Привіт kristofjeep,
Мені шкода, що зараз ви зіткнулися з такою проблемою.
Пропоную подати скаргу, просто натисніть на посилання:
https://casino.guru/complaints/create
Виправте мене, якщо я помиляюся, але здається, що ваш обліковий запис було повністю підтверджено, чи не так?
Ви коли-небудь успішно виходили з сайту раніше? Будь ласка, поділіться своїми відповідями та будь-якими пов’язаними повідомленнями через скаргу. Дякую.
Сподіваюся, ми зможемо вам допомогти.
Hello kristofjeep,
I'm sorry you're facing such an issue now.
I suggest you submit a complaint, just click the link:
https://casino.guru/complaints/create
Correct me if I'm wrong, but it seems that your account has been fully verified, right?
Have you ever successfully withdrawn from the site before? Please share your answers and any related communication through the complaint. Thank you.
I hope we will be able to help you.
Чи можу я знати, чому ви публікуєте через друковані екрани?
Будь ласка, у вас виникли проблеми під час публікації?
Якщо ви стикаєтеся, я прошу вас поділитися докладнішою інформацією в цій темі:
https://casino.guru/forum/feedback-and-suggestions/issues-with-writing-on-the-forum#post-27669
Я бачу, що 6 днів тому ви нормально писали.
До вашої проблеми зараз:
Сподіваюся, ми зможемо допомогти вам подолати скаргу. Але, чесно кажучи, це казино не заслужило навіть хорошої репутації. Я щиро сподіваюся, що ми зможемо допомогти.
May I know what is the reason that you're posting via print screens?
Do you have any issues while posting, please?
If you do face, I ask you kindly to share more details in this thread:
https://casino.guru/forum/feedback-and-suggestions/issues-with-writing-on-the-forum#post-27669
I can see that 6 days ago you posted normally.
To your problem now:
I hope we will be able to help you through the complaint. But frankly, this casino has not earned even a good reputation. I truly hope we could help.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.