3 міс. тому
Тут ви можете обговорити Cazeus Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, чи є якась причина, чому казино не хоче платити вам? Мабуть, найкраще було б дізнатися, оскільки більшу частину це ваш депозит.
Казино запитувало у вас якісь документи чи щось інше? Ви грали з бонусом?
Розкажи мені трохи більше.
Hi, is there any reason why the casino doesn't want to pay you? It would probably be best to find out since most of it is your deposit.
Did the casino ask you for any documents or anything? Did you play with the bonus?
Tell me a little more.
Привіт! Я попросив їх закрити мій обліковий запис 27 січня та отримав від них відповідь про умови закриття облікового запису та деталі, і якщо я все ще радий продовжити... мені було чітко сказано: так, я хочу видалити свій обліковий запис, але цього не було зроблено... після цього 10 лютого я знову попросив їх видалити мій обліковий запис і що вони не дотримуються правил азартних ігор і все ще не закрили мій обліковий запис.. у мене є азартні ігри. залежність, і 14 березня я все ще пішов у казино, отримав ще кілька депозитів і втратив їх усі..я знову зв’язався з ними, щоб закрити мій рахунок і попросив повернути депозити, оскільки вони вже двічі проігнорували мій запит...одразу вони закрилися, але сказали, що я не отримаю жодного відшкодування, оскільки згідно з правилами казино вони не несуть відповідальності за залежність від азартних ігор...чи можу я повернути свої депозити?дякую
Hi there!i have asked them to close my account on 27th january and got the response from them about terms of closure account and details and if i am still happy to proceed...i have been stated clearly yes i want to delete my account and hasn't been done...after that on 10th february i jave asked the.m Again to delete my accout and that they are not respecting the gambling rules and still not closed my account..i have gambling addiction and on 14th march i have still gone to the casino and been placed few more deposits and lost them all..i have contacted them again to close my account and requested the deposits back as they have already ignored my request twice...straight away they have closed but they said i will not get any refund as on casino rules they are not responsable for gambling addiction...can i still get my deposits back?thank you
Мені дуже прикро за ситуацію, в якій ви опинилися в цьому казино.
Чи можу я запитати, будь ласка, чи згадували ви їм про свою проблему з азартними іграми?
Лише в цьому випадку ви зможете повернути свої вклади, як це пояснила Вероніка у своїй скарзі .
Якщо гравець повідомляє службі підтримки, що він/вона має проблеми з азартними іграми, казино повинно негайно закрити рахунок і не дозволяти гравцеві більше вносити гроші. Якщо казино цього не робить, гравець має право вимагати повернення цих депозитів, і ми завжди намагаємося допомогти цим гравцям досягти цього.
I am really sorry for the situation you have found yourself in at this casino.
May I ask, though, if you have mentioned to them your gambling issue, please?
Only in this case should you be able to get your deposits back, as Veronika explained it in your complaint.
If a player mentions to the support that he/she is experiencing gambling issues, the casino must close the account right away and don't let deposit the player any more money. If the casino doesn't do so, the player has the right to ask for those deposits back, and we always try to help these players achieve it.
Я сказав їм, що вони порушують правила відповідальної гри, і ось що я отримав у відповідь шарувати
I have mentioned to them that they breaking responsable gambling rules and this is what i get as a reply
На мій погляд, Ромі просто запитав вас, чи ви безпосередньо повідомили казино про характер свого запиту. Будь ласка, ви спеціально просили закрити ваш обліковий запис через шкоду або проблеми з азартними іграми?
Ми повинні діяти обережно, тому що дуже важливо, щоб ми повністю розуміли один одного.
Хоча я повинен сказати, що правило № 4.1 є кроком у дуже неправильному напрямку.
In my opinion, Romi just asked you whether you directly informed the casino about the nature of your request. Did you specifically ask your account to be closed due to gambling harm or issues, please?
We should proceed cautiously because it is crucial that we comprehend one another completely.
Although I have to say that rule number 4.1 is a step in a very wrong direction.
Привіт, це казино не платило мені 8 днів, я не можу подати скаргу, і воно видає мені помилку. Чи можете ви допомогти?
Hello, this casino hasn't paid me in 8 days, I can't open a complaint and it's giving me an error can you please help?
Olá este casino não me paga há 8 dias não estou a conseguir abrir a reclamação da erro podem ajudar por favor
Привіт,
Я думаю, ви хвилюєтеся, хоча я також повинен зазначити, що вам слід бути терплячим. Навіть якщо ви подасте скаргу, мої колеги чекатимуть ще 6 днів, щоб надати казино 14 повних днів для вирішення проблеми без втручання.
Ви згадали про схожу проблему в попередній скарзі на те саме казино. Чи можу я знати, скільки часу тривала виплата востаннє, коли ви скаржилися? Можливо, це та сама проблема?
Не соромтеся ділитися деталями.
Hello,
I imagine you are worried, though I also have to mention you should be patient. Even if you submit a complaint, my colleagues will wait another 6 days to provide the casino 14 full days to resolve the matter without intervention.
You mentioned a similar problem in the previous complaint against the very same casino. May I know how long the payout took the last time you complained, please? Is it the same problem, perhaps?
Feel free to share details.
10 днів - це досить довго, ви праві.
Чи можу я запитати вас, чи ваш обліковий запис зараз потребує підтвердження?
Або ви просто чекаєте, поки казино надішле гроші?
10 days is a pretty long time, you are right.
May I ask you if your account needs any verification now, though?
Or you are just waiting for the casino to send the money?
На жаль, немає жодної згадки про те, що ви просили закрити обліковий запис через проблеми з азартними іграми.
Будь ласка, ви чітко розумієте, що ми маємо на увазі?
Unfortunately, there is no mention of you requesting to close the account due to the gambling issues.
Do you understand clearly what we mean by that, please?
Я так! Але все одно вони повинні закрити мій обліковий запис після того, як я зв’яжуся з ними двічі та підтверджу навіть другий раз... це несправедливість щодо мене
I do yes!but still they should close my account after i have contacted them twice and confirming seccond thime even....it is an injustice to me
Я також очікую, що казино діятиме швидко, але це лише один знімок екрана. Чи було коли-небудь обговорення бонусів або зміни вашої думки, особливо з боку казино? Я говорю про «утримання».
Проблема в тому, що ви також вимагаєте відшкодування, але регулярне закриття облікового запису є чимось зовсім іншим, ніж самовиключення через проблеми з азартними іграми. Казино завжди намагатиметься переконати вас змінити свою думку, якщо тільки ви не ризикуєте втратити контроль — звідси моє запитання.
I would also expect the casino to act swiftly, yet this is just one screenshot after all. Has there ever been a discussion about bonuses or changing your mind—especially from the casino's side? I'm talking about "retention."
The problem is that you also require refunds, but regular account closure is something very different from self-exclusion due to gambling issues. The casino will always try to convince you to change your mind, unless you are at risk of losing control — hence my question.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.