ФорумКазиноChipstars Casino - загальне обговорення

Chipstars Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

2 р. тому від bojan851
|
41448 переглядів 306 відповідей |
|
1...4 5 6...16
Daniel
1 рік тому

Я не сказав, що вам платили казино на основі результатів вашої скарги.

Однак я сказав, що вам платять за те, що ви є партнерами казино.

Нижче сценарій

Я відкриваю рахунок Chipstars через посилання Casino Guru, втрачаю 26 000 євро, а ви отримуєте нуль? Це нісенітниця.

Як філія цього казино ви отримуватимете відсоток від моїх програшів, або будете отримувати гроші з мого обороту, або отримуватимете фіксовану суму. Ви НЕ отримаєте нуль, і не будемо прикидатися, що ви отримаєте.

« Чесно кажучи, дуже втомливо читати звинувачення від гравців, які звинувачують нас у тому, що ми ЗАВЖДИ на боці казино »


Розслідуйте скарги на основі наданих вам доказів і тоді будьте послідовними у своїх рішеннях. Ви не можете сказати, що якщо гравець порушує умови та умови казино, ви знаходите на користь казино, але в моєму випадку казино порушує свої положення та умови, тоді ви все одно знаходите користь на користь казино. Безпрограшна ситуація для казино та нульова відповідальність з боку Casino Guru, якщо вони порушують власні умови та умови.

Я висловив свою тезу і більше не відповідаю.

У вас є свої погляди і, очевидно, ви не збираєтеся кусати руку, яка вас годує. У мене різні погляди на це питання, але таке життя, і ми йдемо далі.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я написав у Chipstars про відшкодування. Я не отримав відповіді на свій електронний запит. Натомість зі мною через WhatsApp зв’язався недоброзичливий співробітник і погрожував. Це має бути авторитетне казино????

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я можу відвідувати лише користувача "dmr1". Я просто мав негативний досвід роботи зі скаргами CasinoGuru. На жаль, ви надаєте щось інше, ніж те, що обіцяно та пропагується! Ви не є ні нейтральним, ні особливо доброзичливим. Тільки на цьому форумі ваші відповіді вкрай неприязні та не дуже професійні!! Прикро, враховуючи, що люди, які скаржаться, насправді мають надію, що їм допоможуть.

Автоматичний переклад.
dmr1
1 рік тому

Я можу сказати лише про Chipstars. Як і майже всі казино на Куаракао, у Chipstars можна грати, лише якщо ви програєте гроші. Якщо є проблема, ви пропали. Скарги не представляють інтересу, але для підтримки платформи ми пропонуємо щось подібне до управління скаргами. Зрештою, усі скарги відхиляються, оскільки стверджується, що все було прийнято під час реєстрації, або якщо щось не зазначено в інструкціях, гравець порушив положення та умови. Це казино просто смішно! Для прикладу варто взяти Cashwin і CatCasino. Позбудьтеся цього казино. Брехня і обман!!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я написав у Chipstars про відшкодування. Я не отримав відповіді на свій електронний запит. Натомість зі мною через WhatsApp зв’язався недоброзичливий співробітник і погрожував. Це має бути авторитетне казино????

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо ви вважаєте, що маєте право на відшкодування, надішліть скаргу, і ми постараємося допомогти. Так як я вперше почув про цю ситуацію тут і зараз.

Такі ситуації необхідно спочатку дослідити, щоб з’ясувати повний контекст; тому надішліть скаргу зараз:

https://casino.guru/complaints/create

Якщо казино дійсно вчинило щось несправедливе, ми спробуємо вам допомогти.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я більше не хочу мати нічого спільного з казино, але це нормально, коли мені погрожують??? Таке казино треба закрити!!! Була зареєстрована померла особа, а моя кредитна картка використовувалася для депозитів. Можливо, це був хтось із моїх дітей, я не знаю і нема можливості дізнатися. Я написав у казино й запитав, чому під час реєстрації не було механізмів безпеки, щоб запобігти подібним, і попросив повернути гроші. Адже мертва людина не може підтвердити умови. Свідоцтво про смерть від 2019 року!!!! Я відправив його, а потім отримав кілька неприємних повідомлень!

Автоматичний переклад.
ngam5771
1 рік тому

Звісно, ненормально комусь погрожувати, навіть маючи поважну причину. Скажіть, будь ласка, чим вам загрожувало казино?

Мені дуже шкода це говорити, але якщо чиюсь картку було вкрадено та використано не за призначенням, я не можу уявити, як казино могло б цьому запобігти. Механізм безпеки налаштовано на захист вашої конфіденційної інформації; він не розпізнає, хто має доступ до вашого облікового запису від вашого імені. Це технічно неможливо, якщо для цього не використовувати якийсь біоскан (відбиток пальця тощо).

Але, чесно кажучи, я, здається, не до кінця розумію всю проблему.

Що це з мертвою людиною? Ви можете допомогти мені з цим, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Прописаної особи вже немає в живих. Померла в 2019. Як померла людина прописатися??? Як померла особа може підтвердити положення та умови, оскільки я не отримав відшкодування. Я не хочу говорити, як людина погрожувала, але я з радістю вам все перешлю.

Автоматичний переклад.
ngam5771
1 рік тому

Привіт.

О, тепер бачу!

Ну, спробуйте поглянути на це так: казино не є державною установою, і його реєстраційна форма не зіштовхується з жодною базою даних (на відміну, наприклад, від Великобританії), тому введення неправдивої або невірної інформації є лише злочином. віра і крок проти умов. Хоча я розумію вашу точку зору, всі знають, що таке шахрайство заборонено. Таким чином, насправді не має значення, чию особу було використано; проте має значення, хто зробив цей крок.

Якщо справа доходить до повернення депозиту, який ви не авторизували, я наполегливо рекомендую вам звернутися до свого банку.

У мене був такий досвід, і можу сказати, що це зайняло 2 місяці, але мені повернули гроші.

Я все ще вважаю, що ви також повинні подати скаргу тут, на Casino Guru. Можливо, я пропустив якийсь момент, про який зараз не знаю,..

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я звернувся до банку і одночасно подзвонив у поліцію щодо погроз. Тому я не буду тут скаржитися, але методи Chipstars - повна катастрофа. Я можу зрозуміти, якщо ви не повернете кошти, але погрожувати не можна!!!

Я отримаю свої гроші через банк, але лише згадую. Казино з німецькою ліцензією заздалегідь перевіряють, чи справжня людина. Але в інших казино все зводиться до прибутку, а не до азартних ігор!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я надіслав вам знімки екрана на community@casino.guru ...

Автоматичний переклад.
ngam5771
1 рік тому

Я не можу вам у цьому допомогти, я просто адміністратор форуму. Надішліть скаргу; ось такий шлях:

https://casino.guru/complaints/create

Будь ласка, врахуйте це. 🙏


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ви хотіли знати, як виникла погроза. Я надіслав це вам. Або ти хочеш знати, або ти просто прикидаєшся. Ось чому я не дуже думаю про CasinoGuru. Ви підтримуєте таке казино, як Chipstars, яке загрожує клієнтам.

Тоді не питайте, хто і як погрожував, якщо вам зрештою все одно!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я звернувся до банку і одночасно подзвонив у поліцію щодо погроз. Тому я не буду тут скаржитися, але методи Chipstars - повна катастрофа. Я можу зрозуміти, якщо ви не повернете кошти, але погрожувати не можна!!!

Я отримаю свої гроші через банк, але лише згадую. Казино з німецькою ліцензією заздалегідь перевіряють, чи справжня людина. Але в інших казино все зводиться до прибутку, а не до азартних ігор!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ага, добре. Це має сенс. Дякую за повідомлення. Будь ласка, не заперечуйте над моєю попередньою відповіддю.

У такому випадку я б поділився деталями та опублікував їх тут, на форумі. Ми в Casino Guru віримо в прозорість і відкритість, нехай інші теж висловлять свою думку.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

В порядку

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Співробітника, який погрожував, нібито звуть Данило та він має іспанський номер, хоча не зовсім впевнено, чи це його справжнє ім’я. Він прикидався операційним менеджером Chipstars...

Автоматичний переклад.
ngam5771
1 рік тому

Я дуже вдячний, що ви достатньо сильні, щоб прийти сюди та поділитися своїм досвідом. Сподіваюся, ніхто більше ніколи не переживе такої ситуації!

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я таких речей не боюся, пан Данило не знає з ким тут возиться :)

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановна Радко,


Вас повідомили через прямий канал зв’язку, це дозволить роз’яснити будь-які запитання щодо цього відверто несерйозного запиту ngam5771.


Ваша команда Chipstars

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановна команда Chipstars!

Неважливо і неважливо який клієнт!!! хто заробляє чи втрачає на вас гроші. Зрештою, ви виграєте гроші. Ви можете професійно відхилити будь-який запит і все буде зроблено.

Але це непростимо і абсолютно непрофесійно так реагувати на клієнта!!! Погрожувати. Але, на жаль, такий темп і тон в Іспанії/Кюрасао чи будь-якому іншому місці, де пан Данило ☺️

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...16
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого