ГоловнаФорумКазиноCazeus Casino - загальне обговорення

Cazeus Casino - загальне обговорення

 від Lexy0904
|
1 117 переглядів 39 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити Cazeus Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Люди тримайтеся подалі, шахрайські казино не виплачують!!!

Автоматичний переклад.

Вони не можуть заплатити мені 30 євро. 20 євро мій депозит ))) Цим все сказано про цих шахраїв.

Автоматичний переклад.
Ruddis

Привіт, чи є якась причина, чому казино не хоче платити вам? Мабуть, найкраще було б дізнатися, оскільки більшу частину це ваш депозит.

Казино запитувало у вас якісь документи чи щось інше? Ви грали з бонусом?

Розкажи мені трохи більше.

Автоматичний переклад.

Привіт! Я попросив їх закрити мій обліковий запис 27 січня та отримав від них відповідь про умови закриття облікового запису та деталі, і якщо я все ще радий продовжити... мені було чітко сказано: так, я хочу видалити свій обліковий запис, але цього не було зроблено... після цього 10 лютого я знову попросив їх видалити мій обліковий запис і що вони не дотримуються правил азартних ігор і все ще не закрили мій обліковий запис.. у мене є азартні ігри. залежність, і 14 березня я все ще пішов у казино, отримав ще кілька депозитів і втратив їх усі..я знову зв’язався з ними, щоб закрити мій рахунок і попросив повернути депозити, оскільки вони вже двічі проігнорували мій запит...одразу вони закрилися, але сказали, що я не отримаю жодного відшкодування, оскільки згідно з правилами казино вони не несуть відповідальності за залежність від азартних ігор...чи можу я повернути свої депозити?дякую

Автоматичний переклад.
Dracula506

Мені дуже прикро за ситуацію, в якій ви опинилися в цьому казино.

Чи можу я запитати, будь ласка, чи згадували ви їм про свою проблему з азартними іграми?

Лише в цьому випадку ви зможете повернути свої вклади, як це пояснила Вероніка у своїй скарзі .

Якщо гравець повідомляє службі підтримки, що він/вона має проблеми з азартними іграми, казино повинно негайно закрити рахунок і не дозволяти гравцеві більше вносити гроші. Якщо казино цього не робить, гравець має право вимагати повернення цих депозитів, і ми завжди намагаємося допомогти цим гравцям досягти цього.

Автоматичний переклад.
Romi

Я сказав їм, що вони порушують правила відповідальної гри, і ось що я отримав у відповідь file шарувати

Автоматичний переклад.
Dracula506

На мій погляд, Ромі просто запитав вас, чи ви безпосередньо повідомили казино про характер свого запиту. Будь ласка, ви спеціально просили закрити ваш обліковий запис через шкоду або проблеми з азартними іграми?

Ми повинні діяти обережно, тому що дуже важливо, щоб ми повністю розуміли один одного.


Хоча я повинен сказати, що правило № 4.1 є кроком у дуже неправильному напрямку.

Автоматичний переклад.

Привіт, це казино не платило мені 8 днів, я не можу подати скаргу, і воно видає мені помилку. Чи можете ви допомогти?

Автоматичний переклад.

file Привіт, це казино відкладає платежі, кажуть, що вони завжди запізнюються

Казино Cazeus

Змінено
Автоматичний переклад.

Я не можу тобі поскаржитися

чи можете ви допомогти

Автоматичний переклад.

Проблеми з оплатою в казино cazeus

що робити

Автоматичний переклад.
mirandasantossandra5

Привіт,

Я думаю, ви хвилюєтеся, хоча я також повинен зазначити, що вам слід бути терплячим. Навіть якщо ви подасте скаргу, мої колеги чекатимуть ще 6 днів, щоб надати казино 14 повних днів для вирішення проблеми без втручання.

Ви згадали про схожу проблему в попередній скарзі на те саме казино. Чи можу я знати, скільки часу тривала виплата востаннє, коли ви скаржилися? Можливо, це та сама проблема?

Не соромтеся ділитися деталями.

Автоматичний переклад.

10 днів, але це ненормально, чи не так?

Автоматичний переклад.

Чому кажуть, що платять за 3 дні?

Автоматичний переклад.
Radka

Ось що я їм сказав file

Автоматичний переклад.

10 днів, але це ненормально, чи не так?

Автоматичний переклад.

10 днів - це досить довго, ви праві.

Чи можу я запитати вас, чи ваш обліковий запис зараз потребує підтвердження?

Або ви просто чекаєте, поки казино надішле гроші?

Автоматичний переклад.

Ось що я їм сказав file

Автоматичний переклад.

На жаль, немає жодної згадки про те, що ви просили закрити обліковий запис через проблеми з азартними іграми.

Будь ласка, ви чітко розумієте, що ми маємо на увазі?

Автоматичний переклад.

Я так! Але все одно вони повинні закрити мій обліковий запис після того, як я зв’яжуся з ними двічі та підтверджу навіть другий раз... це несправедливість щодо мене

Автоматичний переклад.
Dracula506

Я також очікую, що казино діятиме швидко, але це лише один знімок екрана. Чи було коли-небудь обговорення бонусів або зміни вашої думки, особливо з боку казино? Я говорю про «утримання».

Проблема в тому, що ви також вимагаєте відшкодування, але регулярне закриття облікового запису є чимось зовсім іншим, ніж самовиключення через проблеми з азартними іграми. Казино завжди намагатиметься переконати вас змінити свою думку, якщо тільки ви не ризикуєте втратити контроль — звідси моє запитання.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого