ГоловнаФорумКазиноChipstars Casino - загальне обговорення

Chipstars Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

3 р. тому від bojan851
|
53 311 переглядів 347 відповідей |
|
1...9 10 11...18
dancerreddevile
2 міс. тому

Я грав у Chipstars, отримати бонус було майже неможливо = низький RTP, і коли ви це зробили, це заплатило арахіс 🥜 🥜 😫 Я б більше не дав їм грошей. Менталітет гравця завжди такий, що наступний депозит буде іншим, але, ймовірно, ні. Моя порада, заснована на моєму досвіді: УНИКАЙТЕ та негайно закрийте свій обліковий запис

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я грав у Chipstars, отримати бонус було майже неможливо = низький RTP, і коли ви це зробили, це заплатило арахіс 🥜 🥜 😫 Я б більше не дав їм грошей. Менталітет гравця завжди такий, що наступний депозит буде іншим, але, ймовірно, ні. Моя порада, заснована на моєму досвіді: УНИКАЙТЕ та негайно закрийте свій обліковий запис

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я спробував це кілька разів і виявив, що гра в карти в цьому казино — це камікадзе. Звичайно, найкраще скористатися вашою порадою. Я ніколи не збирався знімати гроші, і я бачу, що надто багато скарг від гравців. До речі, яке твоє улюблене казино?

Автоматичний переклад.
dancerreddevile
2 міс. тому

Ми цінуємо ваш відгук і розуміємо ваше розчарування щодо досвіду гри.

Я хочу запевнити вас, що наша мета — забезпечити справедливий і приємний досвід для всіх гравців, і ми точно не хочемо, щоб хтось почувався дурнем. Мені щиро прикро чути, що тобі не пощастило більше за час, проведений з нами.

Як жест доброї волі ми вже надали вам бонуси, які, ми сподіваємося, покращать ваш ігровий досвід і дадуть вам шанс знову випробувати удачу. Якщо у вас виникли запитання щодо цих бонусів, будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки. Для нас важливе ваше задоволення.

Команда Chipstars

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ми цінуємо ваш відгук і розуміємо ваше розчарування щодо досвіду гри.

Я хочу запевнити вас, що наша мета — забезпечити справедливий і приємний досвід для всіх гравців, і ми точно не хочемо, щоб хтось почувався дурнем. Мені щиро прикро чути, що тобі не пощастило більше за час, проведений з нами.

Як жест доброї волі ми вже надали вам бонуси, які, ми сподіваємося, покращать ваш ігровий досвід і дадуть вам шанс знову випробувати удачу. Якщо у вас виникли запитання щодо цих бонусів, будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки. Для нас важливе ваше задоволення.

Команда Chipstars

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Щиро дякую за ваші 50 обертань, у мене було 3 перемоги, 😒🙄 загалом 50 центів, і це було в Big Bass Bonanza, яка має бути маловолатильною грою. file

Ось так виглядає гра у вашому казино. 50 обертань × 0,1 $ = 0,5 $. А тепер ви мені розповідаєте про RTP і про те, що він на мільйоні обертань, а це сталося тільки зараз, що ми можемо зробити, ось такі слоти і бла-бла... На 50 обертаннях, від 0,1 долара я мав мати принаймні 3 долари , мінімум, і отримати бонусні раунди (10 FS)

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
Chipstars Casino
2 міс. тому

Я просто не знаю, що таке чесна і приємна гра тут... Це якраз навпаки, це дуже засмучує і зовсім не чесно, з 0% шансів виграти будь-що. Після цього досвіду я взагалі не маю бажання продовжувати грати, навпаки, я просто подав запит на остаточне видалення свого облікового запису

Автоматичний переклад.
dancerreddevile
2 міс. тому

Нам шкода, що ваш досвід у нашому казино не виправдав ваших очікувань. Ми розуміємо, що розчарування може виникнути під час гри, особливо коли результати не збігаються з надіями на перемогу.

Нам щиро прикро чути, що ви вирішили закрити свій обліковий запис.

Ми бажаємо вам усього найкращого у ваших майбутніх починаннях і сподіваємося, що ви знайдете розваги, які приносять вам радість. Якщо ви колись вирішите дати нам ще один шанс, ми будемо дуже раді вітати вас знову.

Бережіть себе,

Казино Chipstars

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Чи приймають chipstar британських гравців, оскільки я щойно бачив на іншому форумі, що вони цього не роблять. Трохи розгубився.

Автоматичний переклад.
Burgwyn67
2 міс. тому

Шановний

Наша ліцензія не обмежує британських гравців.

Якщо у вас виникнуть запитання, не соромтеся зв’язатися з нашою командою підтримки, вони будуть раді вам допомогти.


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Чи приймають chipstar британських гравців, оскільки я щойно бачив на іншому форумі, що вони цього не роблять. Трохи розгубився.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, я бачу, що ви вже отримали свою відповідь, і, згідно з нашим оглядом, казино має приймати гравців із Великобританії.

Чи хотіли б ви спробувати пограти тут? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Привіт, я вже приєднався. дякую

Автоматичний переклад.
Chipstars Casino
2 міс. тому

дякую

Автоматичний переклад.
Burgwyn67
2 міс. тому

Ви пошкодуєте про кожне €/£, яке ви віддасте цим шахраям, у вас 0 шансів щось виграти

Автоматичний переклад.
Chipstars Casino
1 місяць тому

Не могли б ви відповісти на мій електронний лист? Я відправив його близько 10 днів тому.

Ваші агенти служби підтримки не можуть відповісти на моє запитання щодо виплати, і я чекаю своїх грошей як VIP-гравець уже місяць.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я VIP-гравець у цьому казино, і я отримав чудовий досвід, виплати оброблялися протягом кількох годин — усе було чудово, поки я втрачав великі суми грошей.


Тепер, коли удача повернулася на мою користь, агенти в онлайн-чаті раптово не можуть надати мені «час» виплат і продовжують перенаправляти все до фінансового відділу.


Я звертався кілька разів, але в чаті я не отримую відповіді про свою виплату.

Чи можете ви повідомити мені, скільки ще ви збираєтеся утримувати мої гроші, оскільки ми входимо в новий місяць?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

дякую

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я справді не знаю, чому у вас таке бажання грати в цьому казино? Я маю на увазі, що це ваші гроші 💰 , але ви читаєте, що відбувається з цим казино?

Автоматичний переклад.
vladan4053
1 місяць тому

Вітаю Vladan4053,

Я бачу по твоєму імені, що ти наш, тому можемо говорити по-сербськи. На жаль, я ще не прибув до цього казино, щоб подати запит на виплату, і я вважав, що вони були принаймні чесними щодо цього. Можливо, ви можете трохи прискорити роботу казино, якщо подасте офіційну скаргу тут.

Автоматичний переклад.
dancerreddevile
1 місяць тому

Я не грав там і не маю бажання, оскільки так, я читав, що відбувається.

Автоматичний переклад.
nigeljc59
1 місяць тому

Не грав там, тому що вирішив перевірити це більш детально, і після того, як це зробив, не було б настільки дурним, щоб внести на сайті хоч копійку.

Автоматичний переклад.
dancerreddevile
1 місяць тому

Привіт, ми також можемо зробити це на нашому 🙂

З важким серцем я подав скаргу на цьому сайті і тепер чекаємо на відповідь.

Наші люди працюють у Chipstars, вони були дуже акуратними на початку, вони обробляли платежі протягом 24 годин, а коли я їх просив, вони вирішували це за кілька годин.

На жаль, зараз мене почали бойкотувати, раптом не отримую допомогу в чаті, блокують в Telegram, і я вже другий місяць чекаю на оплату через криптовалюту.. 30+ днів..

Я намагався запитати їх через їхні заслуги в минулому, чи потрібно ділити платіж на два-три тижні, чи є у них проблеми з ліквідністю, але відповіді з їхнього боку не було.. У мене є скріншоти нашого листування..


Сподіваюся, Casinoguru допоможе мені в цьому

Автоматичний переклад.
Burgwyn67
1 місяць тому

Ви відкриваєте рахунок у Piwi247? Я думаю, що досі пропонують 30 доларів бездепозитного бонусу, і вони виплачують майже миттєво

Автоматичний переклад.
1...9 10 11...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого