10 міс. тому
Тут ви можете обговорити Cirusbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Це не казино, а шахрайський сайт, замаскований під казино. Три місяці ніхто не відповідає ні на електронну пошту, ні в чат взагалі. Це шахраї та шахраї.
This is not a casino, but a fraudulent site disguised as a casino. For three months no one answers by email or chat at all. These are scammers and scammers.
Это не казино а мошеннический сайт под видом казино. Три месяца никто не отвечает по почте и в чате вообще. Это скаммеры мошенники.
Привіт. Мені шкода, що ви так себе почуваєте і опинилися в цій неприємній ситуації. Не могли б ви спробувати описати проблему трохи докладніше, щоб усі могли краще зрозуміти, що саме відбувається, і допомогти вам, якщо можливо? Можливо, у вас є незавершені зняття коштів?
Чекаю на твою відповідь.
Hello. I'm sorry you feel this way and find yourself in this unpleasant situation. Could you try to describe the issue little bit more, so everyone can understand better what exactly is going on and help you out if possible? Have you got any pending withdrawal, maybe?
Waiting for your answer.
Раджу тут нікому не реєструватися. Це фейковий сайт. Спробуйте надіслати їм електронний лист. Вони взагалі не відповідають на жодні повідомлення, ні в електронній пошті, ні в чаті. Це фейковий сайт без технічної підтримки. Вже 3 місяці я не розраховував виграшну ставку. Взагалі ніхто ніде не відповідає. Сайт і казино повністю підроблені і ніким не обслуговуються.
I will advise anyone not to register here. This is a fake site. Try emailing them. They do not respond to any messages at all, either by email or chat. This is a fake site with no technical support at all. I haven't had a winning bid calculated for 3 months. Nobody answers at all anywhere. The site and casino are completely fake and are not maintained by anyone.
Я посоветую никому здесь не регистрироваться. Это фейк сайт. Попробуйте написать им по почте. Они вообще не реагируют ни на какие сообщения ни по почте ни в чате. Это фейк сайт без технической поддержки вообще. У меня не рассчитывают выигрышную ставку 3 месяца. Никто вообще не отвечает нигде. Сайт и казино полностью фейковые и никем не обслуживаются.
Веб-сайт казино повністю підроблений. Немає технічної підтримки та зворотного зв'язку. Ви просто вносите гроші, і казино їх вкраде. На жоден лист відповіді не буде.
The casino website is completely fake. There is no technical support or feedback. You simply deposit money and the casino will steal it. There will be no response to any letter.
Сайт казино полностью фейковый. Никакой техподдержки и обратной связи нет. Вы просто внесете деньги и казино их украдет. Ни на одно письмо ответа не будет.
Привіт. Повірте, мені дуже сумно, коли гравець просить про якусь допомогу в казино, а відповіді немає взагалі 😕. Можливо, якщо ви спробуєте описати ситуацію всім, надасте більше деталей тут, на форумі, вам буде запропонована певна допомога, тож вам не доведеться проходити через це самотужки. Ви мене розумієте? 🙏
Ви говорите: "Я не обчислював виграшну ставку протягом 3 місяців". Чи можу я запитати, чи були у вас якісь проблеми з іграми, можливо, якісь технічні проблеми? 🤔 Можливо, це була проблема зі зняттям? Будь ласка, надішліть детальну інформацію, і ми допоможемо вам якось вибратися з цієї ситуації, в якій ви опинилися «в пастці». Будемо чекати тут на вашу відповідь.
Hello. Believe me that it makes me really sad whenever a player is asking for some kind of help from a casino and there is no answer at all 😕. Maybe if you try to describe the situation to everyone, provide some more details here on forum, there will be some help offered to you, so you don't need to go thru this all alone. Do you get me? 🙏
You are saying: "I haven't had a winning bid calculated for 3 months." May I ask if you've had some kind of problem with the games, maybe, some technical issues? 🤔 Was it a problem with a withdrawal, perhaps? Please reply with some detailed information and we will ty to help you to get out, somehow, from this situation you found yourself "trapped" in. Will wait here for your answer.
Всього я зробив 2 ставки. Один виграв і був розрахований. Другий переміг і вже 3 місяці перебуває на неспокійній території. Який інший висновок може зробити фальшиве казино? З будь-яких питань ви можете надсилати електронною поштою казино з різних адрес. Вам ніхто не відповість. Це підроблене казино, шахрайський сайт, замаскований під казино.
I made 2 bets in total. One won and was settled. The second one won and is in unsettled territory for 3 months. What other conclusion could a fake casino have? You can email the casino from different addresses for any question. Nobody will answer you. This is a fake casino, a fraudulent site disguised as a casino.
Я сделал 2 ставки всего. Одна выиграла и ее рассчитали. Вторая выиграла и находится 3 месяца в нерассчитанных. Какой еще вывод может быть у фейк казино? Можете написать казино по электронной почте с разных адресов по любому вопросу. Вам никто не ответит. Это казино- фейк, мошеннический сайт под видом казино.
У мене такі ж проблеми. У мене є 289 євро, але вони не завершують перевірку. Мої документи знаходяться в статусі очікування та очікують на розгляд від оператора... На мої листи ніхто не відповідає, а чат не працює. Усі мої запити на зняття коштів скасовано, тому що... Мені потрібно надіслати своє посвідчення особи, або паспорт, або водійські права. Як ви бачите. Скріншот атаки, який я надіслав вище за 2 тижні. Я відкрию скаргу тут, але я впевнений, що втратив свої гроші
I have the same problems. I have 289€ and they do not finish my verification. My docs are in pending status and waiting for review from operator... Nobody answers to my mails and livechat doesn't work. All my withdrawal requests canceled because.... I have to sent my ID Card or Passport or driver licence. As you can see to. Attack screenshot i sent all above before 2 weeks. I will open a complaint here but i am sure that i lost my money
Це фальшиве казино. Вони не відповідають на мої електронні листи 3 місяці. Пропоную адміністрації Casino Guru самостійно зв'язатися з цим казино. Це казино потрібно внести в чорний список.
This is a fake casino. They haven't responded to my emails for 3 months. I suggest that the administration of Casino Guru contact this casino themselves. This casino needs to be blacklisted.
Это фейк казино. Мне 3 месяца не отвечают на письма. Предлагаю администрацию Казино Гуру самим обратиться в данное казино. Данное казино необходимо занести в черный список.
Чорний список підроблених казино.
Blacklist fake casinos.
Заносите фейк казино в черный список.
Привіт. Я бачу, що ви подали скаргу, і це було дуже мудро. Я можу запевнити вас, що наша команда докладе всіх зусиль, щоб її вирішити. Це може зайняти трохи більше часу через багато скарг у запиті. Я просто кажу, що, дивлячись на кількість скарг, які наша команда має розглядати щодня, тому ви можете підготуватися до подібної ситуації. Чи можу я запитати, чому ви не подали скаргу раніше? Ви чекали більше 3 місяців, як ви сказали 🤔. Що допомогло вам прийняти це рішення?
Hello. I can see that you have submitted a complaint, which was a very wise thing to do. I can assure you that our team will do their best to get it solved. It could take a little bit longer with many complaint in the que. I am just saying that when looking at the numbers of complaints our team has to deal every day, so you can prepare yourself for that kind of situation. May I ask why haven't you submitted the complaint earlier? You were waiting over 3 months, as you said 🤔. What helped you to make this decision?
Я можу зрозуміти причину, чому ви хочете, щоб ми це зробили, але ми просто цього не робимо, тому що збереження списку казино в чорному списку насправді не дає нікому детальнішої інформації, ми хочемо, щоб усе було видно всім з усіма деталями .
I can understand the reason you would like us to do that, but we simply don't, because keeping a list of casinos on the blacklist does not really give anyone more detailed information, we want everything to be visible to everyone with all the details.
Весь цей час я намагався зв'язатися з казино. Вони не відповідають у чаті чи електронною поштою. Вони взагалі не відповідають. Усі літери йдуть у порожнечу.
All this time I tried to contact the casino. They don't respond via chat or email. They don't answer at all. All letters go into emptiness.
Все это время я пытался связаться с казино. Они не отвечают ни в чате, ни по почте. Вообще не отвечают. Все письма уходят в пустоту.
Дозвольте запитати, чому ви не проходили процес перевірки? Тому що ви сказали, що минуло більше 3 місяців. Казино просив вас підтвердити себе? Це ваша перша спроба вивести гроші? Я правильно розумію 🤔?
May I just ask, please, hove come you didn't go thru the verification process? Because you said it's been over 3 months. Has the casino asked you to verify yourself? Is this your first attempt of a withdrawal? Do I understand it correctly 🤔?
Казино взагалі нічого не запитує, просто ніде не відповідає. 3 місяці не можуть порахувати виграш, який я хочу зняти. Це фантомне казино. Ще раз кажу, що зв'язку з ними немає. Зовсім.
The casino doesn’t ask for anything at all, it just doesn’t respond anywhere. For 3 months they cannot calculate the winnings that I want to withdraw. This is a phantom casino. Once again I say there is no connection with them. At all.
Казино вообще ничего не просит, оно просто не отвечает нигде. 3 месяца они не могут рассчитать выигрыш, который я хочу вывести. Это казино- фантом. Еще раз говорю с ними нет никакой связи. Вообще.
Тож це точно не правильний підхід з боку казино, оскільки це триває вже 3 місяці, що для мене є надзвичайно довгим періодом. Те, що вони довго не відповідають, також неприємно, і мені цікаво, куди ви зможете звернутися зі своєю ситуацією та чи зможе наша команда зв’язатися з казино.
Я поки що не буду забігати наперед, і ми побачимо, куди це піде. Схоже, нам поки що доведеться почекати. 🤔
So it's definitely not the right approach from the casino since it's been going on for 3 months, which is an extremely long time for me. The fact that they are not responding for a long time is also unpleasant and I wonder where you will be able to get to with your situation and if our team will be able to get in touch with the casino.
I won't get ahead of myself just yet and we'll see where this goes. Looks like we'll just have to wait for now. 🤔
Я впевнений, що вашій команді теж не дадуть відповіді. Вони взагалі нікому не відповідатимуть. Це фальшивий сайт казино.
I'm sure they won't answer your team either. They won't answer anyone at all. This is a fake casino site.
Я уверен что вашей команде они не ответят тоже. Они вообще никому не ответят. Это фейк сайт казино.
Хм, наразі є одна відкрита скарга, окрім вашої, і наразі у нас не було інших скарг на казино, тому ми не знаємо, як у нього справи та чи буде воно реагувати чи ні.
Однак я думаю, що ми це з’ясуємо, і я хотів би твердо вірити, що наша команда зможе зв’язатися з ними та з’ясувати, чому виникла ваша ситуація.
Звичайно, якщо ви дізнаєтесь щось нове, не соромтеся повідомити нам.
Hm, so far there is one complaint open besides yours, and so far we haven't had any other complaints against the casino, so we don't know how it's doing and whether or not it will respond.
However, I think we will find out and I would like to firmly believe that our team will be able to get in touch with them and find out why your situation has arisen.
Of course, if you happen to find out something new, don't hesitate to let us know.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.