ГоловнаФорумКазиноCelsius Casino - загальне обговорення

Celsius Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Anonymized198
|
4 202 переглядів 22 відповідей |
|
1 2
EgoSkill1
2 дн. тому

Привіт, я просто хотів сказати, що найлегше було б звернутися до них із цією проблемою. Я бачу, ви це зрозуміли, але, ймовірно, занадто пізно, коли вони призупинили ваш обліковий запис. Чому ви не написали в казино безпосередньо перед створенням іншого облікового запису?

Теоретично ви можете подати нам скаргу, але я не знаю, чи це допоможе, але принаймні ви можете спробувати, якщо не можете зв’язатися з ними.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 дн. тому

Я також помітив цю проблему та спробував зв’язатися з ними електронною поштою, але, на жаль, не отримав відповіді. Крім того, я не можу використовувати функцію чату, оскільки не можу ввійти. Я щиро ціную цей сайт і хотів би продовжувати використовувати його в майбутньому, але я не вірю, що створення третього облікового запису для зв’язку з ними вирішить проблему . Ось чому я пробую цю платформу в надії отримати відповідь.

Автоматичний переклад.
EgoSkill1
учора

Я чітко розумію вашу ситуацію. Ви також зробили депозит на інший рахунок і мали там трохи грошей, а потім його заблокували? Чи була у вас розмова, коли ви сказали їм закрити цей обліковий запис і що ви хочете зберегти інший?

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого