1 місяць тому
Тут ви можете обговорити CasinoBud, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, Мій Казинобуд, рахунок закрили, оскільки я не зміг надати документи для верифікації свого облікового запису. Я вніс на рахунок 7000 євро, а на рахунку було понад 14 000 євро. Я надав їм усі види документів, включаючи виписки з банківського рахунку, знімки екрана, квитанції про перекази та інші документи. Вони просто відмовляються від усіх. Я з радістю надам усі ці та інші документи для підтвердження облікового запису.
Hi, My Casinobud, account got closed since I couldn't provide documents to verify my account. I have deposited 7000€ to the account and I had over 14000€ in the account. I have provided them all kind of documents including bank statements, screenshots, Receipts of transfers and other documents. They just decline all. I am more than happy to provide all those documents and others to verify the account.
Мені дуже шкода, що ви не змогли підтвердити свій обліковий запис, але я не розумію причини.
Не могли б ви розповісти нам більше, будь ласка? Чому ці документи не були погоджені, і яка тоді була причина закриття вашого рахунку?
Будь ласка, надайте додаткову інформацію, щоб ми могли допомогти в цій ситуації.
I am really sorry that you were not able to verify your account, but I don't understand the reason, though.
Could you tell us more, please? Why were those documents not approved, and what was the reason for closing your account then?
Please provide some more information so we can hopefully help out with this situation.
Вони негайно оголосили, що обліковий запис буде закрито, якщо обліковий запис не буде підтверджено протягом 30 днів. Оскільки мені це не вдалося, обліковий запис, очевидно, було закрито, доки обліковий запис не буде підтверджено. Я надіслав їм кілька банківських виписок і кілька квитанцій про перекази, які вони вимагали. Я також надав скріншоти, але вони недійсні. На даний момент неможливо перевірити джерело грошей, оскільки вони відхиляють документи, яких повинно бути достатньо.
They immediately announced that the account would be closed if the account could not be verified within 30 days. Since I was unsuccessful in this, the account was apparently closed until the account could be verified. I have sent them several bank statements and several receipts of the exact transfers that they requested. I have also provided screenshots, but they are not valid. At the moment, it is not possible to verify the source of the money because they are rejecting documents that should be sufficient.
He ilmoittivat heti, että tili suljetaan jos 30 päivän aikana tilin vahvistaminen ei onnistu. Koska en onnistunut tässä niin tili suljettiin ilmeisesti, kunnes tilin vahvistaminen onnistuu. Olen lähettänyt heille useamman tiliotteen ja useamman kuitin tarkoista siirroista, jotka he pyysivät. Olen antanut myös kuvankaappauksia, mutta ne eivät kelpaa. Tällä hetkellä rahojen lähteen vahvistaminen ei onnistu, koska he hylkäävät dokumentteja, joiden pitäisi olla riittäviä.
У цьому випадку я сподіваюся, що ми зможемо отримати більше інформації від казино та з’ясувати причину, чому вони не прийняли ваші документи.
Будь ласка, дочекайтеся розгляду вашої скарги, і якщо з’явиться щось нове, поділіться з нами в будь-який час.
Щоб переконатися, чи надали ви всі документи належним чином, як вони просили?
Я просто намагаюся зрозуміти, чому їх було б недостатньо, знаєте.
In this case, I hope that we will be able to get more information from the casino and find out the reason why they didn't accept your documents.
Please wait for your complaint to be reviewed, and if there is anything new, share it with us at any time.
Just to make sure, did you provide all the documents in the right way they have asked for them, please?
I am just trying to understand why wouldn't they be sufficient, you know.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.