ФорумКазиноChipstars Casino - загальне обговорення

Chipstars Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

2 р. тому від bojan851
|
30969 переглядів 176 відповідей |
|
1...9 10 1112
Додати публікацію
charisari
4 міс. тому

Відмінно, я радий. Завжди корисно поспілкуватися зі службою підтримки або в прямому чаті, коли у вас є запитання. Це запобігає різним проблемам, які можуть виникнути пізніше. Мені приємно, що ви в курсі і не намагалися, наприклад, вибрати іншу країну лише для реєстрації.

Сподіваюся, у вас там буде добре і все буде в порядку. Тоді дайте нам знати. 😊☘️👍

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я можу однозначно рекомендувати його - доброзичлива та корисна підтримка, широкий вибір ігор, гарна, інтуїтивно зрозуміла платформа та супер-виграш із багатьма привабливими бонусами :) І дуже швидка обробка зняття коштів. Знову дякую.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
jake9595
4 міс. тому

Дякую за нутрощі. Як щодо написання відгуку про це казино? Зробити це можна тут .

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Хочу лише додати до свого попереднього коментаря: моє друге зняття було оброблено блискавично, тому я настійно рекомендую його. Знову дякую.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Хочу лише додати до свого попереднього коментаря: моє друге зняття було оброблено блискавично, тому я настійно рекомендую його. Знову дякую.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт! Найкраще, якщо ви завжди пишете своє оновлення, використовуючи нову публікацію, тому що може статися, що гравці не потраплять до попередньої, тому завжди добре, щоб це було саме так.

Я також радий, що вам вдалося вибрати другий варіант, і коли ви кажете, що це було швидко, скільки часу це зайняло? Який метод відбору ви використовуєте? 😀

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

На жаль, вони затримали мою виплату, поки я не втратив усе

Автоматичний переклад.
Blerko
3 міс. тому

О,... Скільки часу це зайняло? 🙁

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Це дуже погано, я нічого з цього не розумію. Я вносив 1000 на тиждень, один раз виграв 2500 і хотів їх зняти, але потім сказали, що це займе 2 дні, оскільки постачальник послуг поганий, потім сказали, що завтра ще один день, і врешті-решт мені було відмовлено.


Просто щоб це взагалі не доходило до виплат, я їх усіх ненавиджу, вони просто хочуть нас доїти, але вони також мали б гравців, але, мабуть, для всіх казино Кюрасао ми просто ідіоти, яких можна обдурити .

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Справа не в часі, а в тому, що так, все добре, він обробляється і врешті був відхилений, нібито я хотів виплатити через myfinity і не вводив свої дані, але це неправда, я хотів повністю звичайний банківський переказ.


Chipstars був моєю останньою надією, що я маю справу з кимось серйозним, але це все та ж хрень.


Найгірше те, що ви можете внести свій будинок і майно без будь-яких проблем, але коли справа доходить до зняття, вам доведеться чекати, і вам потрібно те і це. Огидно

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Так, мені довелося їх пару раз вмовляти, але в підсумку я отримав зняті гроші нормально. Так як це були вихідні та свята, пройшло 4 дні - я отримав суму на свій криптогаманець (лайткоін).

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Справа не в часі, а в тому, що так, все добре, він обробляється і врешті був відхилений, нібито я хотів виплатити через myfinity і не вводив свої дані, але це неправда, я хотів повністю звичайний банківський переказ.


Chipstars був моєю останньою надією, що я маю справу з кимось серйозним, але це все та ж хрень.


Найгірше те, що ви можете внести свій будинок і майно без будь-яких проблем, але коли справа доходить до зняття, вам доведеться чекати, і вам потрібно те і це. Огидно

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ой, вибачте, що до цього дійшло. Мені неприємно бачити, як гравці зрештою втрачають свої гроші, і завжди краще залишити все, поки ситуація не вирішиться, тому що нам важко допомогти в таких ситуаціях. Звичайно, якщо казино вводить вас в оману, і ви завжди отримуєте різну інформацію, а потім, зрештою, все одно йде не так, це, мабуть, говорить само за себе, і я особисто більше не хотів би грати в такому казино. Я знаю, що це не принесе вам жодного виграшу, але єдине, що ви можете з цього винести, це урок. 😕

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Так, мені довелося їх пару раз вмовляти, але в підсумку я отримав зняті гроші нормально. Так як це були вихідні та свята, пройшло 4 дні - я отримав суму на свій криптогаманець (лайткоін).

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Тож я б сказав, що це досить добре. Ви продовжували грати тут чи не дуже?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Казино обманює. Спочатку у мене виникли проблеми з виведенням коштів (мій обліковий запис був дуже перевірений, але все одно потрібні були документи, які неможливо було знову надіслати), пізніше служба підтримки виправила це, але коли я зняв кошти, вони забанили мене через кілька облікових записів. Це неможливо, тому що я маю лише один. Навіть якби це було правдою, мене б забанили під час реєстрації або коли б вони перевірили мене, але часто вони виявили мультиакаунт, коли я виводив…

Автоматичний переклад.
Belciakos
3 міс. тому

Привіт, ви хочете сказати, що не знаєте, що у вас є другий обліковий запис, так? Ви не пам'ятаєте, чи був у вас рахунок в цьому казино колись назад? Коли ви надсилали інші документи, чи була ваша перевірка успішною, і лише коли ви виводили кошти, вам сказали, що ви порушили правило кількох облікових записів?

У будь-якому випадку, я б пішов далі та подав скаргу, оскільки наша команда спробує допомогти вам і з’ясує все необхідне.

Ви можете початитут, за цим посиланням 👍

Як ти думаєш, ти на це збираєшся?

Автоматичний переклад.
Belciakos
3 міс. тому

Так, на жаль, це стосується всіх казино Кюрасао, і ніхто не захищає нас як гравців.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Боже мій, навіть якби це було так, чому б йому дозволили платити?

Можливо, ви дозволили йому внести депозит без жодного ризику зняття?

Всі казино Кюрасао діють так, але вони нелегально пропонують свої послуги в Європі.


Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Я думаю, що всі казино Кюрасао працюють подібним чином. Я припускаю, що GSR неприбуткові, тому що є просто занадто багато відкритих і їх просто забагато.

Депозити часто працюють без проблем, але ні, завжди затримуються, тому що спекулюють пошуком гравця.


Хто не обережний, той не буде платити в такі сумнівні компанії.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Боже мій, навіть якби це було так, чому б йому дозволили платити?

Можливо, ви дозволили йому внести депозит без жодного ризику зняття?

Всі казино Кюрасао діють так, але вони нелегально пропонують свої послуги в Європі.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ми не дозволяли нікому робити депозити, тому що ми не казино.

Можливо, ви не маєте багато інформації про те, як це працює, коли хтось має кілька облікових записів. Якби це було так просто і гравці отримували сповіщення, щойно створювали інший обліковий запис із такими ж особистими даними, ця проблема ніколи б не виникала. Однак у більшості випадків система казино позначає, що гравець може мати інший обліковий запис із тією самою інформацією, але лише електронну адресу можна змінити лише тоді, коли здійснюється зняття коштів.

Тому я б вивчив деякі речі, перш ніж ви говорите.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я думаю, що всі казино Кюрасао працюють подібним чином. Я припускаю, що GSR неприбуткові, тому що є просто занадто багато відкритих і їх просто забагато.

Депозити часто працюють без проблем, але ні, завжди затримуються, тому що спекулюють пошуком гравця.


Хто не обережний, той не буде платити в такі сумнівні компанії.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ви повинні бути обережними, як ви кажете, але я не думаю, що будь-яке казино з такою ліцензією є абсолютно неправильним. Однак ви повинні дивитися, куди гравець робить депозит, оскільки часто вони зізнаються, що не шукали жодної інформації, і лише коли виникає проблема, вони цікавляться. Це було б моє послання всім гравцям, які хочуть грати будь-де. 😉

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я мав на увазі не вас особисто, але під вами я мав на увазі чиновників казино.


Добре, якщо два рахунки були відкриті помилково, і ви не зробили нічого поганого в жодному з них, ви все одно можете зняти кошти.

Автоматичний переклад.
1...9 10 1112
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого