ФорумКазиноCasiny Casino - загальне обговорення

Casiny Casino - загальне обговорення

5 міс. тому від Franklins2
|
893 переглядів 4 відповіді |
|
Додати публікацію
5 міс. тому
Тут ви можете обговорити Casiny Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
5 міс. тому

Я вже чотири дні намагаюся зняти гроші з цього казино. що там було? Я зробив депозит за допомогою двох типів методів: pay4fun і pix, але коли я знімаю, є варіанти skrill і ecopayz. Я кілька разів звертався в службу підтримки, але вони не допомогли. Мовляв, вирішать і нічого, цей жарт триває вже чотири дні. Сьогодні я знову зв’язався з ними, щоб вони додали метод виведення коштів через pay4fun, і вони сказали, що не можуть видалити або додати методи оплати. Як моє запитання? filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
Franklins2
5 міс. тому

Привіт, я б не сказав, що 4 дні – це так довго, і я хотів би знати, як у вас зараз справи, і ви все ще не встигли зняти гроші.

З іншого боку, казино повинно допомогти вам зняти гроші, але іноді часто вони не мають однакових методів оплати як для зняття, так і для внесення депозиту. Мене ще більше здивувало те, що на одному зі скріншотів вам сказали вивести гроші тим самим методом, який ви використовували для внесення депозиту. Як ви думаєте, чи зможете зняти гроші іншим способом?

Дайте мені знати, яка ситуація на даний момент.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, залишайся таким же. Я кілька разів звертався в службу підтримки, і відповідь завжди однакова. Я не можу виводити кошти іншим способом, ніж той, який використовував для внесення коштів, навіть якщо один із аналітиків попросив мене вивести кошти іншим способом. Для мене дивно те, що для виведення є skrill наприклад, а для депозиту ні. Днями, коли я зайшов у казино, виявилося, що вони додали способи оплати до мого облікового запису, але нічого не змінилося. Нижче наведено кілька скріншотів оновлення справи. filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
Franklins2
5 міс. тому

Шкода, тому що якби вам запропонували альтернативу і ви могли вибрати інший шлях, я бачу, що для вас це не було б такою проблемою.

Але мені також здається дивним, що один агент рекомендуватиме вам виводити будь-яким доступним способом виведення, а інший скаже вам, що ви можете виводити лише тим, за допомогою якого ви зробили депозит. Я не думаю, що було б проблемою використовувати будь-який інший метод, якщо ви можете це підтвердити, і я думав, що казино придумає це, але, як я бачу, вони цього не роблять. Тому, якщо у вас виникли додаткові проблеми, але нічого не вирішилося, я рекомендую подати скаргу за цим посиланням .

Сподіваюся, це зміниться, і коли щось зрушиться, ви зможете повідомити мені про це.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого