2 р. тому
Тут ви можете обговорити CasinoMega, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
не грай тут вони крадуть гроші. навіть заставу не дають!!!!! шахраї щось придумають, щоб тільки грошей не дати
do not play here they steal money. they don’t even give a deposit !!!!! scammers will come up with something just not to give money
не играйте тут воруют деньги. даже депозит не отдают!!!!!мошенники хоть что придумают лишь бы не отдать деньги
Привіт,
що з тобою сталося? Чи можете ви розповісти всю історію, будь ласка?
Hello,
what has happened to you? Can you tell the whole story, please?
У мене дуже позитивне враження від casinomega. Я зайшов на сайт вперше, здавалося, що вони не пропонують нічого особливого, але виявилося, що пропозиція ігор дійсно дуже широка, всі відомі провайдери. У чаті, коли я прошу бонус, мені завжди дають якийсь приємний бонус
I have a very positive impression of casinomega. I visited the site for the first time, it seemed that they did not offer anything special, but it turned out that the game offer is really very wide, all well-known providers. In chat, when I ask for a bonus, they always give me some nice bonus
Ja mam bardzo pozytywne wrażenie o casinomega. Ja pierwszy raz odwiedziłem stronę wydawało się, że nic specjalnego nie oferują, ale okazało się, że oferta gier jest serio bardzo szeroka, wszyscy znani providerzy. Na czacie jak proszę o bonus, zawsze mi dają jakiś fajny bonusik
Привіт,
як щодо зняття коштів? Ви коли-небудь знімали гроші з цього казино? 🙂
Отримувати бонуси – це приємно, але я вважаю, що також було б корисно поділитися своїм досвідом щодо верифікації та зняття коштів.
Ви можете це зробити? 😉
Hello there,
what about withdrawals? Have you ever withdrawn from this casino? 🙂
Getting bonuses is nice, but I feel that sharing your experiences with verification and withdrawals would be useful too.
Can you do that? 😉
Один раз заплатив на skrill, все було добре. Можливо мені заплатили не відразу, а через 2 дні. Іншими способами оплати я не користувався
I paid out to skrill once, everything was fine. Maybe I didn't get paid immediately, but after 2 days. I have not used any other payment methods
Wypłacałem na skrill raz, wszystko było w porządku. Może nie dostałem wypłatę natychmiastowo, ale po 2 dniach. Z innych metod wypłat nie korzystałem
Привіт і дякую 🙂.
Не соромтеся додавати більше деталей щоразу, коли натрапляєте на щось корисне. І не тільки про це казино. Ви нещодавно десь ще грали? Просто ідея, без тиску 🙂
Hi there and thank you 🙂.
Feel free to add more details every time you come across anything useful. And not just about this casino. Did you recently play anywhere else? Just an idea, no pressure 🙂
Привіт,
це було б чудово. 🙂Сподіваюся, у вас буде щаслива неділя!
Hello,
that would be nice. 🙂Hope you'll have a lucky Sunday!
Мені подзвонили та запросили з сайту Casinomega, але мій баланс у розмірі 6500 доларів США не виплачувався протягом 2 років, і мій рахунок було закрито. Це казино обманює всіх, будь ласка, не вірте цьому, коли вони запрошують вас, і точно не робіть ставки на цьому сайті ставок Casinomega.
I was called and invited from Casinomega site, but my $ 6500 balance has not been paid for 2 years and my account has been closed. This casino is scamming everyone please don't believe it when they invite you and definitely do not bet on this casinomega betting site.
Привіт,
не впевнений, що я правильно слідкую за проблемою. Ви залишили казино кілька років тому з активним балансом, а потім з вами раптово зв’язалися з казино, щоб приєднатися до них знову, і виграші не доступні для зняття. Я близько, будь ласка?
Hello,
not sure that I follow the issue correctly. You left the casino a few years ago with an active balance, then you were suddenly contacted by the casino to join them again, and the winnings are not available for withdrawal. Am I close, please?
Я пишу з Туреччини, і я написав свою скаргу на багатьох платформах у Туреччині. Я щойно дізнався про casinoguru.com, і я написав цю скаргу на цій міжнародній платформі, щоб запобігти шахрайству багатьох гравців. Я багато разів писав ліцензії, але оскільки ліцензія, яку вони використовують, найгірша, вони нічого не зробили, окрім того, щоб показати 1-2 відповіді. Якщо ви захочете, я можу надіслати вам скріншоти скасування виведення коштів.
I am writing from Turkey and I have written my complaint on many platforms in Turkey. I just found out about casinoguru.com and my reason for writing this complaint on this international platform is to prevent many players from being scammed. I wrote to the license many times, but since the license they use is the worst, they did nothing but give 1-2 answers for show. If you request, I can send you the screenshots of the withdrawal cancellations.
так, вони закрили мій рахунок з активним балансом 6500 доларів. Вони зробили це не тільки зі мною, а й з багатьма гравцями в Туреччині. Я пропоную іншим людям, яких обманули в Туреччині, написати скаргу на casinoguru.com.
yes, they closed my account with an active balance of 6500 dollars. They did this not only to me, but to many players in Turkey. I will suggest other people who have been scammed in Turkey to write a complaint at casinoguru.com.
Привіт, я розумію вашу точку зору, і я радий, що у нас спільна справа. Ми також допомагаємо гравцям, як можемо. Мене дуже бентежить те, що ви насправді ще не подали жодної скарги тут, на нашому веб-сайті.
Якщо ви зацікавлені в цьому, просто клацніть це посилання , щоб почати. Я вважаю, що ви повинні прочитати більше про те, що означає подати один, статтю тут .
Сподіваюся, ми зможемо вам допомогти🤞
Hello, I understand your point, and I'm happy that we share a common cause. We also help players the best we can. What makes me quite confused is that you have not actually submitted any complaints here on our website yet.
If you are interested in doing so, just click/tap this link to start up. I guess that you should read more about what it means to submit one, the article is here.
I hope we will be able to help you🤞
Привіт. Щиро дякуємо за інтерес. Оскільки я підключений із Туреччини, я можу отримати доступ до casinoguru.com через VPN. Я думаю, що ця ситуація викликає у мене труднощі під час використання сайту. Я не можу додати зображення, і коли я пишу та схвалюю скаргу в розділі скарг, я отримую попередження про помилку коду безпеки. але я не бачу коду безпеки під час написання скарги. Чи можете ви допомогти мені відкрити цю скаргу? Якщо ви дасте мені адресу електронної пошти, я з радістю надішлю вам усі скріншоти.
Hello. Thank you very much for your interest. Since I am connected from Turkey, I can access casinoguru.com with VPN. I think that this situation gives me difficulties while using the site. I can't add a picture and when I write and approve a complaint in the complaint section, I get the security code failed warning. but I can't see any security code while writing complaint. Can you help me open this complaint? If you give me an e-mail address, I would love to send you all the screenshots.
Привіт,
Я з радістю допоможу вам, я просто хочу переконатися, що відбувається, коли ви намагаєтеся подати скаргу, щоб знайти рішення. Як ви думаєте, ви можете записати відео чи зробити знімок екрана, будь ласка?
Hello,
I'll gladly help you, I just want to make sure what happens when you try to submit a complaint, to find a solution. Do you think you can capture a video, or make a screenshot, please?
Привіт,
веб-сайт не підтримує VPN, тому я думаю, що це не так. Зауважте, що зараз я тут, щоб допомогти вам надіслати скаргу, тому, будь ласка, НЕ надсилайте мені роздруківки, пов’язані зі скаргою – лише щодо технічної проблеми. Чи можете ви також записати коротке відео?
Моя електронна адреса radka@casino.guru
Спасибі заздалегідь.
Hello,
the website is VPN-free, so I think this is not the case. Kindly mind that for this moment I am here to help you submit the complaint, so please do NOT send me the print screens related to the complaint - only to the technical issue. Can you record a short video as well, please?
My email is radka@casino.guru
Thank you in advance.
Я надіслав інформацію, яку ви запитували, як відео. Я також надіслав фото, якщо не можете відкрити відео. Будь ласка, допоможіть мені відкрити цю скаргу. Я хочу, щоб усі знали, що цей сайт є шахрайством.
I have sent the information you requested as a video. I also sent a photo in case you can't open the video. Please help me open this complaint. I want everyone to know that this site is a scam.
Привіт, дуже дякую за відео - я зрозумів. Згідно з оновленням нашої технічної команди, я хотів би попросити вас спробувати подати скаргу через веб-переглядач Chrome і спершу вибрати режим анонімного перегляду.
Інструкція знаходиться тут .
Ми вважаємо, що проблема полягає в зв’язку між сервером і Google, тому це може допомогти.
Будь ласка, дайте мені знати, як тільки спробуєте. Спасибі заздалегідь.
Hello thank you very much for the video - I got that. According to the update from our technical team, I'd like to ask you to try submitting the complaint via Chrome browser and by choosing an incognito mode first.
The manual is right here.
We believe that the problem lies in the communication between the server and Google, hence this might help.
Kindly let me know as soon as you try. Thank you in advance.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.