ФорумКазиноCasinoin - загальне обговорення

Casinoin - загальне обговорення (Сторінка 10)

2 р. тому від Lampros
|
29239 переглядів 218 відповідей |
|
1...9 10 11
Додати публікацію
Tolis12
1 рік тому

Привіт,

повинно бути дуже незручно. Ви навіть подали скаргу .

Мені здається, що якась глобальна проблема з оплатою зараз впливає на гравців з Греції. Кілька казино мають затримку з виплатами, і деякі з них визнали певні проблеми з постачальниками платіжних послуг або методами оплати. 🤔

На жаль, ваша проблема відповідає опису. Я припускаю, що вам доведеться чекати, як і іншим. Як ви підтвердили, ми надаємо казино 14 повних днів для продовження виведення коштів.

Якщо ви отримаєте більш детальне пояснення або дізнаєтеся щось важливе, будь ласка, повідомте нам. Сподіваюся, що ситуація скоро покращиться.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Наскільки я знаю, вони передали моє питання до відповідного відділу, і я все ще чекаю.

я щодня спілкуюся з казино, але поки нічого не виходить.

моє головне занепокоєння полягає в тому, що кожного разу, коли я надсилаю запит на зняття, виникає та сама проблема, навіть якщо мій обліковий запис перевірено.


будемо сподіватися, що це буде вирішено найближчим часом.

Автоматичний переклад.
Tolis12
1 рік тому

Я розумію, залишайтеся на зв'язку з казино, ви ніколи не знаєте, коли отримаєте важливе оновлення. Тепер ми маємо сподіватися, що це лише тимчасова проблема, я погоджуюся, що це те, через що ви не хочете ніколи більше проходити. 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не можу потрапити в казино

Автоматичний переклад.
1970mar
1 рік тому

Привіт,

Не могли б ви пояснити далі, будь ласка? Можливо, ви не можете увійти або зареєструватися?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Увійдіть, коли я виходжу

Автоматичний переклад.
1970mar
1 рік тому

Ну, мені ще потрібна підказка. Бажаєте описати всю ситуацію більш детально?

Ви можете увійти? Це так?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Погане казино!!!


Ніколи в житті я не бачив такого в жодному казино.

Я відкрив рахунок... Вніс депозит банківським переказом. Коли я пішов зняти частину свого прибутку, на своє здивування, не було жодного способу для виведення!!

Я спілкувався з чатом, де мені сказали, що я повинен був зняти кошти за допомогою того самого методу депозиту, але, на жаль, у них немає банківського переказу. Щоб зняти будь-які виграші, вам доведеться внести депозит іншим способом. Поки що це так звана нормальна ситуація, хоча я вже вважаю, що це неприпустимо!! якщо вони мають доступний метод для депозиту, вони також повинні мати його для зняття!!!


Я зробив новий депозит через JETON, щоб нарешті зняти частину свого прибутку. Що сталося далі? Що завгодно!!! У мене досі не було жодного доступного способу виведення!!! 1 сингл!! нічим не можна було провести опитування будь-якою методикою, бо ще не було можливості вибору!!

У чаті мені сказали, що відповідальний відділ збирається перевірити можливість відкриття цього способу виведення коштів, до того часу мені доведеться чекати!!


Казино, яке не дозволяє виводити прибуток, навіть якщо перевірка очікується??? не має жодного доступного способу виведення. що це за жарт????


Жалюгідний! Я втратив усі свої гроші і, звичайно, закрив рахунок! Примітка нуль!!!

Автоматичний переклад.
Miidelgado
10 міс. тому

Привіт.

Дозвольте мені сказати, що просити гравців використовувати один і той самий метод для виведення є цілком нормальним. Якщо з якоїсь причини це не варіант, знову нормально підтвердити новий спосіб оплати, зробивши «підтверджувальний депозит». Це служить єдиній меті - дозволити казино зареєструватися та підключити новий варіант оплати у своїй системі.

Те, що я вважаю ненормальним, це те, що вас двічі попросили використати недоступний спосіб оплати? — Так не повинно бути. Решта, добре! Здається, у казино є багато проблем!

Чи могли б ви повідомити нам, щойно казино зробить іншу пропозицію? Я хочу переконатися, що проблема буде вирішена!

Заздалегідь спасибі.


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ні, сталося те, що на екрані все ще не було способу виведення!

Не було можливості попросити обробку, не було доступного методу! Екран був порожній, не було способів натиснути.

Автоматичний переклад.
Miidelgado
10 міс. тому

Це в кращому випадку дуже дратує. Як правило, я б сказав, що це може бути технічна помилка, але, судячи з того, що ви вже описали,.. ну, зараз я не дуже переконаний.

Тому що рішення було б досить легким, кажу я. Оператор чату повинен був сказати вам: «Зачекайте. Я перевірю доступні варіанти оплати, тому що вони повинні бути, а потім ми розберемося з рештою. Це врятувало б слово.


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Це кумедне казино, як і всі інші на Кюрасао. Я там 3 тижні і його ігри взагалі не грають, жодного виведення не зробив.

Бонуси - це шахрайство, вони завжди дають вам з депозитом, звичайно, і вони дають вам спеціальні ігри, в які вони ніколи не грають. Якщо ви виграєте, вони дають вам лише суму обороту. Тобто, якщо оборот 25 євро, а ви виграєте 1000, вони заберуть 975, а ви отримаєте 25.. Ха-ха-ха-ха

Розмова про божевільне шахрайство.

Загалом про прокляття, я не знаю, чи роблять вони швидке виведення, тому що я ніколи не робив. Але як я їх ріжу, з мого досвіду вони шахраї.

Я заблокував це. Смішні і шахраї. Цікаво, хто дає їм хорошу оцінку.

Автоматичний переклад.
Miidelgado
8 міс. тому

Я переживаю той самий сценарій.

Варіант виведення абсолютно порожній

Автоматичний переклад.
Audreyechene
8 міс. тому

Мені дуже прикро це чути. Чи сказали вам у казино, чи це лише технічний збій, чи коли цю проблему слід вирішити?

У будь-якому випадку, якщо у вас є будь-яка нова інформація від казино щодо варіантів виведення коштів, будь ласка, не соромтеся повідомити нам про це. Буду чекати оновлення.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Мені на сайті повідомили, що сьогодні я отримаю оновлення, щоб мати можливість зняття грошей, тому я все ще чекаю

Автоматичний переклад.
Audreyechene
8 міс. тому

Тоді, будь ласка, дайте нам знати, якщо вам вдасться це зрозуміти. Схрещені пальці!

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Депозит не внесено. Гроші списані з рахунку. Безлад‼️‼️‼️‼️

Автоматичний переклад.
Daniel
8 міс. тому

Неймовірно, я вже не вірив.

Я щойно отримав платіж

Автоматичний переклад.
Audreyechene
8 міс. тому

Справді чудові новини! Дуже дякую, що поділилися. Нехай ви більше ніколи не стикаєтеся з такою проблемою.

(Але якщо ви це зробите, ми будемо тут 🙂)

Що ви плануєте зараз - залишитися в Casinoin? 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Ні, я так не думаю, я не хочу ризикувати. Я думаю, що я б поставив там менше

Автоматичний переклад.
1...9 10 11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого