Дякую тобі! Незважаючи на те, що ви можете подумати, я лише намагався виключити найпоширеніші "проблеми", які викликають затримку.
Я все ще цілком впевнений, що всі ваші спроби зняття коштів будуть відхилені, доки ваш обліковий запис не буде підтверджено, але я не сказав, що повне ігнорування вас було виправданим. Це не.
Я завжди кажу, що казино має бути готове підтримувати, консультувати та безпечно направляти гравців через процес KYC – принаймні. Що тут, здається, є великим провалом.
Я ціную те, що тепер ми всі знаємо більше завдяки вам, оскільки це дає новий погляд на це казино. Я хотів би, щоб ви знали, що доки скаргу не закрито, для Casino Guru нічого не стане очевидним. Поки це незаперечно доведено.
Цей форум є свого роду мостом, через який дописи переміщуються з більшою швидкістю, надаючи гравцям простір для розкриття деталей і думок, але лише точний результат скарги впливає на індекс безпеки казино. Форум — це лише простір для дебатів, джерело інформації, яке ми не можемо отримати, але все ще безцінне для спільноти.
Сподіваюся, це не звучить як балаканина. 🙂
Крім того, я дуже хочу побачити хід розгляду скарги; оновлення має надійти найближчим часом.
Thank you! Despite what you might think, I was only trying to exclude the most common"issues" causing a delay.
I'm still quite sure all your withdrawal attempts will be rejected until your account is verified, but I didn't say ignoring you completely was justifiable. It's not.
I always say that the casino should be ready to support, advise, and guide players safely through the KYC process - at least. Which seems to be a great failure here.
I appreciate that we all now know more thanks to you because it gives a new perspective on this casino. I'd like you to know that unless the complaint is closed, nothing is obvious to Casino Guru. Until it is undeniably proven.
This forum is kind of a bridge where posts flow at greater speed, giving players space to reveal details and thoughts, but only the precise outcome of the complaint has an impact on the casino's safety index. The forum is merely a space for debates, a source of information outside our reach yet still invaluable for the community.
I hope it just doesn't sound like a twaddle. 🙂
Also, I'm eager to see the complaint's progress; the update should come soon.
Автоматичний переклад.