😂 Те саме для мене через 7 робочих днів, і якщо вони не зайдуть знову з початку хахахаха😂 вони працюють у нас нормально.
😂 the same for me in 7 working days and if they don't come in again from the beginning haahahaa😂 they work for us normally.
😂το ίδιο και σε εμένα σε 7 εργάσιμες μέρες και αν δεν μπουν πάλι από την αρχή χααχαχαα😂 μας δουλεύουν κανονικά.
Привіт,
Я припускаю, що те саме питання стосується і вас. Мені дуже хочеться дізнатися, чи гравці з інших країн зараз стикаються з тією ж проблемою, що й у вас. 🤔
У будь-якому разі ви подали скаргу, на жаль, скарга не може врятувати вас від очікування, але я б сказав, що приємно знати, що хтось над нею журиться.
Hello,
I guess that the pretty same question goes to you. I'm eager to know whether players from some other countries face the same issue as you do at the moment. 🤔
Anyway, you've submited the complaint, sadly complaint can't save you from the waiting but it's good to know that someone is whatching over it, I'd say.
Ми не збираємося брати гроші. Справа в тому, що хтось їх потрахав, вони нічого не розуміють, не забирай їх додому, ви, ублюдки, шахраї.
We are not going to take the money.the point is someone fuck them they don't understand anything don't fuck them home you bastards cheaters.
Δεν πρόκειται να πάρουμε τα χρήματα.το θέμα είναι κάποιος να τους γαμησει δεν καταλαβαίνουν τίποτα μην τους γαμησο κάνα σπίτι μπάσταρδοι απατεώνες.
Я прочитав оновлення вашої скарги та думаю, що тепер цілком зрозуміло, що є певні проблеми з картками, тому вам потрібно буде вибрати інший спосіб оплати, коли гроші повернуться на ваш рахунок у казино.
Навіть платіжний провайдер може відчувати певні труднощі, буває.
Я не бачу іншої проблеми. 🤞
I read your complaint update and I think that now it's pretty clear that there are some troubles with cards, hence you'll need to opt for a different payment option when the money is returned to your casino account.
Even the payment provider can experience some difficulties, it happens.
I can't see another issue. 🤞
Ми не збираємося брати гроші. Справа в тому, що хтось їх потрахав, вони нічого не розуміють, не забирай їх додому, ви, ублюдки, шахраї.
We are not going to take the money.the point is someone fuck them they don't understand anything don't fuck them home you bastards cheaters.
Δεν πρόκειται να πάρουμε τα χρήματα.το θέμα είναι κάποιος να τους γαμησει δεν καταλαβαίνουν τίποτα μην τους γαμησο κάνα σπίτι μπάσταρδοι απατεώνες.
Зверніть увагу на свою мову, будь ласка.
Також дозвольте мені повідомити вам, що казино відкрито пояснило проблему та запропонувало рішення.
Цитую зі скарги:
"На жаль, у нашого провайдера карткових платежів стався технічний збій, через який карткові транзакції не оброблялися належним чином і мають фактичний статус невдало. Згідно з останньою отриманою інформацією, кошти, які не були зараховані на банківські рахунки гравців, будуть повернуті на рахунки в нашій системі протягом 7 робочих днів. Після отримання коштів ви зможете подати запит на нову виплату іншим способом.
Будь ласка, зверніться до служби підтримки клієнтів, щоб вони могли надати вам альтернативні варіанти виплат і зарахувати бонус як вибачення за спричинені незручності. "
Я думаю, що це хороша новина. Без обману, я б сказав.
Mind your language, please.
Also, allow me to inform you that the casino openly explained the issue and suggested a solution.
Quoting from the complaint:
"Unfortunately, our card payment provider is experiencing a technical outage due to which the card transactions were not processed correctly and have actually failed status. According to the latest information received, the funds that were not credited to players’ bank accounts will be returned to the accounts in our system within 7 business days. Once the funds are received back, you will be able to request a new payout using an alternative method after that.
Please reach out to the customer support, so they could provide you with the alternative payout options and credit a bonus as an apology for the inconvenience caused."
I think that it's kind of good news. No cheating so far, I'd say.
Однак сьогодні мені повернули гроші на мій ігровий рахунок.
Я зняв суму через банківський депозит SEPA. Я негайно запитав їх, чи бачать вони запит (оскільки він дав мені невідому помилку), і негайно сума, яку я просив, перетворилася на запит на зняття коштів.
Правда, вони знову попросили виписку з банківського рахунку, щоб підтвердити, що рахунок належить мені... чорт забери... зараз він у процесі обробки.
Звичайно, вони говорили про бонус.. але мені все одно, дайте мені отримати свої гроші..
However, I was refunded the money to my game account today.
I withdrew the amount via SEPA bank deposit. I immediately asked them if they saw the request (because it gave me an Unknown Error) and immediately the amount I had requested had turned into a withdrawal request.
Sure enough, they asked for a bank statement again to confirm that the account belongs to me... goddammit... it's currently in the process of being processed.
Of course, they have talked about the Bonus.. but I don't care, let me get my money..
Πάντως εμένα σήμερα μου επιστράφηκαν τα χρήματα στο λογαριασμό του παιχνιδιού.
Έκανα ανάληψη του ποσού μέσω τραπεζικής κατάθεσης SEPA. Τους ρώτησα αμέσως αν το είδαν το αίτημα (γιατί μου έβαλε Unknown Error) και αμέσως όμως το ποσό που είχα ζητήσει είχε μετατραπεί σε αίτημα ανάληψης.
Βεβαια ζήτησαν πάλι bank statement για να επιβεβαιώσουν ότι μου ανήκει ο λογαριασμός… είδωμεν… προς το παρόν είναι σε διαδικασία επεξεργασίας.
Για το Bonus που έχουν τάξει κουβέντα βέβαια.. αλλά δεν με νοιάζει, ας πάρω τα χρήματα μου..
Я розумію, що це не дуже гладкий процес, однак, здається, казино небайдуже, і я думаю, що це буде вирішено.
Написали, що премія - це компенсація за ці неприємності, це цілком звично.
Сподіваюся, ви незабаром отримаєте свій виграш. 🤞
I understand that this is not a very smooth process, however, the casino seems to care, and I think that it will be resolved.
They wrote that the bonus is compensation for those troubles, that's quite usual.
Hope you get your winnings soon. 🤞
Чи були у вас якісь оновлення щодо зняття?
Did you have any update on the withdrawal?
Είχες κάποια ενημέρωση για την ανάληψη?
Я погодився, що депозит буде внесено протягом 3 робочих днів.
З вівторка, звичайно, чекаю..
«Вітаємо! Так, ми бачимо, що ваш запит схвалено, і ви вже подали запит на зняття коштів. Зверніть увагу, що такі перекази займають до 3 робочих днів, тому, будь ласка, не скасовуйте транзакцію, поки вона обробляється»
I have agreed that the deposit will be made within 3 working days.
From Tuesday, of course, I'm waiting..
"Hello! Yes, we see that your request has been approved and you have already requested a withdrawal. Please, note that such transfers take up to 3 business days so please do not cancel the transaction while it is being processed"
Εχω μείνει στο ότι η κατάθεση θα γίνει εντός 3 εργάσιμων ημερών.
Απο Τρίτη λογικά περιμένω..
«Hello! Yes, we see that your request has been approved and you have already requested a withdrawal. Please, note that such transfers take up to 3 business days so please do not cancel the transaction while it is being processed»
Я бажаю чоловікові, тому що я теж у відчаї. Логічно, що нам мають заплатити, оскільки перевірку виконано та запит на розділення триває, якщо у вас є якісь новини, напишіть, щоб ми також могли дізнатися.
I wish man because I'm desperate too. Logically we should be paid since the verification has been done and the sepa request is in progress, if you have any news, write so we can learn too.
Μακάρι φίλε γιατί έχω απελπιστεί και εγώ. Λογικά πρέπει να πληρωθούμε εφόσον έχει γίνει η επαλήθευση και το αίτημα sepa βρίσκεται σε εξέλιξη,αν έχεις κάποιο νέο,γράψτο να μαθαίνουμε και εμείς.
Доброго вечора, друже, чи були у вас якісь новини про вилучення, що відбувається? Я все ще чекаю. дайте нам знати.
Good evening friend, did you have any news about the withdrawal, what's going on? I'm still waiting. let us know.
Φίλε καλησπέρα,είχες κάποιο νεότερο σχετικά με την ανάληψη,τι γίνεται?εγώ ακόμα περιμένω.ενημερωσε μας.
Добрий вечір, друже, що сталося, ти отримав гроші?
Good evening friend, what happened, did you get the money?
Φίλε καλησπέρα,τι έγινε τα πήρες τα χρήματα?
Передбачається, що сьогодні буде 3-й день, це обмеження, яке вони згадали для SEPA.
Я надіслав їм ще один електронний лист, щоб дізнатися, чи можуть вони розповісти мені, що відбувається.
Як тільки у мене будуть новини, я повідомлю вас
Today is supposed to be the 3rd day which is the limit they mentioned for SEPA to do it.
I sent them another email to see if they can tell me what's going on.
As soon as I have news I will let you know
Σήμερα υποτειθεται ότι είναι η 3η μέρα που ειναι το όριο που ανέφεραν για να την κάνει η SEPA.
Τους έστειλα και μειλ να δω να μου πουν τι γίνεται.
Μολις έχω νέα θα σας ενημερωσω
Ще 3 робочі дні? те, чим ми живемо, справді жахливо. Я прошу гуру втрутитися в нашу справу і вирішити нашу проблему, ми чекаємо стільки днів і досі нічого.
Another 3 working days? what we are living is truly macabre. I am asking the guru to intervene in our matter and to fix our problem, we have been waiting for so many days and still nothing.
Άλλες 3 εργάσιμες;αυτό που ζούμε είναι μακάβριο ειλικρινά.παρακαλω πολύ το guru να επέμβει στο θέμα μας και να αποκατασταθεί το πρόβλημα μάς,περιμένουμε τόσες ημέρες και ακόμα τίποτα.
Мені б дуже хотілося, щоб я міг піти до їхніх офісів і отримати їх, навіть у подвійних виданнях, якщо я можу їх отримати..
I really wish I could go to their offices and get them, even in double-editions, as long as I can get them..
Αλήθεια μακαρι να μπορούσα να πάω στα γραφεία τους να τα πάρω έστω και σε δίφραγκα αρκεί να τα πάρω..
Звичайно, вони повинні бути завтра, де ми наплутали!!!! попередні зняття, які ви зробили, за скільки днів ви отримали гроші?
Of course they should be in tomorrow, where did we mess up!!!! the previous withdrawals you had made in how many days did you receive the money?
Λογικά αύριο πρέπει να μπουν,που μπλέξαμε!!!!οι προηγούμενες αναλήψεις που είχες κάνει σε πόσες μέρες σου έμπαιναν τα χρήματα?
Мені б дуже хотілося, щоб я міг піти до їхніх офісів і отримати їх, навіть у подвійних виданнях, якщо я можу їх отримати..
I really wish I could go to their offices and get them, even in double-editions, as long as I can get them..
Αλήθεια μακαρι να μπορούσα να πάω στα γραφεία τους να τα πάρω έστω και σε δίφραγκα αρκεί να τα πάρω..
Привіт,
Просто нагадуємо: скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви написали, не отримає сповіщення. Дякую 🙂 і сподіваюся, що ви незабаром отримаєте свій виграш!
Hello,
Just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂 and I hope you get your winnings soon!
Привіт, друже, будь ласка, зробіть щось, чого ми чекаємо стільки днів, і нам не заплатили, я борюся з 18 серпня, через 3 дні вони попросили мене підтвердити, я надіслав їм усі необхідні документи, ідентифікацію було успішно перевірено, відтоді, оскільки у них виникли проблеми з платежами, оскільки вони повідомили нас, ми чекали ще 3 дні, після того, як вони повідомили нам, що sepa відкрито та їхню проблему з оплатою було вирішено, ми чекаємо, поки сьогодні не минуло 3 робочих дні, і все ще нічого, чесно кажучи все це психологічно і дуже напружено, я прошу вас допомогти і вирішити нашу проблему. Дуже дякую, але я дуже незадоволений усім, що відбувається. Дні минають, а грошей не бачимо!!!!!!
Hi friend please do something we are waiting for so many days and we have not been paid, I have been struggling since August 18th, after 3 days they asked me to verify, I sent them all the necessary documents, the identification was successfully verified, from then on because they had a problem with the payments as they informed us we waited another 3 days, after they informed us that sepa was opened and their payment problem was fixed, we are waiting until today 3 working days have passed and still nothing, honestly all this is psychological and very stressful, I ask you to please help and resolve our issue. Thank you very much, but I am very unhappy with everything that is happening. Days go by and we don't see any money!!!!!!
Γειά σου φίλε,σε παρακαλώ κάνε κάτι περιμένουμε τόσες μέρες και δεν έχουμε πληρωθεί,παλεύω από τις 18 Αυγούστου,μου ζήτησαν μετά απο 3 ημερες επαληθευσει,τους έστειλα όλα τα απαραίτητα έγγραφα,η ταυτοποίηση επαληθεύτηκε επιτυχώς,από κει και πέρα επειδή είχαν πρόβλημα με τις πληρωμές όπως μας ενημέρωσαν περιμέναμε άλλες 3 ημέρες,αφού μας ειδοποίησαν πως άνοιξε το sepa και αποκατασταθηκε το πρόβλημα πληρωμών τους,περιμένουμε έως και σήμερα έχουν περάσει 3 εργάσιμες ημέρες και ακόμα τίποτα,ειλικρινά όλο αυτό είναι ψυχολογικό και πολύ αγχωτικό,σου ζητώ να μας βοηθήσεις και να επιλυθεί το θέμα μας.Σε ευχαριστώ πολύ,αλλά είμαι πολύ δυσαρεστημενος με όλα όσα γίνονται.Οι μέρες περνάνε και χρήμα δεν βλέπουμε!!!!!!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.