ФорумКазиноCasinoAvion - загальне обговорення

CasinoAvion - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від CasinoStreamer88
|
6314 переглядів 30 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
Fernando7500
1 рік тому

Тоді я буду тут, щоб отримати оновлення🤞.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, доброго ранку, оскільки вони не відповіли на мою електронну пошту, а гроші не надійшли на мій рахунок astropay. Як ви вважаєте, чи потрібно зараз подавати скаргу?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це дещо дивно, але я думаю, що казино закрилося, воно навіть не дозволяє мені увійти в обліковий запис, я відчуваю, що мене ошукали

Автоматичний переклад.
Fernando7500
1 рік тому

Привіт,

Я сподівався, що ситуація розвиватиметься досить добре. Шкода, що це не так. 🙂

Не соромтеся подати скаргу, тільки зауважте, що ми надаємо казино 14 повних днів, щоб перевірити рахунок і виплатити зняті гроші.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Що ж, минуло 8 днів з моменту "згідно з оплатою завершено", і 17 днів минуло з моменту запиту на зняття коштів

Автоматичний переклад.
Fernando7500
1 рік тому

Занадто довго на мій смак 🙁.

Ви на зв'язку з казино? У будь-якому випадку, я б сказав, що це варте скарги. Ви згодні?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вже подав скаргу, сподіваюся, вони її затвердять, і я зможу щось надіслати в казино. Чому мене навіть більше не пускають в обліковий запис?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино більше не відповідає на мої електронні листи

Автоматичний переклад.
Fernando7500
1 рік тому

Я хотів би сказати вам, чому ваш обліковий запис заблоковано, але це було б лише припущенням.

Замість того, щоб гадати, я б хотів, щоб ви оновили свою скаргу, просто натисніть це посилання .

"Не могли б ви повідомити, з якого часу ваш обліковий запис повністю підтверджено? Чи накопичували ви свої виграші реальними грошима чи використовували бонус? З якого часу ваш рахунок закрито? Коли ви востаннє спілкувалися з казино і про що це було ?"

Це важливі питання. Дякуємо, що не відстаєте від скарги.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене був хороший досвід роботи в CasinoAvion, але я не впевнений, що казино взагалі більше працює. Мій обліковий запис просто заблоковано, і я не маю до нього доступу. Я намагався зв’язатися зі службою підтримки електронною поштою, але безуспішно. На електронні листи мені ніхто не відповідає. Якщо хтось знає, що відбувається з цим казино, я прошу поділитися цим зі мною.

Автоматичний переклад.
blazan
1 рік тому

Привіт.

Я просто попросив своїх колег перевірити це. Просто ми всі трохи запізнюємося, тож не могли б ви нагадати про це в наступні пару днів, будь ласка? 🙏

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого