2 р. тому
Тут ви можете обговорити Casiqo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Вчора ввечері я грав із бонусом у 60 доларів, я завершив бонус і продовжив грати, не знаючи, що максимальна ставка становить 8 доларів. Casiqo конфіскував у мене 1850 доларів. Як я міг знати про правила, коли сам бонус у меню облікового запису не показує жодної інформації, крім суми бонусу та індикатора прогресу
I was playing around last night with a 60 dollar bonus, I completed the bonus and continued to play, unaware that the max bet was 8 dollars. Casiqo has confiscated $1850 from me. How was I supposed to be aware of the rules when the bonus itself in the account menu shows no information other than the bonus amount and progress bar
Привіт,
Я б сказав, що такий досвід повинен навчити вас завжди перевіряти умови бонусу, коли ви берете один, цей термін, який називається правилом максимальної ставки, дуже поширений, чесно кажучи.
В ідеальному світі система казино не дозволяла б вам робити ставки, вищі ніж дозволені, на жаль, не кожне казино може налаштувати так свою систему. Гравець вирішує заздалегідь вивчити всі відповідні правила або запитати поради в чаті.
Чи можете ви сказати, скільки разів ви зробили овербет під час гри з бонусом?
Розумієте, ми намагаємося пояснити казино, що лише кілька неправильно зроблених ставок не повинно бути такою великою проблемою та причиною анулювання виграшу.
Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога, ознайомтеся з цим посібником про те, як ви можете подати скаргу , це той вид допомоги, який ми пропонуємо безкоштовно.
Hello,
I'd say that such experience should teach you to always check bonus terms the moment you take one, this term called the max bet rule is very common, to be honest.
In the ideal world, the casino's system would prevent you from making higher-than-allowed bets, sadly, not every casino can set its system like that. It's up to the player to learn all associated rules in advance or ask the chat for advice.
Can you tell how many times you overbet while playing with the bonus?
You see, we try to explain to casinos that just a few wrongly placed bets should not be such a big deal and the reason for voiding the winnings.
If you feel that you need help, check this guide about how you can submit a complaint, it is the sort of help we offer for free.
Тема CASIQO CASINO
РУКИ ГЕНЬ вони навіть європейський паспорт не приймають..
Години в чаті, уникайте виплат, не приймайте дійсний паспорт і просто вигравайте час! Ви просите 5 заморозити рахунок нічого! Тож я ЛЕГКО зіграв свої 2000 євро.
Тепер німецькою! Я, мабуть, божевільний!
№1 вніс майже 2000 євро і швидко програв. Під кінець мені пощастило і він виграв 2000 євро. Було не весело!
#2 Неправильна транзакція під час виплати, за чотири години чату вони або поводилися дурно, або...) нічого не досягли. Тоді я вирішив використовувати інший додаток!
Згідно з виплатою в чаті, дуже доброзичливо, без проблем!
#3 Через два дні слідує: О, не потрібно реєструватися!
#4 У чаті немає проблем, за винятком того, що вони навіть не можуть приймати знімки екрана, тобто файли HTML! Так який сенс у всьому цьому?
Все проблема, судячи з живої підтримки, я знав, що буде одна, а потім...
#5 Вони не приймають австрійський паспорт ЄС...не кажучи вже про інші документи!
№6 Я дізнався, що вони не мають ліцензії на азартні ігри в Австрії!
№7 Я бачив багато кримінальних інтернет-казино, і це, безперечно, найскладніше!
#8 Так, для середніх сум мені знадобилося 1 1/2 години, поки 2000 євро не закінчилися. Ніколи не здавалося, що це мої гроші!
#9 Я хочу позбавити інших цих трьох днів жаху! Звичайний розважальний слот, тут Hazard 70-100x жодного виграшу, незалежно від того, яка гра, я пробував близько 20, ТУТ ПРАВИЛО!
Subject CASIQO CASINO
HANDS OFF they even don't accept an European Passport..
Hours in Chat, avoid to payout dontaccept avalid passport and just winning time! You ask 5 to freeze the account nothing! So I EASILY played my 2,000€ down.
Now in German! I must be crazy!
#1 Deposited almost €2000 and lost quickly. Towards the end, got lucky and won €2000. Wasn't fun!
#2 Wrong transaction when paying out, in four hours of live chat they either acted stupid or...) achieved nothing. Then I figured out to use a different app!
According to chat payout, very friendly no problem!
#3 After two days follows: Oh, there is no need to register!
#4 No problem in live chat except that they are not even able to accept screenshots, i.e. HTML files! So what's the point of all this?
All a problem, according to live support, I knew it would be one and then....
#5 They don't accept an EU Austrian passport...not to mention the other documents!
#6 I found out that they don’t have a gambling license for Austria!
#7 I have seen many criminal internet casinos and this is by far the trickiest!
#8 Yes, for medium amounts it took me 1 1/2 hours until 2000€ were gone. It never felt like it was my money!
#9 I want to spare others these three days of horror! Normal entertaining slot, here Hazard 70-100x not a single win, no matter which game, I've tried about 20, ARE THE RULE HERE!
Betreff CASIQO CASINO
HANDS OFF they even dont accept an European Passport..
Hours in Chat, avoid to payout dontaccept avalid passport and just winning time! You ask 5 to freeze the account nothing! So I played EASIELY my 2.000€ down.
Nun auf Deutsch! Ich muss verrückt sein!
#1 Fast 2000€ einbezhalt schnell verloren. Gegen Ende, Glück gehabt und 2.000€ gewonnen. War kein Spass!
#2 Falsche Transaktion bei Auszahlung, in vier Stunden Livechat entweder stellen die sich asichtlich dumm, oder...) nichts erreicht. Ich binn dann selbst drauf gekommen, eine andere App zu verwenden!
Laut Chat auszahlung, sehr freundlich kein Problem!
#3 NAch zwit Tagen folgt: Och, da wäre nich eine Registrierung fällig!
#4 Im Livechat alles kein Problem ausser, die sind nicht einmal fähig screenshots, also HTMLFiles zu akzeptieren! Wozu das Ganze dann?
Alles ein Problem, laut Live support, ich wußte es wird eines und dann....
#5 Die akzeptieren keinen EU österreischen Reisepass...von den anderen Dokumenten ganz zu schweigen!
#6 Ich habe erfahren, sie haben keine Glückspiellizent für Österreich!
#7 Ich habe schon viele kriminelle Internetcasinos das ist mit abstand das trickreichste!
#8 Ja ich brauchte bei mittleren Beträgen 1 1/2 Stunden bis 2000€ weg waren. es hat sich nie wie mein Geld angefühlt!
#9 Diese drei Horrortage möchte ich anderen ersparen! Normale entertainig Slot, sind hier Hazard 70-100x keinen einzigen Gewinn, egal welche Spiele, habe ca. 20 ausprobiert, SIND HIER DIE REGEL!
Вибачте, але я не можу повністю зрозуміти вашу проблему в цьому казино, як ви її описали.🤷♀️
Я бачу, що казино працює під керівництвом Мальтійського управління азартними іграми (MGA), що воно дійсно приймає гравців з Австрії, і що казино готове допомогти вам у вирішенні деяких проблем, з якими ви зіткнулися.
Можливо, тим часом її вирішили? Якщо вам потрібна допомога нашої команди, будь ласка, не соромтеся написати нам. Чекатимемо на вашу відповідь.
Sorry, but I cannot completely understand the issue you are having at this casino the way you have described it.🤷♀️
I can see that the casino operates under the Malta Gaming Authority (MGA), that it actually accepts players from Austria, and that the casino is willing to help you with some issues you have experienced.
Was it solved in the meantime, perhaps? If you need our team to help you out, please do not hesitate to write to us. We'll wait for your reply.
Шановна Ромі!
Що я можу зробити?
Чи повинен я передавати всю розмову, 30-40 сторінок документації з живого чату та електронної пошти?
Lg Pat
Dear Romi!
What can I do?
Should I convey the entire conversation, 30-40 pages of documentation from live chat and email traffic?
Lg Pat
Sehr heehrte Romi!
Was kann ich tun?
Soll ich die gesamte Konversation vermitteln, 30-40 Seiten Dokumentation aus Live Chat und E-Mailverkehr?
Lg Pat
Просто спробуйте описати це своїми словами, будь ласка. Можливо, це можливо?
Just try to describe it with your own words, please. Would that be possible, perhaps?
Ви повинні уникати цього казино. Я виграв 570e, після цього я більше не міг увійти в обліковий запис, я зв’язався зі службою підтримки, і вони забанили мене в казино, тепер я намагаюся боротися зі службою підтримки, якщо я все ще можу отримати свої гроші, але я не можу дуже впевнений у цьому. 🙁 Гарного дня вам, хто читає це, сподіваюся, вам пощастить більше 🙂
You should avoid this casino. I won 570e, after that I couldn't log into the account anymore and I contacted support and they banned me from the casino, now I'm trying to fight with Support if I could still get my money out, but I'm not very confident about this either. 🙁 Have a nice day to you who are reading this, I hope you are luckier 🙂
Kannattaa välttää tätä casinoa. Voitin 570e, sen jälkeen en päässyt kirjautumaan enää tilille ja otin yhteyttä supporttiin niin olivat bannanneet minut casinolle, nyt yritän taistella supportin kanssa josko saisin rahani vielä ulos, mutta en ole kovin luottavainen tähänkään. 🙁Kivaa päivää sinulle joka luet tätä toivottavasti olet onnekkaampi 🙂
Привіт, вибачте за ситуацію, в яку ви потрапили. Моє запитання для початку: чи сказали вам у казино, чому вони заблокували ваш обліковий запис казино, і ви не можете ввійти. Чи грали ви тут із бонусом чи ні? Якщо ви знаєте більше про сценарій, дайте мені знати, і ми постараємося допомогти вам, якщо ви зацікавлені, і подамо скаргу.
Я буду тут і чекаю на вашу відповідь.
Hello, I'm sorry for the situation you've gotten yourself into. My question for a start is, did the casino tell you why they blocked your casino account and you can't log in. Did you play here with any bonus or not ? If you know more about the scenario please let me know and we would try to help you if you are interested and open a complaint.
I will be here waiting for your reply.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.