я більше не збираюся там грати

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
aofsampali
7 міс. тому

Сьогодні ти вже четвертий, хто отримав свої гроші, і я дуже радий, що тобі вдалося їх отримати. Сподіваюся, вам сподобаються гроші, і, як я бачив, ви більше не захочете мати справу з казино. Звичайно, я розумію, що якомога менше гравців хочуть мати справу з такими проблемами.

Якщо я можу знати, скільки часу тривав весь процес, перш ніж ви отримали свої гроші? Я побачив, що там відсутній документ, який, здається, все це тримав. 🤔

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я пробував з 01.12.2024.

Більше місяця... Я вважаю, що мій лист до їхнього ліцензійного органу змусив їх зв'язатися зі мною.

До речі, статус мого облікового запису все ще... Неперевірено, як ви бачите на знімку екрана file

Автоматичний переклад.
aofsampali
7 міс. тому

За моїми мірками це було б довго. Щодо верифікації, якщо ви збираєтеся грати тут знову, обов’язково дізнайтеся, як це відбувається і чому ваш обліковий запис досі не верифікований.

Однак лише якщо ви зацікавлені в повторній спробі в казино, щоб не виникало подальших непотрібних проблем. 👍

Автоматичний переклад.
aofsampali
7 міс. тому

Привіт, у мене така сама проблема. Вони не відповідатимуть і нічого не зроблять. Чи можете ви надати більш детальну інформацію про те, як ви зв’язувалися з органом ліцензування та що ви їм сказали?

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.