ФорумКазиноЧесність казино Yabby дуже сумнівна

Чесність казино Yabby дуже сумнівна

2 р. тому від danielgolis1777
|
3847 переглядів 1 відповідь |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Тому на початку цього місяця я вирішив закрити свій рахунок у казино yabby. Через те, що один учасник служби підтримки сказав, що я можу використати бонус на депозит, а потім мені сказали, що бонус більше не доступний після того, як я зробив свій депозит. Також часті проблеми з підключенням, які трапляються з багатьма, роблять обертання барабанів слотів різним для кожного обертання, а також заважають вам мати змогу зупинити барабани з будь-якою послідовністю. Тож зв’яжіться зі своїм пітбосом/супервайзером електронною поштою з проханням закрити свій обліковий запис. Кілька днів потому я подумав, що наприкінці місяця маю щомісячну грошову винагороду з пари сотень доларів, які я грав, як і більшість місяців. А також безкоштовні обертання на вихідних через мій ранг. Тож зв’яжіться з ними та скажіть, що я маю щомісячний кешбек і безкоштовні обертання, які я хотів би вимагати, якщо вони повторно активують мій обліковий запис для мене. Чому б не вивести безкоштовний бонус перед тим, як закрити свій обліковий запис у них, і не повернути 50-100 доларів США?


Вони активують мій обліковий запис, але в перші вихідні, коли я йду, щоб використати свої безкоштовні обертання, під час розмови зі службою підтримки я починаю робити свої звичайні коментарі, наприклад, я маю заплатити аліменти. Або потрібні нові туфлі. Цього разу я голодний і мені потрібні гроші на обід. Служба підтримки повідомляє, що у мене проблеми з азартними іграми, і закриває мій обліковий запис. Тоді я пояснив, що робив заяву про те, що давай, я хочу виграти. Але відмовляється слухати і каже, що намагається подбати про благополуччя їхніх гравців. Але я особисто вважаю, що вони не хотіли, щоб я заробляв на безкоштовному бонусі, знаючи, що я не мав наміру вносити їм жодного цента.

Автоматичний переклад.
danielgolis1777
2 р. тому

Привіт,

Я б не наважився поставити під сумнів ставлення персоналу до вашого благополуччя. Ми оцінили інструменти для відповідальної гри в казино як хороші, і я хотів би думати, що служба підтримки просто вирішила, що краще закрити ваш рахунок.

Я також хотів би висловити, що бездепозитні бонуси повинні спонукати гравців зробити депозит пізніше. Вам не здається?

Це те, що вам надається безкоштовно, і я розумію, що врешті-решт казино може вирішити «закрити прийом».




Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого