10 міс. тому
Тут ви можете обговорити Casiny Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я вже чотири дні намагаюся зняти гроші з цього казино. що там було? Я зробив депозит за допомогою двох типів методів: pay4fun і pix, але коли я знімаю, є варіанти skrill і ecopayz. Я кілька разів звертався в службу підтримки, але вони не допомогли. Мовляв, вирішать і нічого, цей жарт триває вже чотири дні. Сьогодні я знову зв’язався з ними, щоб вони додали метод виведення коштів через pay4fun, і вони сказали, що не можуть видалити або додати методи оплати. Як моє запитання?
I've been trying to withdraw money from this casino for four days now. what there was? I deposited using two types of methods, pay4fun and pix, but when I withdraw, there are skrill and ecopayz options. I contacted support several times and they didn't help. They say they will solve it and nothing, this joke has been going on for four days. Today I contacted them again for them to add the withdrawal method via pay4fun and they said they cannot remove or add payment methods. How is my question?
Привіт, я б не сказав, що 4 дні – це так довго, і я хотів би знати, як у вас зараз справи, і ви все ще не встигли зняти гроші.
З іншого боку, казино повинно допомогти вам зняти гроші, але іноді часто вони не мають однакових методів оплати як для зняття, так і для внесення депозиту. Мене ще більше здивувало те, що на одному зі скріншотів вам сказали вивести гроші тим самим методом, який ви використовували для внесення депозиту. Як ви думаєте, чи зможете зняти гроші іншим способом?
Дайте мені знати, яка ситуація на даний момент.
Hi, I wouldn't say 4 days is that long and I'd like to know how you're doing now and you still haven't managed to withdraw the money.
On the other hand, the casino should be able to help you withdraw, but sometimes it's common that they doesn't have the same payment methods for both withdrawing and depositing. I'm even more surprised that in one of the screenshots they told you to withdraw using the same method you used to deposit. Do you think you will be able to withdraw using a different method ?
Let me know how the situation is at the moment.
Привіт, залишайся таким же. Я кілька разів звертався в службу підтримки, і відповідь завжди однакова. Я не можу виводити кошти іншим способом, ніж той, який використовував для внесення коштів, навіть якщо один із аналітиків попросив мене вивести кошти іншим способом. Для мене дивно те, що для виведення є skrill наприклад, а для депозиту ні. Днями, коли я зайшов у казино, виявилося, що вони додали способи оплати до мого облікового запису, але нічого не змінилося. Нижче наведено кілька скріншотів оновлення справи.
Hi, stay the same. I contacted support several times and the response is always the same. I can't withdraw in a different way than the one I used to deposit even though one of the analysts asked me to withdraw in a different way. For me the strange thing is that to withdraw there is skrill for example, but not to deposit. The other day it appeared when I entered the casino that they had added payment methods to my account, but nothing changed. Below are some screenshots of the case update.
Шкода, тому що якби вам запропонували альтернативу і ви могли вибрати інший шлях, я бачу, що для вас це не було б такою проблемою.
Але мені також здається дивним, що один агент рекомендуватиме вам виводити будь-яким доступним способом виведення, а інший скаже вам, що ви можете виводити лише тим, за допомогою якого ви зробили депозит. Я не думаю, що було б проблемою використовувати будь-який інший метод, якщо ви можете це підтвердити, і я думав, що казино придумає це, але, як я бачу, вони цього не роблять. Тому, якщо у вас виникли додаткові проблеми, але нічого не вирішилося, я рекомендую подати скаргу за цим посиланням .
Сподіваюся, це зміниться, і коли щось зрушиться, ви зможете повідомити мені про це.
That's a pity, because if they offered you an alternative and you could choose another way, I can see that it wouldn't be such a problem for you.
But it also seems strange to me that one agent will recommend you to withdraw by any available withdrawal method and the other will tell you that you can only withdraw by the one you deposited with. I don't think it would be a problem to use any other method if you can verify it and I thought the casino would come up with it, but from what I can see, they don't. So if you have further problems and nothing is resolved, then I recommend filing a complaint on this link.
Hopefully this will change and when something moves forward you can update me.
Тож я випадково зареєструвався та неправильно ввів свою електронну адресу (я навіть не пам’ятаю, яку електронну адресу я ввів, але в ній не вистачало літери) і зробив депозит за допомогою Mifinity, не підтвердивши спочатку свою електронну адресу. Я заповнив розділ свого профілю та встановити ліміти депозитів
Я вийшов із системи після внесення депозиту, а потім зрозумів, що не можу увійти за допомогою своєї електронної пошти, оскільки я зареєструвався неправильно
Тепер я підписався за допомогою правильної електронної пошти (підтвердив свою електронну адресу) і зв’язався зі службою підтримки, щоб переказати кошти на цей рахунок
чи це буде великою проблемою, чи я зможу перевести свої кошти на правильний рахунок?
So I’ve accidentally signed up and typed my email wrong (I can’t even remember what email I put in but it was missing a letter) and deposited using Mifinity without verifying my email first.. I did fill in my profile section and set deposit limits
I got logged out after making deposit then realised I couldn’t login with my email because I signed up wrong email
i have now signed with the correct email (verified my email) and have contacted support to transfer funds to this account
is this going to be a big issue or I should be able to get my funds into the correct account?
Мені вдалося використати чат на моєму ноутбуці (мобільний веб-сайт, я не можу відкрити чат), вони вирішили мою проблему. Дуже радий, що це легко було вирішити
Managed to use live chat on my laptop (mobile website I can’t open live chat), they resolved my issue. Pretty happy how easy that was to resolve
Привіт чудово, я радий, що тобі вдалося це вирішити. У мене були деякі сумніви, коли я прочитав перший допис, тому що я хотів би спочатку побачити підтвердження, що це нормально, і я б не налаштував інший обліковий запис без нього. Але я бачу, що казино впоралося з вами добре, і все добре.
Не соромтеся повідомити мені, який досвід ви отримаєте, граючи тут, я буду радий.
Удачі.☘️
Hi great, I'm glad you managed to solve it. I had some doubts when I read the first post because I would first like to see confirmation that it's ok and I wouldn't set up another account without it. But I see that the casino handled it nicely with you and everything is fine.
Feel free to let me know what kind of experience you will have when you play here, I will be glad to.
Good luck.☘️
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.