Я написав у Chipstars про відшкодування. Я не отримав відповіді на свій електронний запит. Натомість зі мною через WhatsApp зв’язався недоброзичливий співробітник і погрожував. Це має бути авторитетне казино????
I wrote to Chipstars for a refund. I have not received a response to my email query. Instead, an unfriendly employee contacted me via WhatsApp and threatened me. This is supposed to be a reputable casino????
Chipstars habe ich wegen einer Erstattung angeschrieben. Ich habe auf meine E-Mail Anfrage keine Antwort erhalten. Stattdessen hat Sich ein unfreundlicher Mitarbeiter per WhatsApp gemeldet und mir gedroht. Das soll ein seriöses Casino sein????
Якщо ви вважаєте, що маєте право на відшкодування, надішліть скаргу, і ми постараємося допомогти. Так як я вперше почув про цю ситуацію тут і зараз.
Такі ситуації необхідно спочатку дослідити, щоб з’ясувати повний контекст; тому надішліть скаргу зараз:
https://casino.guru/complaints/create
Якщо казино дійсно вчинило щось несправедливе, ми спробуємо вам допомогти.
If you believe you are entitled to a refund, submit a complaint, and we will try to help. Since I heard about this situation for the first time here and now.
Such situations must be investigated first in order to find out the full context; thus, submit the complaint now:
https://casino.guru/complaints/create
If the casino truly did something unfair, we'll try to help you.
Я більше не хочу мати нічого спільного з казино, але це нормально, коли мені погрожують??? Таке казино треба закрити!!! Була зареєстрована померла особа, а моя кредитна картка використовувалася для депозитів. Можливо, це був хтось із моїх дітей, я не знаю і нема можливості дізнатися. Я написав у казино й запитав, чому під час реєстрації не було механізмів безпеки, щоб запобігти подібним, і попросив повернути гроші. Адже мертва людина не може підтвердити умови. Свідоцтво про смерть від 2019 року!!!! Я відправив його, а потім отримав кілька неприємних повідомлень!
I don't want to have anything to do with the casino anymore, but is it normal to be threatened??? A casino like this should be closed!!! A deceased person was registered and my credit card was used for deposits. Maybe it was one of my children, I don't know and there's no way to find out. I wrote to the casino and asked why there were no security mechanisms during registration to prevent something like this and asked for a refund. After all, a dead person can't confirm terms and conditions. Death certificate from 2019!!!! I sent it and then received several nasty messages!
Ich will mit dem Casino nichts mehr zu tun haben, aber ist es normal das einem gedroht wird??? So ein Casino gehört geschlossen!!! Eine verstorbene Person wurde registriert und meine Kreditkarte wurde für Einzahlungen genutzt. Vielleicht war es eins meiner Kinder, ich weiß es nicht und es ist nicht herauszufinden. Ich habe das Casino angeschrieben und gefragt warum es keine Sicherheitsmechanismen bei der Registrierung gibt um so etwas zu verhindern und um Rückerstattung gebeten. Schließlich kann ein Toter keine AGBs bestätigen. Sterbeurkunde aus 2019!!!! habe ich zugesandt und bekam daraufhin mehrere böse Nachrichten!
Звісно, ненормально комусь погрожувати, навіть маючи поважну причину. Скажіть, будь ласка, чим вам загрожувало казино?
Мені дуже шкода це говорити, але якщо чиюсь картку було вкрадено та використано не за призначенням, я не можу уявити, як казино могло б цьому запобігти. Механізм безпеки налаштовано на захист вашої конфіденційної інформації; він не розпізнає, хто має доступ до вашого облікового запису від вашого імені. Це технічно неможливо, якщо для цього не використовувати якийсь біоскан (відбиток пальця тощо).
Але, чесно кажучи, я, здається, не до кінця розумію всю проблему.
Що це з мертвою людиною? Ви можете допомогти мені з цим, будь ласка?
Of course, it is not normal to threaten anyone, even with a good reason. How did the casino threaten you, please?
I'm sorry to say that, but if anyone's card was stolen and misused, I can't imagine how the casino could prevent that. The security mechanism is set to keep your sensitive information secure; it does not recognize who accesses your account on your behalf. This is technically impossible unless you use some sort of bioscan (fingerprint and so on) for that.
But honestly, I do not fully understand the whole issue, it seems.
What is it with a dead person? Can you help me with that, please?
Прописаної особи вже немає в живих. Померла в 2019. Як померла людина прописатися??? Як померла особа може підтвердити положення та умови, оскільки я не отримав відшкодування. Я не хочу говорити, як людина погрожувала, але я з радістю вам все перешлю.
The registered person is no longer alive. She died in 2019. How can a dead person register??? How can a dead person confirm the terms and conditions because I didn't get a refund. I don't want to say how the person threatened, but I would be happy to send you everything.
Die registriere Person lebt nicht mehr. Sie ist bereits 2019 verstorben. Wie kann sich eine tote Person registrieren??? Wie kann eine tote Person die AGBs bestätigen weil ich keine Erstattung bekommen habe. Ich möchte hier nicht sagen wie die Person gedroht hat aber gerne sende ich Ihnen alles zu.
Привіт.
О, тепер бачу!
Ну, спробуйте поглянути на це так: казино не є державною установою, і його реєстраційна форма не зіштовхується з жодною базою даних (на відміну, наприклад, від Великобританії), тому введення неправдивої або невірної інформації є лише злочином. віра і крок проти умов. Хоча я розумію вашу точку зору, всі знають, що таке шахрайство заборонено. Таким чином, насправді не має значення, чию особу було використано; проте має значення, хто зробив цей крок.
Якщо справа доходить до повернення депозиту, який ви не авторизували, я наполегливо рекомендую вам звернутися до свого банку.
У мене був такий досвід, і можу сказати, що це зайняло 2 місяці, але мені повернули гроші.
Я все ще вважаю, що ви також повинні подати скаргу тут, на Casino Guru. Можливо, я пропустив якийсь момент, про який зараз не знаю,..
Hello.
Oh, I see now!
Well, try to look at it like this: The casino is not a state office, and its registration form is not confronted with any database (unlike in the UK, for instance) thus, entering false or incorrect information is solely an act of bad faith and a step against terms and conditions. Though I understand your point of view, everyone knows such fraud is against allowed procedure. So, it does not actually matter who's identity was used; it does, however, matter who committed this step.
When it comes to getting back the deposit you have not authorized, I strongly suggest you contact your bank.
I have had this experience, and I can say it took 2 months, but I got the money back.
I still think you should also submit the complaint here on Casino Guru. I may have missed some point I'm not aware of now,..
Я звернувся до банку і одночасно подзвонив у поліцію щодо погроз. Тому я не буду тут скаржитися, але методи Chipstars - повна катастрофа. Я можу зрозуміти, якщо ви не повернете кошти, але погрожувати не можна!!!
Я отримаю свої гроші через банк, але лише згадую. Казино з німецькою ліцензією заздалегідь перевіряють, чи справжня людина. Але в інших казино все зводиться до прибутку, а не до азартних ігор!
I contacted the bank and at the same time called the police about threats. That's why I won't complain here, but Chipstars' methods are a complete disaster. I can understand if you don't refund, but threatening is not an option!!!
I will get my money back through the bank but just mentioning. Casinos with a German license check beforehand whether the person is real. But at the other casinos it's all about profit and less about gambling responsibly!
Ich habe die Bank eingeschaltet und gleichzeitig die Polizei wegen Bedrohung. Deswegen werde ich hier keine Beschwerde einleiten aber die Methoden von Chipstars sind schon eine völlige Katastrophe. Ich kann verstehen wenn man nicht erstattet, aber drohen geht nunmal gar nicht!!!
Ich werde über die Bank mein Geld zurückholen aber erwähnt sei nur. Casinos mit deutscher Lizenz prüfen vorher ob die Person real ist. Aber bei den anderen Casinos geht es nur um Profit weniger darum verantwortungsvolles Glücksspiel zu betreiben!
Я надіслав вам знімки екрана на community@casino.guru ...
I sent you screenshots to community@casino.guru ...
Screenshots habe ich Ihnen an community@casino.guru zugesandt…
Я не можу вам у цьому допомогти, я просто адміністратор форуму. Надішліть скаргу; ось такий шлях:
https://casino.guru/complaints/create
Будь ласка, врахуйте це. 🙏
I can't help you with that, I'm just a forum admin. Please submit the complaint; this is the way to follow:
https://casino.guru/complaints/create
Please, consider that. 🙏
Ви хотіли знати, як виникла погроза. Я надіслав це вам. Або ти хочеш знати, або ти просто прикидаєшся. Ось чому я не дуже думаю про CasinoGuru. Ви підтримуєте таке казино, як Chipstars, яке загрожує клієнтам.
Тоді не питайте, хто і як погрожував, якщо вам зрештою все одно!!!
You wanted to know how the threat was made. I sent this to you. Either you want to know or you're just pretending. That's why I don't think much of CasinoGuru. You support a casino like Chipstars that threatens customers.
Then don't ask who threatened and how if you ultimately don't care!!!
Sie wollten doch wissen wie man gedroht hat. Das habe ich Ihnen zugesandt. Entweder Sie wollen es wissen oder Sie tun nur so. Deshalb halte ich von CasinoGuru nichts. Ihr unterstützt so ein Casino wie Chipstars das Kunden bedroht.
Dann fragen Sie nicht wer, wie gedroht hat wenn es Sie letztendlich doch nicht interessiert!!!
Я звернувся до банку і одночасно подзвонив у поліцію щодо погроз. Тому я не буду тут скаржитися, але методи Chipstars - повна катастрофа. Я можу зрозуміти, якщо ви не повернете кошти, але погрожувати не можна!!!
Я отримаю свої гроші через банк, але лише згадую. Казино з німецькою ліцензією заздалегідь перевіряють, чи справжня людина. Але в інших казино все зводиться до прибутку, а не до азартних ігор!
I contacted the bank and at the same time called the police about threats. That's why I won't complain here, but Chipstars' methods are a complete disaster. I can understand if you don't refund, but threatening is not an option!!!
I will get my money back through the bank but just mentioning. Casinos with a German license check beforehand whether the person is real. But at the other casinos it's all about profit and less about gambling responsibly!
Ich habe die Bank eingeschaltet und gleichzeitig die Polizei wegen Bedrohung. Deswegen werde ich hier keine Beschwerde einleiten aber die Methoden von Chipstars sind schon eine völlige Katastrophe. Ich kann verstehen wenn man nicht erstattet, aber drohen geht nunmal gar nicht!!!
Ich werde über die Bank mein Geld zurückholen aber erwähnt sei nur. Casinos mit deutscher Lizenz prüfen vorher ob die Person real ist. Aber bei den anderen Casinos geht es nur um Profit weniger darum verantwortungsvolles Glücksspiel zu betreiben!
Ага, добре. Це має сенс. Дякую за повідомлення. Будь ласка, не заперечуйте над моєю попередньою відповіддю.
У такому випадку я б поділився деталями та опублікував їх тут, на форумі. Ми в Casino Guru віримо в прозорість і відкритість, нехай інші теж висловлять свою думку.
Aha, ok. It makes sense. Thanks for the notice, and do not mind my previous reply, please.
In such a case, I would share the details and post them here on the forum. We at Casino Guru believe in transparency and openness, let others make their opinion too.
Співробітника, який погрожував, нібито звуть Данило та він має іспанський номер, хоча не зовсім впевнено, чи це його справжнє ім’я. Він прикидався операційним менеджером Chipstars...
The threatening employee is supposedly called Danilo and has a Spanish number, although it is not entirely certain whether that is his real name. He pretended to be the operational manager of Chipstars...
Der drohende Mitarbeiter heißt angeblich Danilo und hat eine spanische Nummer, wobei es auch nicht so sicher ist ob er wirklich so heißt. Er gab sich als Operativer Leiter von Chipstars aus…
Я дуже вдячний, що ви достатньо сильні, щоб прийти сюди та поділитися своїм досвідом. Сподіваюся, ніхто більше ніколи не переживе такої ситуації!
Дякую тобі.
I really appreciate you being strong enough to come here and share your experiences. I hope no one else will ever go through the same situation!
Thank you.
Шановна Радко,
Вас повідомили через прямий канал зв’язку, це дозволить роз’яснити будь-які запитання щодо цього відверто несерйозного запиту ngam5771.
Ваша команда Chipstars
Dear Radka,
You have been informed via direct comminication channel, this will clear up any questions regarding this frankly frivolous request by ngam5771.
Your Chipstars team
Шановна команда Chipstars!
Неважливо і неважливо який клієнт!!! хто заробляє чи втрачає на вас гроші. Зрештою, ви виграєте гроші. Ви можете професійно відхилити будь-який запит і все буде зроблено.
Але це непростимо і абсолютно непрофесійно так реагувати на клієнта!!! Погрожувати. Але, на жаль, такий темп і тон в Іспанії/Кюрасао чи будь-якому іншому місці, де пан Данило ☺️
Dear Chipstars team,
It doesn't matter and doesn't matter what a customer is!!! who makes or does lose money on you. After all, you end up winning money. You can professionally decline any request and everything is done.
But it is unforgivable and completely unprofessional to react like that and a customer!!! to threaten. But maybe that's unfortunately the pace and tone in Spain/Curacao or wherever else Mr. Danilo is located ☺️
Sehr geehrtes Chipstars Team,
es ist völlig egal und spielt keine Rolle was ein Kunde!!! der bei Ihnen Geld verliert macht oder tut. Schließlich gewinnen Sie am Ende Geld. Sie können jede Anfrage professionell ablehnen und alles ist erledigt.
Aber es ist unverzeihlich und völlig unprofessionell so zu reagieren und einen Kunden!!! zu bedrohen. Aber vielleicht ist das leider die Gangart und der Ton in Spanien/Curacao oder wo auch sonst der Herr Danilo sitzt ☺️
Шановна Радко,
Вас повідомили через прямий канал зв’язку, це дозволить роз’яснити будь-які запитання щодо цього відверто несерйозного запиту ngam5771.
Ваша команда Chipstars
Dear Radka,
You have been informed via direct comminication channel, this will clear up any questions regarding this frankly frivolous request by ngam5771.
Your Chipstars team
Привіт.
Мені нічого подібного не відомо; можливо, ви можете відповісти відкрито тут, на форумі?
Я маю на увазі, що це досить складно, коли я не розумію, про що йдеться.
Дякую тобі.
Hello there.
I'm not aware of anything like that; perhaps you can respond openly here on the forum?
I mean, it is quite complicated when I have no clue what this is about.
Thank you.
Дуже дякую, Радко, я вважаю цю гру в хованки від Chipstars дуже рідкісною та неправильною.
Ще раз повторюю… навіть якщо я, як клієнт казино, помилково вимагаю повернення коштів, ви можете ввічливо відмовити. Але не варто поводитися так осудливо, як оперативний керівник «Данило». Надсилайте повідомлення WhatsApp клієнтам з іспанським номером і погрожуйте їм!!! Це нестерпна поведінка з боку казино та відповідальних осіб!!
Я надіслав це повідомлення Радці та команді як знімок екрана на електронну адресу їх спільноти. Вони доступні як докази! Велике спасибі
Thank you very much Radka, I find this game of hide-and-seek from Chipstars very sparse and wrong.
I repeat again… even if I, as a customer of the casino, wrongly request a refund, you can politely refuse. But you shouldn't act as reprehensibly as the operational manager "Danilo". Send WhatsApp messages to the customer with a Spanish number and threaten them!!! This is intolerable behavior from a casino and those in charge!!
I sent this message to Radka and the team as a screenshot via their community email address. They are available as evidence! Thank you very much
Vielen Dank Radka, ich finde dieses Versteckspiel von Chipstars sehr spärlich und falsch.
Ich wiederhole nochmal… selbst wenn ich als Kunde des Casinos zu Unrecht eine Rückerstattung anfordere, dann kann man dies freundlich ablehnen. Aber man sollte nicht so verwerflich agieren wie der Operative Leiter „Danilo". Dem Kunden WhatsApp Nachrichten mit einer spanischen Nummer schicken und drohen!!! Das ist ein nicht tolerierbares Verhalten eines Casinos und dessen Verantwortlichem!!
Ich habe Radka und dem Team diese Nachricht als Screenshot über sie Community-Mail-Adresse zugesandt. Sie liegen als Beweise vor! Dankeschön
Я відчуваю, що опинився в центрі чогось набагато складнішого, але я вважаю, що відкрите обговорення та зрозуміле пояснення — це найпростіший спосіб дозволити цьому все прояснити.
Тому що на даний момент ми, які не брали участі з самого початку, мало що можемо сказати.
Очевидно, що погрожувати комусь – це не вихід.
Дякую і вам, гарного дня!
I feel like I'm caught in the middle of something much more complex, still, I believe that open discussion and plain explanation are the easiest ways to let this all be cleared out.
Because at this point, there isn't much we, who were not involved from the beginning, can say.
Obviously, threatening anyone isn't an option.
Thank you too, and have a nice day!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.