Ви чули про казино Runobet, яке з'явилося не так давно?
Я часто зустрічаю оголошення про це казино, чи законно воно і чи хтось там виграє?
Будь ласка, поділіться інформацією
Have you heard about Runobet casino, which appeared not so long ago?
I often come across ads about this casino, is it legit and does anyone win there?
Please share information
Ha oído hablar del casino Runobet, que apareció no hace mucho?
A menudo me encuentro con anuncios sobre este casino, ¿es de fiar y alguien gana allí?
Compartir información por favor
Ромі, усі ці казино працюють на платформі Extendy, яка дозволяє створювати казино без інвестування у власне програмне забезпечення. Більше інформації можна знайти тут: https://extendy.com. Різниця полягає в тому, що ці казино належать різним компаніям.
Перші казино були Ninecasino, Brunocasino, наскільки я пам'ятаю.
Romi, all these casinos operate on the Extendy platform, which allows for the establishment of a casino without investing in proprietary software. More information can be found here: https://extendy.com. The difference lies in the fact that these casinos are owned by different companies.
First casinos were Ninecasino, Brunocasino as I can remember.
Ромі, усі ці казино працюють на платформі Extendy, яка дозволяє створювати казино без інвестування у власне програмне забезпечення. Більше інформації можна знайти тут: https://extendy.com. Різниця полягає в тому, що ці казино належать різним компаніям.
Перші казино були Ninecasino, Brunocasino, наскільки я пам'ятаю.
Romi, all these casinos operate on the Extendy platform, which allows for the establishment of a casino without investing in proprietary software. More information can be found here: https://extendy.com. The difference lies in the fact that these casinos are owned by different companies.
First casinos were Ninecasino, Brunocasino as I can remember.
Привіт, ми обов'язково додамо це казино, я не знайшов його в нашій системі. Як ви до нього потрапили, через якусь рекламу? 🙂
Hello, we will definitely add this casino, I didn't find it in our system. How did you get to it, through some advertisement? 🙂
Електронна пошта через маркетингове повідомлення. Після невеликого розслідування виявилося, що та сама група казино.... chilli777, redtougan, doctorspins, cherryfiesta тощо.... вони не припиняють надсилати маркетингові повідомлення, незважаючи на запити.... Натискання «відписатися» в кінці повідомлення не видаляє контактну інформацію з маркетингових списків, але продовжує переслідувати. У чаті обіцяють припинити надсилання повідомлень... напевно вже 3 роки спаму від цих казино в чорному списку....🤷♂️
Email via marketing message. After a little investigation, it turned out that the same casino group....chilli777, redtougan, doctorspins, cherryfiesta etc....they do not stop sending marketing messages despite requests....Clicking "unsubscribe" at the end of the message does not remove contact information from the marketing lists, but continues to harass. Chat promises that the messages will stop sending....probably already 3 years of spam from these blacklisted casinos....🤷♂️
Sähköposti markkinointiviestin kautta. Pienen tutkinnan jälkeen selvisi että samaa kasino ryhmää....chilli777, redtougan, doctorspins ,cherryfiesta jne....nämä eivät pyynnöistä huolimatta lopeta markkinointi viestien lähetystä....Viestin lopussa "unsubscribe " klikkaus ei poista yhteystietoja markkinointi listoilta vaan jatkaavat häirintää. Chat lupaa että viestien lähetys loppuu....varmaan jo 3v tullut roskapostia näiltä mustanlistan kasinoilta....🤷♂️
всі казино з 500% бонусом повинні бути в чорному списку. Неможливо, щоб казино пропонувало 500% і виплачувало виграш… їм потрібно вибрати
all casinos with 500% bonus should be blacklist. Not possible for a casino to offer 500% and pay winning… they need to choose
Ви повинні перевірити woom.bet. Жахливе казино; нічого не працює належним чином; зникають відкладення; слоти не працюють гладко тощо.
You should check out woom.bet. Awful casino; nothing works properly; deposits disappear; slots don't run smoothly, and so on.
woom.bet solltet ihr euch mal ansehen. Miserables Casino nichts funktioniert so richtig Einzahlungen verschwinden Slots laufen nicht flüssig und so weiter
Електронна пошта через маркетингове повідомлення. Після невеликого розслідування виявилося, що та сама група казино.... chilli777, redtougan, doctorspins, cherryfiesta тощо.... вони не припиняють надсилати маркетингові повідомлення, незважаючи на запити.... Натискання «відписатися» в кінці повідомлення не видаляє контактну інформацію з маркетингових списків, але продовжує переслідувати. У чаті обіцяють припинити надсилання повідомлень... напевно вже 3 роки спаму від цих казино в чорному списку....🤷♂️
Email via marketing message. After a little investigation, it turned out that the same casino group....chilli777, redtougan, doctorspins, cherryfiesta etc....they do not stop sending marketing messages despite requests....Clicking "unsubscribe" at the end of the message does not remove contact information from the marketing lists, but continues to harass. Chat promises that the messages will stop sending....probably already 3 years of spam from these blacklisted casinos....🤷♂️
Sähköposti markkinointiviestin kautta. Pienen tutkinnan jälkeen selvisi että samaa kasino ryhmää....chilli777, redtougan, doctorspins ,cherryfiesta jne....nämä eivät pyynnöistä huolimatta lopeta markkinointi viestien lähetystä....Viestin lopussa "unsubscribe " klikkaus ei poista yhteystietoja markkinointi listoilta vaan jatkaavat häirintää. Chat lupaa että viestien lähetys loppuu....varmaan jo 3v tullut roskapostia näiltä mustanlistan kasinoilta....🤷♂️
Ви повинні перевірити woom.bet. Жахливе казино; нічого не працює належним чином; зникають відкладення; слоти не працюють гладко тощо.
You should check out woom.bet. Awful casino; nothing works properly; deposits disappear; slots don't run smoothly, and so on.
woom.bet solltet ihr euch mal ansehen. Miserables Casino nichts funktioniert so richtig Einzahlungen verschwinden Slots laufen nicht flüssig und so weiter
Невже це так погано? Можливо, ви могли б розповісти нам більше деталей?
Наша команда обробки даних уже готує перевірку, і насправді вона має вийти незабаром.
Is it really that bad? Could you tell us more details, perhaps?
Our data team is already preparing the review, and it should be out soon, actually.
Отже, якби хтось міг просто сказати мені, як зупинити цей надзвичайно агресивний маркетинг цих непотрібних казино, це було б чудово! Вищезгадані казино надсилають повідомлення електронною поштою/sms кілька разів на день. Я намагався видалити свою контактну інформацію з чату, надіслав багато електронних листів, щоб припинити надсилання повідомлень, що вже дратує... без результату 🤷♂️
So, if someone could just tell me how to stop this extremely aggressive marketing of these junk casinos, that would be great! The aforementioned casinos send email/sms messages several times a day. I've tried to get my contact information removed from the chat, sent a lot of emails to stop the messages being sent, which is already annoying...no result 🤷♂️
Niin, kun joku vain kertoisi miten saa näiden roskakasinoiden erittäin agressiivisen markkinoiden loppumaan niin se olisi mahtavaa! Aiemmin mainitut kasinot lähettää useita kertoja vuorokaudessa email/sms viestejä. Olen yrittänyt saada yhteystietoni poistettua chatissa, lähettänyt paljon sähköposteja viestien lähetysten joka on jo häiritsevää loppumiseksi...ei tulosta 🤷♂️
Тому для мене це казино є абсолютно непрофесійним, і порівняно з іншими, у яких я граю, воно не може конкурувати з хорошими казино.
Два депозити були дуже затримані, один на 24 години, а інший на 48 годин, хоча це були перекази в реальному часі. Підтримка некомпетентна, барабани крутяться дуже дивно, здається, щось не так.
Я з нетерпінням чекаю огляду казино тут, у Guru, на основі свого досвіду
So for me the casino is absolutely unprofessional and compared to others I play at, it can't compete with the good casinos.
Two deposits were extremely delayed, one 24 hours and the other 48 hours, even though they were real-time transfers. Support is incompetent, the reels spin very strangely, and it seems like something's wrong.
I am looking forward to reviewing the casino here at Guru based on my experiences
Also für mich ist das Casino absolut unprofessionell und im Vergleich zu anderen in denen ich spiele, kann es mit den guten Casinos nicht mithalten.
2 Einzahlungen extrem verzögert eine 24 Stunden die andere 48 Stunden obwohl es Echtzeitüberweisungen waren. Der Support ist inkompetent die Walzen drehen sich sehr merkwürdig es macht den Eindruck da stimmt was nicht.
Freue mich schon das Casino hier bei Guru meinen Erfahrungen nach zu bewerten
Отже, якби хтось міг просто сказати мені, як зупинити цей надзвичайно агресивний маркетинг цих непотрібних казино, це було б чудово! Вищезгадані казино надсилають повідомлення електронною поштою/sms кілька разів на день. Я намагався видалити свою контактну інформацію з чату, надіслав багато електронних листів, щоб припинити надсилання повідомлень, що вже дратує... без результату 🤷♂️
So, if someone could just tell me how to stop this extremely aggressive marketing of these junk casinos, that would be great! The aforementioned casinos send email/sms messages several times a day. I've tried to get my contact information removed from the chat, sent a lot of emails to stop the messages being sent, which is already annoying...no result 🤷♂️
Niin, kun joku vain kertoisi miten saa näiden roskakasinoiden erittäin agressiivisen markkinoiden loppumaan niin se olisi mahtavaa! Aiemmin mainitut kasinot lähettää useita kertoja vuorokaudessa email/sms viestejä. Olen yrittänyt saada yhteystietoni poistettua chatissa, lähettänyt paljon sähköposteja viestien lähetysten joka on jo häiritsevää loppumiseksi...ei tulosta 🤷♂️
Наскільки я знаю, ми ніколи не стикалися зі складним рішенням, тому що сьогодні можна використовувати програми, щоб змінити відправника або уникнути блокування на стороні одержувача. Це дійсно проблема без гідного вирішення.
Я думав, чи міг би допомогти ваш місцевий регулятор GDPR, оскільки, на мою думку, казино чи його промо-партнер не діють згідно з логікою GDPR. Однак, я вважаю, це потрібно проконсультуватися з відповідною установою.
як ти думаєш
As far as I know, we have never come across a complex solution because today one may use apps to change the sender or avoid being blocked on the recipient's side. It is really a problem without a decent solution.
I was thinking whether your local GDPR regulator could help, because from my perspective, the casino or its promo partner is not acting in accordance with the principle of GDPR logic. However, it needs to be consulted with the proper institution, I guess.
What do you think?
Тому для мене це казино є абсолютно непрофесійним, і порівняно з іншими, у яких я граю, воно не може конкурувати з хорошими казино.
Два депозити були дуже затримані, один на 24 години, а інший на 48 годин, хоча це були перекази в реальному часі. Підтримка некомпетентна, барабани крутяться дуже дивно, здається, щось не так.
Я з нетерпінням чекаю огляду казино тут, у Guru, на основі свого досвіду
So for me the casino is absolutely unprofessional and compared to others I play at, it can't compete with the good casinos.
Two deposits were extremely delayed, one 24 hours and the other 48 hours, even though they were real-time transfers. Support is incompetent, the reels spin very strangely, and it seems like something's wrong.
I am looking forward to reviewing the casino here at Guru based on my experiences
Also für mich ist das Casino absolut unprofessionell und im Vergleich zu anderen in denen ich spiele, kann es mit den guten Casinos nicht mithalten.
2 Einzahlungen extrem verzögert eine 24 Stunden die andere 48 Stunden obwohl es Echtzeitüberweisungen waren. Der Support ist inkompetent die Walzen drehen sich sehr merkwürdig es macht den Eindruck da stimmt was nicht.
Freue mich schon das Casino hier bei Guru meinen Erfahrungen nach zu bewerten
Привіт,
давайте подивимося на результат, але я боюся, що ваш досвід не повністю охоплює область індексу безпеки. Звичайно, я розумію, що ти кажеш.
Але такі деталі дуже важливі, тому ми цінуємо будь-який чесний відгук користувачів, який будь-хто готовий надіслати після публікації казино. 🙏
Hello,
let's see the outcome, but I fear your experiences do not precisely cover the Safety Index area. Of course I understand what you're saying.
But such details are very important so we appreciate any honest user review anyone is willing to submit once the casino has been published. 🙏
Особисто я б взагалі не рекомендував це казино, оскільки у мене був поганий досвід із усім, що там є — підтримкою, депозитами та досвідом гри. На жаль, усе це було для мене негативним, і для мене це найважливіші аспекти казино. Кожен повинен мати власний досвід і оцінювати його на власному досвіді.
Personally, I wouldn't recommend the casino at all, as I've had bad experiences with everything there—support, deposits, and the gaming experience. Unfortunately, all of these were negative for me, and for me, these are the most important aspects of a casino. Everyone should have their own experience and evaluate it based on their own experience.
Ich für meinen Teil würde das Casino überhaupt nicht empfehlen da ich in allem was es gibt, schlechte Erfahrungen gemacht habe - Support, Einzahlungen, Spielerlebnis. Das war bei mir leider alles negativ und für mich sind das die wichtigsten Aspekte für ein Casino. Jeder soll seine eigene Erfahrung machen und entsprechend seiner Erfahrung bewerten 🙏
Звичайно, я не думаю, що казино справило на вас враження. Тож коли огляд закінчиться, ми будемо раді, якщо ви підсумуєте, що ви там відчули.🙂
Of course, I don't think the casino impressed you as far as I could see. So when the review is up, we'll be glad to have you summarize what you experienced there.🙂
Я все ще граю тут, все гарно та автоматизовано, виведення досить швидке. Це ніколи не перетворювалося на огляд?
I still play here, everything is nice and automated, withdrawals are pretty fast. This never turned into a review ?
Привіт, я радий, що зараз все гладко.
Огляд казино тут - Tahiti Casino ⬅️
Говорячи про зняття коштів, який спосіб оплати ви використовуєте та скільки вони тривають, поки гроші не з’являться на вашому рахунку? 🙂
Hello, I'm glad everything is running smooth at the moment.
The review of the casino is here- Tahiti Casino ⬅️
Speaking of withdrawals, which payment method you use and how long do they last till you have money on your account? 🙂
https://7cslot.com/
Чесно кажучи, це було вчора, і це залишило мене з гарним товстим гаманцем. Я почав з тисячі баксів. Але це казино незвичайне.
Ось посилання, щоб ви могли увійти та надіслати мені скріншоти своїх ставок.
Я даю їм 30 доларів безкоштовних бонусів, а вони розповідають мені, скільки збирають.
https://7cslot.com/
Honestly, this was yesterday, and it left me with a nice fat wallet. I started with a thousand bucks. But this casino is out of the ordinary.
Here is the link so you can log in and send me screenshots of your bets.
I give them $30 in free bonuses, and they tell me how much they collect.
https://7cslot.com/
La verdad, esto fue ayer, me dejó la cartera bien gorda. Empecé con mil varos. Pero este casino está fuera de serie.
Aquí les paso el link para que se metan y me mandan screenshot de sus apuestas.
Les doy. $30 de bonos gratis, y ahí me dicen cuanto juntan.
Привіт!
Пропоную бути обережним - казино не дуже переконливо:
https://casino.guru/7cslot-casino-review 👈
Hey there!
I suggest caution - the casino is not very convincing:
https://casino.guru/7cslot-casino-review 👈
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.