ФорумКазиноCasinoin - загальне обговорення

Casinoin - загальне обговорення (Сторінка 4)

3 р. тому від Lampros
|
49048 переглядів 253 відповідей |
|
1...3 4 5...13
2 р. тому

😂 Те саме для мене через 7 робочих днів, і якщо вони не зайдуть знову з початку хахахаха😂 вони працюють у нас нормально.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я припускаю, що те саме питання стосується і вас. Мені дуже хочеться дізнатися, чи гравці з інших країн зараз стикаються з тією ж проблемою, що й у вас. 🤔

У будь-якому разі ви подали скаргу, на жаль, скарга не може врятувати вас від очікування, але я б сказав, що приємно знати, що хтось над нею журиться.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ми розраховуємо на вас!! Чесно кажучи, ти наша остання надія! 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ми не збираємося брати гроші. Справа в тому, що хтось їх потрахав, вони нічого не розуміють, не забирай їх додому, ви, ублюдки, шахраї.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ми розраховуємо на вас!! Чесно кажучи, ти наша остання надія! 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я прочитав оновлення вашої скарги та думаю, що тепер цілком зрозуміло, що є певні проблеми з картками, тому вам потрібно буде вибрати інший спосіб оплати, коли гроші повернуться на ваш рахунок у казино.

Навіть платіжний провайдер може відчувати певні труднощі, буває.

Я не бачу іншої проблеми. 🤞


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ми не збираємося брати гроші. Справа в тому, що хтось їх потрахав, вони нічого не розуміють, не забирай їх додому, ви, ублюдки, шахраї.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Зверніть увагу на свою мову, будь ласка.

Також дозвольте мені повідомити вам, що казино відкрито пояснило проблему та запропонувало рішення.

Цитую зі скарги:

"На жаль, у нашого провайдера карткових платежів стався технічний збій, через який карткові транзакції не оброблялися належним чином і мають фактичний статус невдало. Згідно з останньою отриманою інформацією, кошти, які не були зараховані на банківські рахунки гравців, будуть повернуті на рахунки в нашій системі протягом 7 робочих днів. Після отримання коштів ви зможете подати запит на нову виплату іншим способом.


Будь ласка, зверніться до служби підтримки клієнтів, щоб вони могли надати вам альтернативні варіанти виплат і зарахувати бонус як вибачення за спричинені незручності. "

Я думаю, що це хороша новина. Без обману, я б сказав.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Однак сьогодні мені повернули гроші на мій ігровий рахунок.

Я зняв суму через банківський депозит SEPA. Я негайно запитав їх, чи бачать вони запит (оскільки він дав мені невідому помилку), і негайно сума, яку я просив, перетворилася на запит на зняття коштів.

Правда, вони знову попросили виписку з банківського рахунку, щоб підтвердити, що рахунок належить мені... чорт забери... зараз він у процесі обробки.

Звичайно, вони говорили про бонус.. але мені все одно, дайте мені отримати свої гроші..

Автоматичний переклад.
gkara2022
2 р. тому

Я розумію, що це не дуже гладкий процес, однак, здається, казино небайдуже, і я думаю, що це буде вирішено.

Написали, що премія - це компенсація за ці неприємності, це цілком звично.

Сподіваюся, ви незабаром отримаєте свій виграш. 🤞

Автоматичний переклад.
gkara2022
2 р. тому

Чи були у вас якісь оновлення щодо зняття?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я погодився, що депозит буде внесено протягом 3 робочих днів.

З вівторка, звичайно, чекаю..

«Вітаємо! Так, ми бачимо, що ваш запит схвалено, і ви вже подали запит на зняття коштів. Зверніть увагу, що такі перекази займають до 3 робочих днів, тому, будь ласка, не скасовуйте транзакцію, поки вона обробляється»

Автоматичний переклад.
gkara2022
2 р. тому

Я бажаю чоловікові, тому що я теж у відчаї. Логічно, що нам мають заплатити, оскільки перевірку виконано та запит на розділення триває, якщо у вас є якісь новини, напишіть, щоб ми також могли дізнатися.

Автоматичний переклад.
gkara2022
2 р. тому

Доброго вечора, друже, чи були у вас якісь новини про вилучення, що відбувається? Я все ще чекаю. дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
Giorgosbig
2 р. тому

Добрий вечір, друже, що сталося, ти отримав гроші?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Передбачається, що сьогодні буде 3-й день, це обмеження, яке вони згадали для SEPA.

Я надіслав їм ще один електронний лист, щоб дізнатися, чи можуть вони розповісти мені, що відбувається.

Як тільки у мене будуть новини, я повідомлю вас

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вони відповіли на наступне та їхні відповіді

filefile

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ще 3 робочі дні? те, чим ми живемо, справді жахливо. Я прошу гуру втрутитися в нашу справу і вирішити нашу проблему, ми чекаємо стільки днів і досі нічого.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Мені б дуже хотілося, щоб я міг піти до їхніх офісів і отримати їх, навіть у подвійних виданнях, якщо я можу їх отримати..

Автоматичний переклад.
gkara2022
2 р. тому

Звичайно, вони повинні бути завтра, де ми наплутали!!!! попередні зняття, які ви зробили, за скільки днів ви отримали гроші?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Мені б дуже хотілося, щоб я міг піти до їхніх офісів і отримати їх, навіть у подвійних виданнях, якщо я можу їх отримати..

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Просто нагадуємо: скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви написали, не отримає сповіщення. Дякую 🙂 і сподіваюся, що ви незабаром отримаєте свій виграш!

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт, друже, будь ласка, зробіть щось, чого ми чекаємо стільки днів, і нам не заплатили, я борюся з 18 серпня, через 3 дні вони попросили мене підтвердити, я надіслав їм усі необхідні документи, ідентифікацію було успішно перевірено, відтоді, оскільки у них виникли проблеми з платежами, оскільки вони повідомили нас, ми чекали ще 3 дні, після того, як вони повідомили нам, що sepa відкрито та їхню проблему з оплатою було вирішено, ми чекаємо, поки сьогодні не минуло 3 робочих дні, і все ще нічого, чесно кажучи все це психологічно і дуже напружено, я прошу вас допомогти і вирішити нашу проблему. Дуже дякую, але я дуже незадоволений усім, що відбувається. Дні минають, а грошей не бачимо!!!!!!

Автоматичний переклад.
lamprostsakal
2 р. тому

Думаю, максимум 3-4 дні

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого