ФорумКазиноCasoola Casino - загальне обговорення

Casoola Casino - загальне обговорення

2 р. тому від swedenpfc
|
1942 переглядів 10 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Casoola Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Я виграв великі гроші в цьому казино. Це змішане відчуття. Я пройшов перевірку SOI та KYC, я отримав електронну пошту. З KYC все добре через chatt, я надіслав зображення водійських прав, і все було добре, і адресу доктора проф.

Потім вони дали мені конкретну електронну адресу для SOI, securedocs@casoola.com.

Я надіслав їм усі свої документи та отримав електронний лист:

Фантастичні новини!

Ми раді повідомити вам, що ваші документи схвалено, а обліковий запис підтверджено в Casoola!

Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, у нас є чудова команда, яка рада допомогти через чат, електронну пошту та телефон!

З найкращими побажаннями,

Команда перевірки Casoola


Ось проблема. Після переведення в готівку близько 50% мого виграшу вони припинили моє зняття коштів. Людина в чаті сказала, що мені потрібна перевірка.

Тож навіть коли вони кажуть, що ви повністю перевірені, вони кажуть, що потрібні додаткові перевірки. Я знаю, що це погано, вони просто не хочуть мені платити, тому що я так багато виграв.


Зараз у чаті мені постійно наводять різні причини. деякі кажуть, що протягом 72 годин, деякі кажуть, що розслідування тощо. Я НЕ ДУМАЮ, ЩО У НИХ Є ГРОШІ.


що я можу зробити?

Автоматичний переклад.
swedenpfc
2 р. тому

Привіт,

добре, якщо ви вже перевірені, я не вірю, що перевірка є проблемою. 🤔 Можливо, скажімо, якась помилка, або ваш обліковий запис проходить додаткову перевірку - чесно кажучи, хто знає?

Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога, надішліть скаргу , і наша команда її розгляне.



Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Це шахрайський сайт, вони просто не хочуть платити мої виграші. Не можу повірити, що ви поставили цьому сайту 7 балів

Автоматичний переклад.
swedenpfc
2 р. тому

Тоді надішліть скаргу, будь ласка, просто натисніть це посилання , і дозвольте нам розслідувати.

Якщо казино ставиться до вас несправедливо, ми хотіли б знати більше.

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Чесно кажучи, ви повинні знати. Усі казино, які мають ліцензію під «мальтійською» юрисдикцією, повинні були повторно перевірити всіх активних гравців на рубежі року.






Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
DrSimonCem
9 міс. тому

Я не вважаю правильним вислів «ви повинні знати». Ви також відповіли на пост річної давності.

Але звідки у вас така інформація? Ви граєте в цих казино, і це регулярно щороку? 🤔

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

У мене є ваші роки в казино Mister Bed.

І мав багато успішних виплат.

Одного дня витягніть 300 євро, успішно.

Через 2 дні l'vd виграв ще 130 €.

Але цього разу гроші не виходять. Тож я запитав службу підтримки, яка сказала мені, що мені потрібно перевірити ще раз.

Бо нові закони..


Я віддав це, і через кілька днів гроші надійшли до мого джиро.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Але це не означає, що шахраїв недостатньо.

Ось чому ми отримуємо інформацію від Casino Guru

Автоматичний переклад.
DrSimonCem
9 міс. тому

Так, я це розумію, і я радий, що ви пояснили, як це працює, і що в деяких випадках потрібна повторна перевірка. Я думаю, що деяким гравцям така інформація точно може бути корисна, і я радий, що ви нею поділилися.

Нехай ви й надалі досягаєте успіхів і матимете більше перемог. 😊☘️

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Дякую

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого