ГоловнаФорумКазиноCasinostars - загальне обговорення

Casinostars - загальне обговорення

 від nickcrawl
|
3 949 переглядів 24 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити Casinostars, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Я прийшов сьогодні, зняв 700, але вони досі не підтверджені.

Щось не так з їхньою платформою, і вона не завантажує документи, я надіслав їх електронною поштою, і я все ще чекаю ідентифікації та вилучення разом, я сподіваюся, що все буде добре.


Автоматичний переклад.
nickcrawl

Привіт, дякую за інформацію. Мабуть, вам доведеться спочатку пройти перевірку та почекати, чи схвалено документи, чи що казино насправді списує з вас.

Якщо щось зміниться, обов’язково повідомте мене.

Автоматичний переклад.
Jaro

Ідентифікація, ймовірно, не потрібна, гроші надійшли сьогодні вранці.

Поки що я дуже задоволений

Сподіваюся, він продовжить так грати.

Автоматичний переклад.
nickcrawl

Це чудова новина. Я бачу, що перевірка не була потрібною, і вам, ймовірно, доведеться зробити це пізніше або з більшим вилученням.

Я також сподіваюся, що ви впораєтеся і виграєте якомога більше.

Ще одне запитання, який спосіб оплати ви використовували? 😀

Автоматичний переклад.

За винятком першого дня, коли я виграв 700 євро, коли я почав грати щодня, усі ігри знаходяться під контролем і ніколи не повертають гроші.

Сьогодні я зробив депозит у розмірі 30 євро, мої гроші залишили мій рахунок, але на рахунку casinostar грошей немає.

Зрештою, мій досвід виявився недостатньо хорошим

Автоматичний переклад.
nickcrawl

Чи зверталися ви до казино, щоб допомогти вирішити цю ситуацію? Я знаю, що це час від часу трапляється з гравцями, і це досить складна ситуація. Однак якщо у вас є квитанція про те, що ви надіслали гроші в казино, і вони залишили ваш рахунок нормально, вони повинні вирішити це разом з вами. Я знаю, що іноді може знадобитися деякий час, щоб дістатися туди, але вони повинні якось допомогти вам.

Ви спробуєте розповісти мені, що вони вам скажуть?

Автоматичний переклад.
Jaro

Кажуть, минуло 24 години, а мій депозит все ще обробляється.

Тим часом у банку кажуть, що вклади йдуть у книгарню.

А тепер уявіть, що відбувається.

Я подав скаргу і чекаю, щоб побачити прогрес.

Я дуже злий на це конкретне казино та з ігрових причин, тому що вони дали мені гроші в перший день, а потім розорили мене, усе, що я намагався, було невдалим.

І коли я якось заспокоївся, зі мною це зробили, не розповідаючи подробиць.


Змінено автором
Автоматичний переклад.
nickcrawl

Іноді, коли я робив депозит у казино, я отримував повідомлення, коли я робив депозит за допомогою своєї картки, що платіж можна зарахувати протягом кількох днів. У більшості випадків обробка займала деякий час, але я також чекав три дні. Але це сталося лише раз. Я також був неспокійний, але це було вирішено, оскільки я також надіслав доказ того, що надіслав їм гроші. Тож я вірю, що вам не знадобиться багато часу, щоб усе розібратися. Якщо ні, у вас є скарга, і ми спробуємо допомогти.

Автоматичний переклад.

Просто коли ти постійно губишся і це трапляється, ти більше дратуєшся.

Крім того, те, що депозити надходять до книжкового магазину в Румунії, викликало у мене підозру.

Так мені сказали в банку.

Він запитав, чи я замовляю книжки.

Автоматичний переклад.
nickcrawl

Мені дуже шкода, що ви зіткнулися з такою проблемою, і сподіваюся, що вона незабаром буде вирішена.

Я вважаю, що це казино використовує стороннього постачальника платежів, і тому вони бачать, що депозит надходить до якогось книжкового магазину в банківській виписці. У наш час онлайн-казино працюють таким чином.

Будь ласка, повідомляйте нам про те, як це відбувається, і я триматиму кулаки, щоб ви змогли її вирішити.🤞

Автоматичний переклад.

Проблема продовжується, і хоча я надіслав їм копію з банку, вони запитують лише документи, які я не розумію.

Люди неприйнятні.

Вони завдали мені болю через власну помилку, але не вирішують її. Тим часом вони мають заблокувати мене в усіх своїх іграх. Після першого виграшу, де я поставив K, я програв. Удача раптово перестала працювати і залишився тільки лом. Я почуваюся дурним, що, хоча я вважаю себе розумним через азартні ігри, я довіряю таким шахраям

Автоматичний переклад.
nickcrawl

Що саме ви не розумієте? Можливо, ми можемо чимось допомогти тут.

Крім того, не могли б ви конкретніше сказати, що ви маєте на увазі під тим, що ви говорите про блокування ігор для вас? Я дійсно не думаю, що це можливо зробити щось подібне. Просто майте на увазі, що це чиста удача; іноді ми виграємо, а іноді ні.🤷‍♀️

У будь-якому разі я тримаю кулаки, щоб проблему можна було вирішити найближчим часом.🤞

Автоматичний переклад.

Проблема не вирішена.

Мій банк наполягає, що гроші були надіслані, але вони все ще ні.

Кому б ви повірили?

У будь-якому випадку я заблокував це казино, тому що вони дали мені гроші в перший день, а потім я продовжував програвати в кожному слоті, в який грав.

Кожен день протягом місяця в різні ігри і ні в що не грав.

Це такий збіг, що в перший день я очікую золото, а через місяць не дає жодної гри?

Я азартний гравець, я не ідіот.

Іноді в чаті розповідали, в які ігри грати, значить, щось знають.

Але їхні пропозиції стосувалися маленьких перемог.

У будь-якому випадку, казино неприйнятно з поганою роботою з точки зору депозитів, система постійно викидала мене і хотіла увійти знову, і ігри були встановлені.



Автоматичний переклад.
nickcrawl

Мені просто цікаво, ви згадали, що вони іноді говорять вам у чаті, в які ігри грати. Які ігри вони вам порадили? Я цілком упевнений, що вони не мають «особливих» знань про ігри. Коли я працював в онлайн-казино, гравці іноді запитували мене, в які ігри також грати.

Коли я відчув, що гравець не любить сесії, повні мертвих обертань, я спробував порекомендувати гру з вищим RTP і низькою волатильністю. Це означає, що гравець повинен вигравати частіше, але виграш буде досить малим. Я припускаю, що вони мають подібну ідею, коли ви запитуєте їх про ігри.

Автоматичний переклад.

Я не знаю, можливо, це так, але я думаю, що ігри втечі відрізняються від компанії до компанії.

Я випадково скрізь виграю в перший день? Але всюди.

А через місяць кожен день скрізь програвати?


Автоматичний переклад.
nickcrawl

Хм, я не думаю, що це зовсім так, як це має бути або як це є. Що ви виграєте в перший день, а потім ні.

Однак, якби це дійсно відбувалося з вами, і ви відчували, що це неправильно, я б, ймовірно, не грав, щоб не втратити гроші. Ви теж думали про цей сценарій?

Автоматичний переклад.

Справа в тому, що 30 євро зникли

Автоматичний переклад.
nickcrawl

Це, безумовно, інша ситуація, і я бачу, що у вас є на неї скарги. Я також дізнався, що всі говорять вам різні речі, тому банк — це одне, а казино — інше.

Тому мені цікаво знати, чи вони з’являться, чи банк зрештою поверне вам гроші, як ви згадали.

Можливо, це був останній досвід для вас у цьому казино.

Автоматичний переклад.

Якщо вони повернуться, то через 20 днів.

Я оновлю форум, якщо це станеться.

Однак у цьому казино були загальні проблеми з підключенням. Крім того, система постійно викидала мене, а коли я входив у гру, вона хотіла увійти знову.

У всякому разі, я б не заохочував людей грати там.

За винятком того, що ІГРОВІСТЬ тоді не існує, за винятком першого дня.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого