ФорумКазиноCasinoin - загальне обговорення

Casinoin - загальне обговорення (Сторінка 12)

3 р. тому від Lampros
|
41483 переглядів 239 відповідей |
|
1...11 12 13
Додати публікацію
1 рік тому

Я завжди був задоволений казино, що мені подобалося, так це реєстрація за номером телефону, і в мене були великі виграші. Вибір гри також був нормальним. Усе було добре.

Автоматичний переклад.
bigbig
1 рік тому

Гадаю, наразі єдине, що залишається, це побажати тобі пристойної удачі! 😎

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякуємо🤗

Автоматичний переклад.
bigbig
10 міс. тому

,шахрайство

Автоматичний переклад.
Biskoto
10 міс. тому

Привіт, чому ти думаєш, що казино є шахрайством? Чи пов’язано це з вашою закритою скаргою та тим фактом, що ви програли і вважаєте, що ігри сфальсифіковані?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Добрий вечір. Я намагаюся відкрити сторінку, але вона не відкривається. У когось така ж проблема?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт


Принаймні гравцям спортивних ставок слід уникати цього казино, яке вкраде ваші гроші. Лише нещодавно вони вкрали близько 1300 євро. Я не використовую бонуси, але їх скасування було засновано на тому, що я не можу робити ставки більше одного разу на ту саму ціль. Це давній знайомий спосіб обману казино, щоб вкрасти ваші гроші. Вони зберігають правило в правилах, але ніколи не використовують його, якщо це не переможний гравець. Хорошим прикладом у моєму випадку є те, що всі додаткові ставки, які я програв, були прийняті, і ставки не повернулися, тоді як кожна виграшна ставка була повернута.


Вони придумали перевіряти мої документи протягом 5 днів, щоб дати їм час маніпулювати моєю історією ставок.



Обслуговування клієнтів саме по собі швидке та якісне, але в іншому випадку це базове шахрайство Кюрасао.

Автоматичний переклад.
Raitanen29
6 міс. тому

привіт!

Вибачте за потенційно дурне запитання:

Чи знайомі ви з будь-якими веб-сайтами чи компаніями, які займаються вирішенням проблем ставок на спорт?

Залишаючи поза увагою офіційний орган ліцензування, ви коли-небудь успішно вирішували таку ситуацію, співпрацюючи з будь-якою незалежною третьою стороною?

Вибачте, що ми не можемо допомогти, але, можливо, ви все одно маєте цінну інформацію, тому я запитую.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Ні. Коли я грав тут, я довіряв рейтингу гуру казино. Сума за моїми мірками невелика, але такий вид обману дратує, і про це треба розповідати іншим.


Скарга MGA іноді давала певні результати, але депозит на Кюрасао – це завжди ризик.


Їм властиво створювати правила, яких вони, звичайно, не дотримуються, коли справи йдуть на їхню користь. Але якщо комусь вдасться виграти, то правила піднімуть.

А ось найкомічніша річ: історія ставок показує, що мої програні ставки були прийнятні для них і гроші були дійсними, але потім усі виграні ставки були відхилені, а повернуто лише оригінальну ставку.


Тепер мені запропонували подати скаргу. Ну, ви не вгадаєте, для кого вони створені... Правильно, для себе, але тільки на іншу електронну адресу.

Автоматичний переклад.
Raitanen29
6 міс. тому

Привіт! Оскільки у вас виникла подібна проблема, я б спробував порекомендувати кілька сайтів, де ви також можете подати скаргу, і, сподіваюся, вони зможуть вам допомогти.

Що стосується вашого питання, я не чув, що ви не можете двічі робити ставки на те саме. Крім того, дивно, що вони забрали ваші гроші за програшну ставку і просто повернули початкову ставку за виграшну.

Отже, якщо ви зацікавлені, ви можете перевірити сайти, які я згадав тут:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Сподіваюся, ви зможете щось вирішити, і якщо у вас є оновлення, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Дякую

Чи могли б ви якнайшвидше додати до відгуків, що система цього казино приймає кілька ставок на ту саму ставку, але якщо вони йдуть правильно, вони скасовують ставки. Якщо не так, гроші забирають. Як на мене, дуже важлива інформація про спосіб обману клієнтів казино

Автоматичний переклад.
Raitanen29
5 міс. тому

Ми цінуємо вашу пропозицію, але я не вірю, що таке попередження є в списку. Натомість усі зацікавлені гравці знайдуть інформацію тут, на форумі.

У будь-якому разі, мені здається, що це більше пов’язано зі ставками на спорт, і оскільки наші огляди зосереджені виключно на галузі казино, не має сенсу додавати попередження про ставки на спорт.

Я дуже радий бачити, що ви прагнете допомогти іншим, але такий комбінований огляд може заплутати багатьох гравців казино. 🤷‍♀️. Хоча це справді хороша думка! Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

привіт. сайт сьогодні не працює. ти щось знаєш про?

Автоматичний переклад.
gerasimos12
4 міс. тому

Чи не могли б ви конкретніше визначити, про який сайт ви говорите? Сайт казино у мене працює.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Казино займає вічність, щоб перевірити документи, я чекав цього майже місяць, і вони нічого не вирішують. Надзвичайно неприємний перший досвід!!!

Автоматичний переклад.
rafaelsanchesdepieri
2 міс. тому

Привіт! Ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми KYC, тож ви не думали про те, щоб подати скаргу?

Що стосується самої верифікації, чи сказали вам у казино, чому вони займають стільки часу і що вони перевіряють? У вас також були якісь проблеми, що щось було неправильно, і вам довелося надіслати це повторно?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Все вирішилося, друже. Обслуговування, незважаючи на те, що вирішення справи тривало багато часу, завжди було привітним і корисним. Казино мені здається серйозним!!!!

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Нові оновлення про мій випадок: казино, як не дивно, після верифікації мого облікового запису та здійснення мого першого платежу вирішило заблокувати мої бонуси без пояснення причин, і я, очевидно, подав запит на закриття свого облікового запису.

Від цього казино складається враження, що вони не погоджуються на втрату грошей і хвилюються за тих, хто вдається отримати прибуток. У будь-якому разі життя триває.

Є багато інших казино для гри!!!

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Нові оновлення про мій випадок: казино, як не дивно, після верифікації мого облікового запису та здійснення мого першого платежу вирішило заблокувати мої бонуси без пояснення причин, і я, очевидно, подав запит на закриття свого облікового запису.

Від цього казино складається враження, що вони не погоджуються на втрату грошей і хвилюються за тих, хто вдається отримати прибуток. У будь-якому разі життя триває.

Є багато інших казино для гри!!!

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ой, вибачте, я прочитав перший пост, а коли закінчив другий, бачу, що у мене змішані почуття. Прикро, коли вас виключають з використання бонусів, але, на жаль, казино має на це право. Мені було б дуже шкода, особливо без пояснень, тому що це було б дуже важливо для мене особисто.

Але ти отримав гроші і, як ти кажеш, можеш знайти інше казино, де не буде того, як було.

Тому я тримаю за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

я не рекомендую ту іграти,тому що перевірка моїх документі у цьому казино 30 робочих днів це погане казино,хоча я іграв там десь 2-3 тижні((((добре що хоча б у мене там не велика сума лише 142 долара!!!!НЕ ІГРАЙТЕ ТУТ

1...11 12 13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого