2 р. тому
Тут ви можете обговорити CasinoWinBig, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я маю позитивний ігровий досвід. Має труднощі з розумінням низької оцінки. У такому випадку єдине, на що я хочу поскаржитися, — це невиправдано довгі терміни виплат. Іноді до 3-4 днів.
I have had a positive gaming experience. Has difficulty understanding the low grade. In that case, the only thing I want to complain about is the unreasonably long payout times. Sometimes up to 3-4 days.
Jag har haft en positiv spelupplevelse. Har svårt att förstå det låga betyget. Det enda jag vill klaga på är i så fall de orimligt långa utbetalningastiderna. Ibland upp till 3-4 dagar.
Я попросив зняття 3000 євро 48 годин тому, а також надіслав усі документи, які вони запитували. Вони досі не прийняли ні документи, ні мого відкликання. Чи отримаю я гроші – це питання?
I have requested a withdrawal of 3000euro 48 hours ago and also sent in all the documents they requested. They still have not accepted the documents or my withdrawal. Will I get the money even is the question?
Jag har begärt ett uttag på 3000euro för 48 timmar sedan även skickat in alla dokument de begärde. De har fortfarande inte accepterat dokumenten eller mitt uttag. Kommer jag få pengarna ens är frågan?
Боюся, казино не має гарної репутації, але оскільки вони ліцензовані на Мальті, я б не сказав, що гроші пропали. 48 годин – це не так багато, особливо якщо мова йде про невелике казино. Намагайтеся приділяти їм більше часу і нагадуйте собі кожен другий день.
The casino doesn't have a good reputation I'm afraid, but since they're licensed in Malta, I wouldn't say the money is gone. 48hours isn't that much, especially when it comes to a smaller casino. Try to give them more time and remind yourself every second day.
Ви можете подати скаргу тут , щоб ми могли розслідувати, чи буде казино співпрацювати з нами. В крайньому випадку, ви можете подати скаргу до їх органу ліцензування.
Просто майте на увазі, що Центр вирішення проблем гуру казино дозволяє казино протягом двох тижнів обробляти KYC та оплату, тож навіть якщо ви подасте скаргу зараз, ви все одно будете чекати казино.
Підтримуйте зв’язок із казино ще кілька днів, як запропонував Деніел.
You can submit the complaint here so we can investigate - if the casino will cooperate with us. As a last resort, you can submit the complaint to their licensing authority.
Just keep in mind that Casino Guru Resolution Center allows casinos full 2 weeks to process KYC and payment, so even if you submit your complaint now, you will still be waiting forth the casino.
Keep in touch with the casino for a few more days, as Daniel suggested.
Я майже можу гарантувати, що вони навмисно відкладають це. Спочатку вони попросили класичні, наприклад, адреса документа, що посвідчує особу, тощо. Їх схвалили, але потім вимагали, щоб я надіслав свою фотографію, коли я тримаю свій документ, що посвідчує особу. Так я і зробив. Зараз пройшло 46 годин без жодної відповіді з їхньої сторони.
I can almost guarantee that they will delay it on purpose. First, they requested the classics such as ID document address, etc. They were approved, but then they demanded that I send a picture of myself when I hold my ID document. So I did. Now 46 hours have passed without any response from them.
Jag kan nästan garantera att de dröjer på det med vilje. Först begärde dom de klassiska som ID handling adress osv. De blev godkända, men sedan krävde dom att jag skulle skicka en bild på mig själv när jag håller i min ID handling. Så jag gjorde det. Nu har det gått 46timmar utan något svar från dom.
Привіт,
ця фотографія, на якій ви тримаєте посвідчення особи, також досить поширена. Я б сказав, вони просто порівнюють твого справжнього тебе з фотографією посвідчення особи. З іншого боку, це могло б бути швидше, я б сказав.
Ну, давайте скільки часу їм потрібно.
Hello,
this picture of you holding your ID is also pretty common. They just compare your true you with the ID's picture, I'd say. On the other hand, it could be quicker, I'd say.
Well, let's how long they need.
Знову привіт. Пройшов цілий тиждень з тих пір, як я надіслав запит на відкликання. Усі документи подано, але відповіді досі не отримали. Агенти в чаті щодня придумують різні виправдання. Я дуже втомився від цього
Hi again now it has been a whole week since I requested my withdrawal. All documents have been submitted, but still do not receive a response. The agents in the live chat come up with different excuses every day. Really want my money now, am so tired of this
Hej igen nu har det gått en hel vecka sedan jag begärde mitt uttag. Alla dokument är inskickade, men får fortfarande ingen respons. Agenterna i live chatten hittar på olika ursäkter varje dag. Vill verkligen ha mina pengar nu, är så trött på detta
Я відчуваю тебе 🙁.
Я б рекомендував подати скаргу, але, як я вже згадував, ми надаємо кожному казино 2 повні тижні.
Яке виправдання останнє?
I feel you 🙁.
I would recommend submitting the complaint but as I already mention we provide each casino with 2 full weeks.
What excuse is the latest?
Останнім виправданням є те, що зараз у них багато зняття коштів, і для обробки потрібен час.
В їхніх умовах сказано, що вилучення документів займає 48 годин, а потім 5-7 днів залежно від способу вилучення. Вже 9 днів
The latest excuse is that they have many withdrawals right now and it takes time to process.
In their terms and conditions, it says that a withdrawal takes 48 hours for the documents and then 5-7 days depending on the withdrawal method. It's been 9 days now
De senaste ursäkten är att de har många withdrawals just nu och det tar tid att behandla.
I deras terms and condition så står det att ett uttag tar 48 timmar för dokumenten och sedan 5-7 dagar beroende på uttags metod. Det har gått 9 dagar nu
Чесно кажучи, це навіть може бути справжньою причиною. Однак це не вибачає всієї ситуації. Погане казино з пристойною ліцензією, ну, я думаю, ви можете подати скаргу.
Ти все одно почекаєш, мабуть. 🙁
Honestly, it can even be the true reason. However, it does not pardon the whole situation. A bad casino with a decent license, well, I think you may submit the complaint.
You're going to wait anyway, I guess. 🙁
Це вирішено? Ви коли-небудь отримували свої гроші Speltorsken?
У мене точно такий же сценарій, 2800 євро, оскільки вони не виплачують і відмовляються відповідати мені.
Is this solved? Did you ever got your money Speltorsken?
I'm middle of exactly the same scenario, 2800€ as they doesn't payout and refuse to answer me.
Просто нагадуємо: скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви написали, не отримає сповіщення. Дякую 🙂
Just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂
Привіт,
мені цікаво, хоча з моменту появи цієї проблеми минув рік. Ви врешті-решт отримали свої кошти? Зараз у мене подібна ситуація на їхньому дочірньому сайті.
Hi,
im curious although its been a year since this issue. Did you receive your funds in the end? I have a similar situation now in their sister site.
Привіт, ти теж чекаєш гроші з казино? Це той, на кого ви скаржитеся – SportEmpire ?
Як довго ви чекали і чи казало вам щось казино про цю затримку?
Hi, are you also waiting for money from the casino ? Is it the one you have a complaint on- SportEmpire ?
How long have you been waiting and has the casino said anything to you about this delay ?
Привіт Яро!
Так, саме той. Моя третя спроба зняти кошти триває вже 8 днів. Я спілкувався зі службою обслуговування клієнтів казино щодня, і вони постійно казали мені, що працюють над тим, щоб вирішити проблему.
Вони вже тижнями кажуть, що мої проблеми з відкликанням «вирішено», «відкликання триває, поки ми розмовляємо», «відповідний відділ знає про ситуацію» тощо.
Два дні тому агент сказав мені, що мої гроші в безпеці і я їх отримаю. Зараз служба обслуговування клієнтів каже мені, що вони нічого не можуть зробити, оскільки вони не є відповідним відділом.
Цікаво те, що я дізнався з форуму, що їх сестринське казино раніше використовувало цей самий трюк з гравцями. Вони сказали, що були «технічні проблеми» з постачальником платежів (Zimpler), але коли гравець запитав про це в Zimpler, вони з’ясували, що гроші так і не надійшли до Zimpler. Тож у моєму випадку я використовував банківський переказ, оскільки Visa була недоступна для зняття.
я не отримую належних відповідей від служби підтримки клієнтів, і вони просто кажуть мені почекати. Тепер минуло більше трьох тижнів після того, як я зробив свою першу спробу зняти кошти.
Hi Jaro!
Yes, exactly that one. My third withdraw attempt has been pending now 8 days. Ive talked with casino’s customer service every day and they keep telling me that they are working to get it sorted.
They have been telling now for weeks that my withdraws issues have been "resolved", "withdraw is being in process as we speak", "relevant department is aware of the situation" and so on.
Two days ago an agent told me that my money is safe and i will get it. Customer service is telling me now that there is nothing they can do because they are not the relevant department.
what is intresting is that i found out from a forum that their sistercasino has been using this same trick earlier with players. They have told that there were "technical issues" with the payment provider (Zimpler) but when the player asked about it from Zimpler they found out that the money had never arrived to Zimpler. So in my case i was using Bank Transfer because Visa wasnt available for withdraws.
i dont get any proper answers from customer service and they just tell me to wait. Well now its been more than three weeks after i made my first withdraw attempt.
Я бачив, що у вас теж є скарга по всій цій справі, тож подивимося, як воно буде розвиватися. Відповідно до того, що ви вказали кілька хвилин тому, це зняття не вдалося, і вони рекомендували вам зняти використовуючи іншу альтернативу. Після 3 тижнів я не хотів би відчувати себе таким. Однак чи введете ви ще одне зняття, використовуючи рекомендований спосіб оплати?
Мені шкода, що ви так довго чекали, але не здавайтеся і особливо не робіть нічого з грошима, доки не знімете їх.
Я твердо вірю, що ми зможемо вам допомогти, звернувшись до казино.
Бажаю міцних нервів.
I saw that you also have a complaint on this whole case, so let's see how it will develop. According to what you put into it a few minutes ago, this withdrawal failed and they recommended you to withdraw using another alternative. After 3 weeks I would not want to feel this way. However, will you enter another withdrawal using the payment method they recommended ?
I'm sorry you've been waiting so long, but don't give up and especially don't do anything with the money until you withdraw it.
I firmly believe that we will be able to help you when we contact the casino.
I wish you good nerves.
Я щойно намагався зняти гроші за допомогою Skrill. Побачимо, що ось-ось станеться. Я все ще сподіваюся, що хтось зв'яжеться з Casino з вашого боку.
I just tried to make a withdraw with Skrill. Will see What is about to happen. I still hope that someone would contact Casino from you side.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.