1 рік тому
Тут ви можете обговорити Cazimbo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт.
Я боюся, що це більше налаштування або технічна проблема. Чи не могли б ви надіслати принтскрін?
Я хотів би допомогти, але, чесно кажучи, зараз я не знаю, з чого почати...
Hello.
I fear this is more of a settings or technical issue. Could you perhaps send a print screen?
I'd like to help, but honestly, for now, I don't know where to start...
Я поставив 100 євро на кран. Коли я пішов, щоб отримати готівку на 80, їхня сторінка взагалі не відкривалася, ніби була закрита, тому я втратив свої гроші, оскільки в кінці матчу закінчилася нічия
I placed a bet of €100 on the crane. When I went to go in to cash out at 80 their page wouldn't open at all like it was closed so I lost my money because the match was tied at the end
Έβαλα ένα στοίχημα 100€ στη χιρονα. Όταν πήγα να μπω για να κάνω cash out στο 80 η σελίδα τους δεν άνοιγε καθόλου λες και είχε κλείσει και έτσι έχασα τα λεφτά μου επειδή το ματς ισοφαριστηκε στο τέλος
О, ви можете зараз отримати доступ до свого облікового запису? Тому що якщо ви це зробите, я обов’язково зв’яжуся з його службою підтримки або побалакаю.
Чесно кажучи, я б сказав, що наразі мало що потрібно зробити. 🤔
Oh, are you able to access your account now? Because if you do, I would certainly contact its support or chat.
Frankly, I'd say there is little else to do for now. 🤔
Привіт, у неділю, 17.12.2023, я зробив запит на виведення 178 євро. Я зв’язувався з ними щотижня й отримав відповідь лише вперше, і вони сказали мені, що запит обробляється фінансовим відділом і зазвичай це займає 3 робочі дні. Що я можу зробити?
Дякую
Hello, on Sunday 12/17/2023 I made a withdrawal request for 178 euros. I have contacted them every week and only received a response the first time and they told me that the request is in the process of being processed by the financial department and that it usually takes 3 business days. What I can do?
Thank you
Hola, el domingo dia 17/12/2023 hice una solicitud de retiro de 178 euros. Me he puesto en contacto cada semana con ellos y solo recibí respuesta la primera vez y me dijeron que la solicitud esta en proceso de ser tramitada por el departamento financiero y que suele ser de 3 dias laborables. Que puedo hacer?
Gracias
Привіт! Це зняття на картку банківського переказу? Може, вам щось розповідають про затримки на свята?
Hi! Is it withdrawal to card of bank transfer? May be they tell you something about holidays delays?
Привіт, у неділю, 17.12.2023, я зробив запит на виведення 178 євро. Я зв’язувався з ними щотижня й отримав відповідь лише вперше, і вони сказали мені, що запит обробляється фінансовим відділом і зазвичай це займає 3 робочі дні. Що я можу зробити?
Дякую
Hello, on Sunday 12/17/2023 I made a withdrawal request for 178 euros. I have contacted them every week and only received a response the first time and they told me that the request is in the process of being processed by the financial department and that it usually takes 3 business days. What I can do?
Thank you
Hola, el domingo dia 17/12/2023 hice una solicitud de retiro de 178 euros. Me he puesto en contacto cada semana con ellos y solo recibí respuesta la primera vez y me dijeron que la solicitud esta en proceso de ser tramitada por el departamento financiero y que suele ser de 3 dias laborables. Que puedo hacer?
Gracias
Якщо все ще нічого не відбувається і зняття з 17.12. досі не прийшов, рекомендуюподати скаргу . Ми даємо казино 14 днів для вирішення таких ситуацій. Звичайно, можливо, що були затримки через свята, але оскільки казино не повідомило вам жодної причини, я пропоную подати скаргу.
У будь-якому випадку, чи були у вас якісь успішні зняття коштів чи це ваша перша проблема з цим казино?
If nothing is still happening and the withdrawal from 17.12. still has not arrived, I would recommend to lodge a complaint. We give casinos 14 days to resolve such situations. Of course, it is possible that there were some delays due to the holidays, but since the casino has not given you any reason, I would suggest filing a complaint.
Anyway, have you had any successful withdrawals or is this your first problem with this casino ?
Це моє перше зняття коштів у цьому казино, і, прочитавши кілька скарг і побачивши, що це не тільки я, я вирішив відкрити тему. Я буду тримати Вас в курсі
It is my first withdrawal at this casino and after reading several complaints and seeing that I was not the only one that was happening, I decided to open a topic. I will keep you informed
Es mi primera retirada en este casino y tras leer varias quejas y ver que no era el único q le pasaba decidí abrir un tema. Os mantendre informados
Так, я бачив, що інші гравці мали подібні проблеми, але наразі казино намагалося вирішити скарги, тому я думаю, що все може закінчитися добре.
Обов’язково тримайте мене в курсі, як розвиватиметься вся ситуація. У будь-якому разі у вас уже є підтверджений обліковий запис у казино?
Yes, I've seen that other players have had similar problems, but so far the casino has tried to resolve the complaints, so I think it could all turn out well.
Be sure to keep me updated as the whole situation develops. Anyway, do you have a verified account with the casino yet ?
Привіт усім, я маю важливий виграш, і Казімбо не платить мені, він просить у мене виписку з банківського рахунку, хоча я плачу за допомогою попередньо оплаченої картки postepay. Тепер, через два тижні, я звернувся до асоціації Altrocpnsumo, як ви це вирішили?
Hi everyone, I have an important win and Cazimbo isn't paying me, he's asking me for a bank statement even though I pay with a prepaid postepay card. Now after two weeks I turned to the Altrocpnsumo association, how did you solve it?
Ciao a tutti ho una vincita importante e cazimbo non mi paga mi chiede estratto conto bancario nonostante io paghi con carta postepay prepagata ora dopo due settimane mi sono rivolta ad associazione altrocpnsumo voi come avete risolto?
Привіт! Щодо вашої проблеми сказали в казино, коли ви сказали, що зробили депозит за допомогою передплаченої картки? Їм все ще потрібна виписка з банківського рахунку від вас? Це був ваш перший депозит у цьому казино? Необхідно успішно завершити перевірку рахунку, перш ніж ви зможете зняти гроші, я не знаю, чи це ваш випадок.
Однак, якщо казино продовжує повторювати одне й те саме знову і знову, і за весь час нічого не змінилося, я рекомендуюподати скаргу тут, за цим посиланням .
Наша команда спробує вам допомогти, і ми побачимо, куди ми зможемо дійти.
Ви збираєтеся йти далі чи чекаєте на асоціацію та її відповідь?
Hi, about your problem, what did the casino tell you when you said you deposited with a prepaid card ? Do they still need a bank statement from you ? Was it your first deposit to this casino ? It is necessary to complete the account verification successfully before you can withdraw money, which I don't know if this is your case.
However, if the casino keeps repeating the same thing over and over again and nothing has moved the whole time, I would recommend lodging a complaint here on this link.
Our team will try to help you and we'll see where we can get to.
Are you going to go ahead or are you going to wait for the association and their response ?
@radka Я подав їм скарги, але вони вимагають мою виписку з банківського рахунку, це незаконно, тепер я подаю позов до суду
@radka I made complaints to them but they demand my bank statement it's illegal now I'm taking legal action
@radka ho fatto reclami a loro ma pretendono il mio estratto conto bancario è illegale ora mi sto muovendo per vie legali
Як щодо того, щоб на хвилинку розглянути функцію безкоштовного подання скарги?
Я маю на увазі, що це абсолютно безкоштовно і може позбавити вас від роботи з юристами.
На мій погляд, виписка з банківського рахунку є досить стандартним документом, який використовується для успішної перевірки. Інколи набагато краще співпрацювати, аніж намагатися скликати судове засідання... Як результат, це може затягнути процес без потреби.
Ви знаєте, одна справа - бути сміливим щодо своєї думки, але врешті-решт ви хочете отримати свої гроші якомога швидше, чи не так?
How about considering the free-of-charge complaint feature for a second?
I mean, it is completely free and might save you from dealing with lawyers.
In my opinion, the bank statement is quite a standard document used for successful verification. Sometimes it's far better to cooperate than try to bring in the court hearing... As a result, it may prolong the process unnecessarily.
You know, one thing is to be bold about your opinion, but in the end, you want your money as soon as possible, am I right?
Привіт, хлопці, я також здобув хорошу перемогу на цьому сайті 01.02. Служба підтримки більше навіть не відповідає, чи варто мені звільнятися, чи можна щось зробити?
Hi guys, I also made a nice win on this site on 2/01, the support doesn't even respond anymore, should I resign myself or can something be done?
ciao ragazzi pure io ho fatto una bella vincita su questo sito il 2/01,l'assistenza non risponde nemmeno piu,devo rassegnarmi o si puo fare qualcosa?
Привіт,
І в чому, здається, проблема?
Ти виграв, а потім що?
Ви подали заявку на відкликання? Ви принаймні повністю перевірені?
Або, що останнє ви обговорювали з казино?
Нам точно знадобиться більше інформації. 🙏
Hi there,
And what seems to be the issue?
You won, and then what?
Have you submitted a withdrawal request? Are you, at least, fully verified?
Or, what was the last thing you were discussing with the casino?
We could definitely use more insights here. 🙏
Доброго дня всім, я хотів би знати, чи може хтось допомогти мені з цим казино.
Проблема полягає в наступному. Це чудове казино з якоїсь мені невідомої причини не виводить гроші, про які я стільки разів просив. Я просив повернути свої гроші місяцями, але ніхто їх мені не повернув. Почнемо з того, що кожного разу, коли я знімаю гроші, я чекаю принаймні 5 днів, поки грошовий переказ набуде чинності, але після цього часу єдине, що відбувається, це те, що з якоїсь причини я отримую електронний лист із повідомленням, що відступ скасовано . Це така ситуація, яку я переживаю з грудня 2023 року. Якщо хтось знає, що робити, підкажіть будь ласка
все найкраще
Good afternoon everyone, I would like to know if someone could help me with this casino.
Problem is the following. This great casino, for some reason unknown to me, does not make the money withdrawal that I have requested so many times. I've been asking for my money back for months but no one has given it back to me. To begin with, every time I make a money withdrawal I wait at least 5 days for the money transfer to become effective, but after that time the only thing that happens is that for some reason I receive an email saying that The retreat has been cancelled. This is the situation that I have been going through since December 2023. If anyone knows what to do, please tell me
all the best
Buenas tardes a todos me gustaría saber si alguien pudiera ayudarme con este casino.
Problema es el siguiente. Este gran casino por algún motivo que desconozco no me hace el retiro de dinero que tantas veces he solicitado. Llevo meses solicitando que me devuelvan mi dinero pero nadie me lo devuelve. Para empezar,cada vez que yó hago una retirada de dinero me espero 5 días por lo menos para que el traspaso de dinero se haga efectivo, pero al pasar dicho tiempo lo único que pasa es que por algún motivo me llega un correo electrónico diciendo que el retiro ha sido cancelado. Esta es la situación que llevo pasando desde diciembre de 2023. Si alguien supiera que hacer por favor que me diga
un saludo
Привіт. Я перемістив ваш пост сюди, в офіційну тему казино, щоб інші могли його краще прочитати. Ви дійсно намагалися запитати службу підтримки казино, яка точна причина скасування ваших вилучень? Чи був ваш рахунок повністю перевірений у цьому казино? Якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога нашої групи розгляду скарг, я пропоную вам подати скаргу, і ви можете зробити це легко, просто перейшовши за цим посиланням 👈. Якщо вам потрібна додаткова допомога, повідомте нас.
Hello. I have moved your post here, to the official thread of the casino, so also other can read it better. Have you actually tried to ask the support of the casino what is the exact reason for canceling your withdrawals? Has your account been fully verified at this casino? If you feel you need help of our complaints team, I would suggest you to file a complaint, and you can do so easily, just by following this link 👈. If you need any further assistance, please let us know.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.