Привіт, огляд цього казино вже є.
Ви можете знайти казино тут Interwetten .
Я бачу, у вас був хороший досвід, ви часто тут граєте? 😀
Hello, review for this casino we already have.
You can find the casino here Interwetten.
I see you had good experiences there, you play here often ? 😀
Я бачу! чудово
Декілька разів це було перше онлайн-казино, якому я заплатив депозит, я думаю, що вони заслуговують на рекомендацію за свою підтримку
I see! great
A couple of time , It was the first casino online i paid a deposit to I think they deserve a recommendation for their support
У мене така ж проблема на тому самому веб-сайті.. близько 4082 євро. Вони не відповідають на жоден електронний лист і ще не платять мені... допоможіть мені...
I have the same problem on the same website.. about 4082 EUR. They dont response any email and dont pay me yet.. help me...
Привіт, друже, я прочитав цю тему і бачу, що у вас була та сама проблема з lalabet, що й у мене зараз.. як ви переконалися, що вони врешті-решт заплатили?
Hey man I read through this topic and see that you had the same problem with lalabet as I have now.. how did you make sure that they eventually paid?
Hey man ik heb ff door dit topic heen gelezen en zie dat je hetzelfde probleem hebt gehad met lalabet als wat ik nu heb.. hoe heb je ervoor gezorgd dat ze uiteindelijk over gingen tot betaling ?
Привіт, я вже відповів вам тут за цим посиланням: https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/casbit-group-nv/3#post-130272 , тому було б добре, якби ми зберегли розмова тут же.
Hi, I've already answered you here on this link: https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/casbit-group-n-v/3#post-130272, so it would be nice if we kept the conversation right there.
Можливо, ви пробували вирішити це питання зі своїм банком? Я вважаю, що вони можуть допомогти вам із такою проблемою.🤷♀️
Я передам це нашій групі обробки даних, щоб вони могли перевірити казино та підготувати його повну перевірку, тому дякую за інформацію.
Have you tried to solve it with your bank, perhaps? They could help you with this kind of issue, I believe.🤷♀️
I will pass it on to our data team so they can check the casino and prepare a full review of it, so thank you for the information.
Добре, а чи потрібно було надсилати в казино квитанцію, що гроші пішли без проблем? Що вам сказали в казино, чи вирішують вони це якось?
Okay, so was it necessary to send the casino a receipt that the money left without any problems ? What did the casino say to you, do they solve it somehow ?
Хоча я знаю, що це не найприємніша ситуація, спробуйте почекати і подивитися, чи прийде депозит. Іноді це складніше, але я вірю, що ви можете це зробити.
Не соромтеся повідомити мене після цих 5 днів, якщо все гаразд.
Although I know it's not the most pleasant situation, try to wait and see if the deposit comes. Sometimes these are harder cases to deal with but I believe you can do it.
Feel free to update me after those 5 days if everything is ok.
Є інформація про це казино? Це законно? https://spinsala.com Я не можу знайти відгуків про це
Any infos about this casino? Is it legit? https://spinsala.com I can’t find any reviews about this
Здається, цього у нас ще немає. Я проінформую нашу команду обробки даних і, сподіваюся, вони незабаром підготують повний огляд.
Ви вже грали в цьому казино?
Looks like we don't have this one yet. I will inform our data team and hopefully they will prepare the full review soon.
Have you played at this casino yet?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.