2 р. тому
Тут ви можете обговорити Celsius Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я відправив скаргу, я тричі відправляв запит на самовиключення, я продовжую грати і, на жаль, мені ніхто не відповідає ні на електронну пошту, ні в чаті. Я в розпачі, я не знаю, як це зробити.
I have sent a complaint, I have sent the request for self-exclusion three times, I continue to play and unfortunately no one replies to me, neither by email, nor in chat. I am desperate, I don't know how to do it.
Ho inviato un reclamo , ho mandato tre volte la richiesta di autoesclusione , continuo a giocare e purtroppo nessuno mi risponde, ne per mail , ne tanto meno in chat. Sono disperato , non so come fare.
Привіт Marquez199,
Мені прикро чути про вашу проблему. Ми повідомляємо, що казино надає повільну або погану підтримку клієнтів, отже, це все. 🙁
Єдине, що мені спадає на думку, це обнулити ліміти азартних ігор. На жаль, я не знаю, чи надає це казино таку можливість.
Hello Marquez199,
I'm sorry to hear about your issue. We inform that the casino provides slow or bad customer support, so this is it. 🙁
The only thing that comes to my mind is to set the gambling limits to zero. Sadly, I do not know if this casino provides such an option.
У когось є новини про це казино? він зареєстрований? як ти знаходиш? Я вважаю їх страшенно розумними, вони постійно порушують T & Cs, які самі описують на сайті.
Вони висміюють і висміюють проблеми з азартними іграми залежних гравців.
Anyone have any news of this casino? is he registered? how do you find? I consider them terribly clever, they continually violate the T & Cs they themselves describe on the site.
They mock and ridicule the gambling problems of addicted players.
Qualcuno ha notizie di questo casinò? è iscritto? come si trova? li ritengo terribilmente furbi , violano in continuazione i T&C da loro stessi descritti sul sito.
Prendono in giro e ridicolizzano i problemi di gioco d'azzardo dei giocatori dipendenti.
Привіт Marquez199,
єдиним джерелом досвіду гравців наразі є 9 поданих скарг, включаючи вашу:
Без відгуків користувачів і коментарів. 🙁
Hello Marquez199,
the only sources of players' experiences so far are 9 submitted complaints - yours included:
No user review and no comments. 🙁
Привіт, а у вашого Йозефа випадково щось є? дивно, що він не реагує на скарги. Зазвичай це дуже швидко..
Hi, but does your Jozef have something by chance? it is strange that he does not respond to complaints. It is usually very fast ..
Ciao , ma il vostro Jozef ha qualcosa per caso? è strano che non risponda ai reclami. Di solito è velocissimo..
Зазвичай це дуже швидко, але зараз ми надсилаємо більше скарг, ніж зазвичай, і багато людей, які розглядають скарги, перебувають у відпустці, тому час відповіді може бути довшим, ніж зазвичай.
It is usually very fast, but we currently have more complaints submitted than usual and many people who deal with complaints are on vacation so that's why the response time might be longer than usual.
Це не скарга, а потенційна проблема з надійністю – здається, у Celsius відображається ліцензія Кюрасао, однак, схоже, вона недійсна...
Я не знаю, чи це підробка, чи він прострочений, але це не дуже хороший знак для цього веб-сайту 😕
Not a complaint, but a potential reliability issue - Celsius seems to display a Curaçao licence however it looks like it's not a valid one...
I do not know if it's a fake or if it expired but that's not a great sign for this website 😕
Привіт,
Що стосується Celsius Casino , будь ласка, ви знайшли щось відмінне від їх інформації? 🤔
«Celsius дозволено та регулюється урядом Кюрасао та діє згідно з ліцензією № 365/JAZ, виданою компанії Gaming Curacao NV»
Якщо так, я надішлю його нашій групі даних для перевірки.
Hello there,
regarding the Celsius Casino, have you found anything different from their information, please? 🤔
"Celsius is authorized and regulated by the Government of Curacao and operates under License No. 365/JAZ issued to Gaming Curacao N.V."
If so I will forward it to our Data Team for the check.
Привіт! Що ж, їхній підтверджений значок все ще є, але якщо ви підете та перевірите його... https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=ea2eeffe8203734e95eb265a81be0ca7 meh
Hi! Well their verified badge is still there - but if you go and check it... https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=ea2eeffe8203734e95eb265a81be0ca7 meh
Привіт,
це не працює таким чином 🙂. Якщо ви хочете перевірити ліцензію, ви повинні натиснути на аутентифікатор, доступний на сайті казино, інакше посилання не працюватиме належним чином.:
Це «NODATA THIS URL IS NOT VERIFIED» означає, що ланцюжок URL-адрес було розірвано, тому не вдалося знайти жодних даних.
Hi there,
it does not work this way 🙂. If you wish to check the license, you must click the authenticator available on the casino's site, otherwise, the link does not work properly.:
This "NODATA THIS URL IS NOT VERIFIED" means that the URL chain has been broken hence no data could be found.
О, я не бачив, щоб сторінка порушилася, якщо я скопіював/вставив URL-адресу.
Але так, це саме те, що я зробив, і це все ще показує, що це недійсно. Дуже дивно. Ну, у будь-якому випадку я, мабуть, не буду витрачати багато часу на Цельсій, це було про всяк випадок 😀
Oh I didn't see it broke the page if I copy/pasted the URL.
But yes that's exactly what I did, and it still shows it as not valid. Very weird. Well anyway I probably won't spend much time on Celsius, that was just in case 😀
Привіт,
якщо ви клацнете піктограму валідатора/ліцензії безпосередньо на веб-сайті Celsius, ви отримаєте правильний результат 😉.
Можна знайти тут:
Цікаво, чому відчуваєш себе грати деінде? 🙂
Hi there,
if you click on the validator/license icon placed on the Celsius web directly, you'll get the proper result 😉.
Can be found here:
What makes feel like playing elswhere, I wonder? 🙂
У мене завжди є щось для гарних казино 😏
Але все-таки я зробив саме це. Навіть коли я натискаю цей валідатор, я все одно бачу недійсну ліцензію. Я не розумію.
У будь-якому випадку, можливо, це тільки я, тому я довіряю вам у цьому!
I always have a thing for good looking Casinos 😏
But still, that's exactly what I did. Even when I click on this validator I still see the invalid license. I don't get it.
Anyway, maybe it's just me, so I will trust you on this!
Здається, я розумію, мені також подобаються химерні мережі 🙂
Хм, це цікаво, чесно кажучи, я не знаю, що може бути причиною цього.
Я справді вірю, що ліцензія дійсна, я попрошу когось спробувати. 🤔
I think I understand, I also like fancy webs 🙂
Hmm, that's interesting, honestly have no clue what may be causing this.
I truly believe that the license is valid, I'll ask somebody else to try. 🤔
Чому це казино ніколи ні на що не відповідає??? Навіть шахрайські казино відповідають... цим... нічого. Одна з найгірших служб підтримки клієнтів в історії цього сайту. Я був би чітким, якщо б ви також думали про оплату.
Why do this casino not ever respond to anything??? Even the scam casinos respond...with this one...nothing. Some of the worst customer support in history with this site. I would stay well clear if your thinking about getting paid as well.
Привіт, я бачу, що у вас проблеми з виведенням коштів і спілкуванням з казино.
Тим не менш, як довго ви чекали вилучення? Я припускаю, що ви не знаєте жодної причини, чому це так. Ваш обліковий запис уже повністю перевірено?
Буду чекати відповіді.
Hello, I see you have a problem with the withdrawal and communication with the casino.
Nevertheless, how long have you been waiting for the withdrawal ? I suppose you don't know any reason why that is. Is your account fully verified yet ?
I will wait for the answer.
20 днів. 6 електронних листів і чат сьогодні мені довелося створити ще один обліковий запис, щоб спробувати поговорити з ними... вгадайте що... знову проігноровано!!! Цей сайт - абсолютна ганьба. Ми говоримо про 0,01 BTC ffs
20 days. 6 emails and on Live Chat today I had to create another account to actually try and speak to them...guess what...ignored again!!! This site is an absolute disgrace. We are talking about 0.01 BTC ffs
Я перевірив те, що вони просили мене перевірити під час першого депозиту. Після цього я знову зробив депозит, а потім попросив їх закрити мій рахунок через проблеми з азартними іграми. Перед цим я зняв 0,01 BTC, що залишилися на рахунку, і отримав повідомлення «Успішно». Я перевірив криптоадресу тощо, все добре. Вже 20 днів, а на численні спроби зв’язатися з ними взагалі жодної відповіді, просто нічого. Справді неймовірно. Звичайно, це напрямок до списку шахрайства.
I verified what they asked me to verify on first deposit. I then deposited again following that and then asked them to close my account because of gambling issues. Prior to that I withdrew the remaining 0.01 BTC in the account and I got a "Success" message. I checked the crypto address etc, all fine. 20 days now and no response at all to multiple attempts to communicate with them, just nothing. Incredible really. Surely this is heading for the Scam list.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.