ГоловнаФорумКазиноCasinoMega - загальне обговорення

CasinoMega - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від dakovtoni004
|
14 815 переглядів 67 відповідей |
|
1 2 34

Я подав скаргу на Casinomega, але я не бачу її в розділі скарг. Можеш допомогти мені

Автоматичний переклад.
mustafakapici90

Привіт.

Я виявив, що ваша проблема датована 2 роками тому. Ну, на жаль, ми не в змозі мати справу з такими старими справами, через це вашу справу було відхилено, перевірте свою електронну пошту на сповіщення, будь ласка.



Автоматичний переклад.
Radka

Я не знав, що правила casinoguru мають обмеження за часом. Я намагаюся сказати всім, що цей сайт – шахрайство, але ви мені не допомагаєте. Я рекомендував цю платформу людям, яких обманули в Туреччині, але я вважаю, що помилився. Моя мета полягає не в тому, щоб отримати мої гроші, а в тому, щоб цей сайт не обманював людей

Автоматичний переклад.
mustafakapici90

Ну, не називайте це правило – це називається розумною кількістю часу. Запитайте себе, наскільки ймовірно, що ми отримаємо будь-яку підтримку від казино щодо діяльності, датованої 2 роками тому.

Вашу скаргу було відхилено не тому, що нам байдуже, її відхилено, оскільки, виходячи з нашого досвіду, такі випадки приречено ігнорувати через відсутність даних у казино.

Дякую за попередження, сподіваюся, ви зрозуміли підхід.


Автоматичний переклад.
Radka

Спасибі за вашу відповідь. У своєму першому коментарі тут я заявив, що мене обманули 2 роки тому. Коли він запропонував поскаржитися, я навіть написав, що не можу відкрити з технічних причин, я знайшов час написати скаргу. Але тепер ви кажете, що відхилили мою скаргу, тому що це було 2 роки тому. будь ласка, прийміть мою скаргу, і я також додам листування щодо ліцензії. Я не хочу, щоб цей сайт ставок обманював інших гравців

Автоматичний переклад.
mustafakapici90

О, здається, я розумію.

Я не той, хто закрив ваш обліковий запис. Як я вже писав вам раніше, кожного разу, коли скаргу відхиляють, гравець має отримати пояснення. Ви отримали?

Оскільки я не вирішую скарги гравців, я просто припускав, у чому може бути проблема.

Кожен, хто вважає, що будь-яке казино його обдурило, може подати скаргу. На жаль, я не можу гарантувати результат. Це все.

Добре, що ти прийшов сюди і спробував, і я дякую тобі за це. Просто група розгляду скарг вирішила, що вашу справу не прийнято.

Автоматичний переклад.

Найкраще казино, де я грав, VIP-підтримка дійсно чудова, вони майже завжди знаходять щось, щоб зробити гру кращою та довшою.

Дуже рекомендую!!!



З повагою, Станіслав.

Автоматичний переклад.

Найкраще казино, з яким я коли-небудь мав справу, дуже корисна та корисна підтримка, я рекомендую його без сумніву.

Автоматичний переклад.

Надійне казино. Професійне обслуговування, швидке виведення коштів і широкий вибір слотів. Кілька методів депозиту та зняття. я рекомендую

Автоматичний переклад.
Pirulo777

Привіт, скільки часу вам знадобилося, щоб зняти гроші, якщо ви сказали, що це швидко?

Автоматичний переклад.

Я VIP, тому чекаю 15 хвилин

Автоматичний переклад.
Pirulo777

круто!

Можливо, якісь нагороди в обмін на ваші добрі слова? Я просто запитую, тому що ми знали, що була акція Discord.

У будь-якому випадку, дякую, що приєдналися!

Автоматичний переклад.
Radka

У мене немає розбрату.

Автоматичний переклад.
Pirulo777

справді? Гаразд, тож ви не отримали компенсацію від казино за те, що надіслали два відгуки користувачів? Дякую за відповідь. 🙂


Автоматичний переклад.
Radka

Ні, я не розумію. Я пишу 2, тому що ти відмовився, я не знаю чому? Мені подобається це казино, і я часто граю в цьому казино. тому я можу порекомендувати своє улюблене казино. Я VIP, тому мені не потрібен бонус.

Автоматичний переклад.

У мене лише хороші враження від цього казино. Швидка відповідь на живий чат. Може відчувати добре. Lg

Автоматичний переклад.

Ні, я не розумію. Я пишу 2, тому що ти відмовився, я не знаю чому? Мені подобається це казино, і я часто граю в цьому казино. тому я можу порекомендувати своє улюблене казино. Я VIP, тому мені не потрібен бонус.

Автоматичний переклад.

О, тобі добре!

Мабуть, ми все ще перебуваємо під ударом позитивних відгуків користувачів, мотивованих казино, що не дозволяє відрізнити справжніх від інших. 🙁

Здається, ваш обліковий запис "надто близький до інших". Ми відхиляємо такі відгуки, щоб рейтинг був якомога неупередженим. Вибачте за незручності.🙏

Автоматичний переклад.
Radka

лише тому, що мій обліковий запис занадто близький до інших, я не можу написати відгук? немає сенсу. то чому і навіщо ви створили свій веб-сайт?

Автоматичний переклад.
Pirulo777

Я пояснив усе, що міг.

Це моє останнє пояснення:

До сьогоднішнього дня ми отримали сотні дуже позитивних відгуків користувачів, більшість з яких були ініційовані і також компенсовані самим казино.

Це суворо суперечить нашим інструкціям.

Крім того, зверніть увагу, що цікава велика сума була написана однією групою гравців - це також заборонено.

Оскільки ми прагнемо лише зберегти неупереджену оцінку користувачів, усі відгуки було відхилено.

Оскільки ніхто не може відрізнити справжні відгуки від фальшивих, ми не можемо дозволити собі їх прийняти.

Сподіваюся, ви згодні з тим, що в даний момент важлива справедливість.


"то чому і навіщо ви створили свій веб-сайт?"

Це наочно пояснено на домашній сторінці :

«Досліджуйте найбільше у світі джерело інформації про онлайн-казино

Актуальні огляди всіх онлайн-казино, база даних бонусів, глобальна спільнота, допомога зі скаргами тощо».



Автоматичний переклад.

Реальне питання, як часто буває, що люди з низьким соціальним рейтингом з'являються на цьому форумі просто для того, щоб образити різні казино, а потім не розповідають про свій досвід?

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.