ФорумКазиноCasinoRoo - загальне обговорення

CasinoRoo - загальне обговорення

1 рік тому від Radka
|
1756 переглядів 6 відповідей |
|
1 рік тому
Тут ви можете обговорити CasinoRoo, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Привіт всім,

Нещодавно я зробив свій перший депозит і грав у новому казино. Я розглядав положення та умови, що я роблю рідко, і читав це -


Ви не зможете внести гроші на свій рахунок, доки ми не зможемо підтвердити вашу особу.


Оскільки я міг внести депозит і зіграти, я припустив, що мене перевірили, і більше нічого не потрібно. Мені пощастило отримати невеликий виграш і зняти кошти, що звело нанівець бонуси, до яких я ставився спокійно – зняття все ще очікує, і я хвилююся, що вони збираються поставити мене через верифікаційний механізм для мого одного та лише £10 депозит. Я сподіваюся, що ні, але ви завжди нервуєте, пробуючи нове казино. Я сподіваюся, що те, що вони пишуть у своїх T&C, означає те, що насправді сказано, і я підтверджений. У когось є думки?



Щоб відстежити, гроші оброблено та знаходяться на моєму рахунку. Дякую, www.casinoroo.com, що повернули мою віру в онлайн-казино.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
simplepleasures
1 рік тому

Привіт!

Я спеціально перевірив весь розділ під назвою "9. ВАШІ КОШТИ – ДЕПОЗИТИ ТА ЗНЯТТЯ"

(Перш ніж ви зможете грати в Ігри, ви повинні внести кошти на свій обліковий запис, використовуючи один із методів, викладених у розділі «Внести кошти» на наших Сайтах або в Програмах (якщо застосовно).

Кошти, внесені нами у ваш обліковий запис, виставлятимуться як Grace Media (Gibraltar) Limited у ваших виписках.

Ми залишаємо за собою право відмовити в будь-якому способі оплати з будь-якої причини, незалежно від того, чи були оброблені попередні платежі на певний спосіб оплати або з нього, або якщо цей спосіб оплати зазвичай приймається для будь-якого клієнта.

Стосовно депозитів і зняття коштів на ваш Рахунок і з нього ви погоджуєтеся, що будете використовувати лише той спосіб оплати, який є дійсним, законним і належить вам.

Ми забороняємо використовувати методи оплати компанії та анулюємо будь-які виграші, отримані від депозитів, зроблених за допомогою способу оплати компанії або способу оплати не на ваше ім’я.

Ви не повинні здійснювати або намагатися здійснити будь-які відкликання платежів та/або відмовляти чи скасовувати будь-який платіж, який ви здійснили, і ви відшкодуєте нам будь-які відкликання платежів, відмову чи скасування платежів, які ви здійснили, і будь-які пов’язані з цим збитки, понесені нами. Якщо нам буде повідомлено або нам стане відомо про будь-який підозрілий або шахрайський платіж (включаючи, але не обмежуючись, використання будь-яких викрадених кредитних карток) або будь-яку іншу шахрайську діяльність (включаючи, але не обмежуючись, будь-яке повернення платежу або інше скасування платіж), ми можемо призупинити або закрити ваш рахунок, скасувати будь-яке зняття коштів і повернути будь-які виграші.

Ви не маєте права грати в гру, якщо на вашому обліковому записі немає достатньо коштів для цього.

Якщо ви виграєте приз в одній із наших Ігор, приз буде додано до балансу вашого облікового запису. Виплата будь-якого призу може залежати від успішного завершення наших процесів перевірки (включаючи, але не обмежуючись, перевірку вашої особи (як описано в розділі «Перевірка вашого облікового запису» вище), перевірку ігрового процесу на наявність помилок і перевірку будь-яких порушень ці Умови). Будь-який прогресивний виграш джекпоту має бути підтверджений протягом 30 днів. Grace Media залишає за собою право здійснювати виплату джекпоту понад £10 000 за допомогою банківського переказу.

Наша мінімальна сума депозиту становить £10. Зняття коштів на суму менше 30 фунтів стерлінгів стягується комісія за обробку в розмірі 1,50 фунтів стерлінгів. Мінімальна сума для зняття не застосовуватиметься, якщо ви закриваєте свій обліковий запис.

Ваш рахунок не є банківською установою. Гроші, внесені на ваш рахунок, не приносять відсотків.

Будь-яке зняття коштів з вашого Рахунку спочатку буде здійснено за допомогою методу платежу, який використовувався для внесення цих коштів. Однак, виходячи з внутрішніх рішень щодо ризиків, ми залишаємо за собою право обробляти будь-які платежі як чек і не зобов’язані вказувати причину для цього.

Ви несете відповідальність за надання правильних реквізитів банківського рахунку для оплати знятих коштів. Ми не можемо повернути платежі, здійснені нами на інший рахунок, через неправильні дані рахунку, надані вами. Якщо платіж буде невдалим і повернений до нас нашим банківським процесором платежів, ми розглянемо такий платіж, повідомимо вас і вимагатимемо виправити реквізити банківського рахунку. Такі невдалі платежі будуть зараховані на ваші виправлені дані облікового запису лише після того, як наша банківська система обробки платежів повідомить нас про успішне отримання платежу.

Якщо ви винні нам гроші з будь-якої причини, ми маємо право зарахувати будь-яку таку суму перед здійсненням будь-яких платежів або поверненням будь-яких грошей вам.

Майте на увазі, що сума, яку ви поставили, негайно знімається з вашого рахунку, щойно ви робите ставку. Тому ви несете відповідальність за те, щоб усі аспекти вашої ставки були такими, як ви планували. Ми не надаватимемо відшкодування, повернення грошей або скасування запрошеної ставки, за винятком випадків доведеної помилки

Ми не надаємо кредитів.

Ви несете повну відповідальність за всі податки, збори та інші витрати, пов’язані з використанням наших Послуг.)

Я не знайшов згаданого вами речення.

Чесно кажучи, мені це було б дивно. Це мало б більше сенсу, якщо б застосувати його до вилучення. 🤔

Дайте нам знати, як це відбувається! Бажаю тобі удачі! 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка,

Дякуємо за Ваш відповідь. Розділ, де -


Ви не зможете внести гроші на свій рахунок, доки ми не зможемо підтвердити вашу особу.


У розділі 5, на щастя, це досить короткий розділ загалом.

найкращий,

С

Автоматичний переклад.
simplepleasures
1 рік тому

Тепер я бачу. 😀

Знаєш, що я думаю? Це одне речення працює лише з усім абзацом.

Простіше кажучи, поза концепцією це взагалі не має сенсу. 🙂

Зверніть увагу на весь сенс:

" Якщо ми не зможемо задовільно завершити наш процес перевірки віку та особи до вашого першого депозиту , ви повинні будете надати документи, що посвідчують особу, щоб додатково підтвердити та підтвердити ваш вік та особу. Такі документи можуть включати (але не обмежуватися ними): паспорт або водійські права, поточний рахунок за комунальні послуги або виписку з банківського рахунку чи картки. Ви не зможете внести гроші на свій рахунок, доки ми не зможемо підтвердити вашу особу».

З моєї точки зору, це досить зрозуміло.

Я б не хвилювався, якщо чесно.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка,

Ну, я був шокований тим, що зняття коштів було в моєму банку буквально через 24 години без подальших запитів на посвідчення особи чи стресу, тож, сподіваюся, так буде й надалі, якщо я знову зроблю депозит. Мене завжди хвилює параноїк виграти пристойну суму грошей і витратити тижні, намагаючись їх отримати. На щастя, в цьому випадку все пройшло гладко.

Автоматичний переклад.
simplepleasures
1 рік тому

Привіт! Це круто! ✨

Я можу уявити, що ти зараз розслаблений, чи не так? Бути пильним і добре підготовленим завжди є чудовою тактикою, оскільки побічні ефекти, хоча можна трохи хвилюватися занадто рано. 🙂

Сподіваюся, чорних хмар на небі більше не буде. Якщо ж вони були, то повернуться – ми розберемося.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого