ФорумКазиноCasinoWinBig - загальне обговорення

CasinoWinBig - загальне обговорення

2 р. тому від Spaderfyra
|
4847 переглядів 21 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити CasinoWinBig, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Я маю позитивний ігровий досвід. Має труднощі з розумінням низької оцінки. У такому випадку єдине, на що я хочу поскаржитися, — це невиправдано довгі терміни виплат. Іноді до 3-4 днів.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я попросив зняття 3000 євро 48 годин тому, а також надіслав усі документи, які вони запитували. Вони досі не прийняли ні документи, ні мого відкликання. Чи отримаю я гроші – це питання?

Автоматичний переклад.
Speltorsken
2 р. тому

Боюся, казино не має гарної репутації, але оскільки вони ліцензовані на Мальті, я б не сказав, що гроші пропали. 48 годин – це не так багато, особливо якщо мова йде про невелике казино. Намагайтеся приділяти їм більше часу і нагадуйте собі кожен другий день.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Що робити, якщо через деякий час нічого не станеться? Чи можу я комусь повідомити про свій випадок?

Автоматичний переклад.
Speltorsken
2 р. тому

Ви можете подати скаргу тут , щоб ми могли розслідувати, чи буде казино співпрацювати з нами. В крайньому випадку, ви можете подати скаргу до їх органу ліцензування.

Просто майте на увазі, що Центр вирішення проблем гуру казино дозволяє казино протягом двох тижнів обробляти KYC та оплату, тож навіть якщо ви подасте скаргу зараз, ви все одно будете чекати казино.

Підтримуйте зв’язок із казино ще кілька днів, як запропонував Деніел.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я майже можу гарантувати, що вони навмисно відкладають це. Спочатку вони попросили класичні, наприклад, адреса документа, що посвідчує особу, тощо. Їх схвалили, але потім вимагали, щоб я надіслав свою фотографію, коли я тримаю свій документ, що посвідчує особу. Так я і зробив. Зараз пройшло 46 годин без жодної відповіді з їхньої сторони.

Автоматичний переклад.
Speltorsken
2 р. тому

Привіт,

ця фотографія, на якій ви тримаєте посвідчення особи, також досить поширена. Я б сказав, вони просто порівнюють твого справжнього тебе з фотографією посвідчення особи. З іншого боку, це могло б бути швидше, я б сказав.

Ну, давайте скільки часу їм потрібно.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Знову привіт. Пройшов цілий тиждень з тих пір, як я надіслав запит на відкликання. Усі документи подано, але відповіді досі не отримали. Агенти в чаті щодня придумують різні виправдання. Я дуже втомився від цього

Автоматичний переклад.
Speltorsken
2 р. тому

Я відчуваю тебе 🙁.

Я б рекомендував подати скаргу, але, як я вже згадував, ми надаємо кожному казино 2 повні тижні.

Яке виправдання останнє?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Останнім виправданням є те, що зараз у них багато зняття коштів, і для обробки потрібен час.

В їхніх умовах сказано, що вилучення документів займає 48 годин, а потім 5-7 днів залежно від способу вилучення. Вже 9 днів

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Speltorsken
2 р. тому

Чесно кажучи, це навіть може бути справжньою причиною. Однак це не вибачає всієї ситуації. Погане казино з пристойною ліцензією, ну, я думаю, ви можете подати скаргу.

Ти все одно почекаєш, мабуть. 🙁

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це вирішено? Ви коли-небудь отримували свої гроші Speltorsken?

У мене точно такий же сценарій, 2800 євро, оскільки вони не виплачують і відмовляються відповідати мені.

Автоматичний переклад.
Marve.game
2 р. тому

Просто нагадуємо: скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви написали, не отримає сповіщення. Дякую 🙂


Автоматичний переклад.
Marve.game
3 міс. тому

Привіт,


мені цікаво, хоча з моменту появи цієї проблеми минув рік. Ви врешті-решт отримали свої кошти? Зараз у мене подібна ситуація на їхньому дочірньому сайті.

Автоматичний переклад.
Sebbb
3 міс. тому

Привіт, ти теж чекаєш гроші з казино? Це той, на кого ви скаржитеся – SportEmpire ?

Як довго ви чекали і чи казало вам щось казино про цю затримку?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Привіт Яро!


Так, саме той. Моя третя спроба зняти кошти триває вже 8 днів. Я спілкувався зі службою обслуговування клієнтів казино щодня, і вони постійно казали мені, що працюють над тим, щоб вирішити проблему.


Вони вже тижнями кажуть, що мої проблеми з відкликанням «вирішено», «відкликання триває, поки ми розмовляємо», «відповідний відділ знає про ситуацію» тощо.


Два дні тому агент сказав мені, що мої гроші в безпеці і я їх отримаю. Зараз служба обслуговування клієнтів каже мені, що вони нічого не можуть зробити, оскільки вони не є відповідним відділом.


Цікаво те, що я дізнався з форуму, що їх сестринське казино раніше використовувало цей самий трюк з гравцями. Вони сказали, що були «технічні проблеми» з постачальником платежів (Zimpler), але коли гравець запитав про це в Zimpler, вони з’ясували, що гроші так і не надійшли до Zimpler. Тож у моєму випадку я використовував банківський переказ, оскільки Visa була недоступна для зняття.


я не отримую належних відповідей від служби підтримки клієнтів, і вони просто кажуть мені почекати. Тепер минуло більше трьох тижнів після того, як я зробив свою першу спробу зняти кошти.

Автоматичний переклад.
Sebbb
3 міс. тому

Я бачив, що у вас теж є скарга по всій цій справі, тож подивимося, як воно буде розвиватися. Відповідно до того, що ви вказали кілька хвилин тому, це зняття не вдалося, і вони рекомендували вам зняти використовуючи іншу альтернативу. Після 3 тижнів я не хотів би відчувати себе таким. Однак чи введете ви ще одне зняття, використовуючи рекомендований спосіб оплати?

Мені шкода, що ви так довго чекали, але не здавайтеся і особливо не робіть нічого з грошима, доки не знімете їх.

Я твердо вірю, що ми зможемо вам допомогти, звернувшись до казино.

Бажаю міцних нервів.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я щойно намагався зняти гроші за допомогою Skrill. Побачимо, що ось-ось станеться. Я все ще сподіваюся, що хтось зв'яжеться з Casino з вашого боку.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

див. мою відповідь вище.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого