Шановна Радко,
Вас повідомили через прямий канал зв’язку, це дозволить роз’яснити будь-які запитання щодо цього відверто несерйозного запиту ngam5771.
Ваша команда Chipstars
Dear Radka,
You have been informed via direct comminication channel, this will clear up any questions regarding this frankly frivolous request by ngam5771.
Your Chipstars team
Привіт.
Мені нічого подібного не відомо; можливо, ви можете відповісти відкрито тут, на форумі?
Я маю на увазі, що це досить складно, коли я не розумію, про що йдеться.
Дякую тобі.
Hello there.
I'm not aware of anything like that; perhaps you can respond openly here on the forum?
I mean, it is quite complicated when I have no clue what this is about.
Thank you.
Дуже дякую, Радко, я вважаю цю гру в хованки від Chipstars дуже рідкісною та неправильною.
Ще раз повторюю… навіть якщо я, як клієнт казино, помилково вимагаю повернення коштів, ви можете ввічливо відмовити. Але не варто поводитися так осудливо, як оперативний керівник «Данило». Надсилайте повідомлення WhatsApp клієнтам з іспанським номером і погрожуйте їм!!! Це нестерпна поведінка з боку казино та відповідальних осіб!!
Я надіслав це повідомлення Радці та команді як знімок екрана на електронну адресу їх спільноти. Вони доступні як докази! Велике спасибі
Thank you very much Radka, I find this game of hide-and-seek from Chipstars very sparse and wrong.
I repeat again… even if I, as a customer of the casino, wrongly request a refund, you can politely refuse. But you shouldn't act as reprehensibly as the operational manager "Danilo". Send WhatsApp messages to the customer with a Spanish number and threaten them!!! This is intolerable behavior from a casino and those in charge!!
I sent this message to Radka and the team as a screenshot via their community email address. They are available as evidence! Thank you very much
Vielen Dank Radka, ich finde dieses Versteckspiel von Chipstars sehr spärlich und falsch.
Ich wiederhole nochmal… selbst wenn ich als Kunde des Casinos zu Unrecht eine Rückerstattung anfordere, dann kann man dies freundlich ablehnen. Aber man sollte nicht so verwerflich agieren wie der Operative Leiter „Danilo". Dem Kunden WhatsApp Nachrichten mit einer spanischen Nummer schicken und drohen!!! Das ist ein nicht tolerierbares Verhalten eines Casinos und dessen Verantwortlichem!!
Ich habe Radka und dem Team diese Nachricht als Screenshot über sie Community-Mail-Adresse zugesandt. Sie liegen als Beweise vor! Dankeschön
Я відчуваю, що опинився в центрі чогось набагато складнішого, але я вважаю, що відкрите обговорення та зрозуміле пояснення — це найпростіший спосіб дозволити цьому все прояснити.
Тому що на даний момент ми, які не брали участі з самого початку, мало що можемо сказати.
Очевидно, що погрожувати комусь – це не вихід.
Дякую і вам, гарного дня!
I feel like I'm caught in the middle of something much more complex, still, I believe that open discussion and plain explanation are the easiest ways to let this all be cleared out.
Because at this point, there isn't much we, who were not involved from the beginning, can say.
Obviously, threatening anyone isn't an option.
Thank you too, and have a nice day!
Я не вважаю за потрібне писати те, що я написав у темі казино SuperBoss. Ви можете провести власне дослідження, і, звичайно, я розумію, що ви хочете побачити досвід інших гравців, сподіваюся, ви знайдете те, що шукаєте. 🙂
I don't think it's necessary for me to write what I wrote in the SuperBoss casino thread. You can do your own research, and of course I understand that you want to see other players' experiences, I hope you find what you're looking for. 🙂
Ми хотіли б відповісти безпосередньо на це запитання.
Усі, хто відвідає наш сайт, щоб розважитися та пограти, добре проведуть час. Щоб отримати відверте розуміння, достатньо заглянути в розділ огляду.
Однак ngam5771 займався дуже шахрайською діяльністю, видаючи себе за розумово відсталу особу вперше, а потім вдруге видаючи себе за мертву особу.
Жодних погроз не було, ми завжди забезпечуємо найкращі послуги та ведемо наше листування найбільш професійно, залишаючи за собою право вживати юридичні кроки, жодним чином не є загрозою.
Публікації користувача dmr1s також, м’яко кажучи, легковажні, схоже, що dmr1 має дещо вибіркове спогад/пам’ять, ось уривок, де він каже, що всі проблеми з Chipstars було вирішено мирним шляхом.
Історії часто містять більше, ніж те, що повідомляється, і ми обережні, щоб не розголошувати інформацію, яка не повинна бути публічною.
Сподіваємось, це дає змогу зрозуміти ситуацію та бажаємо вам добре провести час.
Ваша команда Chipstars.
We would like to answer directly to this query.
Everybody who comes to our site to have fun and play will have a good time, a look into the review section should be sufficient to get candid insight.
ngam5771 however engaged into highly fraudulent activity, impersonating a mentally handycapped person the first time and then a second time impersonating a dead person.
There have been no threats, we always ensure the best services and conduct our correspondence in the most professional way, reserving rights to take legal steps is not a threat by any means.
User dmr1s posts are also frivolous, to say the least, it appears dmr1 has a somewhat selective recolletion/memory, here is an excerpt where he says all the issues with Chipstars have been amicably resolved.
There is often more to the stories than what is reported and we are careful to not disclose information which is not supposed to be public facing.
We hope this puts things into perspective and wish you a good time.
Your Chipstars team.
Не могли б ви пояснити цю справу трохи докладніше? Він користувався чужими документами? Звідки ви знаєте, що він прикидався інвалідом або використовував особу мертвих?
Чи це був випадок спроби відшкодувати збитки через те, що рахунок був відкритий, коли цього не повинно було бути, тому всі збитки мають бути відшкодовані?
Я не можу сказати, що розумію, що тут відбувається. Можливо, ти можеш розповісти нам свою історію, Дейв?
Could you please explain the case a bit more? Was he using someone else's documents? How do you know he was pretending to be handicapped or using dead persons identity?
Was it a case of trying to get the losses back via saying account was opened when it shouldn't have been thus all losses should be refunded?
I can't say I understand what's gone on here. Maybe you can tell us your story Dave?
Чесно кажучи, я не бачу в цьому нічого поганого. Я не знаю, яке правило було порушено. Крім того, що ви створили другий обліковий запис, щоб повернутися сюди, обидва облікові записи тепер заблоковано.
Ми не будемо підтримувати таких, як ви, тут. Я говорив тобі багато разів раніше.
I honestly see no harm in that. I have no clue which rule was broken. Aside from the fact that you've created a second account to return here, both accounts are now banned.
We won't support the likes of you here. I have told you many times before.
Не могли б ви пояснити цю справу трохи докладніше? Він користувався чужими документами? Звідки ви знаєте, що він прикидався інвалідом або використовував особу мертвих?
Чи це був випадок спроби відшкодувати збитки через те, що рахунок був відкритий, коли цього не повинно було бути, тому всі збитки мають бути відшкодовані?
Я не можу сказати, що розумію, що тут відбувається. Можливо, ти можеш розповісти нам свою історію, Дейв?
Could you please explain the case a bit more? Was he using someone else's documents? How do you know he was pretending to be handicapped or using dead persons identity?
Was it a case of trying to get the losses back via saying account was opened when it shouldn't have been thus all losses should be refunded?
I can't say I understand what's gone on here. Maybe you can tell us your story Dave?
Я вважаю, що було б краще скористатися кнопкою відповіді, щоб одержувач знав про вашу відповідь.
Однак DMR2 не відповідає; його другий обліковий запис також заблоковано. Вибачте, але ми не потерпимо такого підходу.
I guess it would be better to use the reply button so the recipient is aware of your response.
DMR2, however, won't respond; his second account has also been banned. I'm sorry, but we won't stand for such an approach.
Кожен, хто хоче трохи повеселитися, повинен уникати цього казино. Ви посилаєтеся на смішні 52 відгуки, які нібито позитивні. 52 відгуки не мають сенсу для мене і не відображають хороше казино. Ніби цим не хвалишся!
Будь ласка, дайте відповідь на моє запитання, як ви думаєте, що знаєте правду? Вони просто кваліфікували все як шахрайство. Я, мабуть, перший раз прикинувся інвалідом, а другий – померлим. Те, що ви пишете, смішно і показує, наскільки сумнівна ваша робота. Шановна Радко, я повідомив Chipstars, що дані моєї кредитної картки були використані неправомірно та на вас зареєстрована померла особа! А тепер скажіть мені, що тут шахрайства. Один із моїх пасинків зареєстрував свого покійного батька та використав дані моєї кредитної картки!!! Компанія Chipstars підтримала цей підхід і не повернула мені гроші. Таким чином, Chipstars допускає платежі зі сторонніх рахунків і таким чином підтримує відмивання грошей. Це ще належить відзначити.
Chipstars сама вирішує, що є шахрайством, а що ні. Це вкрай осудливо. Як і jwillow84, я хотів би знати, як ви знаєте, що це шахрайство. Нарешті я надав вам усі відповідні документи. Зрештою, зареєстрована особа фактично померла (див. свідоцтво про смерть), а дані моєї кредитної картки, які ви отримали, відрізняються. Я не маю жодного відношення до першого випадку, який описує Chipstars. Це показує, наскільки погано Chipstars проводить дослідження!!
Смішно, що Chipstars вважає, що мені не загрожували. У поліцію склали заяву про погрози. Якщо поліція визначить, що це загроза, Chipstars не може судити, що це не загроза. Chipstars не є поліцією. Це погроза, коли ти пишеш комусь через WhatsApp і погрожуєш.
Я граю в онлайн-казино більше 10 років. Я ніколи не зустрічав нічого подібного до Chipstars. Такі казино повинні бути заборонені!! І такі працівники не повинні працювати в жодній сфері послуг.
Як ви думаєте, якби мені не погрожували і несправедливо не повернули мої гроші, я б доклав стільки зусиль, щоб відповісти на форум? Немає! Я просто не потерплю, щоб таку неправду поширювало казино, яке вживає таких заходів, щоб залякати людей. Ви мені не за адресою з такими "заходами"!
Anyone who wants to have a bit of fun should avoid this casino. You refer to a ridiculous 52 reviews that are supposedly positive. 52 reviews are not meaningful to me and do not reflect a good casino. As if you don't boast about it!
Please answer my question as to how you think you know the truth? They simply classified the whole thing as a scam. Apparently I posed as a disabled person the first time and as a deceased person the second time. What you write is ridiculous and shows how dubious your work is. Dear Radka, I informed Chipstars that my credit card details were misused and a deceased person was registered with you! Now tell me what's fraudulent about it. One of my stepchildren registered his late father and used my credit card details!!! Chipstars supported this approach and did not refund my money. Chipstars therefore tolerates payments from third-party accounts and thus supports money laundering. That remains to be noted.
Chipstars decides for itself what is fraud and what is not. This is extremely reprehensible. Just like jwillow84, I would like to know how you know it's a scam. Finally, I have provided you with all relevant documents. After all, the person registered is actually dead (see death certificate) and my credit card details that you received are different. I have nothing to do with the first case that Chipstars describes. This shows how poorly Chipstars researches!!
It's laughable that Chipstars thinks I wasn't threatened. A police report about threats was made. If the police determine that it is a threat, it is not up to Chipstars to judge that it is not a threat. Chipstars is not a police force. It is threatening when you write to someone via WhatsApp and make threats.
I have been playing online casinos for over 10 years. I've never come across anything like Chipstars. A casino like this should be banned!! And such employees should not work in any service sector.
Do you think if I hadn't been threatened and hadn't been unfairly given my money back, I would have made so much effort to respond to the forum? No! I just won't tolerate such falsehoods being spread by a casino that takes such measures to intimidate people. You are at the wrong address for me with such "measures"!
Jeder der ein bißchen Spaß haben möchte, sollte dieses Casino vermeiden. Sie beziehen Sich auf lächerliche 52 Rezensionen die vermeintlich positiv sind. 52 Rezensionen sind für mich nicht aussagekräftig und spiegeln kein gutes Casino wieder. Als brüsten Sie Sich nicht damit!
Beantworten Sie mir bitte die Frage, woher Sie meinen die Wahrheit zu kennen? Sie stuften das Ganze einfach als Betrug ein. Angeblich hätte ich mich beim ersten Mal als behinderte Person ausgegeben und beim zweiten Mal als verstorbene Person. Was Sie schreiben ist lächerlich und zeigt wie unseriös Sie arbeiten. Liebe Radka ich habe Chipstars mitgeteilt, dass meine Kreditkartendaten missbraucht wurden und eine verstorbene Person bei Ihnen angemeldet wurde! Jetzt sagen Sie mir, was daran betrügerisch ist. Einer meiner Stiefkinder hat seinen verstorbenen Vater angemeldet und meine Kreditkartendaten genutzt!!! Chipstars hat dieses Vorgehen unterstützt und mir mein Geld nicht zurückerstattet. Chipstars duldet also Zahlungen von Fremdkonten und unterstützt damit Geldwäsche. Das bleibt festzuhalten.
Chipstars entscheidet selber was Betrug ist und was nicht. Das ist äußerst verwerflich. Genau so wie jwillow84 würde ich gerne wissen woher Sie wissen das es Betrug ist. Schließlich habe ich Ihnen alle relevanten Unterlagen zur Verfügung gestellt. Schließlich ist die angemeldete Person tatsächlich tot (s. Sterbeurkunde) und meine Kreditkartendaten, die Sie erhalten haben, sind andere. Mit dem ersten Fall den Chipstars schildert habe ich nichts zu tun. Daran erkennt man wie schlecht Chipstars recherchiert!!
Es ist lachhaft, das Chipstars meint ich wäre nicht bedroht worden. Eine Anzeige bei der Polizei wegen Bedrohung wurde gestellt. Wenn die Polizei feststellt dass es eine Bedrohung ist , liegt es nicht an Chipstars zu beurteilen, das es keine Bedrohung ist. Chipstars ist keine Polizei. Es ist bedrohend wenn man jemanden per WhatsApp anschreibt und Drohungen äußert.
Ich spiele seit über 10 Jahren Online Casino. So etwas wie Chipstars ist mir noch nie unter die Augen gekommen. So ein Casino gehört verboten!! Und solche Mitarbeiter sollten in keinem Dienstleistungssektor arbeiten.
Meinen Sie wenn ich nicht bedroht worden wäre und nicht zu Unrecht mein Geld zurück bekommen würde, hätte ich mir so viel Mühe gemacht dem Forum zu antworten? Nein! Ich dulde nur nicht, dass solche Unwahrheiten verbreitet werden, von einem Casino dass solche Maßnahmen ergreift um Menschen einzuschüchtern. Sie Sind bei mir nur mit solchen "Maßnahmen" an der falschen Adresse!
Як колись гравець Chipstars.bet, я можу запевнити вас, що вони шахраї, як колись гравець цього казино, мені не сказали або відхилили, що в цьому казино заборонено грати в Австрії, тому у мене немає австрійської ліцензії, і єдиною схваленою ліцензією в Австрії є сайт win2day, про який я дізнався пізніше і надто пізно, на той час, як тільки я дізнався про це, і я дізнався про це, перейшовши в Instagram і побачивши оголошення з написом ( забрати назад програші в казино) від компанії юристів в Австрії, які працюють для гравців, які грали в будь-якому іншому казино, а не в win2day, і забирають свої депозити за вирахуванням виграшів. На той час я зв’язався з VIP-менеджером казино Chipstars на ім’я Данило , якщо це правда , і чи могли б ми домовитися про щось , щоб я не сприймав це в цій серйозній справі з цією компанією ( це не єдина компанія , яка робить це для гравців в Австрії ) , він негайно заблокував мій обліковий запис і не відповідав за днів, і коли він відповів, він лише сказав, що я маю на це право, і я запитав його ще раз, на що він відповів (також через кілька днів): «моє ім’я користувача», ми закінчили розмову, удачі.
І ми говоримо тут про 5000 євро мінус виграш, і цей VIP-менеджер навіть одного разу запитав мене, чи я з Австрії, на що я відповів так, він жодного разу не сказав мені, що це заборонено, хоча вони не блокують ваш IP і навіть якщо вони визнають, що їм дозволено перебувати в Австрії та що вони мають австрійську ліцензію на те, щоб гравці могли грати, і тепер у мене є підтвердження в чаті, що вони визнали, що вони мають, хоча вони не мають і не можуть мати.
As a once member of a Chipstars.bet player, i can assure you they are scammers, as a once player of this casino, i was not told or declined that this casino is not allowed in Austria to play thus not having the Austrian Licence, and the only licence in Austria that is approved is the site win2day, which i found out later and too late, as of this, once i found it out and i found it out listing through instagram and seeing the ad that says ( take back your casino losts ) from the company of lawyers in Austria that work for the players that have played in any other casinos rather than win2day and take back they’re deposits minus the winnings, as of then i have contacted the VIP Manager od Chipstars casino named Danilo, if that is true and could we arrange something so that i should not take it in that serious matter with this company ( which is not the only company that does this for the players in Austria ) , he immediately blocked my account and didnt answer for days, and when he did answer, he only said its my right to do that, and i asked him one more time, at which he responded ( also after days ) : "my username" we are finished talking, good luck.
And we are talking here about a 5000€ minus the winnings, and this VIP Manager even asked me once, am i from Austria, which i replied yes, he didnt once told me that it isnt allowed, even though they dont block your IP and even though they are admitting that they are allowed in Austria and that they have Austrian licence for the players to be able to play, which i now have chat proof that they admitted that they do have, even though they dont and cant have.
привіт Вибачте за ситуацію, в яку ви потрапили. Непросто почути, коли гравець має подібні проблеми, і йому не надають належної інформації. Однак після реєстрації ви також могли без проблем вказати свою країну у формулярі? Крім того, чи не пробували ви перевірити положення та умови, щоб побачити, чи ваша країна обмежена чи ні?
У будь-якому випадку, якщо ви вважаєте, що казино ввело вас в оману та не надало вам правильної інформації, коли ви запитували, і ви вважаєте, що провина на їхньому боці, я рекомендую вамподати скаргу тут .
Ти збираєшся це зробити?
Hey. I'm sorry for the situation you've gotten yourself into. It is not easy to hear when a player has similar problems and is not given the right information. However, when you registered you could also enter your country in the formular without any problems ? Alternatively, didn't you try to check the terms and conditions to see if your country was restricted or not ?
Anyway, if you think the casino misled you and didn't give you the right information when you asked and you feel that the fault is on their side, I would recommend you to file a complaint here.
Are you going to do it ?
Привіт
У мене був хороший досвід роботи в chipstars. Велика різноманітність ігор, і мене дуже швидко перевірили.
Я неодноразово вносив кошти банківським переказом.
Мені пощастило виграти 800 фунтів стерлінгів, які я зняв 5 квітня.
Я знаю, що це були вихідні, але коли я вчора запитав у чаті, вони сказали, що chipstars чекають на поповнення гаманців.
Мені ніколи раніше цього не говорили, це мене трохи хвилює.
Чи може агент chipstars перевірити, чи все добре?
Дякую, Карл
Hi
I have had a good experience at chipstars.A vast variety of games and i was verified very quickly.
I deposited through a bank transfer on numerous occasions.
I was lucky enough to win £800 which i withdrew on the 5th of April.
I know its been a weekend but when i asked live chat yesterday they said chipstars are waiting for there wallets to be replenished.
Never been told this before,,makes me feel a bit worried.
Can chipstars agent verify that all is good please.
Thanks Carl
Шановний гравець,
Ми хотіли б вибачитися за дещо затримане виведення коштів за останні кілька днів. Причиною є обов’язкова зміна в API провайдера, про яку було повідомлено в короткий термін. Ми працюємо над цим із найвищим пріоритетом, і ми маємо повернути все як зазвичай протягом 2 робочих днів. Ми дякуємо вам за терпіння та зарахували на ваш рахунок невеликий подарунок за незручності.
З повагою
Dear player,
We would like to apologize for the somewhat delayed withdrawals of the past few days. The reason is a mandatory change in the provider API, which was communicated via short notice, we are working on this with the highest priority and we should have everything back to business as usual within 2 business days. We thank you for your patience and we have credited a little gift for the inconvenience to your account.
Kind regards
Шановні Chipstars
Дякуємо за швидку відповідь.
Ще один позитивний досвід гри у вашому казино. Дякую за несподіваний подарунок.
З повагою
Карл
Dear Chipstars
Thank you for your quick response.
Another positive to my experience of playing at your casino.thanks for the unexpected gift.
kind regards
Carl
Привіт
У мене був хороший досвід роботи в chipstars. Велика різноманітність ігор, і мене дуже швидко перевірили.
Я неодноразово вносив кошти банківським переказом.
Мені пощастило виграти 800 фунтів стерлінгів, які я зняв 5 квітня.
Я знаю, що це були вихідні, але коли я вчора запитав у чаті, вони сказали, що chipstars чекають на поповнення гаманців.
Мені ніколи раніше цього не говорили, це мене трохи хвилює.
Чи може агент chipstars перевірити, чи все добре?
Дякую, Карл
Hi
I have had a good experience at chipstars.A vast variety of games and i was verified very quickly.
I deposited through a bank transfer on numerous occasions.
I was lucky enough to win £800 which i withdrew on the 5th of April.
I know its been a weekend but when i asked live chat yesterday they said chipstars are waiting for there wallets to be replenished.
Never been told this before,,makes me feel a bit worried.
Can chipstars agent verify that all is good please.
Thanks Carl
Хм, я думаю, що це гарний жест від казино, а також дякую за ваш досвід, який ви описали. Коли ви отримаєте гроші, не соромтеся ділитися та оновлювати нам.
Ви також можете написати відгук користувача та розповісти нам усе, що ви відчули в казино, і що, на вашу думку, є перевагами чи недоліками.
Якщо ви вирішите це зробити, просто натисніть тут - відгуки користувачів .
Продовжуйте так само, і я сподіваюся, що ви отримаєте свої гроші якомога швидше. ☘️🤗😎
Hm, I think that's a nice gesture from the casino and also thanks for your experience you described. When you get the money, feel free to share and update us.
You can also write a user review and tell us everything you experienced in the casino and what you think are the advantages or disadvantages.
If you decide to do so, just click here- user reviews.
Keep up the good work and I hope you get your money as soon as possible. ☘️🤗😎
Шановне казино Chipstars
Дякую
Сьогодні я отримав свої 800 фунтів стерлінгів.
Живий чат і ви самі були дуже корисними.
У мене немає проблем із тим, щоб дати позитивний відгук вашому казино.
знову дякую
Dear Chipstars Casino
Thank you
I have received my £800 cashout today.
Live chat and yourself have been very helpful.
I have no problems in giving your casino a positive review.
thanks again
Відмінна новина. Я радий, що ви отримали відкликання, і зрештою все пройшло добре. Скільки часу це зайняло?
Щодо відгуку користувача, ви також можете написати тут одинвідгук користувача . 🙂
Гадаю, казино буде в захваті.
Крім того, ви часто граєте тут?
Great news. I'm glad you got your withdrawal and all went good in the end. How long did it take ?
Regarding user review, you can also write one here- user review. 🙂
Casino will be delighted I reckon.
Also, do you play here often ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.