Привіт.
Я виявив, що ваша проблема датована 2 роками тому. Ну, на жаль, ми не в змозі мати справу з такими старими справами, через це вашу справу було відхилено, перевірте свою електронну пошту на сповіщення, будь ласка.
Hello there.
I found your issue was dated 2 years back. Well, sadly, we are not capable of dealing with such old matters, due to this fact, your case was dismissed, check your email for notification, please.
Я не знав, що правила casinoguru мають обмеження за часом. Я намагаюся сказати всім, що цей сайт – шахрайство, але ви мені не допомагаєте. Я рекомендував цю платформу людям, яких обманули в Туреччині, але я вважаю, що помилився. Моя мета полягає не в тому, щоб отримати мої гроші, а в тому, щоб цей сайт не обманював людей
I didn't know that casinoguru rules have a time limit. I'm trying to tell everyone that this site is a scam, but you are not helping me. I have recommended this platform to people who have been scammed in Turkey, but I think I was wrong. my goal is not to get my money but to prevent this site from scamming people
Ну, не називайте це правило – це називається розумною кількістю часу. Запитайте себе, наскільки ймовірно, що ми отримаємо будь-яку підтримку від казино щодо діяльності, датованої 2 роками тому.
Вашу скаргу було відхилено не тому, що нам байдуже, її відхилено, оскільки, виходячи з нашого досвіду, такі випадки приречено ігнорувати через відсутність даних у казино.
Дякую за попередження, сподіваюся, ви зрозуміли підхід.
Well, don't call that rule - called that a reasonable amount of time. Ask yourself how likely we are going to receive any support from the casino about an activity dated 2 years back.
Your complaint was not rejected because we don't care, it was rejected because based on our experiences, such cases are destined to be ignored due to a lack of data from the casino.
Thank you for the warning, I hope you understand the approach.
Спасибі за вашу відповідь. У своєму першому коментарі тут я заявив, що мене обманули 2 роки тому. Коли він запропонував поскаржитися, я навіть написав, що не можу відкрити з технічних причин, я знайшов час написати скаргу. Але тепер ви кажете, що відхилили мою скаргу, тому що це було 2 роки тому. будь ласка, прийміть мою скаргу, і я також додам листування щодо ліцензії. Я не хочу, щоб цей сайт ставок обманював інших гравців
Thank you for your answer. In my first comment here, I stated that I was scammed 2 years ago. When he suggested that I complain, I even wrote that I could not open it due to technical reasons, I found time to write the complaint. But now you say that you rejected my complaint because it was 2 years ago. please accept my complaint and I will attach the license correspondence as well. I do not want this betting site to defraud other betting players
О, здається, я розумію.
Я не той, хто закрив ваш обліковий запис. Як я вже писав вам раніше, кожного разу, коли скаргу відхиляють, гравець має отримати пояснення. Ви отримали?
Оскільки я не вирішую скарги гравців, я просто припускав, у чому може бути проблема.
Кожен, хто вважає, що будь-яке казино його обдурило, може подати скаргу. На жаль, я не можу гарантувати результат. Це все.
Добре, що ти прийшов сюди і спробував, і я дякую тобі за це. Просто група розгляду скарг вирішила, що вашу справу не прийнято.
Oh, I think I understand.
I'm not the one who closed your account. As I wrote you before, each time a complaint is rejected the player should receive an explanation. Have you received any?
Since I do not solve players' complaints, I was just guessing what the issue could be.
Anyone who believes any casino has scammed him is welcome to submit the complaint. Sadly, I can't guarantee the result. That's all.
It's good you came here and tried, and I thank you for that. It's just the complaint team has decided your case is not going to be accepted.
Найкраще казино, де я грав, VIP-підтримка дійсно чудова, вони майже завжди знаходять щось, щоб зробити гру кращою та довшою.
Дуже рекомендую!!!
З повагою, Станіслав.
The best casino where I played VIP support is really great, they almost always find something to make the game better and longer.
I really recommend!!!
Best regards, Stanisław.
Najlepsze kasyno gdzie grałem VIP support jest naprawdę wspaniały praktycznie zawsze coś znajdą zeby grało się lepiej i dłużej.
Naprawdę Polecam!!!
Pozdrawiam Stanisław.
Найкраще казино, з яким я коли-небудь мав справу, дуже корисна та корисна підтримка, я рекомендую його без сумніву.
The best casino I have ever dealt with, very helpful and useful support, I recommend it without a doubt.
Najlepsze kasyno z jakim miałem styczność bardzo pomocny i przydatny support polecam bez dwóch zdań .
Надійне казино. Професійне обслуговування, швидке виведення коштів і широкий вибір слотів. Кілька методів депозиту та зняття. я рекомендую
Trustworthy casino. Professional service, quick withdrawals and a wide selection of slots. Multiple deposit and withdrawal methods. I recommend
Kasyno godne zaufania. Fachowa obsługa szybkie wypłaty i szeroki wybór slotów. Wiele metod wpłat i wypłat. Polecam
Привіт, скільки часу вам знадобилося, щоб зняти гроші, якщо ви сказали, що це швидко?
Hi and how long did it take you to withdraw the money when you say it's fast ?
круто!
Можливо, якісь нагороди в обмін на ваші добрі слова? Я просто запитую, тому що ми знали, що була акція Discord.
У будь-якому випадку, дякую, що приєдналися!
cool!
Any rewards in exchange for your kind words, perhaps? I'm just asking because we knew there was a Discord promotion.
Anyway, thank you for joining!
справді? Гаразд, тож ви не отримали компенсацію від казино за те, що надіслали два відгуки користувачів? Дякую за відповідь. 🙂
Really? Okay, so you were given no compensation from the casino for submitting two user reviews? Thank you for the reply, though. 🙂
Ні, я не розумію. Я пишу 2, тому що ти відмовився, я не знаю чому? Мені подобається це казино, і я часто граю в цьому казино. тому я можу порекомендувати своє улюблене казино. Я VIP, тому мені не потрібен бонус.
No i dont get. I write 2 because you rejected i dont know why? I like this casino and i play on this casino often. that's why I can recommend my favorite casino. I'm VIP so I don't need a bonus.
У мене лише хороші враження від цього казино. Швидка відповідь на живий чат. Може відчувати добре. Lg
I have only had good experiences with this casino. Quick response to live chat. Can experience well. Lg
Ich habe nur gute Erfahrungen mit diese Casino. Schnelle Antwort auf live Chat. Kann gut gut erfahren. Lg
Ні, я не розумію. Я пишу 2, тому що ти відмовився, я не знаю чому? Мені подобається це казино, і я часто граю в цьому казино. тому я можу порекомендувати своє улюблене казино. Я VIP, тому мені не потрібен бонус.
No i dont get. I write 2 because you rejected i dont know why? I like this casino and i play on this casino often. that's why I can recommend my favorite casino. I'm VIP so I don't need a bonus.
О, тобі добре!
Мабуть, ми все ще перебуваємо під ударом позитивних відгуків користувачів, мотивованих казино, що не дозволяє відрізнити справжніх від інших. 🙁
Здається, ваш обліковий запис "надто близький до інших". Ми відхиляємо такі відгуки, щоб рейтинг був якомога неупередженим. Вибачте за незручності.🙏
Oh, that's good for you!
Apparently, we are still almost under attack caused by casino-motivated positive user reviews, which makes it impossible to distinguish the genuine ones from the rest. 🙁
Your account seems to be "far too close to other ones". We do reject such reviews in order to keep the rating as unbiased as possible. I'm sorry for the inconveniences.🙏
лише тому, що мій обліковий запис занадто близький до інших, я не можу написати відгук? немає сенсу. то чому і навіщо ви створили свій веб-сайт?
just because my account is far too close to other ones I can't write a review? no sense. so why and why did you create your website?
Я пояснив усе, що міг.
Це моє останнє пояснення:
До сьогоднішнього дня ми отримали сотні дуже позитивних відгуків користувачів, більшість з яких були ініційовані і також компенсовані самим казино.
Це суворо суперечить нашим інструкціям.
Крім того, зверніть увагу, що цікава велика сума була написана однією групою гравців - це також заборонено.
Оскільки ми прагнемо лише зберегти неупереджену оцінку користувачів, усі відгуки було відхилено.
Оскільки ніхто не може відрізнити справжні відгуки від фальшивих, ми не можемо дозволити собі їх прийняти.
Сподіваюся, ви згодні з тим, що в даний момент важлива справедливість.
"то чому і навіщо ви створили свій веб-сайт?"
Це наочно пояснено на домашній сторінці :
«Досліджуйте найбільше у світі джерело інформації про онлайн-казино
Актуальні огляди всіх онлайн-казино, база даних бонусів, глобальна спільнота, допомога зі скаргами тощо».
I have explained everything I can.
This is my last explanation:
Utill today, we have received hundreds of very positive user reviews, most of which were initiated and also compensated by the casino itself.
This is strictly against our guidelines.
Also, note that an interestingly large amount was written by the same group of players - this is also prohibited.
Since we only aim to keep the user rating unbiased, all reviews were rejected.
Since no one is able to distinguish the real ones from the fake reviews, we can't afford to accept any.
I hope you agree that fairness is what matters at this point.
"so why and why did you create your website?"
It is visibly explained on the homepage:
"Explore world's biggest source of information about online casinos
Up-to-date reviews of all online casinos, bonus database, global community, complaint help, and more."
Реальне питання, як часто буває, що люди з низьким соціальним рейтингом з'являються на цьому форумі просто для того, щоб образити різні казино, а потім не розповідають про свій досвід?
A real question, how often does it happen that people with low social ratings appear on this forum just to insult different casinos, and then do not elaborate on their experience?
本当の疑問ですが、低い社会的な評価を持つ人々が、異なるカジノを侮辱するためだけにこのフォーラムに現れ、その後経験について詳しく説明しないことがどれくらい頻繁に起こるのでしょうか?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.