ФорумКазиноCasoola Casino - загальне обговорення

Casoola Casino - загальне обговорення

2 р. тому від swedenpfc
|
2072 переглядів 10 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Casoola Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Я виграв великі гроші в цьому казино. Це змішане відчуття. Я пройшов перевірку SOI та KYC, я отримав електронну пошту. З KYC все добре через chatt, я надіслав зображення водійських прав, і все було добре, і адресу доктора проф.

Потім вони дали мені конкретну електронну адресу для SOI, securedocs@casoola.com.

Я надіслав їм усі свої документи та отримав електронний лист:

Фантастичні новини!

Ми раді повідомити вам, що ваші документи схвалено, а обліковий запис підтверджено в Casoola!

Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, у нас є чудова команда, яка рада допомогти через чат, електронну пошту та телефон!

З найкращими побажаннями,

Команда перевірки Casoola


Ось проблема. Після переведення в готівку близько 50% мого виграшу вони припинили моє зняття коштів. Людина в чаті сказала, що мені потрібна перевірка.

Тож навіть коли вони кажуть, що ви повністю перевірені, вони кажуть, що потрібні додаткові перевірки. Я знаю, що це погано, вони просто не хочуть мені платити, тому що я так багато виграв.


Зараз у чаті мені постійно наводять різні причини. деякі кажуть, що протягом 72 годин, деякі кажуть, що розслідування тощо. Я НЕ ДУМАЮ, ЩО У НИХ Є ГРОШІ.


що я можу зробити?

Автоматичний переклад.
swedenpfc
2 р. тому

Привіт,

добре, якщо ви вже перевірені, я не вірю, що перевірка є проблемою. 🤔 Можливо, скажімо, якась помилка, або ваш обліковий запис проходить додаткову перевірку - чесно кажучи, хто знає?

Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога, надішліть скаргу , і наша команда її розгляне.



Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Це шахрайський сайт, вони просто не хочуть платити мої виграші. Не можу повірити, що ви поставили цьому сайту 7 балів

Автоматичний переклад.
swedenpfc
2 р. тому

Тоді надішліть скаргу, будь ласка, просто натисніть це посилання , і дозвольте нам розслідувати.

Якщо казино ставиться до вас несправедливо, ми хотіли б знати більше.

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Чесно кажучи, ви повинні знати. Усі казино, які мають ліцензію під «мальтійською» юрисдикцією, повинні були повторно перевірити всіх активних гравців на рубежі року.






Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
DrSimonCem
11 міс. тому

Я не вважаю правильним вислів «ви повинні знати». Ви також відповіли на пост річної давності.

Але звідки у вас така інформація? Ви граєте в цих казино, і це регулярно щороку? 🤔

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

У мене є ваші роки в казино Mister Bed.

І мав багато успішних виплат.

Одного дня витягніть 300 євро, успішно.

Через 2 дні l'vd виграв ще 130 €.

Але цього разу гроші не виходять. Тож я запитав службу підтримки, яка сказала мені, що мені потрібно перевірити ще раз.

Бо нові закони..


Я віддав це, і через кілька днів гроші надійшли до мого джиро.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Але це не означає, що шахраїв недостатньо.

Ось чому ми отримуємо інформацію від Casino Guru

Автоматичний переклад.
DrSimonCem
11 міс. тому

Так, я це розумію, і я радий, що ви пояснили, як це працює, і що в деяких випадках потрібна повторна перевірка. Я думаю, що деяким гравцям така інформація точно може бути корисна, і я радий, що ви нею поділилися.

Нехай ви й надалі досягаєте успіхів і матимете більше перемог. 😊☘️

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Дякую

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого