ФорумКазиноCasinoin - загальне обговорення

Casinoin - загальне обговорення (Сторінка 3)

3 р. тому від Lampros
|
49122 переглядів 253 відповідей |
|
12 3 4...13
khathunm61
2 р. тому

Я бачу, що ви вже подали скаргу тут .

Але, наскільки я бачу, Petronela знадобиться більше інформації від вас. Чи спілкується казино з вами, коли ви звертаєтесь до них? Було б добре знати, чому вони продовжують скасовувати виведення.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я завантажив їм всю свою інформацію! Посвідчення особи! Паспорт! Всі рахунки до поповнення! Комунальні рахунки! Рахунки G2A! Облікові записи Neosurf! Почекай хвилинку! Вони свідомо заважають нам, гравцям! Платформа для сміття! Будь ласка, допоможи мені!


Автоматичний переклад.
khathunm61
2 р. тому

Привіт,

Ви можете також відповісти на ці питання, будь ласка?

«Чи повідомили вас, чому ви не можете зняти свій виграш? Це внутрішня проблема системи казино, чи вона пов’язана лише з вашим обліковим записом?»

Якщо так, будь ласка, дайте відповідь на вашу скаргу . Дякую.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

У Хея хтось мав відношення до айсбету. Я виграв там понад 7 тисяч, вони виплачують лише від 20 до 400, а виплатили їм 3 рази. Проведено кілька перевірок. І отримайте 1x 400 через кілька днів. Решта залишається там через 1 тиждень. Я отримую електронний лист 1200 скасовано, я повинен заплатити 200.


Що це?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це шахрайське казино, сподіваюся, ви отримали свої гроші

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Icebet — це платформа для шахрайства, спрямована проти гравців

Їх RTP дорівнює нулю...не будьте жертвою, не грайте там

Автоматичний переклад.
simplyme
2 р. тому

Зверніть увагу, що ця тема прив’язана лише до Casinoin.

Чи не могли б ви прокоментувати це казино у відповідній темі?

https://casino.guru/icebet-casino-review#tab=js-tab-discussion

Треба сказати, що його репутація могла б бути кращою:

file


Автоматичний переклад.
2 р. тому

протягом тижня чи більше вони не надсилали мені 1600 євро, які я заробив, і вони кажуть мені, що схвалення було зроблено з їхнього боку, вони сприяли зняттю, але постачальник, який отримує зняття, має проблему та запізнюється. Вони відмовляються надавати будь-яку додаткову інформацію та постійно заявляють, що проблема буде вирішена найближчим часом. Тим часом сайт приймає депозити нормально, і навіть не має попереджувального банера про те, що у них технічна проблема зі зняттям.

Цікаво те, що я зробив 3-4 зняття з них, як правило, на суму від 400 до 800 євро, і у мене не було проблем, але як тільки я попросив 1600 євро (4 несправних запити), вони почали вимагати сертифікати карткових рахунків тощо, про які вони раніше не просили!!

Я відчуваю запах шахрайства і не знаю, що робити

Автоматичний переклад.
gkara2022
2 р. тому

Привіт,

Я тобі відповів:

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/cazinoin-ate-me-30600-euros#post-30888

Іноді казино вимагають додаткової перевірки, коли гравець просить більшу суму зняття. Це не так вже й незвичайно, це просто своєрідна додаткова перевірка.


Автоматичний переклад.
gkara2022
2 р. тому

Привіт друже, я також маю невелику суму 197 євро, і вони не поклали її. Я чекаю вже більше 10 днів

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

я надав будь-який папір і документ для перевірки, який вони запитували.

Автоматичний переклад.
Giorgosbig
2 р. тому

і я припускаю, що ви отримаєте ту саму відповідь… зачекайте, доки проблема буде вирішена, добре?

Автоматичний переклад.
gkara2022
2 р. тому

Так, говорять те ж саме, ми говоримо, я не грав в які шахраї. Я граю онлайн 15 років, зі мною вперше подібне трапилося.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Зі мною теж ніколи не було. Я сподіваюся, що Гуру може допомогти, тому що я справді в розпачі. І нічого іншого, і законно ви не можете полювати, щоб переїхати їх.. ви з'їсте більше грошей, ніж прибутку.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт друже, я також маю невелику суму 197 євро, і вони не поклали її. Я чекаю вже більше 10 днів

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

що вам сказали в казино?

Ви також повністю перевірені?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Зі мною теж ніколи не було. Я сподіваюся, що Гуру може допомогти, тому що я справді в розпачі. І нічого іншого, і законно ви не можете полювати, щоб переїхати їх.. ви з'їсте більше грошей, ніж прибутку.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я також сподіваюся, що це лише невелика складність і ми зможемо допомогти. Це казино має ліцензію, тому останнім варіантом буде повноваження, але я думаю, що зараз про це рано думати.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Спочатку казино попросило мене надати документи сертифікації (картка, посвідчення особи, селфі), які я надав, і вони визнали їх нормальними. Я спробував зняти гроші, а потім у мене попросили виписку з банківського рахунку. Я надав, і вони знайшли, що це також добре. А потім вони почали казку про проблему з постачальником виведення коштів і те, що зі свого боку вони успішно перенаправили запити постачальнику.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Він не просив мене про підтвердження. У банку сказали мені, що вони повинні надіслати деякі файли, щоб здійснити транзакцію, інакше гроші не з’являться.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Після 38 електронних листів сьогодні вони змінили свою відповідь.

file

Я їм зовсім не довіряю, але мушу чекати.

Але якщо вони цього не зроблять, я справді не знаю, що робити...


Автоматичний переклад.
gkara2022
2 р. тому

😂 Те саме для мене через 7 робочих днів, і якщо вони не зайдуть знову з початку хахахаха😂 вони працюють у нас нормально.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Після 38 електронних листів сьогодні вони змінили свою відповідь.

file

Я їм зовсім не довіряю, але мушу чекати.

Але якщо вони цього не зроблять, я справді не знаю, що робити...


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я б сказав, що це може бути результатом проблеми з попереднім платіжним постачальником, якщо гроші збираються повернути, це справді здається, що платіж не було оброблено.

Крім того, Giorgosbig отримав ту саму інформацію, тому я вважаю, що це може бути правдою.

Я можу уявити, що вам здається неправильним чекати так довго, а потім починати спочатку.

Команда розгляду скарг розгляне це, я впевнений.




Автоматичний переклад.
12 3 4...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого