2 р. тому
Тут ви можете обговорити Casiroom Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Прочитавши тут відгук іншої людини про те, що офшорне казино і я став жертвою точного шахрайства з казино CASIROOM, я хотів би попередити гравців не використовувати ці веб-сайти. Вони забирають ваші банківські реквізити та намагаються неправомірно використовувати ваші рахунки. Вони також вимагають вашого паспорта, копії передньої та зворотної сторони банківської картки, чого не зробить жодне легальне казино, щоб ви могли зняти свої гроші, коли ви найбільш уразливі для повернення грошей. Я підняв це з командою шахраїв і дуже сподіваюся, що їх спіймають за обман користувачів. Будь ласка, не використовуйте такі сайти, як Casiroom, вони є шахраями.
After reading review of another person here about an offshore casino and myself being a victim of exact same fraud with CASIROOM casino, I would like to warn punters not to use these websites. They take your bank details and attempt to misuse your accounts. They also ask for your passport, bank card front and back copy which no legit casino would do in order for you to withdraw your money when you are most vulnerable to have your money back. I have raised it with fraud team and really hope they get caught for cheating the users. Please do not use these sites such as Casiroom, they are fraudsters.
Вони використовують підроблені копії ігор і працюють без ліцензії, згідно з інформацією в нашому огляді. Чому ти там грав? Ви заблоковані на Gamstop?
They use fake copies of games and operate without a license according to info in our review. Why did you play there? Are you blocked on Gamstop?
Я не усвідомлював, поки не відчув це, ні, я не заблокований на Gamstop, але я вважав за краще використовувати свою кредитну картку замість дебетової, тому я вибрав цей веб-сайт, але зараз розкаявся і засвоїв урок. Я на 100% переконаний, що вони фейкові та шахраї. З мене багато разів намагалися стягнути плату без моєї згоди, тому я б радив усім не користуватися цими веб-сайтами. Більшість виграшів я отримав на ставках на матчі, а деякі — в казино, і виведення не було оброблено.
I didn't realise until I experienced it, no I'm not blocked on Gamstop but I preferred using my Credit card instead of debit thats why I chose that website but I repent it now and learned my lesson. I'm 100% convinced that they are fake and scam users. They tried to charge me many times without my consent so I would advise everyone not to use these websites. I made most of the winnings on match betting and some on casino and no withdrawal has been processed.
Я думаю, що ставки на збіг можуть бути заборонені на певних веб-сайтах, але це не пояснює, чому вони кілька разів намагалися стягнути кошти з вашої картки. Це дійсно звучить як небезпечна поведінка.
I think matched betting might be forbidden on certain websites, but it doesn't explain why they tried to charge your card multiple times. That really sounds like a dangerous behaviour.
Привіт,
Чесно кажучи, я б сказав, що краще запитати про ймовірність будь-якого платежу, а не про період 😔.
Дозвольте зазначити, що:
Вибачте, але я був би здивований, якби вам заплатили.
Будь ласка, знайдіть собі гідне казино з принаймні ліцензією Кюрасао
Hello,
Frankly, I would say that better asking about the probability of any payment instead of the period 😔.
Allow me to point out that:
I'm sorry but I would be surprised if you got paid.
Please, find yourself a decent casino with at least a Curacao license
Я розумію, що це не регульований сайт, але вигравши понад 5 тис. на casiroom, було 2 невдалих зняття коштів через «технічні» проблеми, які зараз намагаються використовувати біткойни. Хтось ще мав подібний досвід? Скільки часу потрібно, щоб отримати рахунок у біткойнах тощо, якщо це коли-небудь відбудеться?
I understand it’s not a regulated site but have won over 5k on casiroom have had 2 unsuccessful withdrawals due to "technical" issues now trying bit coin. Has anyone else had similar experience? How long does it take to hit account in bit coin etc - if it ever does ?
Привіт,
Я перемістив вашу публікацію сюди, щоб бути в курсі теми.
Використання біткойн-переказу має бути миттєвим платежем, однак воно може бути продовжено, якщо кожна сторона використовує інший гаманець. Я не впевнений, чи це ваш випадок, чи що означають ці технічні проблеми.
Казино повинно пояснити, я б сказав.
Hello,
I moved your post here to keep up with the topic.
Using the bitcoin transfer should be an instant payment, however, it may be prolonged when each side uses a different wallet. I'm not sure if this is your case, or what these technical issues mean.
The casino should explain I'd say.
Я попросив їх назавжди закрити мій обліковий запис понад рік тому. Я пояснив, що я наркоман і відчайдушно хочу, щоб вони закрили це. Кожен раз, коли вони відкривають його через 3 місяці, і в момент божевілля я повертаюся на сайт. Я зробив більше 20 спроб зняти кошти, але за рік лише 2 були успішними. Кожне невдале зняття призводить до того, що я чекаю ще 2 дні для повторної спроби, а потім повертаю ці гроші на сайт. У них були технічні помилки як причина несплати, також вони звинуватили мою картку (ту, яку я використовую для внесення коштів), і вони змусили мене відкрити крипто-рахунок (який я зрештою так і не використав). Це коштувало мені тисячі, і тепер, після того, як я знову закрив його вчора ввечері, я знову отримав електронний лист із повідомленням, що вони знову відкриють його через 3 місяці. Як наркозалежний я зареєстрований у GAMSTOP, але цей сайт не охоплюється. Я б хотів, щоб я ніколи не підписувався. Мені знадобиться 3 місяці, щоб погасити цей борг, як і минулого разу, і минулого, і попереднього.
I asked them to close my account permanently over a year ago. I explained I am an addict and desperate for them to close it. Every time they open it after 3 months and in a moment of madness I am back on the site. I have made over 20 attempts to withdraw but in a year only 2 were successful. Each failed withdrawal results in waiting another 2 days for the retry and then that results in me spending that money back on the site. They have had technical errors as the reason for not paying, also they blamed my card (the one i use to deposit) and they made me open a crypto account (which i never used in the end). This has cost me thousands and now after closing it again last night I have a email again saying they will re-open it in 3 months. As an addict I am registered with GAMSTOP but this site is not covered. I wish I had never signed up. It will take me 3 months to pay this debt off just like last time and the time before and the time before that.
Я також помітив, що вони змінили свій сайт на Casiroom777, і старий сайт більше не працює. Крім того, коли ви виграли і в двох випадках, коли вони мені заплатили, після цього було неможливо виграти знову, навіть якщо ви витратили виграш 4 рази, ви ніколи не отримаєте бонус на слот або великий виграш. Я спробував усі ігри на їхньому сайті.
I also notice they have changed their site now to Casiroom777 and the old site no longer works. Also, once you win and on the 2 occasions they paid me, it was impossible to win again after that even when you have spent the winnings 4 times over you will never get a bonus on a slot or a big win. I tried every game on their site.
Привіт Хардінг.
Як щодо подання скарги ? Мені досить цікаво, що їхні відповідальні азартні інструменти позначені як «хороші», я вважаю, що це вже не так.
В крайньому випадку я б змінив пароль на випадкову комбінацію і ніколи його не зберігав. На жаль, я думаю, що варіант відновлення може зіпсувати ефект, але ви можете хоча б спробувати.
Я також хотів би згадати розділ, ретельно створений для гравців із залежністю , ви навіть можете знайти якісь місцеві довідкові центри , тому, будь ласка, перегляньте його.
Що ви думаєте про це?
Hello harding.
How about submitting a complaint? I find it rather curious that their responsible gambling tools are marked as "good", I believe that this is not the case anymore.
As a last resort option, I would change the password to a random combination and never save it. Sadly, I think that the recovery option can spoil the effect, but you can at least try it out.
I'd also like to mention the section carefully made for players with addiction, you can even find some sort of local help centers, so please, check it out.
What do you think about it?
Якщо я поскаржуся, що вони можуть зробити? Я маю багато електронних листів (сотні) зі скаргами на те, що мене не заблокують назавжди. Вони кажуть, що не можуть, але вони достатньо розумні, щоб створити програмне забезпечення для підробки ігор. Повертаючись щоразу, коли вони відкривали мій рахунок, я витрачав багато грошей. Потім, коли його закривають, потрібно цілу вічність, щоб виплатити все, потім вони відкривають його знову, і це просто коло приреченості. Я завжди виграю з першого разу, але вони завжди знаходять виправдання, щоб не платити. Коли платіж відхилено (через 2 дні), мене просять повторити спробу. До 4 днів я зазвичай витрачав виграш, оскільки не можу внести депозит, поки чекаю на зняття (я також дізнався, що це призвело до зняття коштів). Я просто почуваюся дурнем і посміховиськом.
If I complain what can they do? I have many emails (hundreds) complaining that they wont block me for good. They say they cant, yet they are clever enough to create software to fake games. Going back each time they have opened my account i have spent a lot of money. Then after it is closed it takes forever to pay it all off then they open it again and its just a circle of doom. I always win the first time, but they always make an excuse not to pay. When the payment is rejected (after 2 days) they ask me to try again. By 4 days I have usually spent the winnings as I cant deposit whilst I am waiting for a withdrawal (I learned that one too which mucked up a withdrawal). I just feel stupid and a laughing stock.
Що ж, якщо ви скаржитеся, ви даєте Групі скарг можливість дослідити, як казино обробляє такі запити, і порадите казино зробити це краще, якщо це необхідно. Отже, очевидно, що якщо ви не скаржитеся, подавши скаргу, ми можемо обговорити це тут, на форумі, але технічно все здається добре, тому що немає жодної скарги для обговорення з казино. Справжня репутація казино дуже погана , вам слід спробувати будь-що, щоб допомогти вам припинити гру на такому сайті.
Це, звичайно, залежить від вас.
Well, if you complain you give the Complaint Team the chance to investigate how the casino handles such requests and advise the casino to do it better if needed. So obviously, if you do not complain by submitting the complaint, we can debate about it here on the forum, but technically everything would seem ok because there is no complaint to discuss with the casino. Well, the casino's actual reputation is very bad you should try anything to help you stop playing on such a site.
It's up to you of course.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.