ФорумКазиноCasinoMega - загальне обговорення

CasinoMega - загальне обговорення

2 р. тому від dakovtoni004
|
11433 переглядів 63 відповідей |
|
1 2...4
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити CasinoMega, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

не играйте тут воруют деньги. даже депозит не отдают!!!!!мошенники хоть что придумают лишь бы не отдать деньги

Змінено автором 2 р. тому
dakovtoni004
2 р. тому

Привіт,

що з тобою сталося? Чи можете ви розповісти всю історію, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене дуже позитивне враження від casinomega. Я зайшов на сайт вперше, здавалося, що вони не пропонують нічого особливого, але виявилося, що пропозиція ігор дійсно дуже широка, всі відомі провайдери. У чаті, коли я прошу бонус, мені завжди дають якийсь приємний бонус

Автоматичний переклад.
mtreszczynski
1 рік тому

Привіт,

як щодо зняття коштів? Ви коли-небудь знімали гроші з цього казино? 🙂

Отримувати бонуси – це приємно, але я вважаю, що також було б корисно поділитися своїм досвідом щодо верифікації та зняття коштів.

Ви можете це зробити? 😉

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Один раз заплатив на skrill, все було добре. Можливо мені заплатили не відразу, а через 2 дні. Іншими способами оплати я не користувався

Автоматичний переклад.
mtreszczynski
1 рік тому

Привіт і дякую 🙂.

Не соромтеся додавати більше деталей щоразу, коли натрапляєте на щось корисне. І не тільки про це казино. Ви нещодавно десь ще грали? Просто ідея, без тиску 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Звичайно, я також грав в EnergyCasino, я також напишу відгук про них

Автоматичний переклад.
mtreszczynski
1 рік тому

Привіт,

це було б чудово. 🙂Сподіваюся, у вас буде щаслива неділя!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені подзвонили та запросили з сайту Casinomega, але мій баланс у розмірі 6500 доларів США не виплачувався протягом 2 років, і мій рахунок було закрито. Це казино обманює всіх, будь ласка, не вірте цьому, коли вони запрошують вас, і точно не робіть ставки на цьому сайті ставок Casinomega.

Автоматичний переклад.
mustafakapici90
1 рік тому

Привіт,

не впевнений, що я правильно слідкую за проблемою. Ви залишили казино кілька років тому з активним балансом, а потім з вами раптово зв’язалися з казино, щоб приєднатися до них знову, і виграші не доступні для зняття. Я близько, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я пишу з Туреччини, і я написав свою скаргу на багатьох платформах у Туреччині. Я щойно дізнався про casinoguru.com, і я написав цю скаргу на цій міжнародній платформі, щоб запобігти шахрайству багатьох гравців. Я багато разів писав ліцензії, але оскільки ліцензія, яку вони використовують, найгірша, вони нічого не зробили, окрім того, щоб показати 1-2 відповіді. Якщо ви захочете, я можу надіслати вам скріншоти скасування виведення коштів.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

так, вони закрили мій рахунок з активним балансом 6500 доларів. Вони зробили це не тільки зі мною, а й з багатьма гравцями в Туреччині. Я пропоную іншим людям, яких обманули в Туреччині, написати скаргу на casinoguru.com.

Автоматичний переклад.
mustafakapici90
1 рік тому

Привіт, я розумію вашу точку зору, і я радий, що у нас спільна справа. Ми також допомагаємо гравцям, як можемо. Мене дуже бентежить те, що ви насправді ще не подали жодної скарги тут, на нашому веб-сайті.

file

Якщо ви зацікавлені в цьому, просто клацніть це посилання , щоб почати. Я вважаю, що ви повинні прочитати більше про те, що означає подати один, статтю тут .

Сподіваюся, ми зможемо вам допомогти🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. Щиро дякуємо за інтерес. Оскільки я підключений із Туреччини, я можу отримати доступ до casinoguru.com через VPN. Я думаю, що ця ситуація викликає у мене труднощі під час використання сайту. Я не можу додати зображення, і коли я пишу та схвалюю скаргу в розділі скарг, я отримую попередження про помилку коду безпеки. але я не бачу коду безпеки під час написання скарги. Чи можете ви допомогти мені відкрити цю скаргу? Якщо ви дасте мені адресу електронної пошти, я з радістю надішлю вам усі скріншоти.


Змінено Radka 1 рік тому
Причина: порожній простір видалено
Автоматичний переклад.
mustafakapici90
1 рік тому

Привіт,

Я з радістю допоможу вам, я просто хочу переконатися, що відбувається, коли ви намагаєтеся подати скаргу, щоб знайти рішення. Як ви думаєте, ви можете записати відео чи зробити знімок екрана, будь ласка?



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому
  • привіт. так, я можу зробити знімок екрана, але не можу додати його на сайт через несумісність VPN. Я не можу відкрити скаргу, я можу тільки написати тут. Якщо ви надасте мені свою адресу електронної пошти, я надішлю вам фотографії скасування виведення коштів на сайті шахрайства casinomega, і я можу надіслати вам знімок екрана ситуації, яка виникла під час відкриття скарги, оскільки я не міг його прикріпити. Ось малюнок. Як я вже сказав, це, ймовірно, випадок несумісності, оскільки я використовую VPN. Ще раз дякуємо за ваш інтерес.
Автоматичний переклад.
mustafakapici90
1 рік тому

Привіт,

веб-сайт не підтримує VPN, тому я думаю, що це не так. Зауважте, що зараз я тут, щоб допомогти вам надіслати скаргу, тому, будь ласка, НЕ надсилайте мені роздруківки, пов’язані зі скаргою – лише щодо технічної проблеми. Чи можете ви також записати коротке відео?

Моя електронна адреса radka@casino.guru

Спасибі заздалегідь.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я надіслав інформацію, яку ви запитували, як відео. Я також надіслав фото, якщо не можете відкрити відео. Будь ласка, допоможіть мені відкрити цю скаргу. Я хочу, щоб усі знали, що цей сайт є шахрайством.

Автоматичний переклад.
mustafakapici90
1 рік тому

Привіт, дуже дякую за відео - я зрозумів. Згідно з оновленням нашої технічної команди, я хотів би попросити вас спробувати подати скаргу через веб-переглядач Chrome і спершу вибрати режим анонімного перегляду.

Інструкція знаходиться тут .

Ми вважаємо, що проблема полягає в зв’язку між сервером і Google, тому це може допомогти.

Будь ласка, дайте мені знати, як тільки спробуєте. Спасибі заздалегідь.


Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого