2 р. тому
Тут ви можете обговорити Chilli777 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Вони є шахрайським казино. Злочинці, які не виплатять ваш виграш. Остерігайтеся цього казино та наступного
GAME TECH LIMITED
БУДЬ-ЯКА АДРЕСА В ГОЛЛАНДІЇ КЮРАКАО
They are a scam casino. Criminals who will not pay your winnings. Beware of this casino and the following
GAME TECH LIMITED
ANY ADDRESS IN HOLLANDIA CURACAO
Здравствуйте,
дякую за попередження. Боюся, казино ARES уже в чорному списку гуру казино.
Hello,
thank you for your warning. The ARES casino is already on Casino Guru's blacklist, I'm afraid.
Ніколи не грайте в chilli777, велика брехня, сфальсифіковані слоти, коли ви граєте, вони вже знають, скільки ви збираєтеся виграти і програти, а це означає, що ви ніколи не виграєте. Всі маніпулювали.
Never play at chilli777, a big lie, rigged slots, when you play they already know how much you are going to win and lose, which means you never win. All manipulated.
No jugueis nunca en chilli777, una gran mentira, slots trucadas, cuando juegas ya saben cuánto vas a ganar y a perder, con lo cual nunca ganas. Todas manipuladas.
Ну,
Я можу лише додати, що ми також знайшли ігри підроблені та відсутні ліцензії:
https://casino.guru/chilli777-casino-review
Ви, мабуть, втратили рівновагу. 🙁 Шкода це чути.
Ви завжди повинні перевіряти репутацію казино, перш ніж робити будь-який депозит.
Well,
I can only add that we also found games faked and missing licenses:
https://casino.guru/chilli777-casino-review
You lost all your balance I guess. 🙁 Sorry to hear that.
You should always check the casino's reputation before making any deposit.
Привіт,
Я б не сказав, що це нормально. На жаль, це справді схоже на казино з поганою репутацією. 🙁
Я хотів би поставити вам кілька запитань щодо цього:
Будь ласка, ви вже пройшли перевірку KYC (знайте свого клієнта)?
У якому статусі зараз ваше відкликання?
Чи можете ви отримати доступ до свого облікового запису?
Яке було останнє оновлення від казино щодо вашого виведення?
Hello,
I would not say this is normal. Sadly, it truly seems like a casino with a bad reputation. 🙁
I'd like to ask you a few questions about it:
Have you already passed the KYC (know your customer) verification, please?
In what status is your withdrawal now?
Can you access your account?
What was the last update from the casino concerning your withdrawal?
1 я вперше грав
2 мій статус вилучення очікує на розгляд
3 так
4 травня 11 р
1 was the first time I played it
2 my withdrawal status is pending
3 yes
4 May 11
1 era la prima volta che ci giocavo
2 lo stato del mio prelievo è pending
3 si
4 11 maggio
Привіт,
ніж ваші за ваші відповіді. Чи правильно я зрозумів, що ви ще не пройшли перевірку KYC?
За винятком винятків, ваше зняття не буде продовжено, доки ви не пройдете верифікацію облікового запису.
Оскільки ми говоримо про таке погане казино, я вважаю, що все можливо. 🙁
Я думаю, вам слід подати скаргу, просто натисніть тут .
Будь ласка, залиште всі запитання та відповіді на скаргу, це заощадить нам час.
Дякую.
Hello,
than your for your answers. Did I get it correctly that you have not passed the KYC verification yet?
Unless an exception, your withdrawal will not proceed unless you undergo the account verification.
Since we are talking about such a bad casino, all is possible I guess. 🙁
I think you should submit the complaint, just click/tap here.
Kindly put all questions and your answers to the complaint, it will save us some time.
Thank you.
chilli777.com, doctorspins.com, cherryfiesta.com, theredtoucancasino та сама "група" казино.... принаймні відгуки позначено червоним 2. Вони не використовують електронну пошту. Якщо ви хочете закрити обліковий запис, це не спрацює. Якщо ви попросите видалити контактну інформацію, це також не спрацює, але всі 4 почнуть розсилати спам... агенти чату "справжні професіонали".....👎
chilli777.com, doctorspins.com ,cherryfiesta.com ,theredtoucancasino same casino "group"....at least the reviews in red 2. These do not have email in use. If you want to close the account...it won't work. If you ask to delete the contact information, that doesn't work either, but all 4 start sending spam....the chat agents are "really professionals".....👎
chilli777.com, doctorspins.com ,cherryfiesta.com ,theredtoucancasino samaa kasino "konsernia"....ainakin arvostelut punaisella 2. Näillä ei ole käytössä sähköpostia . Jos haluat sulkea tilin....se ei onnistu. Jos pyydät poistamaan yhteystiedot sekään ei onnistu vaan kaikki 4 alkaa lähettämään roskapostia....chat agentit " todella ammattilaisia ".....👎
Хм, мені дуже шкода, що це так, і до вас погано ставляться в казино.
Але як довго ви намагалися закрити свій обліковий запис?
Я збирався порекомендувати подати скаргу, але казино не відповідає нам, тому це, ймовірно, не мало б особливого сенсу.
Однак якщо вони не вирішать це, індекс безпеки знизиться, тож це буде єдиний позитивний ефект.
Hmm, I'm quite sorry that it's like this and you don't get good treatment from the casino.
But how long have you been trying to close your account?
I was going to recommend filing a complaint, but the casino doesn't reply to us, so it probably wouldn't make much sense.
However, if they didn't resolve it, the safety index would decrease, so that would be the only positive effect.
Чи міг би гуру порадити, як зупинити маркетингові повідомлення від казино... це вже переслідування. У мене немає облікового запису, я не підписаний на маркетингові повідомлення. "ВІДПИСАТИСЯ" в кінці повідомлення не працює, десятки листів...просять припинити відправку повідомлень і видалити мої контакти.....реакції немає. У чатах десятки разів обіцяли «повідомити маркетингову групу»......повідомлення приходять щодня....електронна пошта/SMS.... КАЗИНО: cherryfiesta, magicwin, lovecasino,chilli,theredtoucan....усі казино з червоними відгуками.
Could a guru advise how to stop the marketing messages from casinos....this is already Harassment. I don't have an account, I haven't subscribed to marketing messages. "UNSUBSCRIBE" at the end of the message doesn't work, dozens of emails...asked to stop sending messages and delete my contact information.....no reaction. Chats promised dozens of times to "notify the marketing team"......messages come every day....email/SMS.... CASINOS: cherryfiesta, magicwin, lovecasino,chilli,theredtoucan....all casinos with red reviews.
Osaisiko guru neuvoa miten saan kasinoiden markkinointi viestit loppumaan....tämä on jo Häirintää. Tiliä ei ole, markkinointi viestejä en ole tilannut. Viestin lopussa "UNSUBSCRIBE " ei toimi, kymmeniä sähköposteja...pyytänyt lopettamaan viestien lähetykset ja poistamaan yhteystietoni.....ei reaktiota. Chatit luvannut kymmeniä kertoja "ilmoittaa markkinointi tiimille"......viestejä tulee joka päivä....email/SMS.... KASINOT: cherryfiesta, magicwin, lovecasino,chilli,theredtoucan....kaikki punaisen arvostelun kasinoita.
мені шкода; я нічого не можу тобі запропонувати. Я пам’ятаю кілька чатів, які я мав з іншими друзями, і жоден із них не знайшов робочого рішення. 😕
Це справді неприємна ситуація. Може, не відповіли через кадрову нестачу?! Зараз Різдво, тому багатьом людям доцільно було б отримати відпустку.
I'm sorry; there is nothing I could offer you. I recall several chats I had with other pals, and none of them has found a working solution. 😕
This is indeed a troublesome situation. Perhas they have not responded due to the staff shortage?! It's Christmas time, so it would make sense for a lot of people to get a holiday vacation.
Радка, дякую за відповідь. Навряд чи це кадровий голод чи Різдво. Це переслідування триває протягом тривалого часу, і я намагався зупинити його десятки чи навіть сотні разів у чаті та електронною поштою. Одного разу, наприклад, спінчат-агент лікаря прокоментував моє прохання... «ми не зупинимося». Натискання «відписатися» на листи не має ефекту... вони обіцяють видалити маркетинг зі списків. Чи міг би орган ліцензування, наприклад, допомогти з цим. Що отримують ці казино від цього переслідування/переслідування... коли в мене навіть немає ігрового рахунку і я не роблю в них депозити?
Radka, thanks for the reply. It's unlikely to be a staff shortage or Christmas. This harassment has been going on for a long time and I've tried to stop it dozens or even hundreds of times in chat and by email. Once, for example, a doctor's spin chat agent commented on my request... "we won't stop". Clicking "unsubscribe" on emails has no effect... they promise to remove marketing from the lists. Could the licensing authority, for example, help with this. What do these casinos gain from this harassment/harassment... when I don't even have a gaming account and I don't make deposits to them?
Radka,kiitos vastauksesta. Tuskin on kyse henkilöstöpulasta tai joulusta. Tätä häirintää on näiltä jatkunut kauan ja kymmeniä jopa yli satakertaa chatissa ja sähköpostilla yrittänyt saada loppumaan. Kerran mm.doctorspin chat agentti kommentoi pyyntöni..."emme lopeta". Sähköpostien "unsubscribe " klikkauksella ei mitään vaikutusta....luvataan kyllä poistaa markkinointi listoilta. Voisiko esim.lisenssin myöntäjä taho auttaa asiassa. Mitä nämä kasinot hyötyvät tästä kiusanteosta/Häirinnästä....kun ei ole edes pelitiliä,enkä talletuksia heille tee?
Ви маєте на увазі, якби орган ліцензування міг припинити рекламу казино?
Я дуже сумніваюся, чесно кажучи.
Можливо, якась блокування може бути рішенням? 🤔
Do you mean if the licensing authority could stop the casinos from advertising?
I highly doubt it, to tell you the truth.
Maybe some kind of blockage could be the solution? 🤔
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.