ГоловнаФорумКазиноЧи може хтось допомогти мені з підтвердженням адреси?

Чи може хтось допомогти мені з підтвердженням адреси?

 від Lizzleon
|
1 996 переглядів 8 відповідей |
|

Привіт, я грав у Vulkan Vegas і виграв, я пройшов перевірку, але адреса не проходить, я надіслав рахунки-фактури, документи, фотографії, основну форму послуги (це не на моє ім’я), я навіть надіслав свою банківський договір, і вони слідкують за мною. Надсилання повідомлення, яке завантажує цей документ

Автоматичний переклад.
Lizzleon

Привіт.

Можливо, ви вказали неправильну адресу під час реєстрації? Я б сказав, що ви перебуваєте в середині перевірки, якщо казино потребує, щоб ви завантажили документи.

У чому, здається, проблема? Я міг би використати краще пояснення.


Автоматичний переклад.

Привіт, я вже все перевірив, і вчора я зробив запит на відкликання, і тепер виявляється, що мій користувач заблоковано, і я запитую, чому це пов’язано, мені відповідають, що це тому, що вони записали, що я в’їхав з іншої країни, коли я вчора в Еквадорі, що Ingreae. Я отримав повідомлення, що хтось інший використовує обліковий запис, але я не зробив знімок екрана, тому що злякався і спробував увійти, а тепер мене заблокували

Автоматичний переклад.
Lizzleon

Хм, це погано звучить. Можливо, хтось інший може отримати дані для входу у ваш обліковий запис?

Звучить так, ніби його зламали, у будь-якому випадку, ви завжди повинні робити скріншоти в такій безвихідній ситуації, шкода, що у вас зараз нічого немає.

Ну, випробуйте щастя зі скаргою, я не маю для вас кращого варіанту. 🙁

https://casino.guru/complaints/create

Чи не могли б ви вказати мені це "Ingreae", будь ласка?

Автоматичний переклад.

Ні, більше ніхто не має доступу до мого облікового запису, але я отримав повідомлення, яке я хотів ввести, що хтось інший використовує його, і після цього вони заблокували його

Вибачте, що неправильно написав, було входити

Автоматичний переклад.
Lizzleon

Привіт.

Не турбуйтеся про це! Я радий, що ваша скарга вже розглянута!

Я вважаю, що процес KYC повинен допомогти вирішити проблему або принаймні наблизити нас до вирішення.

Тримайте нас у курсі тут, на форумі, якщо ви не проти.

Автоматичний переклад.

Привіт, добре, я не маю відповіді, мені кажуть, що я повинен надіслати документ, який підтверджує, що я був у Чилі, але я вже надіслав усі свої документи та повідомлення, яке я надсилаю під час входу в обліковий запис, і Єдине, що вони мені кажуть, це те, що моя справа розглядається і рішення немає, тому я їду на тиждень або більше file

Автоматичний переклад.
Lizzleon

Привіт!

Як я вже говорив раніше, ваш обліковий запис, ймовірно, було зламано. Згідно зі знімком екрана, ви також заявили, що хтось інший використовував ваш обліковий запис без вашого відома.

Це досить ненормальна ситуація.

На цьому етапі я хотів би запитати вас дещо – щодо скарги «Чи могли б ви підтвердити, що ви ніколи не входили до свого облікового запису з іншої країни, окрім Еквадору?»

Тому що я не розумію важливості документів, які підтверджують, що ти був у Чилі, чесно кажучи.

Автоматичний переклад.

Я не залишав країну, я лише в Еквадорі, у мене навіть немає дійсного паспорта, щоб сказати, що добре, якщо я подорожуватиму, я не використовую VPN, тому що на мобільному телефоні, яким я користуюся, є програма payjoy, яка не дозволяє мені використовувати певні програми з цієї причини я не використовую такі речі

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого