ФорумКазиноCasinostars - загальне обговорення

Casinostars - загальне обговорення

1 місяць тому від nickcrawl
|
1232 переглядів 20 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Casinostars, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 місяць тому

Я прийшов сьогодні, зняв 700, але вони досі не підтверджені.

Щось не так з їхньою платформою, і вона не завантажує документи, я надіслав їх електронною поштою, і я все ще чекаю ідентифікації та вилучення разом, я сподіваюся, що все буде добре.


Автоматичний переклад.
nickcrawl
1 місяць тому

Привіт, дякую за інформацію. Мабуть, вам доведеться спочатку пройти перевірку та почекати, чи схвалено документи, чи що казино насправді списує з вас.

Якщо щось зміниться, обов’язково повідомте мене.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Ідентифікація, ймовірно, не потрібна, гроші надійшли сьогодні вранці.

Поки що я дуже задоволений

Сподіваюся, він продовжить так грати.

Автоматичний переклад.
nickcrawl
1 місяць тому

Це чудова новина. Я бачу, що перевірка не була потрібною, і вам, ймовірно, доведеться зробити це пізніше або з більшим вилученням.

Я також сподіваюся, що ви впораєтеся і виграєте якомога більше.

Ще одне запитання, який спосіб оплати ви використовували? 😀

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

За винятком першого дня, коли я виграв 700 євро, коли я почав грати щодня, усі ігри знаходяться під контролем і ніколи не повертають гроші.

Сьогодні я зробив депозит у розмірі 30 євро, мої гроші залишили мій рахунок, але на рахунку casinostar грошей немає.

Зрештою, мій досвід виявився недостатньо хорошим

Автоматичний переклад.
nickcrawl
3 тиж. тому

Чи зверталися ви до казино, щоб допомогти вирішити цю ситуацію? Я знаю, що це час від часу трапляється з гравцями, і це досить складна ситуація. Однак якщо у вас є квитанція про те, що ви надіслали гроші в казино, і вони залишили ваш рахунок нормально, вони повинні вирішити це разом з вами. Я знаю, що іноді може знадобитися деякий час, щоб дістатися туди, але вони повинні якось допомогти вам.

Ви спробуєте розповісти мені, що вони вам скажуть?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Кажуть, минуло 24 години, а мій депозит все ще обробляється.

Тим часом у банку кажуть, що вклади йдуть у книгарню.

А тепер уявіть, що відбувається.

Я подав скаргу і чекаю, щоб побачити прогрес.

Я дуже злий на це конкретне казино та з ігрових причин, тому що вони дали мені гроші в перший день, а потім розорили мене, усе, що я намагався, було невдалим.

І коли я якось заспокоївся, зі мною це зробили, не розповідаючи подробиць.


Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
nickcrawl
3 тиж. тому

Іноді, коли я робив депозит у казино, я отримував повідомлення, коли я робив депозит за допомогою своєї картки, що платіж можна зарахувати протягом кількох днів. У більшості випадків обробка займала деякий час, але я також чекав три дні. Але це сталося лише раз. Я також був неспокійний, але це було вирішено, оскільки я також надіслав доказ того, що надіслав їм гроші. Тож я вірю, що вам не знадобиться багато часу, щоб усе розібратися. Якщо ні, у вас є скарга, і ми спробуємо допомогти.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Просто коли ти постійно губишся і це трапляється, ти більше дратуєшся.

Крім того, те, що депозити надходять до книжкового магазину в Румунії, викликало у мене підозру.

Так мені сказали в банку.

Він запитав, чи я замовляю книжки.

Автоматичний переклад.
nickcrawl
3 тиж. тому

Мені дуже шкода, що ви зіткнулися з такою проблемою, і сподіваюся, що вона незабаром буде вирішена.

Я вважаю, що це казино використовує стороннього постачальника платежів, і тому вони бачать, що депозит надходить до якогось книжкового магазину в банківській виписці. У наш час онлайн-казино працюють таким чином.

Будь ласка, повідомляйте нам про те, як це відбувається, і я триматиму кулаки, щоб ви змогли її вирішити.🤞

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Проблема продовжується, і хоча я надіслав їм копію з банку, вони запитують лише документи, які я не розумію.

Люди неприйнятні.

Вони завдали мені болю через власну помилку, але не вирішують її. Тим часом вони мають заблокувати мене в усіх своїх іграх. Після першого виграшу, де я поставив K, я програв. Удача раптово перестала працювати і залишився тільки лом. Я почуваюся дурним, що, хоча я вважаю себе розумним через азартні ігри, я довіряю таким шахраям

Автоматичний переклад.
nickcrawl
3 тиж. тому

Що саме ви не розумієте? Можливо, ми можемо чимось допомогти тут.

Крім того, не могли б ви конкретніше сказати, що ви маєте на увазі під тим, що ви говорите про блокування ігор для вас? Я дійсно не думаю, що це можливо зробити щось подібне. Просто майте на увазі, що це чиста удача; іноді ми виграємо, а іноді ні.🤷‍♀️

У будь-якому разі я тримаю кулаки, щоб проблему можна було вирішити найближчим часом.🤞

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Проблема не вирішена.

Мій банк наполягає, що гроші були надіслані, але вони все ще ні.

Кому б ви повірили?

У будь-якому випадку я заблокував це казино, тому що вони дали мені гроші в перший день, а потім я продовжував програвати в кожному слоті, в який грав.

Кожен день протягом місяця в різні ігри і ні в що не грав.

Це такий збіг, що в перший день я очікую золото, а через місяць не дає жодної гри?

Я азартний гравець, я не ідіот.

Іноді в чаті розповідали, в які ігри грати, значить, щось знають.

Але їхні пропозиції стосувалися маленьких перемог.

У будь-якому випадку, казино неприйнятно з поганою роботою з точки зору депозитів, система постійно викидала мене і хотіла увійти знову, і ігри були встановлені.



Автоматичний переклад.
nickcrawl
2 тиж. тому

Мені просто цікаво, ви згадали, що вони іноді говорять вам у чаті, в які ігри грати. Які ігри вони вам порадили? Я цілком упевнений, що вони не мають «особливих» знань про ігри. Коли я працював в онлайн-казино, гравці іноді запитували мене, в які ігри також грати.

Коли я відчув, що гравець не любить сесії, повні мертвих обертань, я спробував порекомендувати гру з вищим RTP і низькою волатильністю. Це означає, що гравець повинен вигравати частіше, але виграш буде досить малим. Я припускаю, що вони мають подібну ідею, коли ви запитуєте їх про ігри.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я не знаю, можливо, це так, але я думаю, що ігри втечі відрізняються від компанії до компанії.

Я випадково скрізь виграю в перший день? Але всюди.

А через місяць кожен день скрізь програвати?


Автоматичний переклад.
nickcrawl
2 тиж. тому

Хм, я не думаю, що це зовсім так, як це має бути або як це є. Що ви виграєте в перший день, а потім ні.

Однак, якби це дійсно відбувалося з вами, і ви відчували, що це неправильно, я б, ймовірно, не грав, щоб не втратити гроші. Ви теж думали про цей сценарій?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Справа в тому, що 30 євро зникли

Автоматичний переклад.
nickcrawl
2 тиж. тому

Це, безумовно, інша ситуація, і я бачу, що у вас є на неї скарги. Я також дізнався, що всі говорять вам різні речі, тому банк — це одне, а казино — інше.

Тому мені цікаво знати, чи вони з’являться, чи банк зрештою поверне вам гроші, як ви згадали.

Можливо, це був останній досвід для вас у цьому казино.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Якщо вони повернуться, то через 20 днів.

Я оновлю форум, якщо це станеться.

Однак у цьому казино були загальні проблеми з підключенням. Крім того, система постійно викидала мене, а коли я входив у гру, вона хотіла увійти знову.

У всякому разі, я б не заохочував людей грати там.

За винятком того, що ІГРОВІСТЬ тоді не існує, за винятком першого дня.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.