2 р. тому
Тут ви можете обговорити CasinoVoila, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт усім,
хтось мав досвід роботи в цьому казино з метою перевірки/виплати? Сьогодні мої документи перевірили через 2 дні, і тоді мені довелося подати ще 2 документи. У мене все ще є гроші на ігровому рахунку, і я подав запит на виплату. Хтось може розповісти мені, як у них особисто? Бачив лише одну вирішену скаргу, коли гравець, здається, отримав свої 3000 євро. 🙂
Hello, everyone,
has anyone had any experience at this casino for verification/payout purposes? My documents were checked after 2 days today and I then had to submit 2 more documents. I still have some money in the game account and requested a payout. Can anyone tell me how things went for them personally? Only saw one resolved complaint where a player appears to have received their €3,000. 🙂
Hallo zusammen,
hat jemand schon Erfahrungen in diesem Casino gesammelt zwecks Verifizierung/Auszahlung? Meine Dokumente wurden nach 2 Tagen heute überprüft und ich musste dann noch 2 Dokumente nachreichen. Habe dort noch etwas Geld auf dem Spielkonto und eine Auszahlung beantragt. Kann mir jemand hier berichten, wie es bei ihm persönlich verlaufen ist. Habe nur eine gelöste Beschwerde gesehen, wo ein Spieler wohl seine 3.000€ bekommen hat. 🙂
Привіт,
Я б сказав, що вам слід зосередитися на проходженні KYC, це ключ до успішного виведення коштів. Просто співпрацюйте, і все буде добре.
Чи є у вас проблеми з наданням документів? Сподіваюся, ні 🙂
Hello,
I'd say that you should focus on passing the KYC, it's the key to being able to withdraw successfully. Just cooperate and you should be fine.
Do you have any issues providing documents? I hope you don't 🙂
Привіт,
KYC успішно перевірено та зараз перевірено.
Тепер чекаю виплат.
Hello,
the KYC were successfully checked and are now verified.
Now I'm waiting for the payouts.
Hallo,
die KYC wurden erfolgreich überprüft und sind nun verifiziert.
Jetzt warte ich auf die Auszahlungen.
Привіт,
дякую за оновлення. Цікаво, чи змінився статус вилучення?
Hello,
thank you for your update. Have the withdrawal's status changed, I wonder?
Ще ні. Завтра ввечері закінчуються 2 робочі дні. Якщо до того часу нічого не зміниться, я буду подавати скаргу.
Not yet. The 2 working days are over tomorrow evening. If nothing changes by then, I will file a complaint.
Noch nicht. Die 2 Werktage sind morgen abend rum. Wenn sich bis dahin nichts ändert, werde ich eine Beschwerde einreichen.
ОНОВЛЕННЯ: повідомляється, що перше зняття було оброблено. Тепер я чекаю, поки гроші надійдуть на мій банківський рахунок. Через ліміт обробка всіх виплат триватиме до середини вересня.
UPDATE: The first withdrawal has reportedly been processed. Now I'm waiting for the money to arrive in my bank account. Due to the limit, it will take until mid-September for all payouts to be processed.
UPDATE: Die erste Auszahlung wurde angeblich bearbeitet. Nun warte ich darauf, dass das Geld auf meinem Bankkonto eintrifft. Bis alle Auszahlungen bearbeitet werden, dauert es aufgrund des Limits bis Mitte September..
Щиро вітаю!
Я сподівався, що ти напишеш 🙂.
Я бачу, що у нас є інформація про те, що ці обмеження мають бути:
5000 євро на місяць
2000 євро на тиждень
Це правильно, будь ласка?
Отже, я припускаю, що ви виграли досить великий - я радий за вас 👍
Congratulations!
I was hoping you would write 🙂.
I can see that we have info saying that those limits should be:
€5,000 per month
€2,000 per week
Is it correct, please?
So, I'm assuming that you won quite big - I'm happy for you 👍
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.