ГоловнаФорумКазиноChancer Casino - загальне обговорення

Chancer Casino - загальне обговорення

 від mattycuster
|
381 переглядів 9 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити Chancer Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

У мене були серйозні проблеми з цим. Вони закрили мій обліковий запис і вкрали 300 євро, оскільки вони кажуть, що я використовував VPN для доступу до їхнього сайту?


Це не має сенсу, оскільки облікові записи було перевірено, у мене були попередні зняття коштів, і я щойно перевірив, якщо ви спробуєте скористатися VPN, ви отримаєте цю заблоковану річ, яку ви ніколи не зможете пройти.

file


Довелося подати скаргу тут.

Автоматичний переклад.

Велике попередження для всіх гравців.


Chancer.bet звинуватив мене у використанні VPN з Ірландії чи Великобританії (досі незрозуміло) для використання їх сайту. Я АБСОЛЮТНО ні. Я надав свій рахунок інтернет-провайдера. Я припустив, що вони припустилися помилки через людську помилку чи системний збій, оскільки у мене був обліковий запис 2 місяці, я був перевірений і здійснив численні депозити та зняття.


Однак вони не зрушували з місця і продовжували вказувати на свої умови. Тож я завантажив безкоштовну пробну версію NordVPN, і хіба ви не знаєте, отримати доступ до їхнього сайту через VPN НЕМОЖЛИВО (див. зображення нижче), однак у них з’являється повідомлення, яке заохочує гравців « Змінити налаштування країни у VPN». . Це явна пастка, тому гравці вносять депозит і, ЯКЩО вони виграють, казино намагається сказати, що ви не можете використовувати VPN (навіть якщо їхній сайт заохочує змінити налаштування країни VPN!).


filefile

Автоматичний переклад.
mattycuster

Дякуємо за ваші публікації тут. Дуже добре, що інші дізнаються про ці практики казино.

Крім того, я вважаю, що ви добре зробили, що подали скаргу сюди, і наша команда зробить усе можливе, щоб допомогти.

Сподіваюся, ми зможемо розслідувати всю цю справу, але для цього нам спочатку потрібно буде зв’язатися з казино.

Тож давайте разом чекати, що це станеться найближчим часом. що ти кажеш

Автоматичний переклад.

Як швидко ви отримали свій виграш? Якщо ви використовуєте традиційний депозит/виведення Visa?

Автоматичний переклад.
Liemi

привіт Спробуйте скористатися кнопкою «відповісти», щоб користувач, якому ви ставите своє запитання, міг отримати про це сповіщення. 🙂

Автоматичний переклад.

Це казино абсолютно іронічно ставиться до клієнта.. Я зробив депозит у розмірі 25 євро, який так і не був зарахований, тоді як сума була вивільнена моїм банком, який стверджує з доказами, що суму було належним чином введено в казино.. Тож ці шахраї сказали як виправдання, що цей конкретний депозит був зроблений через затримку процесу депозиту (я вперше про це чую). Тож вони сказали зв’язатися з банком і, якщо протягом тижня баланс не буде зараховано на мій рахунок, надіслати їм повідомлення, щоб вони могли підказати мені, що робити.. Я надіслав повідомлення, і, як зазвичай, ніхто не відповідає, і вони відключили мене від чату. Мені б хотілося, щоб один із них був переді мною, щоб я міг зламати йому голову.. Далеко від таких казино.. Якби була справедливість, усі вони мали б сидіти у в’язниці за обман гравців.

Автоматичний переклад.
Champion1981

Привіт, ці ситуації завжди важко вирішити. Гравець бачить свій депозит у банку як успішно відправлений до казино, а депозит не відображається в казино. Якби ви надіслали докази, я б вважав це правильним кроком з вашого боку. Що я не вважаю правильним кроком, так це те, що якщо ви зв’яжетеся з казино через деякий час, але ви все ще не отримаєте гроші, вони нічого не зроблять і навіть не спишуть їх вам. Це не дуже професійно. То ви намагалися повідомити банк, чи можна щось зробити? Я знаю, що, наприклад, повернення платежу теоретично може бути варіантом, якщо казино нічого не робить, і ви не отримали гроші, але це також може мати негативні наслідки, якщо ви хочете продовжувати грати в інших казино.

Тому я б, напевно, спочатку спробував вирішити це інакше.

Отже, ви щось маєте на увазі?

Автоматичний переклад.

file явне шахрайство.. вони ще не відповіли і не збираються після стількох годин...

Автоматичний переклад.
Champion1981

Я думав, що теоретично ви можете подати нам скаргу, але я знаю, що, як я вже згадував, нашій команді важко відстежити щось подібне, і вони зазвичай рекомендують почекати деякий час. Тому я не знаю, чи це допоможе.😕

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого