2 р. тому
Тут ви можете обговорити CasinoWin.bet, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я хотів би знати, чи можете ви допомогти мені з моїм запитом на зняття коштів, який розглядається протягом 85 робочих днів
I would like to know if you can help me with my withdrawal request that has been pending for 85 business days
Gostaria de saber se podem ajudar me com o meu pedido de levantamento que está pendente há 85 dias uteis
Привіт, шкода, що ви не перевірили їх дуже поганий рейтинг, перш ніж грати там. Боюся, у багатьох є така ж проблема. 🙁 Крім того, казино, схоже, не зацікавлене у зв’язку з нашою командою зі скарг, поки ми намагаємося допомогти очікуваним гравцям. Подивіться самі: https://casino.guru/complaints/unresolved
Не соромтеся подавати свою власну скаргу, однак я був би не дуже оптиміст.
Краще знайдіть собі гідне казино.
Hello, it's shame you did not check their very bad rating before you played there. A lot of people have the same problem there, I'm afraid. 🙁 Furthermore, the casino seems not to be interested in getting in touch with our Complaint Team while we try to help waiting players. See for yourself: https://casino.guru/complaints/unresolved
Feel free to submit your own complaint, however, I would not be very optimistic.
Better find yourself a decent casino.
Доброго ранку, я просто хотів показати, що, граючи в казино, я отримав доступ через цей огляд
Good morning, I just wanted to show that when playing at the casino I accessed through this review
Bons dias só queria mostrar que ao jogar no casino eu acedi através desta avaliação
Доброго ранку Водолій 1968,
Ви кажете, що знайшли це казино на нашому сайті, прочитали попередження і навіть вирішили там пограти, я правильно? Треба сказати, що я б не грав у казино з рейтингом 0,9 з 10.
Good morning Aquarius1968,
You are saying that you find this casino on our website, read the warnings, and even decided to play there, am I correct? I must say I would not play in the casino with a rating of 0,9 out of 10.
Вибачте, але я не бачу тут сенсу. Чи можу я вам чимось допомогти?
I'm sorry, but I do not see the point here. Is there anything I can help you with?
Привіт, я хотів дізнатися, чи хтось знімав із казино Betwin, і якщо так, скільки часу він використовував, чекав майже 3 місяці та все ще очікує на розгляд
Hi was wanting to known has any one had they withdraw of casinobetwin and if yes how long did use wait on on nearly 3 months and still pending
Здравствуйте,
Мені щиро шкода, що ви вибрали таке казино.
За інформацією від Aquarius1968, він чекав 85 робочих днів, і це було опубліковано 2 місяці тому.
Навіть його скарга не була вирішена 🙁.
Вибачте, але це казино є шахрайством, я б сказав:
Hello,
I'm honestly sorry you've picked such a casino.
According to the information from Aquarius1968, he's been waiting for 85 business days and this was posted 2 months back.
Even his complaint was not resolved 🙁.
I'm sorry but this casino is a scam, I'd say.:
Casinowins входить до тієї ж групи S Maximalwins Olympusplay Cherry Fiesta Chilli777 Mr Sloty 4 Crowns Pulp CasinoMGA, тому шанси отримати гроші, м’яко кажучи, дуже невеликі
Casinowins is part of the same group S Maximalwins Olympusplay Cherry Fiesta Chilli777 Mr Sloty 4 Crowns Pulp CasinoMGA so the chances of getting your money is very slim to say the least
Я не буду дуже вірити в них, і я не думав, що хтось отримає виграш. Я продовжую спілкуватися в прямому ефірі і постійно отримую вказівки бути терплячими, я також сказав їм, якщо ви переглянете свій пост про казино № 1 було крила, тоді мене не вистачає, це фінансова команда, ні ми, вони постійно говорять мені
I’m not gonna have much faith in them and I didn’t think any one would have had there winnings I keep going on live chat and keep getting told to be patient I’ve also told them if you go on and review ure post about the casino no 1 has had there wingings then I get blanked it’s the financial team no us they keep telling me
Зачекайте хвилинку!
Вони сказали, що якщо ви опублікуєте поганий відгук, тому що зараз у вас виникла проблема, вам не будуть платити?
Якщо так, то це досить неприємна поведінка... А також те, що вони відмовилися зв’язуватися, щоб вирішити вашу скаргу 🙁.
На жаль, жахлива оцінка, яку ми поставили цьому, добре підходить.
Wait a moment!
They said that if you post a bad review because you're experiencing an issue now, you are not going to get paid?
If so, this is pretty nasty behavior... As well as the fact they refused to get in touch to solve your complaint 🙁.
Sadly, the terrible rating we gave this one fits well.
Привіт,
оскільки це казино ігнорує всі наші скарги , я б наважився сказати, що більшість гравців не отримали гроші. 🙁
Hello,
since this casino ignores all of our complaints, I would dare to say that most of the players have not been paid. 🙁
Привіт.
Ці скарги подано та вирішено у 2021 році – розглянуто 8 скарг – не вирішено 48 скарг.
Вибачте, але я буду дуже здивований, якщо ви отримаєте відповідну відповідь. Хоча я хотів би, щоб ти це зробив.
Hello.
These complaints were submitted and solved in 2021 - 8 complaints were solved - 48 complaints were not solved.
I'm sorry but I'd be very surprised if you get any relevant reply. Even though I wish you did.
Ну, 4 місяці і все ще немає зняття, тому я попросив повернути гроші на мій рахунок, і це було зроблено за хвилини. Я відіграв, а потім надіслав електронний лист, щоб закрити мій рахунок назавжди, тому будь-хто, хто чекає на гроші, повірте мені, ви їх не отримаєте, залишиться здоровим далеко від цього сайту
Well 4 months and still no withdrawal so I requested the money back to my account witch was done in minutes I played it off then emailed the to close my account for good so any one waiting on there money believe me you will not receive it stay well away from this site
Привіт,
дякую за попередження. Я сподіваюся , що більше людей звернуть увагу на сайти , на яких вони хочуть грати , ПЕРЕД тим як зробити депозит .
Hello,
thank you for your warning. I hope more people will pay attention to the sites they wish to play in BEFORE making any deposits.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.