ГоловнаФорумКазиноCasinoBud - загальне обговорення

CasinoBud - загальне обговорення

 від kalaman89
|
376 переглядів 4 відповіді |
|
Тут ви можете обговорити CasinoBud, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Привіт, Мій Казинобуд, рахунок закрили, оскільки я не зміг надати документи для верифікації свого облікового запису. Я вніс на рахунок 7000 євро, а на рахунку було понад 14 000 євро. Я надав їм усі види документів, включаючи виписки з банківського рахунку, знімки екрана, квитанції про перекази та інші документи. Вони просто відмовляються від усіх. Я з радістю надам усі ці та інші документи для підтвердження облікового запису.

Автоматичний переклад.
kalaman89

Мені дуже шкода, що ви не змогли підтвердити свій обліковий запис, але я не розумію причини.

Не могли б ви розповісти нам більше, будь ласка? Чому ці документи не були погоджені, і яка тоді була причина закриття вашого рахунку?

Будь ласка, надайте додаткову інформацію, щоб ми могли допомогти в цій ситуації.

Автоматичний переклад.
Romi

Вони негайно оголосили, що обліковий запис буде закрито, якщо обліковий запис не буде підтверджено протягом 30 днів. Оскільки мені це не вдалося, обліковий запис, очевидно, було закрито, доки обліковий запис не буде підтверджено. Я надіслав їм кілька банківських виписок і кілька квитанцій про перекази, які вони вимагали. Я також надав скріншоти, але вони недійсні. На даний момент неможливо перевірити джерело грошей, оскільки вони відхиляють документи, яких повинно бути достатньо.

Автоматичний переклад.
kalaman89

У цьому випадку я сподіваюся, що ми зможемо отримати більше інформації від казино та з’ясувати причину, чому вони не прийняли ваші документи.

Будь ласка, дочекайтеся розгляду вашої скарги, і якщо з’явиться щось нове, поділіться з нами в будь-який час.

Щоб переконатися, чи надали ви всі документи належним чином, як вони просили?

Я просто намагаюся зрозуміти, чому їх було б недостатньо, знаєте.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого