Я не сказав, що вам платили казино на основі результатів вашої скарги.
Однак я сказав, що вам платять за те, що ви є партнерами казино.
Нижче сценарій
Я відкриваю рахунок Chipstars через посилання Casino Guru, втрачаю 26 000 євро, а ви отримуєте нуль? Це нісенітниця.
Як філія цього казино ви отримуватимете відсоток від моїх програшів, або будете отримувати гроші з мого обороту, або отримуватимете фіксовану суму. Ви НЕ отримаєте нуль, і не будемо прикидатися, що ви отримаєте.
« Чесно кажучи, дуже втомливо читати звинувачення від гравців, які звинувачують нас у тому, що ми ЗАВЖДИ на боці казино »
Розслідуйте скарги на основі наданих вам доказів і тоді будьте послідовними у своїх рішеннях. Ви не можете сказати, що якщо гравець порушує умови та умови казино, ви знаходите на користь казино, але в моєму випадку казино порушує свої положення та умови, тоді ви все одно знаходите користь на користь казино. Безпрограшна ситуація для казино та нульова відповідальність з боку Casino Guru, якщо вони порушують власні умови та умови.
Я висловив свою тезу і більше не відповідаю.
У вас є свої погляди і, очевидно, ви не збираєтеся кусати руку, яка вас годує. У мене різні погляди на це питання, але таке життя, і ми йдемо далі.
I did not say you got paid by casinos based on your complaint outcomes.
I did however say you get paid for being casino affiliates.
Below Scenario
I open a Chipstars Account via Casino Guru link lose EUR26,000 and you get zero? That is nonsense.
As an affiliate of that casino you will either get paid a percentage of my losses or will get paid on my turnover or will get paid a fixed amount. You will NOT get zero and lets not pretend that you do.
"Honestly, it's quite tiring to read accusations from players who blame us for being ALWAYS on casino's side"
Investigate complaints based on the evidence you are provided with and be consistent in your rulings then. You can't say if a player breaches a casino's T&C's you find in favour of the casino but then in my case the Casino breaches their T&C's then you still find in the casinos favour. A win/win situation for the casino and zero accountability from Casino Guru if they breach their own T&C's.
I have made my point and will not be replying further.
You have your views and obviously you are not going to bite the hand that feeds you. I have different views on the matter but that's life and we move on.