1 рік тому
Тут ви можете обговорити Casumo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я зіграв безкоштовні обертання, і вони сказали мені, що вони не мають перекидання і що я можу зняти виграш
I played the free spins and they tell me that it does not have rollover and that I can withdraw what I win
jugue los giros gratis y me dicen que no tiene rollover y que puedo retirar lo que gane
Чудові бездепозитні бонуси без ставок зустрічаються досить рідко! 🙂
Скільки ви виграли, якщо можна запитати?
Great no-deposit bonuses with no wagering are quite rare! 🙂
How much did you win, if I may ask?
У мене проблема з казино, тому що вони не приймають мою виписку з банківського рахунку, і я не можу зняти свій виграш
I have a problem with the casino because they don't accept my bank statement and I can't withdraw my winnings
tengo un problema con el casino porque no aceptan mi extracto bancario y no puedo retirar mis ganancias
Тоді вам слід спробувати з’ясувати, що не так у твердженні. Чи контактує казино з вами? Запитайте їх, щоб ви могли надати правильну версію.
Можливо, ви отримали електронний лист із поясненням, чому саме заяву було відхилено. Ви перевірили?
Then you should try to find out what is wrong with the statement. Is the casino in contact with you? Ask them so you can provide the correct version.
Maybe you received an email saying why exactly the statement was denied. Did you check?
Добре, а як же документи? Чи виконано перевірку?
Ok, and what about the documents? Is the verification done now?
З цими 27 доларами мені вдалося заробити 30, а потім я вніс 10 доларів, щоб мати можливість зняти, і з цими 40 доларами, які були на моєму рахунку, мені вдалося заробити 140 доларів, але виникла проблема, я зробив свій депозит у casumo через ecoPayz мій обліковий запис casumo перевірено на 100%, але ecoPayz попросив мене зателефонувати, щоб підтвердити мій обліковий запис, і ми зробили це 5 днів тому, і досі вони не дали мені відповіді щодо моєї перевірки. Оскільки я можу зняти гроші лише через ecoPayz, тому що це був мій спосіб депозиту в казино, я хотів би, щоб ви зв’язалися з ecoPayz, щоб вони дали мені швидку відповідь, щоб я міг зняти ці 140 доларів, дякую.
With those 27 dollars I managed to earn 30 and then I deposited 10 dollars to be able to withdraw and with these 40 dollars that I had in my account I managed to earn 140 dollars, but there was a problem, I made my deposit in casumo through ecoPayz, my casumo account is verified 100%, but ecoPayz asked me for a call to verify my account and we did it 5 days ago and until now they have not given me an answer about my verification. Since I can only withdraw through ecoPayz because that was my deposit method in the casino, so I would like you to contact ecoPayz so that they give me a quick response so I can withdraw those 140 dollars, thank you.
Con esos 27 dólares logré ganar 30 y después deposite 10 dólares para poder retirar y con estos 40 dólares que tenía en mi cuenta logré ganar 140 dólares , pero ahí un problema , esque yo realize mi depósito en casumo mediante ecoPayz , mi cuenta casumo está verificada al 100% ,pero ecoPayz me pidió una llamada para verificar mi cuenta y lo hicimos hace 5 días y hasta ahora no me dan respuesta sobre mi verificación . ya que solo puedo retirar por ecoPayz porque ese fue mi método de depósito en el casino por eso quisiera que se contacten con ecoPayz para que me den una respuesta rápida para poder retirar esos 140 dólares , gracias .
Привіт,
Я бачу зараз! Отже, проблеми з перевіркою викликані ecoPayz. Ну, вибачте, навіть якщо я зв’яжуся з ними від вашого імені, я майже впевнений, що це буде марно. Я боюся, що ви не зможете змусити їх швидше завершити перевірку. Розумієте, ми не маємо ніякого відношення до цього постачальника платежів?
Я уявляю, що це звучить жорстко, але ви повинні бути терплячими. Підтримуйте з ними зв'язок і ввічливо запитуйте - щодня.
Сподіваюся, це не займе багато часу.
Ви впевнені, що не можете вибрати інший варіант оплати?
Hello,
I see now! So the verification trouble is caused by the ecoPayz. Well, I'm sorry, even if I contact them on your behalf, I'm pretty sure it would be pointless. No other than you can make them finish the verification sooner, I'm afraid. We are in no relation with this payment provider, you see?
I imagine that it sounds harsh, but you have to be patient. Keep in touch with them and ask politely - daily.
Hopefully, it won't take too long.
Are you sure there is no other payment option you can pick instead?
Casumo сказав мені, що якщо ecoPayz не підтвердив мене, вони побачать, що вони можуть зробити, зараз у мене є 200 доларів, мені вдалося заробити набагато більше, тому я хотів би їх зняти 🙏
Casumo told me that if ecoPayz did not verify me, they will see what they can do, currently I have 200 dollars, I managed to earn much more, so I would like to withdraw it 🙏
Casumo me dijo que si ecoPayz no me verificaba verán que que pueden hacer , actualmente tengo 200 dólares , logré ganar mucho más por eso ya quisiera retirarlo 🙏
Якщо цей Jpay є банківським додатком або гаманцем, можливо, вам спочатку потрібно підтвердити там обліковий запис. Зверніться до казино за додатковими поясненнями. Я б так зробив.
If this Jpay is a banking app or wallet, maybe you have to verify the account there in the first place. Ask the casino for a further explanation. I would do that.
ліцензію треба відкликати!!!... ніколи б не рекомендував!!!
license should be revoked!!!... I would never recommend it!!!
Звучить серйозно! Очевидно, щось трапилося, хочете поділитися?
Можливо, ми навіть зможемо допомогти, просто дайте нам кілька підказок.
Sounds serious! Obviously, something has happened, care to share?
We may even be able to help, just give us some hints.
Я збираюся поділитися з вами своїм відгуком про казино:
----------------------------
Раніше я був постійним гравцем у цьому казино, зняття коштів зазвичай оброблялося швидко менш ніж за 24 години.
останній депозит, який я зробив, становив 80 доларів, і з кінця казино була затримка, мене це влаштовувало, і поки я чекав, я вирішив зіграти в іншому місці.
Наступного дня я вирішив не грати й забрати свої кошти назад, і помітив, що моє зняття було скасовано.
Я почав розмову зі службою підтримки клієнтів, щоб з’ясувати, чому мої власні гроші без бонусів зберігаються в казино, і вони сказали, що обов’язково робити ставки на внесену суму, мотивуючи це тим, що вони не працюють як банк. Щоб уникнути відмивання грошей, вони мають право затримувати мої гроші.
Після того, як я відкрив скаргу на казино. ми з гуру отримали погані новини:
Цитата: «На жаль, зараз у нас зв’язані руки. Я рекомендував би вам виконати вимоги щодо ставок, які встановлює казино, оскільки ви не зможете зняти свої кошти».
Висновок:
Я віддав 80 доларів, тому що не можу передумати, ви можете уявити, що 80 доларів - це прання грошей? (в першу чергу вони завжди запитують виписки з банківського рахунку, щоб дізнатися, наскільки законним є джерело доходу, і підтвердити ваше посвідчення особи)
Що це низький і дешевий спосіб забрати ваші гроші та змусити вас втратити їх. Так ні, я був абсолютно наївним. Я був змушений повторно активувати обліковий запис і віддати 80 доларів.
Я більше ніколи не буду грати в цьому місці. Порада гравцям: переконайтеся, що ви готові втратити всі свої гроші, тому що ви ніколи не зможете зняти свої гроші, доки не зробите принаймні ставку, еквівалентну вашому депозиту.
Im going to share my review here with you guys about the Casino matter:
----------------------------
I used to be a regular player on this casino, withdrawals usually were processed fast in less than 24 hours.
the last deposit I made was 80$ and from the casino end was a delay, I was okay with that, and while I was waiting I decided to play elsewhere.
the next day I decided to no play and take my funds back and noticed that my withdrawal was canceled.
I opened a conversation with customer service to investigate why my own money with no bonuses was kept by the casino and they said that it is mandatory to wager the amount deposited, under the argument that they don't operate as a bank. To avoid money laundering they have the right to hold my money.
After I opened a complaint on casino. guru and I got the bad news:
Quote -"Unfortunately, at this time, our hands are tied. I would recommend that you complete the wagering requirements the casino sets because you won’t be able to withdraw your funds."-
Conclusion:
I have given away 80$ because I cannot change my mind, can you imagine that 80 dollars is a money laundry? (in the first place they always ask bank statements to detect see how legit is the source of income and verify your ID)
That it is a low and cheap way to take your money and force you to lose your cash. So no I was a total naive. I was forced to, reactivate the account and play-give away the 80$.
I will never play in that place again. Advice to players, make sure you are ready to lose all your money because are never going to be able to withdraw your money until you at least wager the equivalent of your deposit.
Привіт.
Це справді бізнес-стандарт.
Казино не є банками і сплачують комісію за кожну транзакцію, включно з депозитами гравців. Зазвичай вам потрібно поставити суму принаймні 1-2 рази, перш ніж ці гроші стануть доступними для виведення. Я б сказав, що це розумна «ставка». Деякі казино застосовують більш прогресивний підхід, кажучи, що депозит потрібно зробити 3-10 разів.
Це частково частина процедури AML (Боротьба з відмиванням грошей, додаткова інформація в безкоштовному електронному курсі )
Завжди перевіряйте умови, щоб знайти всі подробиці.
Hello.
This is really a business standard.
Casinos are not banks and pay fees for every transaction, player deposits included. Normally, you need to wager the amount at least 1-2 times before that money becomes available for withdrawal. That is a reasonable "wagering", I'd say. Some casinos apply a more progressive approach, saying the deposit needs to be wagered 3-10 times.
It is partially part of the AML procedure (Anti-money laundering, further information in free e-course)
Always check the terms to find all the details.
Можливо, невелика порада не завадить: я, звичайно, запитав би про це його службу підтримки або працівників чату. Де ми найімовірніше вгадаємо, вони повинні знати напевно. 🤔
як ти думаєш
Perhaps a little suggestion won't hurt: I would certainly ask its support or chat workers about that. Where we are most likely to guess, they should know for certain. 🤔
What do you think?
Привіт, я передам його нашій групі обробки даних для перевірки, і якщо так, вони видалять спортивний розділ із огляду.
Однак як часто ви робите ставки на спорт? 🙂
Hello, I'll give it to our data team to check and if so they'll delete the sports section from the review.
However, how often do you bet on sports ? 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.