3 р. тому
Я не хотів натискати 🙂
має бути лише пропозицією
I did not mean to push 🙂
should only be a suggestion
0
Я не хотів натискати 🙂
має бути лише пропозицією
I did not mean to push 🙂
should only be a suggestion
вони не дають мені знімати кошти
they won't let me make withdrawals
no me dejan hacer retiros
Здравствуйте,
яку причину вони вам для цього дали, будь ласка?
Можливо, якісь проблеми з конкретним варіантом оплати?
Hello,
what reason did they give you for that, please?
Some problem with the specific payment option maybe?
Вибачте, але це іспанською мовою.
Не могли б ви записати це тут, щоб перекладач міг трохи допомогти, будь ласка?
I'm sorry but it is in the Spanish language.
Could you write it down here, so the translator can help a bit, please?
історія така ж, як і завжди технічні проблеми, які виникли за допомогою іншого альтернативного методу ... jeton bitcon. електронні гаманці, яких не всі ми маємо, і вони не говорять про це спочатку, коли ви вкладаєте за допомогою кредитної картки, або коли ви втрачаєте, лише коли ви хочете щось зняти та відпочити
the story is the same as always technical problems deposited with another alternative method ... jeton bitcon. electronic wallets that we don't all have and they don't say that at first when you deposit with your credit card, or when you lose, only when you want to withdraw something and rest
Так, це досить поширена історія. Я рекомендую вам витратити деякий час на створення потрібного електронного гаманця, отримати звідти свій виграш, а потім ви можете покинути казино. Я все ще вважаю, що краще віддати їм свої гроші і втратити їх все.
Yes, that's a pretty common story. I recommend you to spend some time on creating the ewallet they require, get your winnings from there and then you can abandon the casino. I still believe it's better then giving them your money and lose it all instead.
У Хея хтось мав відношення до айсбету. Я виграв там понад 7 тисяч, вони виплачують лише від 20 до 400, а виплатили їм 3 рази. Проведено кілька перевірок. І отримайте 1x 400 через кілька днів. Решта залишається там через 1 тиждень. Я отримую електронний лист 1200 скасовано, я повинен заплатити 200.
Що це?
Hay has someone had something to do with icebet. I won over 7k there, they only pay out 20 to 400 and have had them paid out 3 times. Several verifications done. And get 1x 400 after a few days. The rest stays there after 1 week I get an email 1200 have been canceled I should pay 200.
What's that?
Hay hat jemand mit icebet was zu tun gehabt. Habe dort über 7k gewonnen die lasse nur 20bis400 auszahlen habe 3x auszahlen lassen. Mehrere verifizierungen durchgeführt. Und nach paar Tagen 1x 400 bekommen. Rest bleibt dort nach 1 Woche bekomme ich ne Email 1200 wurden storniert ich solle 200 auszahlen.
Was solln das ?
Ми перевіряємо кожну інформацію про казино на нашому веб-сайті і робимо це кілька разів на рік (особливо у випадку казино з хорошим рейтингом). Ми використовуємо інформацію, надану казино, тому, якщо вони стверджують, що певні способи оплати доступні, ми вказуємо це на веб-сайті. З іншого боку, ми можемо протестувати 35 доступних способів оплати в кожному казино. Це просто неможливо зробити.
We verify every information about a casino on our website and we do it a few times per year (especially in case of casino with a good rating). We use information given by the casinos so if they claim that certain payment methods are available, we state it on the website. On the other hand, we can test 35 available payment methods in every casino. That's simply impossible to do.
Це змушує мене думати, що ви більше за роботу в казино, ніж за гравців, коли ми вас годуємо.
It makes me think that you are more for the work of the casino than for the players, when we are the ones who feed you.
Me hace pensar que eres más para el trabajo del casino que para los jugadores, cuando somos nosotros los que te alimentamos.
Я думаю, вам варто прочитати пост ще раз.
Даніель не захищає казино, і навіть якщо він захищає, будьте впевнені, що у нього є для цього вагома причина.
Я не знаю, кого ви годуєте, але точно не нас 🙂.
Залишайтеся добре.
I think you should read the post again.
Daniel is not defending the casino and even if he did, be assured that he has a good reason for that.
I don't know who you are feeding but is definitely not us 🙂.
Stay well.
Тримайтеся подалі від Casinoin та двох інших. Гравців спочатку приваблюють, а потім обдирають. Вони видалили хороші ігри, і значна частина недоступна для німецьких гравців. Решта ігор - сміття. Я шукаю справедливе казино
Stay away from Casinoin and the other two. The players are first attracted and then ripped off. They have removed good games and a large part is not available for German players. The rest of the games are rubbish. I'm looking for a casino that is fair
Finger weg von Casinoin und den anderen beiden.Erst werden die Spieler angelockt um dann abzuzocken.Gute Spiele haben sie rausgenommen und ein großer Teil ist für deutsche Spieler nicht verfügbar. Der Rest an Spielen ist Schrott.Ich suche mir ein Casino das fair ist
Привіт,
Я перевірив обидві ваші скарги на Casinoin Casino, і ви отримали свій виграш в обох випадках. Я правий?
Я думаю, що вас більше хвилюють ігри, чи не так?
Hello,
I checked both your complaints against Casinoin Casino and you got your winnings in both cases. Am I correct?
I think that you are more concerned about the games, don't you?
Привіт,
Якщо будь-який гравець порушує Умови використання, я б сказав, що в казино може бути причина.
Я бачу, що ви подали скаргу на інше казино (Casinoin), ми можемо обговорити це у відповідній темі:
https://casino.guru/casinoin-review#tab=js-tab-discussion
Дякую тобі.
Hello there,
If any player violates the Terms and Conditions, I'd say that casino could have a reason.
I can see you submitted a complaint against a different casino (Casinoin), we can discuss it in an appropriate thread:
https://casino.guru/casinoin-review#tab=js-tab-discussion
Thak you.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.