1 рік тому
Привіт, доброго ранку, оскільки вони не відповіли на мою електронну пошту, а гроші не надійшли на мій рахунок astropay. Як ви вважаєте, чи потрібно зараз подавати скаргу?
Hello, good morning, because they have not responded to my email and the money has not reached my astropay account, do you think it is necessary to file the complaint now?
Hola buen dia, pues no han respondido mi correo y el dinero no ha llegado a mi cuenta de astropay, ¿Creen que sea preciso levantar la queja ahora?
Це дещо дивно, але я думаю, що казино закрилося, воно навіть не дозволяє мені увійти в обліковий запис, я відчуваю, що мене ошукали
It's somewhat surprising but I think the casino has closed, it won't even let me enter my account, I feel like I was scammed
Es algo sorpresivo pero creo que el casino a cerrado, no me deja ingresar ni a mi cuenta, siento que fui estafado
Привіт,
Я сподівався, що ситуація розвиватиметься досить добре. Шкода, що це не так. 🙂
Не соромтеся подати скаргу, тільки зауважте, що ми надаємо казино 14 повних днів, щоб перевірити рахунок і виплатити зняті гроші.
Hello,
I was hoping the situation is developing quite well. Sorry to see it is not. 🙂
Feel free to submit the complaint, just note that we allow casino 14 full days to check the account and pay out the withdrawal.
Що ж, минуло 8 днів з моменту "згідно з оплатою завершено", і 17 днів минуло з моменту запиту на зняття коштів
Well, 8 days have passed since "according to the payment was completed", and 17 days have passed since I requested the withdrawal
Pues han pasado 8 dias desde que "segun el pago fue completado", y ha pasado 17 dias desde solicite el retiro
Занадто довго на мій смак 🙁.
Ви на зв'язку з казино? У будь-якому випадку, я б сказав, що це варте скарги. Ви згодні?
Too long for my taste 🙁.
Are you in touch with the casino? Anyway, I'd say it's worth a complaint. Do you agree?
Я вже подав скаргу, сподіваюся, вони її затвердять, і я зможу щось надіслати в казино. Чому мене навіть більше не пускають в обліковий запис?
I already raised my complaint, I hope they approve it and I can send something to the casino. Why don't they even let me into the account anymore?
Ya levante mi queja, espero que la aprueben y pueda enviar algo al casino. Por que ya ni me dejan entrar a la cuenta
Я хотів би сказати вам, чому ваш обліковий запис заблоковано, але це було б лише припущенням.
Замість того, щоб гадати, я б хотів, щоб ви оновили свою скаргу, просто натисніть це посилання .
"Не могли б ви повідомити, з якого часу ваш обліковий запис повністю підтверджено? Чи накопичували ви свої виграші реальними грошима чи використовували бонус? З якого часу ваш рахунок закрито? Коли ви востаннє спілкувалися з казино і про що це було ?"
Це важливі питання. Дякуємо, що не відстаєте від скарги.
I'd love to tell you why your account is blocked, but it would just be a guess.
Instead of guessing, I'd like you to update your complaint, just click this link, please.
"Could you please advise since when is your account fully verified? Did you accumulate your winnings with real money or did you use a bonus? Since when is your account closed? When was the last time you spoke to the casino and what was it about?"
Those are important questions. Thank you for keeping up with the complaint.
У мене був хороший досвід роботи в CasinoAvion, але я не впевнений, що казино взагалі більше працює. Мій обліковий запис просто заблоковано, і я не маю до нього доступу. Я намагався зв’язатися зі службою підтримки електронною поштою, але безуспішно. На електронні листи мені ніхто не відповідає. Якщо хтось знає, що відбувається з цим казино, я прошу поділитися цим зі мною.
I had a good experience at CasinoAvion but I'm not sure if the casino is even working anymore. My account is simply blocked and I can't access it. I tried to contact customer service via email but without success. No one answers me to emails. If anyone knows what is going on with this casino, I would ask them to share it with me.
Ja sam imao dobro iskustvo na CasinoAvion ali više nisam siguran da li kazino uopšte radi.Moj račun je jednistavno blokiran i ne mogu da pristupim istom.Pokušavao sam preko email-a za korisničku podršku da stupim u kontakt ali bez uspeha.Niko mi ne odgovara na email-ove.Ako neko zna šta se dešava sa ovim kazinom,zamolio bih ga da to podeli samnom.
Привіт.
Я просто попросив своїх колег перевірити це. Просто ми всі трохи запізнюємося, тож не могли б ви нагадати про це в наступні пару днів, будь ласка? 🙏
Hello.
I just asked my colleagues to check it out. It's just we are all a bit in delay, so could you remind yourself in the next couple of days, please? 🙏
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.