3 тиж. тому
Тут ви можете обговорити Chancer Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
У мене були серйозні проблеми з цим. Вони закрили мій обліковий запис і вкрали 300 євро, оскільки вони кажуть, що я використовував VPN для доступу до їхнього сайту?
Це не має сенсу, оскільки облікові записи було перевірено, у мене були попередні зняття коштів, і я щойно перевірив, якщо ви спробуєте скористатися VPN, ви отримаєте цю заблоковану річ, яку ви ніколи не зможете пройти.
Довелося подати скаргу тут.
I've had a real issues with this lot. They have closed my account and stolen a withdrawal of 300 euros as they say I have used a VPN to access their site?
Which makes no sense as accounts been verified, I have had previous withdrawals and I just checked, if you try and use a VPN you get this blocked thing which you can't ever pass.
Had to open complaint here.
Велике попередження для всіх гравців.
Chancer.bet звинуватив мене у використанні VPN з Ірландії чи Великобританії (досі незрозуміло) для використання їх сайту. Я АБСОЛЮТНО ні. Я надав свій рахунок інтернет-провайдера. Я припустив, що вони припустилися помилки через людську помилку чи системний збій, оскільки у мене був обліковий запис 2 місяці, я був перевірений і здійснив численні депозити та зняття.
Однак вони не зрушували з місця і продовжували вказувати на свої умови. Тож я завантажив безкоштовну пробну версію NordVPN, і хіба ви не знаєте, отримати доступ до їхнього сайту через VPN НЕМОЖЛИВО (див. зображення нижче), однак у них з’являється повідомлення, яке заохочує гравців « Змінити налаштування країни у VPN». . Це явна пастка, тому гравці вносять депозит і, ЯКЩО вони виграють, казино намагається сказати, що ви не можете використовувати VPN (навіть якщо їхній сайт заохочує змінити налаштування країни VPN!).
Big warning here to all players.
Chancer.bet accused me of using a VPN from ireland or UK (still unclear) to use their site. I ABSOLUTELY did not. I provided my internet provider bill. I assumed they had made a mistake due to human error or system glitch as I had the account 2 months and was verified and did multiple deposits and withdrawals.
However they would not budge and kept pointing to their terms. So I downloaded NordVPN free trial and wouldn't you know it, it is IMPOSSIBLE to access their site via a VPN (see images below) however they do have a message that pops up encourging players to 'Change their country settings on the VPN'. This is clear entrapment, so players deposit and IF they win the casino attempts to say you cannot use a VPN (even though their site encourages you to change your VPN country settings!).
Дякуємо за ваші публікації тут. Дуже добре, що інші дізнаються про ці практики казино.
Крім того, я вважаю, що ви добре зробили, що подали скаргу сюди, і наша команда зробить усе можливе, щоб допомогти.
Сподіваюся, ми зможемо розслідувати всю цю справу, але для цього нам спочатку потрібно буде зв’язатися з казино.
Тож давайте разом чекати, що це станеться найближчим часом. що ти кажеш
Thank you for your posts here. It is really good that others will learn about these practices of the casino.
Also, I believe that you have done good that you submitted the complaint here, and our team will do everything possible to help.
Hopefully, we will be able to investigate the whole matter, but to do so, first we'll need to get in touch with the casino.
So, let's wait for this to happen soon, together. What do you say?
Як швидко ви отримали свій виграш? Якщо ви використовуєте традиційний депозит/виведення Visa?
How quickly did you receive your winnings? If using traditional Visa deposit/withdrawal?
Kuinka nopeasti olette saaneet voittonne? Jos käytössä perinteinen visa talletus/kotiutus?
привіт Спробуйте скористатися кнопкою «відповісти», щоб користувач, якому ви ставите своє запитання, міг отримати про це сповіщення. 🙂
Hey. Try to use the "reply" button so the user you ask your question to can get notified about it. 🙂
Це казино абсолютно іронічно ставиться до клієнта.. Я зробив депозит у розмірі 25 євро, який так і не був зарахований, тоді як сума була вивільнена моїм банком, який стверджує з доказами, що суму було належним чином введено в казино.. Тож ці шахраї сказали як виправдання, що цей конкретний депозит був зроблений через затримку процесу депозиту (я вперше про це чую). Тож вони сказали зв’язатися з банком і, якщо протягом тижня баланс не буде зараховано на мій рахунок, надіслати їм повідомлення, щоб вони могли підказати мені, що робити.. Я надіслав повідомлення, і, як зазвичай, ніхто не відповідає, і вони відключили мене від чату. Мені б хотілося, щоб один із них був переді мною, щоб я міг зламати йому голову.. Далеко від таких казино.. Якби була справедливість, усі вони мали б сидіти у в’язниці за обман гравців.
This casino is completely ironic towards the customer.. I made a deposit of 25 euros which was never credited, while the amount has been released by my bank which claims with proof that the amount has been properly entered into the casino.. So these scammers said as an excuse that this particular deposit was made because the deposit process was delayed (first time I've heard of it). So they said to contact the bank and if in a week the balance has not been credited to my account to send them a message so they can direct me what to do.. I sent a message and as is normal no one answers and they disconnect me from the chat. I wish I had one of them in front of me so I could have broken his head.. Far from casinos like these.. If there was justice, they should all be in prison for cheating the players.
Αυτό το καζίνο είναι πέρα για πέρα ειρωνικό προς το πελάτη.. Έκανα κατάθεση 25 ευρώ η οποία δεν πιστώθηκε ποτέ το ποσό ενώ έχει αποδεσμευτεί από τη τράπεζα μου η οποία ισχυρίζεται με αποδείξεις ότι το ποσό έχει μπει κανονικά στο καζίνο.. Αυτοί οι απατεώνες λοιπόν ως δικαιολογία είπαν ότι η συγκεκριμένη κατάθεση και έγινε γιατί καθυστέρησε η διαδικασία κατάθεσης (πρώτη φορά το ακούω) Είπαν λοιπόν να απευθυνθώ στη τράπεζα και αν σε μια εβδομάδα δεν έχει πιστωθεί το υπόλοιπο στον λογαριασμό μου να τους στείλω μύνημα για να με κατευθύνουν τι πρέπει να κάνω.. Μύνημα έστειλα και όπως είναι φυσιολογικό δεν απαντάει κανείς και με αποσυνδέουν από το τσατ.μακαρι να είχα έναν από αυτούς μπροστά μου να του έσπαγα το κεφάλι.. Μακριά από καζίνο σαν και αυτά..Αν υπήρχε δικαιοσύνη θα έπρεπε να είναι φυλακή όλοι τους για εξαπάτηση προς τους παίχτες
Привіт, ці ситуації завжди важко вирішити. Гравець бачить свій депозит у банку як успішно відправлений до казино, а депозит не відображається в казино. Якби ви надіслали докази, я б вважав це правильним кроком з вашого боку. Що я не вважаю правильним кроком, так це те, що якщо ви зв’яжетеся з казино через деякий час, але ви все ще не отримаєте гроші, вони нічого не зроблять і навіть не спишуть їх вам. Це не дуже професійно. То ви намагалися повідомити банк, чи можна щось зробити? Я знаю, що, наприклад, повернення платежу теоретично може бути варіантом, якщо казино нічого не робить, і ви не отримали гроші, але це також може мати негативні наслідки, якщо ви хочете продовжувати грати в інших казино.
Тому я б, напевно, спочатку спробував вирішити це інакше.
Отже, ви щось маєте на увазі?
Hi, these are always difficult situations to resolve. The player sees his deposit in the bank as successfully sent to the casino and the deposit does not appear in the casino. If you sent proof, I would see it as the right step on your part. What I do not see as the right step is that if you were to contact the casino after some time and you still did not receive the money, they will do nothing and will not even write it off to you. That is not very professional. So have you tried to inform the bank whether it would be possible to do something? I know that for example a chargeback could theoretically be an option if the casino does nothing about it and you did not receive the money, but that can also have negative consequences if you want to continue playing at other casinos.
That is why I would probably try to solve it differently first.
So is there anything you have in mind?
Я думав, що теоретично ви можете подати нам скаргу, але я знаю, що, як я вже згадував, нашій команді важко відстежити щось подібне, і вони зазвичай рекомендують почекати деякий час. Тому я не знаю, чи це допоможе.😕
I was thinking that theoretically you could file a complaint with us, but I know that as I mentioned it is difficult for our team to track something like this and they usually recommend waiting for some time. So I don't know if that would help.😕
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.