3 р. тому
Тут ви можете обговорити CasinoBuck, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт ... чекали виплати в доларах більше 24 годин. Я чомусь завжди відкладаю в чаті. Я ніколи раніше не платив там, і я трохи невпевнений ... чи іноді це займає більше часу? Ви отримуєте свої гроші?
Я справді нервуюсь. Може хтось із адміністраторів тут мені допоможе?
Hello ... have been waiting for a payout at buck for over 24 hours. I'm somehow always put off in the chat. I've never paid out there before and I'm a little insecure ... does it sometimes take longer there? Do you get your money?
I'm getting really nervous. Can someone from the admins here help me maybe?
Hallo… warte seit über 24 Stunden auf eine Auszahlung bei buck. Werde im Chat irgendwie immer vertröstet. Habe dort noch nie ausgezahlt und bin nun ein wenig unsicher… dauert es dort manchmal länger? Bekommt man sein Geld?
Bin langsam wirklich nervös. Kann mir jemand von den Admins hier helfen vielleicht?
Ваш обліковий запис вже підтверджено в казино? Що ви маєте на увазі, що вас відкладають у чаті? Вони просто перестають відповідати на ваші запитання?
Do you already have your account verified in the casino? What do you mean that you're put off in the chat? Do they just stop replying to your questions?
Привіт, Даніель, вони постійно говорять мені, що моє вилучення розглядається, і я почекаю. Коли я запитую, в чому справа, вони просто відповідають, я почекаю. Зовсім марно. Я перевірена. Ви знаєте казино? Чи, може, це дійсно збіг обставин і на це потрібно стільки часу? Я дуже стурбований, знаю це зовсім по -іншому, особливо коли ви надійно вносите і знімаєте кошти через ..
Hello Daniel, well, they keep telling me my withdrawal is under review and I shall wait. When I ask whats the matter they just answer I shall wait. Completely useless. I am verified. Do you know the casino? Is it maybe really a coincidence and it takes that much time? I am really worried, know it completely differently, especially when you deposit and withdrawal via trustly,..
Чесно кажучи, ці проблеми досить поширені для гравців з Німеччини, оскільки там був введений новий закон про азартні ігри. Моя приватна порада полягає в тому, що надсилати гроші до німецького банку не так просто для казино, якщо у них немає німецької ліцензії, тому вони намагаються знайти інший спосіб та можливості. Наприклад, багато німецьких гравців були змушені зняти гроші за допомогою криптовалют, тому що казино (не це конкретне) повідомили їм, що не можна надсилати гроші на їхній банківський рахунок.
Якщо ви продовжуватимете запитувати, вони не скажуть вам причину. Це точно. Казино не можуть сказати: Гаразд, ми знаємо, що не повинні приймати німецьких гравців, але ми все одно це робимо, що викликає у нас деякі проблеми з виплатами, і тепер нам потрібно з'ясувати, як це обійти ...
Honestly, these issues are pretty common for player from Germany since the new gambling law was introduced there. My private tip is that sending money to a German bank isn't that simple for the casino in case they don't have a German license so they try to find another way and possibilities. For example many German players were forced to withdraw using cryptocurrencies, because the casinos (not this specific one) told them it's not possible to send money to their bank account.
If you keep asking, they won't tell you the reason. That's for sure. The casinos can't say: OK, we know we shouldn't accept German players, but we do it anyways, which causes us some issues with payments and now we need to figure out how to get around it...
Дякую за відповідь. Але що я можу тоді зробити? Вони навіть не говорять мені використовувати інший метод, вони просто кажуть мені почекати…
Thank you for your reply. But what can i do then? They don’t even tell me to use another method, they just tell me to wait…
запитав прямо ...
(чому Кріс нагорі, і я пишу з Наталі ... хто знає ...)
asked directly ...
(why is Chris upstairs and I am writing with a Natalie ... who knows ...)
direkt mal gefragt...
(warum oben Chris steht und ich mit einer Natalie schreibe... wer weiß das schon...)
Чесно кажучи, якщо вони попросять вас почекати, я б почекав. Я б дав їм максимум. 2 тижні, а потім я подав би скаргу на них.
Вони мають ліцензію на Мальті, яка є пристойним органом з питань ліцензування, тому у вас є шанс щось зробити з цим на випадок, якщо відкликання все ще очікує.
Honestly, if they ask you to wait, I'd wait. I'd give them max. 2 weeks and then I'd submit a complaint against them.
They¨'re license in Malta, which is a decent licensing authority so you actually have a chance to do something about it in case the withdrawal will be still pending.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.