Тому на початку цього місяця я вирішив закрити свій рахунок у казино yabby. Через те, що один учасник служби підтримки сказав, що я можу використати бонус на депозит, а потім мені сказали, що бонус більше не доступний після того, як я зробив свій депозит. Також часті проблеми з підключенням, які трапляються з багатьма, роблять обертання барабанів слотів різним для кожного обертання, а також заважають вам мати змогу зупинити барабани з будь-якою послідовністю. Тож зв’яжіться зі своїм пітбосом/супервайзером електронною поштою з проханням закрити свій обліковий запис. Кілька днів потому я подумав, що наприкінці місяця маю щомісячну грошову винагороду з пари сотень доларів, які я грав, як і більшість місяців. А також безкоштовні обертання на вихідних через мій ранг. Тож зв’яжіться з ними та скажіть, що я маю щомісячний кешбек і безкоштовні обертання, які я хотів би вимагати, якщо вони повторно активують мій обліковий запис для мене. Чому б не вивести безкоштовний бонус перед тим, як закрити свій обліковий запис у них, і не повернути 50-100 доларів США?
Вони активують мій обліковий запис, але в перші вихідні, коли я йду, щоб використати свої безкоштовні обертання, під час розмови зі службою підтримки я починаю робити свої звичайні коментарі, наприклад, я маю заплатити аліменти. Або потрібні нові туфлі. Цього разу я голодний і мені потрібні гроші на обід. Служба підтримки повідомляє, що у мене проблеми з азартними іграми, і закриває мій обліковий запис. Тоді я пояснив, що робив заяву про те, що давай, я хочу виграти. Але відмовляється слухати і каже, що намагається подбати про благополуччя їхніх гравців. Але я особисто вважаю, що вони не хотіли, щоб я заробляв на безкоштовному бонусі, знаючи, що я не мав наміру вносити їм жодного цента.
So earlier this month I decided I wanted to close my account with casino yabby. Due to being told I could redeem a deposit bonus by one support member then being told the bonus was no longer available after i made my deposit. Also frequent connection issues that happen to much making slots reel spin time different every spin as well as preventing you from being able to stop the reels with any consistency. So contact thier pitboss/supervisor email requesting I have my account closed. A few days later thought to myself I had a monthly cashback reward coming at the end of the month from the couple hundred dollars I had played like most months. As well as free weekend spins due to my via rank. So contact them back and say I have monthly cashback and free spins I would like to claim if they would reactivate my account for me. Why not cashout on a free bonus before closing my account with them and win $50-$100 of my money back right?
They do activate my account but the first weekend I go to redeem my free spins while talking to support I start making my usual comments like gotta pay that child support. Or need some new shoes. This time it was I'm hungry and need some lunch money. Support says I have a gambling problem and closes my account. I explain to then that I was making a statement basically saying come on I want to win. But refuses to listen and saying he is trying to look out for their players well being. But personally think they did not want me to cash in on a free bonus knowing I had no intentions of depositing another cent with them.