5 міс. тому
Тут ви можете обговорити CazWin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
cazwin — мій улюблений сайт онлайн-ігор. Дуже чуйна підтримка, дуже цікавий бонус і широкий вибір ігор, ігрових автоматів, баккара, покеру, електронного спорту... дуже привабливо, рекомендую 1000 разів!
cazwin is my favorite online gaming site. Very responsive support, very interesting bonus and a wide choice of games, slot machines,baccarat,poker,e-sports... very attractive I recommend it 1000x!
привіт Дякую за ваше нутро. Ви можете стати першим, хто напише відгук про це казино, якщо вам це цікаво. Просто перейдіть за цим посиланням і спробуйте описати свій досвід у казино.😉
Як довго ви там граєте, якщо можна запитати?
Hey. Thank you for your insides. You could be the first one to write a review for this casino if you're interested. Just follow this link, please, and try to describe your experience at the casino.😉
How long have you been playing there, if I may ask?
Привіт! Французи можуть вносити гроші, але будьте обережні, зняття коштів заборонено.
але я раніше запитував у чаті
Я ніколи не поверну свої 1000 євро
Hello, French people are accepted to deposit money but be careful, withdrawals are refused.
yet I had previously asked in the chat
I will never get my 1000€ back
Bonjour les français sont acceptés pour déposer de l argent mais attention les retraits sont refusés
pourtant j avais demandé préalablement au tchat
je ne récupérerai jamais mes 1000€
Привіт, чи є причина, чому вам не повинні платити? Відповідно до того, що я бачу в нашому огляді, казино закрито, ви грали тут нормально?
Будь ласка, дайте мені знати.
Hi, is there a reason why you shouldn't get paid ? According to what I see in our review the casino is closed, did you play here normally ?
Please let me know.
привіт, мені не платять, бо я француз
так, було дуже легко зареєструватися та внести гроші, він дуже добре знав, що я француз, тому що я говорив про це в чаті
Мені навіть телефонував агент служби підтримки, який попросив мене змінити мій спосіб виведення коштів за допомогою криптовалюти, оскільки він не хотів робити це банківським переказом
hello they don t pay me because i m french
yes it was very easy to register and to deposit money, he knew very well that I was French because I talked about it in the chat
I even had a support agent over the phone who asked me to modify my withdrawal by cryptocurrency because he did not want to do it by bank transfer
Привіт, я гравець із Франції, і мій рахунок досі не закрито, але рахунки інших з виграшами були закриті, і тепер казино закрито?
Hello, I am a player from France and my account is still not closed, but the accounts of others with winnings were closed and now the casino is closed?
bonjour je suis joueusse de France est mon compte n est toujours pas fermé, mais il fermé les compte des autres avec des gains et maintenant le casino est fermer?
Привіт, Ребекка, ні, казино все ще відкрито, і ви все ще можете робити депозити там, але це на ваш власний ризик, оскільки в моєму випадку вони відмовилися виплатити мій виграш у розмірі 1000 євро, який я чесно виграв (ви можете подивитися на екрани, які я опублікував нижче, де вони пояснюють, чому вони відмовляються платити мені) ... ще в чаті Клод сказав мені, що французів приймають .. так, щоб робити депозити, але не знімати
Я розчарований, почуваюся зрадженим, плюс вони навіть не повернули мій депозит, як обіцяли, а тепер вони навіть не відповідають на електронні листи... це неприємно з їхнього боку
Hello Rebecca, no the casino is still open and you can still make deposits there but it is at your own risk because in my case they refused to pay my winnings of €1000 that I won honestly (you can look at the screens that I posted below where they explain why they refuse to pay me) ... yet on the chat Claude told me that French people were accepted .. yes to make deposits but not to make withdrawals
I am disappointed, I feel betrayed, plus they didn't even refund my deposit as promised, and now they don't even respond to emails... it's not nice of them
Bonjoir Rebecca , non le casino est toujours ouvert et vous pouvez toujours y faire des dépôts mais c est à vos risques et périls car pour mon cas ils ont refusé de payer mon gain de 1000€ que j ai gagné honnêtement ( vous pouvez regarder les screens que j ai posté au dessous ou ils expliquent pourquoi ils refusent de me payer ) …pourtant sur le tchat Claude m avait dit que les français étaient acceptés .. oui pour faire des dépôts mais pas pour effectuer des retraits
je suis déçu je me sens trahi , en plus ils n ont même pas remboursé mon dépôt comme promis , et maintenant ils ne répondent même plus aux mails … c est pas gentil de leur part
привіт, мені не платять, бо я француз
так, було дуже легко зареєструватися та внести гроші, він дуже добре знав, що я француз, тому що я говорив про це в чаті
Мені навіть телефонував агент служби підтримки, який попросив мене змінити мій спосіб виведення коштів за допомогою криптовалюти, оскільки він не хотів робити це банківським переказом
hello they don t pay me because i m french
yes it was very easy to register and to deposit money, he knew very well that I was French because I talked about it in the chat
I even had a support agent over the phone who asked me to modify my withdrawal by cryptocurrency because he did not want to do it by bank transfer
Гаразд, проблема в тому, що казино не приймає гравців із Франції чи що? Чому вони не хотіли платити вам банківським переказом, а криптовалютою? Ви ввели крипто зняття?
Okay, so the problem is that the casino doesn't accept players from France or what ? Why didn't they want to pay you by bank trasnfer but by crypto ? Did you enter a crypto withdrawal ?
Привіт, я гравець із Франції, і мій рахунок досі не закрито, але рахунки інших з виграшами були закриті, і тепер казино закрито?
Hello, I am a player from France and my account is still not closed, but the accounts of others with winnings were closed and now the casino is closed?
bonjour je suis joueusse de France est mon compte n est toujours pas fermé, mais il fermé les compte des autres avec des gains et maintenant le casino est fermer?
Привіт, це означає, що ви хотіли закрити свій рахунок або казино закрило його без вашого відома. У вас тут є гроші чи ні? Будь ласка, дайте мені знати.
Hi, it means that you wanted to close your account or the casino closed it without your knowledge. Do you have any money here or not? Please let me know.
привіт, так, мабуть, вони більше не приймають французьких гравців, у мене ще є 900 євро, щоб повернути з них, але вони все заблокували, так, я дав їм свою крипто-адресу в litecoin
Я не знаю, що я можу зробити
hello, yes apparently they no longer accept French players, I still have €900 to recover from them but they blocked everything, yes I gave them my litecoin crypto address
I don't know what I can do
привіт, я переклав електронний лист, який вони мені надіслали, коли платіж було відмовлено—->
«З жалем повідомляю вам, що ігрова комісія відхилила ваш запит на зняття коштів
фактично відповідно до наших загальних умов, ми не можемо приймати французьких гравців, які проживають у Франції, і тому ви не маєте права робити депозити в нашому казино
тому ваше зняття буде скасовано, ваш депозит буде повернено, а ваш рахунок буде назавжди заблоковано»
hello, I translated the email they sent me when the payment was refused—->
« I regret to inform you that the gaming commission has refused your withdrawal request
in fact in accordance with our general conditions, we cannot accept French players domiciled in France, and therefore you do not have the right to deposit with our casino
therefore your withdrawal will be cancelled, your deposit will be refunded and your account will be permanently blocked»
Хм, а коли ви реєструвалися, чи не було проблемою, що французи були обмежені? Якби вони мали всі ваші дані, і вони знали, що ви француз, і вони також знали, що вони не приймають гравців з вашої країни, тоді вони повинні були повідомити вас негайно. Тому я б сказав, що це несправедливо, що вони раптом сказали вам це як причину, чому вони не хочуть платити вам гроші. Але я також бачу з вашої наступної відповіді, що ви повинні повернути свій депозит. Можливо, пізніше помітили, що це так.
Отже, ви подали скаргу – це добре, і ми побачимо, чого досягне наша команда. Я твердо вірю, що вам вдасться допомогти.
Hmm and when you registered there wasn't it a problem then that the French were restricted ? If they had all the data from you and they knew you were French and they also knew that they don't accept players from your country, then they should have notified you right away. So I would say it's not fair that they suddenly told you that as a reason why they don't want to pay you the money. But I also see from your next answer that you should get your deposit back. Maybe they noticed it later that this was the case.
So it's a good step that you filed a complaint and we'll see where our team gets. I firmly believe that it will be possible to help you.
Привіт, Джаро, у мене не було проблем із реєстрацією як француза, і в мене не було проблем із внесенням депозиту в розмірі 100 євро
коли я реєструвався, я ввів «france» у спадному меню
коли я подав запит на зняття 1000 євро, вони заблокували мій рахунок і моє зняття
Я знаю одного француза, якому заплатили за 3 дні до мене, і проблем не було
Я також хотів сказати вам, що вони повернули мені мій депозит у розмірі 100 євро
hello jaro, I had no problem registering as a French person, and I had no problem making my deposit of €100
when I registered I entered "france" in the drop-down menu
it was when I requested my withdrawal of €1000 that they blocked my account and my withdrawal
I know a French person who was paid 3 days before me and had no problem
I also wanted to tell you that they gave me back my €100 deposit
Хм, так часто буває в казино, якщо вони беруть депозит, а потім повертають його вам, якщо дізнаються, що ситуація схожа на вашу. Я був би радий, якби це було введено в дію в казино, і гравці, які не можуть зареєструватися, не пускали б туди. Однак це, мабуть, музика майбутнього, і мені цікаво побачити, як обернеться ваша скарга.
Крім того, що стосується депозиту, чи отримали ви його назад? Зняття коштів було відхилено, і казино забрало ваші гроші?
Hmm, that's how it often goes in casinos if they take a deposit and then return it to you if they find out that the situation is like yours. I'd be happy if it was enforced in the casino and players who can't register wouldn't be let in. However, this is probably the music of the future and I'm curious to see how your complaint will turn out.
Also, as far as the deposit is concerned, did you receive it back anytime now ? The withdrawal you had was rejected and the casino took your money ?
привіт, так вони
повернув заставу в розмірі 100 євро...
Якщо вони відмовляють французам, чому вони розміщують оголошення на французьких сайтах і приймають французькі реєстрації?
чому вони зняли 800 євро у друга за 3 дні до цього?
Я вирішив більше не грати в казино, доки не поверну 900 євро
hello, yes they
refunded the 100€ deposit...
If they refuse French people, why do they advertise on French sites and accept French registrations?
why did they withdraw €800 from a friend 3 days before?
I decided not to play at the casino anymore until I had recovered the €900
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.