2 р. тому
Тут ви можете обговорити CasinoWinBig, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я маю позитивний ігровий досвід. Має труднощі з розумінням низької оцінки. У такому випадку єдине, на що я хочу поскаржитися, — це невиправдано довгі терміни виплат. Іноді до 3-4 днів.
I have had a positive gaming experience. Has difficulty understanding the low grade. In that case, the only thing I want to complain about is the unreasonably long payout times. Sometimes up to 3-4 days.
Jag har haft en positiv spelupplevelse. Har svårt att förstå det låga betyget. Det enda jag vill klaga på är i så fall de orimligt långa utbetalningastiderna. Ibland upp till 3-4 dagar.
Я попросив зняття 3000 євро 48 годин тому, а також надіслав усі документи, які вони запитували. Вони досі не прийняли ні документи, ні мого відкликання. Чи отримаю я гроші – це питання?
I have requested a withdrawal of 3000euro 48 hours ago and also sent in all the documents they requested. They still have not accepted the documents or my withdrawal. Will I get the money even is the question?
Jag har begärt ett uttag på 3000euro för 48 timmar sedan även skickat in alla dokument de begärde. De har fortfarande inte accepterat dokumenten eller mitt uttag. Kommer jag få pengarna ens är frågan?
Боюся, казино не має гарної репутації, але оскільки вони ліцензовані на Мальті, я б не сказав, що гроші пропали. 48 годин – це не так багато, особливо якщо мова йде про невелике казино. Намагайтеся приділяти їм більше часу і нагадуйте собі кожен другий день.
The casino doesn't have a good reputation I'm afraid, but since they're licensed in Malta, I wouldn't say the money is gone. 48hours isn't that much, especially when it comes to a smaller casino. Try to give them more time and remind yourself every second day.
Ви можете подати скаргу тут , щоб ми могли розслідувати, чи буде казино співпрацювати з нами. В крайньому випадку, ви можете подати скаргу до їх органу ліцензування.
Просто майте на увазі, що Центр вирішення проблем гуру казино дозволяє казино протягом двох тижнів обробляти KYC та оплату, тож навіть якщо ви подасте скаргу зараз, ви все одно будете чекати казино.
Підтримуйте зв’язок із казино ще кілька днів, як запропонував Деніел.
You can submit the complaint here so we can investigate - if the casino will cooperate with us. As a last resort, you can submit the complaint to their licensing authority.
Just keep in mind that Casino Guru Resolution Center allows casinos full 2 weeks to process KYC and payment, so even if you submit your complaint now, you will still be waiting forth the casino.
Keep in touch with the casino for a few more days, as Daniel suggested.
Я майже можу гарантувати, що вони навмисно відкладають це. Спочатку вони попросили класичні, наприклад, адреса документа, що посвідчує особу, тощо. Їх схвалили, але потім вимагали, щоб я надіслав свою фотографію, коли я тримаю свій документ, що посвідчує особу. Так я і зробив. Зараз пройшло 46 годин без жодної відповіді з їхньої сторони.
I can almost guarantee that they will delay it on purpose. First, they requested the classics such as ID document address, etc. They were approved, but then they demanded that I send a picture of myself when I hold my ID document. So I did. Now 46 hours have passed without any response from them.
Jag kan nästan garantera att de dröjer på det med vilje. Först begärde dom de klassiska som ID handling adress osv. De blev godkända, men sedan krävde dom att jag skulle skicka en bild på mig själv när jag håller i min ID handling. Så jag gjorde det. Nu har det gått 46timmar utan något svar från dom.
Привіт,
ця фотографія, на якій ви тримаєте посвідчення особи, також досить поширена. Я б сказав, вони просто порівнюють твого справжнього тебе з фотографією посвідчення особи. З іншого боку, це могло б бути швидше, я б сказав.
Ну, давайте скільки часу їм потрібно.
Hello,
this picture of you holding your ID is also pretty common. They just compare your true you with the ID's picture, I'd say. On the other hand, it could be quicker, I'd say.
Well, let's how long they need.
Знову привіт. Пройшов цілий тиждень з тих пір, як я надіслав запит на відкликання. Усі документи подано, але відповіді досі не отримали. Агенти в чаті щодня придумують різні виправдання. Я дуже втомився від цього
Hi again now it has been a whole week since I requested my withdrawal. All documents have been submitted, but still do not receive a response. The agents in the live chat come up with different excuses every day. Really want my money now, am so tired of this
Hej igen nu har det gått en hel vecka sedan jag begärde mitt uttag. Alla dokument är inskickade, men får fortfarande ingen respons. Agenterna i live chatten hittar på olika ursäkter varje dag. Vill verkligen ha mina pengar nu, är så trött på detta
Я відчуваю тебе 🙁.
Я б рекомендував подати скаргу, але, як я вже згадував, ми надаємо кожному казино 2 повні тижні.
Яке виправдання останнє?
I feel you 🙁.
I would recommend submitting the complaint but as I already mention we provide each casino with 2 full weeks.
What excuse is the latest?
Останнім виправданням є те, що зараз у них багато зняття коштів, і для обробки потрібен час.
В їхніх умовах сказано, що вилучення документів займає 48 годин, а потім 5-7 днів залежно від способу вилучення. Вже 9 днів
The latest excuse is that they have many withdrawals right now and it takes time to process.
In their terms and conditions, it says that a withdrawal takes 48 hours for the documents and then 5-7 days depending on the withdrawal method. It's been 9 days now
De senaste ursäkten är att de har många withdrawals just nu och det tar tid att behandla.
I deras terms and condition så står det att ett uttag tar 48 timmar för dokumenten och sedan 5-7 dagar beroende på uttags metod. Det har gått 9 dagar nu
Чесно кажучи, це навіть може бути справжньою причиною. Однак це не вибачає всієї ситуації. Погане казино з пристойною ліцензією, ну, я думаю, ви можете подати скаргу.
Ти все одно почекаєш, мабуть. 🙁
Honestly, it can even be the true reason. However, it does not pardon the whole situation. A bad casino with a decent license, well, I think you may submit the complaint.
You're going to wait anyway, I guess. 🙁
Це вирішено? Ви коли-небудь отримували свої гроші Speltorsken?
У мене точно такий же сценарій, 2800 євро, оскільки вони не виплачують і відмовляються відповідати мені.
Is this solved? Did you ever got your money Speltorsken?
I'm middle of exactly the same scenario, 2800€ as they doesn't payout and refuse to answer me.
Просто нагадуємо: скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви написали, не отримає сповіщення. Дякую 🙂
Just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.