1 рік тому
Тут ви можете обговорити CasinoRoo, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт всім,
Нещодавно я зробив свій перший депозит і грав у новому казино. Я розглядав положення та умови, що я роблю рідко, і читав це -
Ви не зможете внести гроші на свій рахунок, доки ми не зможемо підтвердити вашу особу.
Оскільки я міг внести депозит і зіграти, я припустив, що мене перевірили, і більше нічого не потрібно. Мені пощастило отримати невеликий виграш і зняти кошти, що звело нанівець бонуси, до яких я ставився спокійно – зняття все ще очікує, і я хвилююся, що вони збираються поставити мене через верифікаційний механізм для мого одного та лише £10 депозит. Я сподіваюся, що ні, але ви завжди нервуєте, пробуючи нове казино. Я сподіваюся, що те, що вони пишуть у своїх T&C, означає те, що насправді сказано, і я підтверджений. У когось є думки?
Щоб відстежити, гроші оброблено та знаходяться на моєму рахунку. Дякую, www.casinoroo.com, що повернули мою віру в онлайн-казино.
Hi everyone,
I made my first deposit and played at a new casino recently. I was going though the terms and conditions, something I rarely do and read this -
You will not be able to deposit any money into your Account until we are able to verify your identity.
As I was able to deposit and play I assumed I had been verified and nothing further would be required. I was lucky enough to have a small win and make a withdrawal, which did negate the bonuses, which I was cool with - the withdrawal is pending still and I'm anxious they are going to put me though the verification wringer for my one and only £10 deposit. I hope they don't but you always feel nervous when trying a new casino. I hope what they say in their T&C's means what it actually says and I am verified. Anyone have any thoughts?
Just to follow up the money has been processed and is in my account thank you www.casinoroo.com for restoring my faith in online casinos.
Привіт!
Я спеціально перевірив весь розділ під назвою "9. ВАШІ КОШТИ – ДЕПОЗИТИ ТА ЗНЯТТЯ"
(Перш ніж ви зможете грати в Ігри, ви повинні внести кошти на свій обліковий запис, використовуючи один із методів, викладених у розділі «Внести кошти» на наших Сайтах або в Програмах (якщо застосовно).
Кошти, внесені нами у ваш обліковий запис, виставлятимуться як Grace Media (Gibraltar) Limited у ваших виписках.
Ми залишаємо за собою право відмовити в будь-якому способі оплати з будь-якої причини, незалежно від того, чи були оброблені попередні платежі на певний спосіб оплати або з нього, або якщо цей спосіб оплати зазвичай приймається для будь-якого клієнта.
Стосовно депозитів і зняття коштів на ваш Рахунок і з нього ви погоджуєтеся, що будете використовувати лише той спосіб оплати, який є дійсним, законним і належить вам.
Ми забороняємо використовувати методи оплати компанії та анулюємо будь-які виграші, отримані від депозитів, зроблених за допомогою способу оплати компанії або способу оплати не на ваше ім’я.
Ви не повинні здійснювати або намагатися здійснити будь-які відкликання платежів та/або відмовляти чи скасовувати будь-який платіж, який ви здійснили, і ви відшкодуєте нам будь-які відкликання платежів, відмову чи скасування платежів, які ви здійснили, і будь-які пов’язані з цим збитки, понесені нами. Якщо нам буде повідомлено або нам стане відомо про будь-який підозрілий або шахрайський платіж (включаючи, але не обмежуючись, використання будь-яких викрадених кредитних карток) або будь-яку іншу шахрайську діяльність (включаючи, але не обмежуючись, будь-яке повернення платежу або інше скасування платіж), ми можемо призупинити або закрити ваш рахунок, скасувати будь-яке зняття коштів і повернути будь-які виграші.
Ви не маєте права грати в гру, якщо на вашому обліковому записі немає достатньо коштів для цього.
Якщо ви виграєте приз в одній із наших Ігор, приз буде додано до балансу вашого облікового запису. Виплата будь-якого призу може залежати від успішного завершення наших процесів перевірки (включаючи, але не обмежуючись, перевірку вашої особи (як описано в розділі «Перевірка вашого облікового запису» вище), перевірку ігрового процесу на наявність помилок і перевірку будь-яких порушень ці Умови). Будь-який прогресивний виграш джекпоту має бути підтверджений протягом 30 днів. Grace Media залишає за собою право здійснювати виплату джекпоту понад £10 000 за допомогою банківського переказу.
Наша мінімальна сума депозиту становить £10. Зняття коштів на суму менше 30 фунтів стерлінгів стягується комісія за обробку в розмірі 1,50 фунтів стерлінгів. Мінімальна сума для зняття не застосовуватиметься, якщо ви закриваєте свій обліковий запис.
Ваш рахунок не є банківською установою. Гроші, внесені на ваш рахунок, не приносять відсотків.
Будь-яке зняття коштів з вашого Рахунку спочатку буде здійснено за допомогою методу платежу, який використовувався для внесення цих коштів. Однак, виходячи з внутрішніх рішень щодо ризиків, ми залишаємо за собою право обробляти будь-які платежі як чек і не зобов’язані вказувати причину для цього.
Ви несете відповідальність за надання правильних реквізитів банківського рахунку для оплати знятих коштів. Ми не можемо повернути платежі, здійснені нами на інший рахунок, через неправильні дані рахунку, надані вами. Якщо платіж буде невдалим і повернений до нас нашим банківським процесором платежів, ми розглянемо такий платіж, повідомимо вас і вимагатимемо виправити реквізити банківського рахунку. Такі невдалі платежі будуть зараховані на ваші виправлені дані облікового запису лише після того, як наша банківська система обробки платежів повідомить нас про успішне отримання платежу.
Якщо ви винні нам гроші з будь-якої причини, ми маємо право зарахувати будь-яку таку суму перед здійсненням будь-яких платежів або поверненням будь-яких грошей вам.
Майте на увазі, що сума, яку ви поставили, негайно знімається з вашого рахунку, щойно ви робите ставку. Тому ви несете відповідальність за те, щоб усі аспекти вашої ставки були такими, як ви планували. Ми не надаватимемо відшкодування, повернення грошей або скасування запрошеної ставки, за винятком випадків доведеної помилки
Ми не надаємо кредитів.
Ви несете повну відповідальність за всі податки, збори та інші витрати, пов’язані з використанням наших Послуг.)
Я не знайшов згаданого вами речення.
Чесно кажучи, мені це було б дивно. Це мало б більше сенсу, якщо б застосувати його до вилучення. 🤔
Дайте нам знати, як це відбувається! Бажаю тобі удачі! 🙂
Hello!
I specifically checked the whole section called "9. YOUR FUNDS – DEPOSITS AND WITHDRAWALS"
(Before you can play the Games you must deposit funds into your Account by using one of the methods set out in the 'Deposit Funds' section of our Sites or Apps (as applicable).
Funds deposited with us in your Account will be billed as Grace Media (Gibraltar) Limited on your statements.
We reserve the right to refuse any type of payment method for any reason, regardless of whether previous payments have been processed to or from a particular payment method, or if that payment method is usually accepted in respect of any customer.
In relation to deposits and withdrawals of funds into and from your Account, you acknowledge that you shall only use a payment method that is valid, legal and belongs to you.
We prohibit the use of company payment methods and void any winnings stemming from deposits made with a company payment method or payment method not in your name.
You must not make or attempt to make any chargebacks, and/or deny or reverse any payment that you have made and you will reimburse us for any chargebacks, denial or reversal of payments you make and any resulting loss suffered by us. If we are notified of, or become aware of, any suspected or fraudulent payment (including, but not limited to, use of any stolen credit cards) or any other fraudulent activity (including, but not limited to, any chargeback or other reversal of a payment), we may suspend or close your account, reverse any withdrawal made and recover any winnings.
You are not entitled to play a Game unless you have sufficient funds in your Account to do so.
If you win a prize in one of our Games, the prize will be added to the balance of your Account. Payment of any prize may be subject to the successful completion of our verification processes (including, but not limited to, checking your identity (as outlined in the ‘Verifying Your Account’ section above), checking gameplay for errors and checking for any breaches of these Terms). Any progressive jackpot winnings should be validated within 30 days. Grace Media reserves the right to process payment of Jackpot amounts over £10,000 by Bank Transfer.
Our minimum deposit amount is £10. Withdrawals of less than £30 are subject to a £1.50 processing fee. The minimum withdrawal amount will not apply if you are closing your Account.
Your Account is not a banking facility. Money deposited in your Account will not earn any interest.
Any withdrawal of funds from your Account will, in the first instance, be made to the payment method used to deposit those funds. However, based on internal risk decisions, we reserve the right to process any payments as a cheque and are not obliged to provide a reason for doing so.
It is your responsibility to submit the correct bank account details for payment of withdrawals. We cannot repay payments made by us to another account due to incorrect account details provided by you. If a payment is unsuccessful and returned to us by our bank payment processor, we will investigate such payment, notify you and request corrected bank account details. Such unsuccessful payments will only be credited to your corrected account details once we have been notified by our bank payment processor that the payment has been successfully retrieved.
If you owe us money for any reason, we shall be entitled to set-off any such amount before making any payments or returning any money to you.
Please be advised that the amount staked by you is immediately deducted from your Account once you place the bet. Therefore, it is your responsibility to ensure that all aspects of your bet are as you intended. We will not provide refunds, returns of monies, or cancellation of the requested bet, except in the event of a proven Error
We do not provide any credit.
You are fully responsible for all taxes, fees and other costs incidental to and arising from your use of our Services.)
I did not find the sentence you mentioned.
Honestly, I would find it kind of weird. It would make more sense if applied to withdrawal instead. 🤔
Let us know how it goes! Wish you luck! 🙂
Привіт Радка,
Дякуємо за Ваш відповідь. Розділ, де -
Ви не зможете внести гроші на свій рахунок, доки ми не зможемо підтвердити вашу особу.
У розділі 5, на щастя, це досить короткий розділ загалом.
найкращий,
С
Hi Radka,
Thanks for your reply. The section where -
You will not be able to deposit any money into your Account until we are able to verify your identity.
Is in section 5, thankfully it's quite a short section in general.
Best,
S
Тепер я бачу. 😀
Знаєш, що я думаю? Це одне речення працює лише з усім абзацом.
Простіше кажучи, поза концепцією це взагалі не має сенсу. 🙂
Зверніть увагу на весь сенс:
" Якщо ми не зможемо задовільно завершити наш процес перевірки віку та особи до вашого першого депозиту , ви повинні будете надати документи, що посвідчують особу, щоб додатково підтвердити та підтвердити ваш вік та особу. Такі документи можуть включати (але не обмежуватися ними): паспорт або водійські права, поточний рахунок за комунальні послуги або виписку з банківського рахунку чи картки. Ви не зможете внести гроші на свій рахунок, доки ми не зможемо підтвердити вашу особу».
З моєї точки зору, це досить зрозуміло.
Я б не хвилювався, якщо чесно.
Now I see. 😀
Do you know what I think? This one sentence only works with the whole paragraph.
Simply put, out of the concept, it makes no sense at all. 🙂
Mind the whole meaning:
"If we cannot satisfactorily complete our age and identity verification process prior to your first deposit, you will be required to provide personal identification documents to further confirm and validate your age and identity. Such documents may include (but may not be limited to): a passport or driving licence, a current utility bill or a bank or card statement. You will not be able to deposit any money into your Account until we are able to verify your identity."
From my point, it's pretty clear.
I would not be concerned, to be honest.
Привіт Радка,
Ну, я був шокований тим, що зняття коштів було в моєму банку буквально через 24 години без подальших запитів на посвідчення особи чи стресу, тож, сподіваюся, так буде й надалі, якщо я знову зроблю депозит. Мене завжди хвилює параноїк виграти пристойну суму грошей і витратити тижні, намагаючись їх отримати. На щастя, в цьому випадку все пройшло гладко.
Hi Radka,
Well I was kind of shocked the withdrawal was in my bank literally 24 hours later with no further ID requests or stress, so hopefully that will continue to be the case should I deposit again. I'm always so paranoid of winning a decent sum of money and spending weeks trying to get it out. Thankfully in this case it all went smoothly.
Привіт! Це круто! ✨
Я можу уявити, що ти зараз розслаблений, чи не так? Бути пильним і добре підготовленим завжди є чудовою тактикою, оскільки побічні ефекти, хоча можна трохи хвилюватися занадто рано. 🙂
Сподіваюся, чорних хмар на небі більше не буде. Якщо ж вони були, то повернуться – ми розберемося.
Hi there! That's Awesome! ✨
I can imagine you're relaxed now, aren't you? Being vigilant and well prepared is always a great tactic, as side effects though one can get a little worried far too early. 🙂
Hopefully, there won't be any black clouds in the sky again. If they were, however, come back - we shall look into it.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.