ГоловнаФорумКазиноCasiny Casino - загальне обговорення

Casiny Casino - загальне обговорення

 від Franklins2
|
1 495 переглядів 7 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити Casiny Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Я вже чотири дні намагаюся зняти гроші з цього казино. що там було? Я зробив депозит за допомогою двох типів методів: pay4fun і pix, але коли я знімаю, є варіанти skrill і ecopayz. Я кілька разів звертався в службу підтримки, але вони не допомогли. Мовляв, вирішать і нічого, цей жарт триває вже чотири дні. Сьогодні я знову зв’язався з ними, щоб вони додали метод виведення коштів через pay4fun, і вони сказали, що не можуть видалити або додати методи оплати. Як моє запитання? filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
Franklins2

Привіт, я б не сказав, що 4 дні – це так довго, і я хотів би знати, як у вас зараз справи, і ви все ще не встигли зняти гроші.

З іншого боку, казино повинно допомогти вам зняти гроші, але іноді часто вони не мають однакових методів оплати як для зняття, так і для внесення депозиту. Мене ще більше здивувало те, що на одному зі скріншотів вам сказали вивести гроші тим самим методом, який ви використовували для внесення депозиту. Як ви думаєте, чи зможете зняти гроші іншим способом?

Дайте мені знати, яка ситуація на даний момент.

Автоматичний переклад.

Привіт, залишайся таким же. Я кілька разів звертався в службу підтримки, і відповідь завжди однакова. Я не можу виводити кошти іншим способом, ніж той, який використовував для внесення коштів, навіть якщо один із аналітиків попросив мене вивести кошти іншим способом. Для мене дивно те, що для виведення є skrill наприклад, а для депозиту ні. Днями, коли я зайшов у казино, виявилося, що вони додали способи оплати до мого облікового запису, але нічого не змінилося. Нижче наведено кілька скріншотів оновлення справи. filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
Franklins2

Шкода, тому що якби вам запропонували альтернативу і ви могли вибрати інший шлях, я бачу, що для вас це не було б такою проблемою.

Але мені також здається дивним, що один агент рекомендуватиме вам виводити будь-яким доступним способом виведення, а інший скаже вам, що ви можете виводити лише тим, за допомогою якого ви зробили депозит. Я не думаю, що було б проблемою використовувати будь-який інший метод, якщо ви можете це підтвердити, і я думав, що казино придумає це, але, як я бачу, вони цього не роблять. Тому, якщо у вас виникли додаткові проблеми, але нічого не вирішилося, я рекомендую подати скаргу за цим посиланням .

Сподіваюся, це зміниться, і коли щось зрушиться, ви зможете повідомити мені про це.

Автоматичний переклад.

Тож я випадково зареєструвався та неправильно ввів свою електронну адресу (я навіть не пам’ятаю, яку електронну адресу я ввів, але в ній не вистачало літери) і зробив депозит за допомогою Mifinity, не підтвердивши спочатку свою електронну адресу. Я заповнив розділ свого профілю та встановити ліміти депозитів


Я вийшов із системи після внесення депозиту, а потім зрозумів, що не можу увійти за допомогою своєї електронної пошти, оскільки я зареєструвався неправильно


Тепер я підписався за допомогою правильної електронної пошти (підтвердив свою електронну адресу) і зв’язався зі службою підтримки, щоб переказати кошти на цей рахунок


чи це буде великою проблемою, чи я зможу перевести свої кошти на правильний рахунок?

Автоматичний переклад.

Мені вдалося використати чат на моєму ноутбуці (мобільний веб-сайт, я не можу відкрити чат), вони вирішили мою проблему. Дуже радий, що це легко було вирішити

Автоматичний переклад.
Anonymized787

Привіт чудово, я радий, що тобі вдалося це вирішити. У мене були деякі сумніви, коли я прочитав перший допис, тому що я хотів би спочатку побачити підтвердження, що це нормально, і я б не налаштував інший обліковий запис без нього. Але я бачу, що казино впоралося з вами добре, і все добре.

Не соромтеся повідомити мені, який досвід ви отримаєте, граючи тут, я буду радий.

Удачі.☘️

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого