ГоловнаФорумКазиноCazimbo Casino - загальне обговорення

Cazimbo Casino - загальне обговорення

1 рік тому від mairatobias1996
|
1 982 переглядів 18 відповідей |
|
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Cazimbo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Коли я реєструюся, він не дозволяє мені... Я розумію, що з'єднання не є приватним, допоможіть

Автоматичний переклад.
mairatobias1996
1 рік тому

Привіт.

Я боюся, що це більше налаштування або технічна проблема. Чи не могли б ви надіслати принтскрін?

Я хотів би допомогти, але, чесно кажучи, зараз я не знаю, з чого почати...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я поставив 100 євро на кран. Коли я пішов, щоб отримати готівку на 80, їхня сторінка взагалі не відкривалася, ніби була закрита, тому я втратив свої гроші, оскільки в кінці матчу закінчилася нічия

Автоматичний переклад.
nikosntavos2000
1 рік тому

О, ви можете зараз отримати доступ до свого облікового запису? Тому що якщо ви це зробите, я обов’язково зв’яжуся з його службою підтримки або побалакаю.

Чесно кажучи, я б сказав, що наразі мало що потрібно зробити. 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я намагаюся їх переконати зараз, коли компанія відкрилася

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, у неділю, 17.12.2023, я зробив запит на виведення 178 євро. Я зв’язувався з ними щотижня й отримав відповідь лише вперше, і вони сказали мені, що запит обробляється фінансовим відділом і зазвичай це займає 3 робочі дні. Що я можу зробити?


Дякую


Автоматичний переклад.
iker2610
11 міс. тому

Привіт! Це зняття на картку банківського переказу? Може, вам щось розповідають про затримки на свята?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, у неділю, 17.12.2023, я зробив запит на виведення 178 євро. Я зв’язувався з ними щотижня й отримав відповідь лише вперше, і вони сказали мені, що запит обробляється фінансовим відділом і зазвичай це займає 3 робочі дні. Що я можу зробити?


Дякую


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Якщо все ще нічого не відбувається і зняття з 17.12. досі не прийшов, рекомендуюподати скаргу . Ми даємо казино 14 днів для вирішення таких ситуацій. Звичайно, можливо, що були затримки через свята, але оскільки казино не повідомило вам жодної причини, я пропоную подати скаргу.

У будь-якому випадку, чи були у вас якісь успішні зняття коштів чи це ваша перша проблема з цим казино?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Це моє перше зняття коштів у цьому казино, і, прочитавши кілька скарг і побачивши, що це не тільки я, я вирішив відкрити тему. Я буду тримати Вас в курсі

Автоматичний переклад.
iker2610
11 міс. тому

Так, я бачив, що інші гравці мали подібні проблеми, але наразі казино намагалося вирішити скарги, тому я думаю, що все може закінчитися добре.

Обов’язково тримайте мене в курсі, як розвиватиметься вся ситуація. У будь-якому разі у вас уже є підтверджений обліковий запис у казино?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт усім, я маю важливий виграш, і Казімбо не платить мені, він просить у мене виписку з банківського рахунку, хоча я плачу за допомогою попередньо оплаченої картки postepay. Тепер, через два тижні, я звернувся до асоціації Altrocpnsumo, як ви це вирішили?

Автоматичний переклад.
Codex28
11 міс. тому

Привіт! Щодо вашої проблеми сказали в казино, коли ви сказали, що зробили депозит за допомогою передплаченої картки? Їм все ще потрібна виписка з банківського рахунку від вас? Це був ваш перший депозит у цьому казино? Необхідно успішно завершити перевірку рахунку, перш ніж ви зможете зняти гроші, я не знаю, чи це ваш випадок.

Однак, якщо казино продовжує повторювати одне й те саме знову і знову, і за весь час нічого не змінилося, я рекомендуюподати скаргу тут, за цим посиланням .

Наша команда спробує вам допомогти, і ми побачимо, куди ми зможемо дійти.

Ви збираєтеся йти далі чи чекаєте на асоціацію та її відповідь?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

@radka Я подав їм скарги, але вони вимагають мою виписку з банківського рахунку, це незаконно, тепер я подаю позов до суду

Автоматичний переклад.
Codex28
11 міс. тому

Як щодо того, щоб на хвилинку розглянути функцію безкоштовного подання скарги?

Я маю на увазі, що це абсолютно безкоштовно і може позбавити вас від роботи з юристами.

На мій погляд, виписка з банківського рахунку є досить стандартним документом, який використовується для успішної перевірки. Інколи набагато краще співпрацювати, аніж намагатися скликати судове засідання... Як результат, це може затягнути процес без потреби.

Ви знаєте, одна справа - бути сміливим щодо своєї думки, але врешті-решт ви хочете отримати свої гроші якомога швидше, чи не так?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, хлопці, я також здобув хорошу перемогу на цьому сайті 01.02. Служба підтримки більше навіть не відповідає, чи варто мені звільнятися, чи можна щось зробити?

Автоматичний переклад.
x6ckp58qqt
11 міс. тому

Привіт,

І в чому, здається, проблема?

Ти виграв, а потім що?

Ви подали заявку на відкликання? Ви принаймні повністю перевірені?

Або, що останнє ви обговорювали з казино?

Нам точно знадобиться більше інформації. 🙏


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Доброго дня всім, я хотів би знати, чи може хтось допомогти мені з цим казино.


Проблема полягає в наступному. Це чудове казино з якоїсь мені невідомої причини не виводить гроші, про які я стільки разів просив. Я просив повернути свої гроші місяцями, але ніхто їх мені не повернув. Почнемо з того, що кожного разу, коли я знімаю гроші, я чекаю принаймні 5 днів, поки грошовий переказ набуде чинності, але після цього часу єдине, що відбувається, це те, що з якоїсь причини я отримую електронний лист із повідомленням, що відступ скасовано . Це така ситуація, яку я переживаю з грудня 2023 року. Якщо хтось знає, що робити, підкажіть будь ласка


все найкраще

Автоматичний переклад.
rafa232004
8 міс. тому

Привіт. Я перемістив ваш пост сюди, в офіційну тему казино, щоб інші могли його краще прочитати. Ви дійсно намагалися запитати службу підтримки казино, яка точна причина скасування ваших вилучень? Чи був ваш рахунок повністю перевірений у цьому казино? Якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога нашої групи розгляду скарг, я пропоную вам подати скаргу, і ви можете зробити це легко, просто перейшовши за цим посиланням 👈. Якщо вам потрібна додаткова допомога, повідомте нас.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого