ФорумКазиноChipstars Casino - загальне обговорення

Chipstars Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

2 р. тому від bojan851
|
17458 переглядів 119 відповідей |
|
1...5 6
Додати публікацію
6 міс. тому

Шановна Радко,


Вас повідомили через прямий канал зв’язку, це дозволить роз’яснити будь-які запитання щодо цього відверто несерйозного запиту ngam5771.


Ваша команда Chipstars

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт.

Мені нічого подібного не відомо; можливо, ви можете відповісти відкрито тут, на форумі?

Я маю на увазі, що це досить складно, коли я не розумію, про що йдеться.

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Дуже дякую, Радко, я вважаю цю гру в хованки від Chipstars дуже рідкісною та неправильною.


Ще раз повторюю… навіть якщо я, як клієнт казино, помилково вимагаю повернення коштів, ви можете ввічливо відмовити. Але не варто поводитися так осудливо, як оперативний керівник «Данило». Надсилайте повідомлення WhatsApp клієнтам з іспанським номером і погрожуйте їм!!! Це нестерпна поведінка з боку казино та відповідальних осіб!!


Я надіслав це повідомлення Радці та команді як знімок екрана на електронну адресу їх спільноти. Вони доступні як докази! Велике спасибі


Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
ngam5771
6 міс. тому

Я відчуваю, що опинився в центрі чогось набагато складнішого, але я вважаю, що відкрите обговорення та зрозуміле пояснення — це найпростіший спосіб дозволити цьому все прояснити.

Тому що на даний момент ми, які не брали участі з самого початку, мало що можемо сказати.

Очевидно, що погрожувати комусь – це не вихід.

Дякую і вам, гарного дня!

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Чи був у когось інший негативний досвід, крім ngam5771?

Автоматичний переклад.
jwillow84
6 міс. тому

Я не вважаю за потрібне писати те, що я написав у темі казино SuperBoss. Ви можете провести власне дослідження, і, звичайно, я розумію, що ви хочете побачити досвід інших гравців, сподіваюся, ви знайдете те, що шукаєте. 🙂

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Чи був у когось інший негативний досвід, крім ngam5771?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ми хотіли б відповісти безпосередньо на це запитання.


Усі, хто відвідає наш сайт, щоб розважитися та пограти, добре проведуть час. Щоб отримати відверте розуміння, достатньо заглянути в розділ огляду.


Однак ngam5771 займався дуже шахрайською діяльністю, видаючи себе за розумово відсталу особу вперше, а потім вдруге видаючи себе за мертву особу.


Жодних погроз не було, ми завжди забезпечуємо найкращі послуги та ведемо наше листування найбільш професійно, залишаючи за собою право вживати юридичні кроки, жодним чином не є загрозою.




Публікації користувача dmr1s також, м’яко кажучи, легковажні, схоже, що dmr1 має дещо вибіркове спогад/пам’ять, ось уривок, де він каже, що всі проблеми з Chipstars було вирішено мирним шляхом.


file


Історії часто містять більше, ніж те, що повідомляється, і ми обережні, щоб не розголошувати інформацію, яка не повинна бути публічною.


Сподіваємось, це дає змогу зрозуміти ситуацію та бажаємо вам добре провести час.


Ваша команда Chipstars.

Опубліковано bojan851 Змінено Radka
Причина: Реклама
Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Шановний гуру казино

Я впевнений, що це дуже серйозне порушення ваших правил.

Негайно приберіть це зі свого сайту!!


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Не могли б ви пояснити цю справу трохи докладніше? Він користувався чужими документами? Звідки ви знаєте, що він прикидався інвалідом або використовував особу мертвих?


Чи це був випадок спроби відшкодувати збитки через те, що рахунок був відкритий, коли цього не повинно було бути, тому всі збитки мають бути відшкодовані?


Я не можу сказати, що розумію, що тут відбувається. Можливо, ти можеш розповісти нам свою історію, Дейв?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Шановний гуру казино

Я впевнений, що це дуже серйозне порушення ваших правил.

Негайно приберіть це зі свого сайту!!


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Чесно кажучи, я не бачу в цьому нічого поганого. Я не знаю, яке правило було порушено. Крім того, що ви створили другий обліковий запис, щоб повернутися сюди, обидва облікові записи тепер заблоковано.

Ми не будемо підтримувати таких, як ви, тут. Я говорив тобі багато разів раніше.





Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Не могли б ви пояснити цю справу трохи докладніше? Він користувався чужими документами? Звідки ви знаєте, що він прикидався інвалідом або використовував особу мертвих?


Чи це був випадок спроби відшкодувати збитки через те, що рахунок був відкритий, коли цього не повинно було бути, тому всі збитки мають бути відшкодовані?


Я не можу сказати, що розумію, що тут відбувається. Можливо, ти можеш розповісти нам свою історію, Дейв?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я вважаю, що було б краще скористатися кнопкою відповіді, щоб одержувач знав про вашу відповідь.

Однак DMR2 не відповідає; його другий обліковий запис також заблоковано. Вибачте, але ми не потерпимо такого підходу.


Автоматичний переклад.
Chipstars Casino
5 міс. тому

Кожен, хто хоче трохи повеселитися, повинен уникати цього казино. Ви посилаєтеся на смішні 52 відгуки, які нібито позитивні. 52 відгуки не мають сенсу для мене і не відображають хороше казино. Ніби цим не хвалишся!

Будь ласка, дайте відповідь на моє запитання, як ви думаєте, що знаєте правду? Вони просто кваліфікували все як шахрайство. Я, мабуть, перший раз прикинувся інвалідом, а другий – померлим. Те, що ви пишете, смішно і показує, наскільки сумнівна ваша робота. Шановна Радко, я повідомив Chipstars, що дані моєї кредитної картки були використані неправомірно та на вас зареєстрована померла особа! А тепер скажіть мені, що тут шахрайства. Один із моїх пасинків зареєстрував свого покійного батька та використав дані моєї кредитної картки!!! Компанія Chipstars підтримала цей підхід і не повернула мені гроші. Таким чином, Chipstars допускає платежі зі сторонніх рахунків і таким чином підтримує відмивання грошей. Це ще належить відзначити.

Chipstars сама вирішує, що є шахрайством, а що ні. Це вкрай осудливо. Як і jwillow84, я хотів би знати, як ви знаєте, що це шахрайство. Нарешті я надав вам усі відповідні документи. Зрештою, зареєстрована особа фактично померла (див. свідоцтво про смерть), а дані моєї кредитної картки, які ви отримали, відрізняються. Я не маю жодного відношення до першого випадку, який описує Chipstars. Це показує, наскільки погано Chipstars проводить дослідження!!

Смішно, що Chipstars вважає, що мені не загрожували. У поліцію склали заяву про погрози. Якщо поліція визначить, що це загроза, Chipstars не може судити, що це не загроза. Chipstars не є поліцією. Це погроза, коли ти пишеш комусь через WhatsApp і погрожуєш.

Я граю в онлайн-казино більше 10 років. Я ніколи не зустрічав нічого подібного до Chipstars. Такі казино повинні бути заборонені!! І такі працівники не повинні працювати в жодній сфері послуг.

Як ви думаєте, якби мені не погрожували і несправедливо не повернули мої гроші, я б доклав стільки зусиль, щоб відповісти на форум? Немає! Я просто не потерплю, щоб таку неправду поширювало казино, яке вживає таких заходів, щоб залякати людей. Ви мені не за адресою з такими "заходами"!

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Як колись гравець Chipstars.bet, я можу запевнити вас, що вони шахраї, як колись гравець цього казино, мені не сказали або відхилили, що в цьому казино заборонено грати в Австрії, тому у мене немає австрійської ліцензії, і єдиною схваленою ліцензією в Австрії є сайт win2day, про який я дізнався пізніше і надто пізно, на той час, як тільки я дізнався про це, і я дізнався про це, перейшовши в Instagram і побачивши оголошення з написом ( забрати назад програші в казино) від компанії юристів в Австрії, які працюють для гравців, які грали в будь-якому іншому казино, а не в win2day, і забирають свої депозити за вирахуванням виграшів. На той час я зв’язався з VIP-менеджером казино Chipstars на ім’я Данило , якщо це правда , і чи могли б ми домовитися про щось , щоб я не сприймав це в цій серйозній справі з цією компанією ( це не єдина компанія , яка робить це для гравців в Австрії ) , він негайно заблокував мій обліковий запис і не відповідав за днів, і коли він відповів, він лише сказав, що я маю на це право, і я запитав його ще раз, на що він відповів (також через кілька днів): «моє ім’я користувача», ми закінчили розмову, удачі.

І ми говоримо тут про 5000 євро мінус виграш, і цей VIP-менеджер навіть одного разу запитав мене, чи я з Австрії, на що я відповів так, він жодного разу не сказав мені, що це заборонено, хоча вони не блокують ваш IP і навіть якщо вони визнають, що їм дозволено перебувати в Австрії та що вони мають австрійську ліцензію на те, щоб гравці могли грати, і тепер у мене є підтвердження в чаті, що вони визнали, що вони мають, хоча вони не мають і не можуть мати.

Автоматичний переклад.
dancibilanovic
5 міс. тому

привіт Вибачте за ситуацію, в яку ви потрапили. Непросто почути, коли гравець має подібні проблеми, і йому не надають належної інформації. Однак після реєстрації ви також могли без проблем вказати свою країну у формулярі? Крім того, чи не пробували ви перевірити положення та умови, щоб побачити, чи ваша країна обмежена чи ні?

У будь-якому випадку, якщо ви вважаєте, що казино ввело вас в оману та не надало вам правильної інформації, коли ви запитували, і ви вважаєте, що провина на їхньому боці, я рекомендую вамподати скаргу тут .

Ти збираєшся це зробити?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт

У мене був хороший досвід роботи в chipstars. Велика різноманітність ігор, і мене дуже швидко перевірили.

Я неодноразово вносив кошти банківським переказом.

Мені пощастило виграти 800 фунтів стерлінгів, які я зняв 5 квітня.

Я знаю, що це були вихідні, але коли я вчора запитав у чаті, вони сказали, що chipstars чекають на поповнення гаманців.

Мені ніколи раніше цього не говорили, це мене трохи хвилює.

Чи може агент chipstars перевірити, чи все добре?

Дякую, Карл

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Шановний гравець,

Ми хотіли б вибачитися за дещо затримане виведення коштів за останні кілька днів. Причиною є обов’язкова зміна в API провайдера, про яку було повідомлено в короткий термін. Ми працюємо над цим із найвищим пріоритетом, і ми маємо повернути все як зазвичай протягом 2 робочих днів. Ми дякуємо вам за терпіння та зарахували на ваш рахунок невеликий подарунок за незручності.

З повагою

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Шановні Chipstars

Дякуємо за швидку відповідь.

Ще один позитивний досвід гри у вашому казино. Дякую за несподіваний подарунок.

З повагою

Карл

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт

У мене був хороший досвід роботи в chipstars. Велика різноманітність ігор, і мене дуже швидко перевірили.

Я неодноразово вносив кошти банківським переказом.

Мені пощастило виграти 800 фунтів стерлінгів, які я зняв 5 квітня.

Я знаю, що це були вихідні, але коли я вчора запитав у чаті, вони сказали, що chipstars чекають на поповнення гаманців.

Мені ніколи раніше цього не говорили, це мене трохи хвилює.

Чи може агент chipstars перевірити, чи все добре?

Дякую, Карл

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Хм, я думаю, що це гарний жест від казино, а також дякую за ваш досвід, який ви описали. Коли ви отримаєте гроші, не соромтеся ділитися та оновлювати нам.

Ви також можете написати відгук користувача та розповісти нам усе, що ви відчули в казино, і що, на вашу думку, є перевагами чи недоліками.

Якщо ви вирішите це зробити, просто натисніть тут - відгуки користувачів .

Продовжуйте так само, і я сподіваюся, що ви отримаєте свої гроші якомога швидше. ☘️🤗😎

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Шановне казино Chipstars

Дякую

Сьогодні я отримав свої 800 фунтів стерлінгів.

Живий чат і ви самі були дуже корисними.

У мене немає проблем із тим, щоб дати позитивний відгук вашому казино.

знову дякую



Автоматичний переклад.
Redears67
2 тиж. тому

Відмінна новина. Я радий, що ви отримали відкликання, і зрештою все пройшло добре. Скільки часу це зайняло?

Щодо відгуку користувача, ви також можете написати тут одинвідгук користувача . 🙂

Гадаю, казино буде в захваті.

Крім того, ви часто граєте тут?


Автоматичний переклад.
13 год. тому

Привіт,

Ви заявляєте, що Chipstars приймає гравців з Кіпру, але моя країна недоступна в списку, коли я намагаюся зареєструватися.

Автоматичний переклад.
1...5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого