10 міс. тому
Тут ви можете обговорити Cherry Spins Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я щойно виграв 200 доларів, зробив зняття, але не впевнений, чи отримаю їх. Мій рахунок все ще показує 200 доларів для азартних ігор??
Електронну пошту надіслано до служби підтримки/помічника. Я більше не буду грати в азартні ігри на сайті, якщо моє зняття коштів не буде схвалено. Бонус не використовується, тому проблем виникнути не повинно.
Цікаво, скільки часу знадобиться, щоб отримати мої кошти
I just won $200 did a withdrawal but unsure if I will recieve it. My acct still shows $200 to gamble with??
Email has been sent to support/assistant. I will not gamble on site again if my withdrawal isn't approved. There is no bonus used so there shouldn't be any issue.
Wondering how long it will take to recieve my funds
Сподіваюся, ви отримаєте відповідь. Я буквально більше місяця чекав, щоб отримати будь-яку відповідь на повідомлення, які я їм надіслав. Я боюся, що там нікого не буде, окрім того, щоб збирати депозити. Рейтинг треба знизити.
I hope you get a response. I literally have been waiting over a month to get any kind of reply to the messages I sent them. I'm afraid there may not be anyone there except to collect deposits. The rating should be lowered.
Я щойно виграв 200 доларів, зробив зняття, але не впевнений, чи отримаю їх. Мій рахунок все ще показує 200 доларів для азартних ігор??
Електронну пошту надіслано до служби підтримки/помічника. Я більше не буду грати в азартні ігри на сайті, якщо моє зняття коштів не буде схвалено. Бонус не використовується, тому проблем виникнути не повинно.
Цікаво, скільки часу знадобиться, щоб отримати мої кошти
I just won $200 did a withdrawal but unsure if I will recieve it. My acct still shows $200 to gamble with??
Email has been sent to support/assistant. I will not gamble on site again if my withdrawal isn't approved. There is no bonus used so there shouldn't be any issue.
Wondering how long it will take to recieve my funds
Привіт, як довго ви чекали на зняття коштів? У вас є перевірений рахунок казино? Я вважаю, що ви добре зробили, якщо хочете знати, як справи з виведенням коштів, а отже, більше інформації. Я також однозначно рекомендував би не грати з грошима, доки не дізнаєтесь, що вам потрібно, це також добре, що ви зробили.
Чи могли б ви повідомити нам, що ви дізналися та що відповіло казино? Казино поки що свіже, тому ми не знаємо про нього так багато, але згідно з відгуками користувачів , яких 4, я бачив, що гравці мали негативний досвід раніше.
Я твердо вірю, що ти зруйнуєш це прокляття.
Hello, how long have you been waiting for the withdrawal ? Do you have a verified casino account ? I think you have done well if you want to know how it is with the withdrawal and therefore more information. I would also definitely recommend not to play with the money until you know what is needed, that is also a good point you have made.
Could you let us know what you found out and what the casino replied ? The casino is fresh so far so we don't know that much about it, but according to the user reviews, which are 4, I have seen that the players had negative experiences before.
I firmly believe that you will be the one to break this curse.
Сподіваюся, ви отримаєте відповідь. Я буквально більше місяця чекав, щоб отримати будь-яку відповідь на повідомлення, які я їм надіслав. Я боюся, що там нікого не буде, окрім того, щоб збирати депозити. Рейтинг треба знизити.
I hope you get a response. I literally have been waiting over a month to get any kind of reply to the messages I sent them. I'm afraid there may not be anyone there except to collect deposits. The rating should be lowered.
Привіт, оскільки ви так довго чекаєте відповіді, чи є у вас зняття коштів і, отже, гроші, які є на рахунку гравця? У вас також є перевірений рахунок казино?
Дайте мені знати, де ви стоїте.
Hi, since you are waiting so long for an answer, do you have the withdrawal and therefore the money that is in the player's account ? Do you also have a verified casino account ?
Let me know where you stand.
Привіт
Я надіслав багато електронних листів без відповіді або запит на зняття коштів. Я дуже розчарований і на даний момент більше не буду грати на цьому сайті, пропоную нікому не грати, ви не отримаєте свій виграш. Я почав із запиту на мої виграші в розмірі 200 доларів, але знову пограв у азартну гру і тепер у мене лише 100 доларів. Вони не мають жодних проблем забрати ваші гроші, але не шанують ваші виграші. Це абсолютно огидно. Сайт потрібно закрити, щоб ніхто інший не втратив виграш.
Hello
I ve sent many emails no reply or withdrawal request fulfilled. I'm very disappointed and at this point will not be playing in this site any more, suggest no one does, you will not recieve your winnings. I started with a request for my $200 winnings, but gambled some again and now only have $100 available. They have no prob taking your money but don't honour your winnings. This is absolutely disgusting. Site needs to be taken down so no one else is sucked into loosing any winnings.
Кілька електронних листів із запитом на зняття коштів. Ще немає відповіді..ще чекаю. Попередження для інших..не грайте на цьому сайті. Казино Cherry spins..не зараховує ваші виграші та не відповідає на ваші запити.
Several emails for my withdrawal request. No response yet..still waiting. Warning to others..do not play on this site. Cherry spins casino..will not honour your winnings or reply to your requests.
Привіт Джаро, як я зазначив у своєму відгуку, я зробив кілька депозитів, але потім хотів поговорити з кимось електронною поштою чи в чаті, перш ніж робити подальші депозити, щоб запитати про перевірку тощо. Чат у прямому ефірі не був доступний у будь-який момент, а повідомлення, які вони просили залишити, залишаються без відповіді й донині через місяць. Я відправив декілька. Думка про те, що казино може просто сидіти і не реагувати, але збирати депозити, в моїх книгах виглядає досить сумно.
Hi Jaro, as I stated in my review I made several deposits but then wanted to speak with someone via email or chat before making any further deposits to inquire about verification ect. No live chat was available at any point and the messages they asked to be left remain unanswered to this day over a month later. I sent several. To think a casino can just sit there and be non responsive but collect deposits seems pretty shady in my books.
Кілька електронних листів із запитом на зняття коштів. Ще немає відповіді..ще чекаю. Попередження для інших..не грайте на цьому сайті. Казино Cherry spins..не зараховує ваші виграші та не відповідає на ваші запити.
Several emails for my withdrawal request. No response yet..still waiting. Warning to others..do not play on this site. Cherry spins casino..will not honour your winnings or reply to your requests.
Категорично не рекомендую грати з грошима. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів, тож якщо за цей час нічого не зміниться, і ви все одно не отримаєте відповідь від казино, ви можете подати нам скаргу.
Однак, якщо ви втратите всі свої гроші, ми не зможемо вам допомогти.
У будь-якому випадку, чи очікується ваше зняття коштів, чи казино скасувало його? Ваш обліковий запис уже підтверджено?
I definitely recommend not to play with money. We give casinos 14 days to resolve a withdrawal, so if nothing changes in that time and you still don't hear back from the casino, then you can file a complaint with us.
However, if you lose all your money we will not be able to help you.
Anyway, is your withdrawal pending or has the casino cancelled it? Your account is already verified?
Привіт Джаро, як я зазначив у своєму відгуку, я зробив кілька депозитів, але потім хотів поговорити з кимось електронною поштою чи в чаті, перш ніж робити подальші депозити, щоб запитати про перевірку тощо. Чат у прямому ефірі не був доступний у будь-який момент, а повідомлення, які вони просили залишити, залишаються без відповіді й донині через місяць. Я відправив декілька. Думка про те, що казино може просто сидіти і не реагувати, але збирати депозити, в моїх книгах виглядає досить сумно.
Hi Jaro, as I stated in my review I made several deposits but then wanted to speak with someone via email or chat before making any further deposits to inquire about verification ect. No live chat was available at any point and the messages they asked to be left remain unanswered to this day over a month later. I sent several. To think a casino can just sit there and be non responsive but collect deposits seems pretty shady in my books.
Так, я почувався б так само, як і ви, якби я був чесним, і казино втратило б довіру в моїх очах. Я припускаю, що ти більше там не граєш, чи не так?
Yes, I would feel the same way as you if I'm honest and the casino would lose credibility in my eyes. I assume you don't play there anymore, am I right?
Категорично не рекомендую грати з грошима. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів, тож якщо за цей час нічого не зміниться, і ви все одно не отримаєте відповідь від казино, ви можете подати нам скаргу.
Однак, якщо ви втратите всі свої гроші, ми не зможемо вам допомогти.
У будь-якому випадку, чи очікується ваше зняття коштів, чи казино скасувало його? Ваш обліковий запис уже підтверджено?
I definitely recommend not to play with money. We give casinos 14 days to resolve a withdrawal, so if nothing changes in that time and you still don't hear back from the casino, then you can file a complaint with us.
However, if you lose all your money we will not be able to help you.
Anyway, is your withdrawal pending or has the casino cancelled it? Your account is already verified?
Все ще чекаю від казино, щоб виконати мій запит на зняття коштів.
Still waiting on casino to honour my withdrawal request.
Так, я почувався б так само, як і ви, якби я був чесним, і казино втратило б довіру в моїх очах. Я припускаю, що ти більше там не граєш, чи не так?
Yes, I would feel the same way as you if I'm honest and the casino would lose credibility in my eyes. I assume you don't play there anymore, am I right?
Ні, я більше там не граю. Я радий, що довірився своїм інстинктам і вирішив зв’язатися з реальною людиною, перш ніж робити додаткові депозити. Мені не подобається викидати гроші на вітер, не знаючи, чи є у мене хоч шанс зняти кошти. Здається, наразі ніхто не зацікавлений у спілкуванні з гравцями.
No I don't play there anymore. I'm glad I trusted my instincts and thought to connect with a real person before making any more deposits. I don't like throwing money into the wind not knowing if I have even a chance of ever making a withdrawal. There doesn't seem to be anyone interested in communicating with players thus far.
Ні, я більше там не граю. Я радий, що довірився своїм інстинктам і вирішив зв’язатися з реальною людиною, перш ніж робити додаткові депозити. Мені не подобається викидати гроші на вітер, не знаючи, чи є у мене хоч шанс зняти кошти. Здається, наразі ніхто не зацікавлений у спілкуванні з гравцями.
No I don't play there anymore. I'm glad I trusted my instincts and thought to connect with a real person before making any more deposits. I don't like throwing money into the wind not knowing if I have even a chance of ever making a withdrawal. There doesn't seem to be anyone interested in communicating with players thus far.
Так. Я згоден. Я дуже розчарований цим казино. Ще більше засмучує те, що їм це сходить з рук. Ще є 100 доларів США, доступних для зняття, і я взяв їх або намагався, і в повідомленні сказано, що я отримаю електронний лист і підтвердження електронного переказу коштів. Ще нічого..минули дні.
Yes. I agree. I'm very disappointed with this casino. Even more upsetting is they are getting away with it. Still have $100 now available for withdrawal and I ve with drawn it or trying to and message says I will recieve email and confirmation of etransfer of funds. Nothing yet..been days.
Я розумію і бачу, що ви подали скаргу у цій справі. Я б попросив вас відповісти на запитання Томаша, щоб він міг рухатися далі.
Просто натисніть тут, щоб зробити це.
Я сподіваюся, що все вдасться вирішити і ви отримаєте свої гроші. 🤞
I understand and I see that you have filed a complaint in this case. I would ask you if you could answer Tomas's questions so that he can move on.
Just click here to do so.
I hope everything can be resolved and you will get your money. 🤞
Ні, я більше там не граю. Я радий, що довірився своїм інстинктам і вирішив зв’язатися з реальною людиною, перш ніж робити додаткові депозити. Мені не подобається викидати гроші на вітер, не знаючи, чи є у мене хоч шанс зняти кошти. Здається, наразі ніхто не зацікавлений у спілкуванні з гравцями.
No I don't play there anymore. I'm glad I trusted my instincts and thought to connect with a real person before making any more deposits. I don't like throwing money into the wind not knowing if I have even a chance of ever making a withdrawal. There doesn't seem to be anyone interested in communicating with players thus far.
Добре, що ви довіряли своїм інстинктам, коли вони створювали проблеми. Іноді ви заощаджуєте собі проблеми заздалегідь, і завжди добре спробувати речі, як ви згадали, перш ніж десь грати. Тоді гравець має принаймні деяке уявлення про те, як все може працювати в конкретному казино, тому що якщо зв’язок не вдається з самого початку, це, мабуть, не є хорошим знаком. 🤔🤷♂️
It's good that you trusted your instincts when they set up problems. Sometimes you save yourself the trouble beforehand and it's always good to try things like you mentioned before you play somewhere. The player then has at least some idea of how things might work in a particular casino, because if the communication fails from the start, it's probably not a good sign. 🤔🤷♂️
Дуже шкода це чути, але я повністю розумію. Я вважаю, що таким чином подібні сайти процвітають, ускладнюючи підключення для перевірки або вилучення, і це несправедливо. Не будь суворим до себе.
So sorry to hear this, but I completely understand. I believe this is how sites like this thrive by making it difficult to connect to be verified or withdraw and it's not fair. Don't be hard on yourself.
Дякую..але я згоден..справді сумно і огидно.
Thanks..but I agree..really sad and disgusting.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.