ФорумКазиноChipstar Casino - загальне обговорення

Chipstar Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Samx22x
|
4769 переглядів 21 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Chipstar Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Привіт,


Раніше я виходив із цього сайту. Однак цього разу я отримав електронний лист із повідомленням про те, що зняття не вдалося без пояснення. Я не можу отримати відповідь у чаті чи електронною поштою. Я не знаю, куди податися?

Автоматичний переклад.
Samx22x
2 р. тому

Скільки часу ви чекаєте на обробку виведення коштів. Мені довелося чекати 5 днів на останнє зняття. Протягом тижня я щодня надсилав їм електронні листи щодо свого облікового запису й не отримав відповіді.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я подав запит лише вчора, але одразу отримав електронний лист із повідомленням, що не вдалося, і, здається, я не можу отримати пояснення

Автоматичний переклад.
Samx22x
2 р. тому

Ми використовуємо криптовалюту для виведення коштів?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, BTC. Зробив те саме зняття раніше. Але цей час, здається, є проблемою, і немає відповіді на мої електронні листи.

Автоматичний переклад.
Samx22x
2 р. тому

Так, я припустив, що вони могли закритися приблизно 1 місяць тому, але мені пощастило, і вони мені заплатили. Вони сказали, що живий чат більше не доступний, і, як я вже сказав, вони також не відповіли на мої електронні листи. Що відбувається, коли ви натискаєте «Надіслати» після введення своїх даних? file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

У ньому повідомляється, що виведення було успішним, але потім одразу виходить електронний лист із помилкою. Чому ви думаєте, що вони закрилися?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Здавалося, що ця шахта не вдалася, але я все одно отримав свої гроші. Це лише передчуття через те, що живий чат недоступний і немає відповіді на електронні листи, на які вони зазвичай відповідали того самого дня. Як довго ви чекали? Скільки він показує в балансі? file

Автоматичний переклад.
Samx22x
2 р. тому

Перейдіть до історії транзакцій, натисніть останній місяць, потім знайдіть, і ви побачите статус свого зняття file

Автоматичний переклад.
Anonymized417
2 р. тому

Інша справа: ви можете зняти лише 10-кратний розмір свого депозиту, тому, якщо ви внесли 50 фунтів стерлінгів, ви можете зняти лише 500 фунтів стерлінгів, але це в їхніх умовах

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, раніше я стикався з проблемою x10. Моє відкликання означає, що очікується

Автоматичний переклад.
Samx22x
2 р. тому

Ну, ви більше нічого не можете зробити, просто почекайте і подивіться. Мені довелося чекати 5 днів, а потім я отримав гроші

Автоматичний переклад.
Anonymized417
2 р. тому

Дякуємо nigeljc за таку підтримку! 👍


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, раніше я стикався з проблемою x10. Моє відкликання означає, що очікується

Автоматичний переклад.
2 р. тому

На жаль, ваша проблема пов’язана з інформацією, яку ми надаємо, перевірте тут самі

Якщо вам потрібна додаткова підтримка, ви можете подати скаргу . Зауважте, що ми надаємо казино 14 повних днів для здійснення платежу.


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вони відповідали вам протягом 5 днів чи тоді не було контакту? Але непристойно приймати депозити, якщо вони закриті, але припустімо, що це те, що ви отримуєте з нерегульованими казино.

Автоматичний переклад.
Samx22x
2 р. тому

Після цього EI отримав електронний лист для підтвердження транзакції. Я ставився до них трохи насторожено, оскільки був впевнений, що вони були офлайн на місяць, тож я надсилав їм електронні листи 3 дні поспіль, щоб переконатися, що все гаразд із внесенням коштів. Не отримав відповіді, тому не став робити депозит знову. Шкода, що вони добре ставилися до мене за той час, коли я був з ними. Я сподіваюся, що я помиляюся заради вас і що ви незабаром отримаєте свої гроші

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, досі не було проблем. Це був гарний плавний процес, легко отримувати відповіді. Що ж, добре. Треба просто почекати і побачити. Дякую

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Немає відповіді на запити служби підтримки електронною поштою. Натомість повідомлення з погрозами через WhatsApp!! Я ніколи не відчував нічого подібного за свою 20-річну ігрову кар'єру! Тобі пише якийсь пан Фу з іспанським номером телефону і також погрожує!! Які методи!!

Автоматичний переклад.
ngam5771
1 рік тому

Привіт. Про що це, будь ласка? Чи є у вас проблеми з казино? Я намагаюся з’ясувати, чому хтось хоче тобі погрожувати! До речі, чи можете ви вставити принт-скрін?

Я буду тут для оновлення. 🤔

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого