ФорумКазиноCasinoin - загальне обговорення

Casinoin - загальне обговорення (Сторінка 12)

3 р. тому від Lampros
|
48104 переглядів 253 відповідей |
|
1...11 12 13
Додати публікацію
rafaelsanchesdepieri
4 міс. тому

Привіт! Ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми KYC, тож ви не думали про те, щоб подати скаргу?

Що стосується самої верифікації, чи сказали вам у казино, чому вони займають стільки часу і що вони перевіряють? У вас також були якісь проблеми, що щось було неправильно, і вам довелося надіслати це повторно?

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Все вирішилося, друже. Обслуговування, незважаючи на те, що вирішення справи тривало багато часу, завжди було привітним і корисним. Казино мені здається серйозним!!!!

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Нові оновлення про мій випадок: казино, як не дивно, після верифікації мого облікового запису та здійснення мого першого платежу вирішило заблокувати мої бонуси без пояснення причин, і я, очевидно, подав запит на закриття свого облікового запису.

Від цього казино складається враження, що вони не погоджуються на втрату грошей і хвилюються за тих, хто вдається отримати прибуток. У будь-якому разі життя триває.

Є багато інших казино для гри!!!

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Нові оновлення про мій випадок: казино, як не дивно, після верифікації мого облікового запису та здійснення мого першого платежу вирішило заблокувати мої бонуси без пояснення причин, і я, очевидно, подав запит на закриття свого облікового запису.

Від цього казино складається враження, що вони не погоджуються на втрату грошей і хвилюються за тих, хто вдається отримати прибуток. У будь-якому разі життя триває.

Є багато інших казино для гри!!!

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ой, вибачте, я прочитав перший пост, а коли закінчив другий, бачу, що у мене змішані почуття. Прикро, коли вас виключають з використання бонусів, але, на жаль, казино має на це право. Мені було б дуже шкода, особливо без пояснень, тому що це було б дуже важливо для мене особисто.

Але ти отримав гроші і, як ти кажеш, можеш знайти інше казино, де не буде того, як було.

Тому я тримаю за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

я не рекомендую ту іграти,тому що перевірка моїх документі у цьому казино 30 робочих днів це погане казино,хоча я іграв там десь 2-3 тижні((((добре що хоча б у мене там не велика сума лише 142 долара!!!!НЕ ІГРАЙТЕ ТУТ

vanya.tkach
3 міс. тому

Привіт, ваш KYC тривав так довго? Я б сказав, що це занадто. У чому проблема з неможливістю перевірки документів? Чи думали ви про те, щоб подати скаргу, якщо не можете рухатися далі?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

вони мене лише тиждень перевіряють і сказали що можуть продовжити до 30 робичих днів це дуже багато.

vanya.tkach
3 міс. тому

Так, це було б і для мене. Ми також даємо казино 14 днів для KYC, оскільки ми вважаємо, що до того часу казино повинні мати можливість відсортувати все необхідне та перевірити гравця. Тому, якщо це займає нерозумно багато часу, ви можете зв’язатися з нами в будь-який час.

У вашому випадку це був лише тиждень, що мені здається не таким вже й поганим.

У будь-якому випадку, ви не пробували грати після цього досвіду?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

там я вже не хочу іграти.

vanya.tkach
3 міс. тому

Звичайно, це повністю залежить від вас. Якщо цей досвід відвернув вас, краще рухатися далі. правильно?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

ви цьому казино зменшіть рейтинг бо вони дуже погані.

vanya.tkach
3 міс. тому

Насправді неможливо знизити рейтинг казино, коли хтось про це попросить. Увесь процес потрібно виконати, перш ніж рейтинг зможе знизитися чи підвищитися.🤷‍♀️

Я вірю, що ви це усвідомлюєте. правильно?

Якщо ви хочете прочитати про це більше, зробіть це тут . Там можна знайти багато інформації про весь процес.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

я хочу написати скаргу на це казино.

vanya.tkach
3 міс. тому

Про що б це було? Що з тобою тут сталося? Минулого разу, коли ми писали одне одному, ми говорили про перевірку, але я не помітив жодної проблеми.

Не могли б ви сказати мені?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

зняли мені гроші

vanya.tkach
3 міс. тому

Гаразд, а на якій підставі казино взяло ваші гроші, вони сказали вам якусь причину?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

маю наувазі що дали мені зняти гроші на мій гаманець

vanya.tkach
3 міс. тому

Чи правильно я припускаю, що зараз у Casinoin вас не турбують проблеми? 🙂

Не можу сказати, що я повністю зрозумів всю суть, тому, якщо є щось, що викликає занепокоєння, не соромтеся вказати це, будь ласка.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

гроші мені виплатили але яб всеодно не радив там нікому іграти

vanya.tkach
2 міс. тому

Ну, дякую, що поділилися своєю думкою. Іноді було б добре описати трохи більше того, що сталося з вами, тому що це допоможе іншим гравцям.

У будь-якому випадку, чому б вам не рекомендувати грати в цьому казино? Якби вони заплатили вам гроші, я міг би бути зацікавлений. 🙂

Автоматичний переклад.
1...11 12 13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого