ФорумКазиноChipstars Casino - загальне обговорення

Chipstars Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

3 р. тому від bojan851
|
50108 переглядів 344 відповідей |
|
1...3 4 5...18
Daniel
1 рік тому

Компанія Chipstars вже визнала, що приймає два окремі облікові записи з Великобританії. Один, який виграв велику суму грошей, і той, який програв велику суму грошей.

Що вони зробили?

Як і очікувалося, вони анулювали рахунок виграшних ставок і повернули всі депозити, але у випадку з рахунком, який втратив понад 26 000 євро, вони нічого не зробили і залишили депозити.

Отже, як ви сказали, ситуація ВИГРАШ/ВИГРАШ для Chipstars.

Крім того, на будь-які скарги вони відповідатимуть відвертою брехнею та нададуть неправдиві докази, які дозволять їм продовжувати це шахрайство.

Я просто намагаюся попередити клієнтів Великобританії про те, що станеться, якщо вони зіграють у Chipstars і виграють. Їм скажуть, що вони не можуть приймати клієнтів із Великобританії, і повернуть їхні депозити. Програйте, і вони нічого не почують.

Я зв’язався з особою, яка написала свій відгук, і попросив її зараз оновити правильну інформацію.


Дякую

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я маю тут чогось позбутися. Я дуже розчарований тим, як ви розглядаєте скарги.

У моєму поточному випадку я міг дочекатися кінця, поки Casino Guru відповість, і тепер Casino Guru знову не відповідає. Казино відповіло протягом 2 годин, і Casino Guru зайняв 1 повний тиждень.


Я надав докази того, що Chipstars порушила захист гравців і відкрила мій обліковий запис, незважаючи на те, що він був забанений через залежність від азартних ігор.

Дуже прошу, щоб моя скарга нарешті була розглянута. І ні, я не можу зрозуміти, чому кожна відповідь від Casino Guru займає 1 тиждень. Це навмисно?

І, звичайно, не потрібно 1 тижня, щоб написати 1 речення.

Будь ласка, розгляньте мою скаргу зараз. Дякую.

Автоматичний переклад.
Malaga
1 рік тому

Шановна Малага! Гуру казино завжди має 1 повний тиждень, щоб відповісти на оновлення. Це пов’язано з тим, що зараз команда із 17 спеціалістів веде 833 відкриті справи.

file

https://casino.guru/complaints/in_progress

Вони роблять усе можливе, щоб підтримати кожного окремого гравця з відкритою скаргою - тому це не має нічого спільного з вашими припущеннями.

Крім того, ви пропустили важливу частину 4 дні тому, я б сказав:

«Шановна команда Chipstar Casino!

Дякую за співпрацю. Не могли б ви пояснити, чому обліковий запис було повторно відкрито після його закриття через проблеми з азартними іграми?"

Не тиждень – аж ніяк.

Отже, ЗНОВУ припиніть висувати тут вимоги. Це нічого не змінює, і я вже казав вам це.

Будь ласка. 🙏

Добре.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

І казино негайно відреагувало на це. Тільки Casino Guru на це знову не відповідає. Зараз наближаються вихідні і тому знову буде потрібно 7 днів.


Та й до того ж справу давно треба було залагодити. тому що я зміг довести, що казино знову відкрило рахунок, незважаючи на заборону азартних ігор.

Або ви вважаєте, що є підстави повторно відкривати обліковий запис, який був забанений через залежність від азартних ігор?

Тому я вважаю запитання до казино трохи дивним.


Немає жодних причин повторно відкривати обліковий запис, який був забанений через залежність від азартних ігор. Ми згодні?

Отже, цю справу слід було давно закрити, а Casino Guru повинен попросити казино відшкодувати завдані збитки.


Автоматичний переклад.
Malaga
1 рік тому

Це звучить розумно, що ви тут говорите про повторне відкриття облікових записів, закритих через залежність від азартних ігор. Команда розгляду скарг отримує понад 1000 запитів на місяць, тому вони іноді повільніше відповідають у плані відповідей, особливо в період відпусток. У будь-якому випадку, ви завжди можете бути впевнені, що вам дадуть відповідь. Ви не прискорите процес, додавши більше коментарів до скарги. Я б сказав, що це має протилежний ефект, оскільки Йозеф має мати справу не лише з відповіддю казино, але й із вашими повідомленнями.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чіпстари брешуть у будь-якій суперечці. Це просто те, що вони роблять, щоб продовжувати поводитися так, як вони хочуть.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

І, звісно, не варто забувати, що чіп-зірки завжди надсилають свої так звані докази безпосередньо через внутрішній зв’язок, а не публікують їх у ланцюжку скарг, щоб усі інші могли побачити їхні докази.

Також мені подобається те, як вони говорять наступне у вашій скарзі

«З того, що ми дослідили, у цій справі все було зроблено згідно з нашими ТК».

Вони неодноразово порушували власні Загальні положення та умови зі мною, але вважають, що це було нормально.

Вони висловлюють свої Загальні положення та умови лише тоді, коли це їм зручно, тож це означає, що клієнтам неприйнятно їх порушувати, але це більш ніж нормально для них!!




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зв'язки Casino Guru з Chipstars полягають у тому, що вони є афілійованими особами.

Якщо ви клацнете піктограму chipstars на сторінці огляду гуру казино, ви потрапите сюди.

https://chipstars.bet/?affiliate=casinoguru

Casino Guru отримає фінансову винагороду за це від Chipstars.


Ласкаво просимо до партнерської системи Chipstars і дякуємо, що обираєте нас!


Ми прагнемо створити велику мережу партнерів, де досвід гравців не потрібен, система проста - чим більше гравців ви залучите, чим більше вони гратимуть, тим більше ви заробите!!! Ця модель винагороди називається Net Revenue Share, яка являє собою систему, за якою ви отримуєте відсоток від рейка ваших гравців, поки гравець активно грає в кімнаті.


Ця система залишається активною назавжди - поки Гравець грає!


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
dmr1
1 рік тому

Так, ми пов’язані з багатьма казино. Я вважаю, що справа в тому, як ми витратили дохід.

Бажаєте дізнатися більше про це?

«Джерело нашого доходу дуже просте. Ми створили найбільший у світі список оглядів казино, і ми регулярно оновлюємо цей список, щоб переконатися, що рейтинги все ще дійсні.

Ми рекомендуємо гравцям різні найкращі казино залежно від того, звідки вони походять, тому що, наприклад, казино, яке чудово підходить для німецьких гравців, не обов’язково має бути надто хорошим для гравців з Аргентини тощо. Тому ми намагаємося створити унікальний список найкращих казино для кожна країна. Коли гравці йдуть грати в ці казино і зрештою програють, ми отримуємо від цього комісію.

Ми ніколи не говоримо гравцям грати в казино, тому що ви стаєте багатими, ми насправді говоримо, що ви врешті-решт програєте , але ми також знаємо, що є люди, які просто люблять ігри в казино. Ми вважаємо, що тим гравцям краще грати в пристойних казино, які виплатять виграш, якщо гравцеві просто пощастить, а не шукати дурних відмовок і анулювати виграш. Ось чому було створено CasinoGuru - щоб надавати чесні огляди онлайн-казино.

Дохід, який ми маємо, також дозволяє нам займатися багатьма видами діяльності, за які ми не отримуємо грошей - наприклад, у нас є Центр розгляду скарг, де ми допомагаємо гравцям отримати свої виграші в казино. Ми не беремо жодної комісії за це, тому, коли гравець отримує гроші, він отримує 100% суми. У нас також є академія для людей, які хотіли б почати свою кар’єру в онлайн-казино, і навіть для працівників онлайн-казино, які хотіли б вдосконалити свою роботу.

Ми також інвестуємо в ініціативу Global Self Exclusion . Мета полягає в тому, щоб створити інструмент, який дозволить гравцям самовиключатися в усіх казино світу (ми можемо використовувати для цього нашу велику базу даних казино)».

Це те, що відрізняє нас від багатьох інших списків афілійованих казино.

Скажімо так, ми повертаємо гроші, щоб підтримати бачення безпечнішого світу азартних ігор навколо нас. Я чудово розумію, що інколи ми просто можемо допомогти всім, але, спробувавши, ми набагато далі, ніж деякі постачальники ліцензій.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

І, звісно, не варто забувати, що чіп-зірки завжди надсилають свої так звані докази безпосередньо через внутрішній зв’язок, а не публікують їх у ланцюжку скарг, щоб усі інші могли побачити їхні докази.

Також мені подобається те, як вони говорять наступне у вашій скарзі

«З того, що ми дослідили, у цій справі все було зроблено згідно з нашими ТК».

Вони неодноразово порушували власні Загальні положення та умови зі мною, але вважають, що це було нормально.

Вони висловлюють свої Загальні положення та умови лише тоді, коли це їм зручно, тож це означає, що клієнтам неприйнятно їх порушувати, але це більш ніж нормально для них!!




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я розумію, що це незручно, але:

Чи можете ви на хвилинку уявити, наскільки ймовірно, що ми надамо підтримку іншим гравцям, якщо почнемо публічно показувати внутрішні дані? Це було б досить протиріччям, показуючи, як казино виявляють підозрілу схожість або навіть спроби шахрайства. Було б нерозумно надавати гравцям такі знання просто тому, що ними можна легко зловживати. Крім того, як додатковий ефект, казино, ймовірно, припинило б розглядати скарги раз і назавжди. Оскільки є багато скарг, які можна визнати закритими через «недостатні докази від казино», я б сказав, що ми достатньо дбаємо.

Ми дотримуємося Кодексу чесних азартних ігор:

https://casino.guru/fair-gambling

Хоча я співчуваю нашій точці зору. Якщо ви не вірите в нашу чесність, спробуйте інші. Що ще залишається сказати?



Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Радька


Мої дописи були відповіддю учаснику форуму Малазі, але, здається, ви забанили їх і видалили їхні вчорашні дописи. Вам явно не подобається критика або критика за упередженість у процесі подання скарги на казино?

Немає сенсу показувати мої дописи в загальній дискусії про chipstars, якщо вони не матимуть великого сенсу, якщо учасники форуму не зможуть переглядати дописи, на які я відповідаю? Малага була достатньо доброю, щоб опублікувати свої докази живого чату з чіп-зірками, які чітко показали, що вони попросили закрити свій обліковий запис і повідомили їх про свою залежність від азартних ігор. З іншого боку, компанія Chipstars не опублікувала на форумі доказів на свій захист. Ось чому я відчув потребу взяти участь у розмові, особливо коли виявилося, що самовиключення Малагаса було проігноровано як chipstars, так і вашим процесом подання скарг. Я розумію, що Малага, здається, не допомогла собі тим, як вони неодноразово просили, щоб їхню скаргу переглянув хтось інший, але хіба це не їхнє право вимагати цього без заборони?

Автоматичний переклад.
dmr1
1 рік тому

Так, особу було заблоковано через образливу та агресивну поведінку, яку багато разів демонстрували проти команди розгляду скарг, а також через надання неправдивих заяв тут, на форумі. Ми відкриті та прозорі, але брехня – це інша тема, і ми не прагнемо, щоб такі повідомлення були видимими на нашому форумі.

Критика не повинна брехати.

Я намагався пояснити нашу точку зору щодо обміну даними всередині казино, я б першим проголосував за те, щоб усі вони були публічно показані, на жаль, як ми дізналися зі скарг, казино не люблять це, і в результаті , ми можемо втратити можливість розглядати скарги. 🙁

Так, у певний момент це питання довіри, тому я не можу підтвердити своє попереднє пояснення.

Я повністю розумію ваш підхід, просто спробуйте поглянути на всю ситуацію з точки зору Casino Guru, будь ласка. Забанений гравець створив тут кілька облікових записів, головним чином для повернення депозитів із казино, де він завжди стверджував, що врешті-решт самовиключиться. З іншого боку, його наміри були, скажімо так, не найчистіші.

Це був би дуже поганий приклад для спільноти - особливо коли такий гравець схильний ображати всю компанію на нашому ж форумі.

Ми розглядаємо кожен випадок окремо, але, враховуючи попередній досвід гравця, дозвольте мені поділитися останнім висновком, тому що я відчуваю, що він говорить усе:

«У вашому випадку початкове закриття вашого облікового запису було невизначеним, і казино мало повне право відкрити його знову. Друге закриття облікового запису було сумнівним, оскільки ваша розмова та запити про закриття, здавалося, виникли через те, що вам не пощастило, а радше від бажання отримати бонус ніж справжні азартні труднощі».

«Хоча ви згадали залежність від азартних ігор під час розмови, враховуючи загальний контекст розмови та вашу історію спілкування, включаючи вашу розмову в WhatsApp, де ви висловили бажання знову відкрити обліковий запис, ви ніколи не вказували, що відчуваєте будь-які труднощі з азартними іграми. Хоча це було б найкраще не відкривати знову свій рахунок, я розумію, чому команда казино прийняла таке рішення.

Завершуючи наведену вище інформацію, мені дуже прикро, але я вважаю, що ви не маєте права отримати відшкодування, і я змушений закрити вашу справу. Якщо у вас виникли проблеми з азартними іграми, я настійно рекомендую зв’язатися з командою казино та повідомити їх безпосередньо, оскільки, виходячи з їхньої інформації, ваш рахунок все ще відкритий.

Ви маєте повне право не погоджуватися з моєю думкою. Альтернативний варіант – подати офіційну скаргу в ліцензійний орган казино. Я можу допомогти вам із цим процесом, і ви можете зв’язатися зі мною за вказаною нижче адресою електронної пошти. Не соромтеся зв’язуватися зі мною, якщо у вас виникли запитання або потрібна додаткова допомога».

Мені дуже шкода, що до цього дійшло, але я на 100% впевнений, що всі мої колеги, які намагалися допомогти цьому хлопцю через скарги, робили все можливе, щоб змусити його замислитися над своїми минулими помилками – це не спрацювало.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дякую Радко за відповідь.


У майбутньому я знатиму, що не варто втручатися в чужі скарги 🙂

Автоматичний переклад.
dmr1
1 рік тому

Без проблем 🙂

Я хотів би сказати, що конструктивна критика – це, безумовно, добре, більше як паливо для прогресу.

Тому треба показувати конструктивне, а не показувати пальцем...

Якщо ви зустрінете щось дивне або просто хочете отримати більше інформації, не соромтеся запитувати, будь ласка.

Були тут.


Наразі гарного вам! ✨🐱‍🏍



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я публікую це на форумі chipstars, щоб дозволити учасникам казино-гуру самостійно визначитися з тим, як вони вирішувалися, і чи процес подання скарги на гуру казино в цьому випадку виглядає неупередженим.

Моя скарга проти chipstars була закрита Ніком після того, як я вказав йому на кілька неточностей у тому, що йому сказали chipstars (він відмовився надати мені докази від chipstars, які б підтверджували їхню брехню), а також після того, як попросив його відповісти на деякі дуже актуальні питання.

Я попросив повторно відкрити скаргу, оскільки Нік повністю проігнорував основну частину моєї скарги, а саме порушення чіп-зірками своїх власних Умов. Як і очікувалося, він не буде знову відкритий, тому я зараз опублікую свої міркування щодо того, чому зірки фішок, здається, отримують преференції від Casino Guru.


Нижче наведено допис у моїй скарзі chipstars, який Нік не хоче оприлюднювати. Я не впевнений, що він намагається приховати, тому я опублікую це тут, оскільки очевидно, що це дуже актуально для чіп-зірок.

Нік

Я хочу, щоб ця скарга була повторно відкрита, і ви проігнорували основну частину моєї скарги, а саме те, що chipstars порушили свої власні умови та умови, наведені нижче.

11. Що станеться з моїм обліковим записом, якщо його не перевірити?

Поки ви не підтвердитесь, ви можете використовувати ігрові гроші, щоб перевірити платформу та ігровий процес. Після реєстрації ви можете внести депозит, отримати бонус за депозит і стати учасником VIP-програми.

Мій обліковий запис НІКОЛИ не перевіряли, але дозволили йому втратити понад 26 300 євро за кілька тижнів і зробити його VIP-рахунком.

Ви навіть запитували chipstars, чи підтверджено мій обліковий запис? Я підозрюю, що ви цього не зробили, оскільки ви вже переконали вас стати на бік Chipstars.

Очевидно, що ви закрили справу без повного розслідування. Ви сказали наступне

«У вашому випадку, навіть якщо Великобританія була обмежена під час вашої реєстрації, немає жодного випадку, коли ви можете просто втратити всі свої гроші, витягнути умови та попросити відшкодування».

Отже, це нормально, якщо казино порушує свої умови та умови без штрафних санкцій?

Я також вказав вам на відверту брехню, яку вам сказали chipstars, коли вони сказали, що органи ліцензування вже розглянули мою справу та визнали прихильність chipstars. Це 100% брехня, і коли я попросив вас надати докази цієї брехні, ви закрили скаргу.

Ваш менеджер зі скарг Йозеф також сказав мені це

«Важливо зауважити, що приймати гравців з Великобританії без ліцензії Великобританії неприйнятно. Я наполегливо рекомендую вам грати лише на платформах з ліцензією Великобританії. Однак ми вважаємо, що це питання слід обговорити з регуляторними органами. Я можу допомогти ви з цим процесом».

Якщо ви так вірите, то чому ви є головною філією chipstars і більш ніж раді надати посилання на нових гравців Великобританії для отримання бонусів від chipstars. О, і ці бонуси ексклюзивні для відвідувачів казино-гуру з прапором народу Великобританії та зеленою галочкою. Я думаю, що цілком очевидно, на кого ви спеціально націлюєте бонуси.

Я думаю, що слово лицемір спадає на думку.

Я впевнений, що ви не опублікуєте це для широкого загалу, і ви не хотіли б, щоб вас вважали неупередженим, коли йдеться про скарги, але я почекаю та побачу.

file

Автоматичний переклад.
dmr1
1 рік тому

привіт

Я проконсультувався з Йозефом щодо цієї публікації, і насправді я не хотів би нічого додати.

Будь ласка, зверніться до влади, припиніть спекулювати та грайте в казино з ліцензією Великобританії. З нашої точки зору, ви жодним чином не маєте права на (подальше?) відшкодування лише тому, що втратили баланс законно.

Усі наші відповіді є у вільному доступі у скарзі, окрім тих, які надані окремо електронною поштою:

https://casino.guru/chipstars-casino-player-claims-unreturned-deposits

Вибачте, але це кінець історії.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка

Ви сказали наступне

« З нашої точки зору, ви жодним чином не маєте права на (подальше?) відшкодування просто тому, що втратили баланс законно».

Якби ви мали намір повністю розслідувати мою скаргу, ви б побачили докази явних порушень Умов казино Chipstars. Поразки НЕ були, за вашими словами, «законними», і ви це цілком усвідомлюєте.

Крім того, я зовсім не «спекулюю». Я надав докази всім на цьому форумі. Видно, що ви навіть не дивилися на порушення. Це не припущення, це факт.

Нарешті ви сказали

" грати в казино з ліцензією Великобританії "

Отже, ви говорите мені, гравцеві з Великобританії, щоб я грав у казино з ліцензією Великобританії. Для запису Casino Guru рекламує «ексклюзивні» бонуси з прямими посиланнями на Chipstars для британських гравців для використання в цьому казино НЕ з ліцензією Великобританії.

Лицемірство Casino Guru тепер було викрито, але знову ж таки, як було сказано раніше, чому Casino Guru кусає руку, яка його годує, а саме ваші афілійовані казино, які платять вам за те, щоб відправляти клієнтів, у тому числі британських гравців, на їхні НЕліцензійні сайти.

Це кінець історії!!




Автоматичний переклад.
dmr1
1 рік тому

Знаєте, вказівка на нас пальцем не змінить того факту, що кожен житель Великобританії добре знає той факт, що грати в «чужих» казино взагалі не рекомендується.

Це ваш вибір в першу чергу; ми надаємо списки казино та бонусів, щоб кожен міг розглянути свої якості. Ми не кажемо: «Це найкращий доступний для вас бонус — візьміть його зараз!»

Як і інші афілійовані сайти.

Мені щиро шкода, що я не можу поділитися всім, що знаю про вашу справу, і я впевнений, що ви розумієте, що я маю на увазі.

Тому що ділитися лише частиною несправедливо. Однак ця історія закінчилася, як ви визнали, тому припиніть спамити моїх колег і проявіть хоча б трохи гідності.

Багато ідей, які ви висловили, є лише вашими думками, а точніше, образливою брехнею, і насправді показують нам, як мало ви знаєте про Casino Guru загалом.

Прошу вас припинити ображати нас на форумі, інакше ваш обліковий запис буде забанено.

Ясна, як блакитне небо.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка

Яку частину мого посту ви не зрозуміли?

"Це кінець історії!!"

Натомість ви без потреби відповіли наступним

«Прошу вас припинити образити нас на форумі, інакше ваш обліковий запис буде забанено».

Тому, коли вам не подобається, коли публікується правда про Casino Guru, ви вдаєтеся до погроз забанити мене.

Як дуже професійно.

Як висвітлення правди ображає вас?

«Знаєте, вказівка на нас пальцем не змінить того факту, що кожен житель Великобританії добре знає той факт, що грати в «чужих» казино взагалі не рекомендується».

Але Casino Guru без проблем додає посилання на британських гравців з ексклюзивними бонусами до тих самих казино, у яких ви нібито НЕ рекомендуєте їм грати!! Як це лицемірно з вашого боку.

Незалежно від того, як ви намагаєтеся «крутити» речі Casino Guru активно спонукає неліцензоване казино, Chipstars до британських гравців через «ексклюзивні» бонуси. Можливо, правда болить, але це не моя проблема. У мене немає жодних проблем із тим, щоб ви заробляли гроші, будучи філією будь-якого казино, однак не намагайтеся намалювати картину, що ви не рекламуєте Chipstars і не забираєте їхні гроші у їхніх гравців у Великобританії.

Ніхто з Casino Guru НІКОЛИ не відповів мені щодо того, як Chipstars дозволили мені відкрити рахунок у Великобританії, зробили мене VIP-учасником, а потім взяли понад 26 000 євро депозитів, НІКОЛИ не підтвердивши мій рахунок, що є явним порушенням T&C.

Я думаю, коли хтось тобі платить, легко закривати очі на речі. Цікаво, скільки з моїх 26 000 євро отримав Гуру казино?

« Однак ця історія закінчилася, як ви визнали, тож припиніть спамити моїх колег і проявіть хоча б трохи гідності».

Коли я «спамив» ваших колег. Я просто попросив їх надати докази брехні, яку їм говорив Chipstars. Вони відмовилися мені відповідати, оскільки знали, що їх обманули в казино. Звичайно, не мені бракує гідності.

Я впевнений, що вам не сподобається, коли вам скажуть правду, тож, ймовірно, зараз забаните мене?


Автоматичний переклад.
dmr1
1 рік тому

Я хотів би відповісти на ваше запитання:

Цікаво, скільки з моїх 26 000 євро отримав Гуру казино?

Цифру я знаю дуже точно, тому що в кожному випадку вона однакова. Незалежно від того, чи стоїмо ми на стороні казино чи гравця, ми отримуємо від цього 0 євро, навіть незважаючи на величезні витрати (у нас приблизно 15 співробітників, які займаються виключно скаргами гравців). У будь-якому випадку, ми можемо собі це дозволити, тому що нам платять за те, що ми рекомендуємо казино та надаємо інформацію про них, а не за вирішення скарг на будь-яку користь.

Чесно кажучи, дуже втомливо читати звинувачення від гравців, які звинувачують нас у тому, що ми ЗАВЖДИ на стороні казино, а деякі казино закривають наші партнерські рахунки та відмовляються виплачувати наші комісії, тому що ми ЗАВЖДИ на боці гравців, за їхніми словами 😀

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1...3 4 5...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого