1 рік тому
Тут ви можете обговорити CasinoAvion, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я вражений їхніми послугами та оплатою.
Максимальна виплата 1x сума бонусу?
Це помилка чи правильно?
Я думаю, якщо це не помилка, то грубо.
Якщо я плачу 100 євро і граю на 200 євро, чи потрібно мені робити ставки 50 разів (10 000 євро), а потім я можу виплатити лише 200 євро?!?
Не маючи на увазі це погано, але ви відчуваєте себе трохи одуреним 🙂
Я дійсно думаю, що це занадто мало.
Максимальних виплат у наші дні скоріше немає, і якщо вони є, то 1x більше, ніж просто небагато.
Було б чудово, якби казино змінили це, тоді я теж буду грати в азартні ігри.
I'm amazed at their services and the payout.
Maximum payout 1x bonus amount?
Is this an error or correct?
I think if it's not a mistake it's rude.
If I pay €100 and play with €200, do I have to wager it 50 times (€10,000) and then I can only pay out €200?!?
Without meaning it badly, but you feel a bit fooled 🙂
I really think that's far too little.
Maximum payouts these days rather no and if they do then 1x is more than just a little.
Would be great if the casinos would change this then I would gamble too.
Ich bin erstaunt über ihre Bedienungen und die Auszahlung.
Maximale Auszahlung 1x Bonus Betrag?
Ist das ein Fehler oder korrekt?
Ich finde wenn es kein Fehler ist ist es doch unverschämt.
Wenn ich 100€ bezahle und mit 200€ spiele muss ich diesen 50x Umsetzen (10.000€) und darf dann nur 200€ auszahlen?!?
Ohne es böse zu meinen aber da kommt man sich schon etwas verarscht vor 🙂
Ich finde das wirklich viel zu wenig.
Maximale Auszahlungen in der heutigen Zeit eher Nein und wenn doch dann ist 1x doch mehr als nur wenig.
Wäre toll wenn das casinos dies ändern würde dann würde ich auch zocken.
Я теж вражений.
Це свіже казино, тому я б очікував масштабної вітальної кампанії, щоб залучити безліч гравців.
Я вважаю, що важливо анонсувати навіть такий бонус, це дає гравцям знак питання, потрібно дуже уважно ставитися до будь-якого бонусу, побачивши це. 🤔
З іншого боку, я попрошу своїх колег переконатися, що опис підходить, хочу бути впевненим . Дякую за пильне око!
I'm amazed too.
It's a fresh casino, so I would expect a massive welcome campaign to attract tons of players.
I think that it's important to announce even such a bonus, it gives players a question mark, one should consider taking any bonus very carefully while seeing this. 🤔
On the other hand, I'll ask my colleagues to make sure that the description fits, want to be sure. Thank you for your keen eye!
Так, я теж так думаю. 🙂
Хороші депозитні бонуси, безумовно, приваблюють багатьох гравців!
Побачимо, чи змінять вони це в майбутньому. 🙂
Якщо вони це зроблять, я точно буду грати!
Yes, I think so, too. 🙂
Good deposit bonuses certainly attract a lot of players!
We'll see if they change it in the future. 🙂
If they do I will definitely gamble!
Ja das denke ich auch. 🙂
Gute Einzahlungs bonuse locken bestimmt viele Spieler an!
Mal sehen vielleicht ändern sie es ja in Zukunft. 🙂
Falls sie es tun werde ich bestimmt zocken!
Вам це сподобається... Мені сказали, що ми встановили ці умови такими, як вони є, тому що служба підтримки не змогла детальніше пояснити відповідні правила бонусів.🤯.
Змушує мене думати, що відповідальному на даний момент бракує справжнього досвіду 🤔.
You're going to like that... I was told that we set these conditions as they are because the support was not able to further explain the associated bonus rules.🤯.
Makes me think that the one responsible lacks a real experiences 🤔 at the moment.
хм бачу!
Але я думаю, що оператор казино мав би більше клієнтів, якби він налаштував елементи керування! 🙂
Більше гравців точно зареєструвалося б.
Але кожен як хоче або 🤩🕊🐦🐥🎉🌈
hmm see!
But I think that the casino operator would have more customers if he adjusted the controls! 🙂
More players would definitely register.
But everyone as they like or 🤩🕊🐦🐥🎉🌈
Hmm verstehe!
Ich denke aber das der Casino Betreiber mehr Kunden hätte wenn er die Bedienungen anpassen würde! 🙂
Es würden sich bestimmt mehr Spieler registrieren.
Aber jeder wie er mag oder 🤩🕊🐦🐥🎉🌈
Що ж, я думаю, що для нещодавно зареєстрованого гравця цей бонус є гарною причиною зв’язатися з чатом і отримати додаткові враження на основі наданої відповіді. 😁
Well, I think that for a newly registered player, this bonus is a good reason to contact the live chat and got some further impressions based on the provided answer. 😁
Я роблю запит на виведення майже 1 тиждень, але вони не обробляють його, але, тим не менш, у своїй рекламі вони пишуть, що виведення здійснюється за 15 хвилин, реклама здається мені оманливою
I have been requesting a withdrawal for almost 1 week and they do not process it, but nevertheless in their advertising they say that withdrawals are made in 15 minutes, the advertising seems misleading to me
Llevo casi 1 semana solicitando un retiro y no lo procesan, mas sin embargo en su publicidad dicen que los retiros se hacen 15 minutos, me parece engañosa la publicidad
Привіт,
на зняття може впливати багато аспектів. Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис уже повністю підтверджено? Що каже казино?
Hello,
there may be many aspects affecting the withdrawal. May I know whether your account has been fully verified yet? What does the casino say?
Мій обліковий запис уже повністю перевірено, насправді я надіслав кілька електронних листів, і це було єдине, що вони мені сказали:
Привіт Луїс,
ми переслали ваші запити на зняття до нашого платіжного відділу, щоб перевірити, у чому полягає проблема. Будь ласка, не скасовуйте запити, як зазначено вище, дякую.
Дякуємо, що граєте з нами, бажаємо гарного дня.
My account has already been fully verified, in fact I sent several emails and this was the only thing they told me:
Hi Luis,
we have forwarded your withdrawal requests to our payments department to verify what appears to be the issue. Please do not cancel requests like above, thank you.
Thank you for playing with us and have a nice day.
Mi cuenta ya fue verificada, por completo de hecho envie varios correos y este fue lo unico que me dijeron:
Hola luis,
hemos trasladado sus solicitudes de retiro a nuestro departamento de pagos para verificar cuál parece ser el problema. Por favor no cancele las solicitudes como las anteriores, gracias.
Gracias por jugar con nosotros y que tengas un buen día.
На вашому місці я б почекав 2 тижні. 🙂
Іноді їм просто потрібно більше часу 🙂 вони просто такі ж люди, як ми з вами. 😀
Думаю протягом 2 тижнів проблема має бути вирішена!
Якщо ні, можете подумати про подачу скарги 🙂
Але я впевнений, що все буде добре, не хвилюйтеся надто ✌🏼✌🏾
If I were you, I'd wait until 2 weeks. 🙂
Sometimes they just take longer 🙂 they're just people like you and me. 😀
I think within 2 weeks the problem should be solved!
If not, you can think about filing a complaint 🙂
But I'm sure everything will go well, don't worry too much ✌🏼✌🏾
Ich würde an deiner Stelle mal abwarten bis 2 Wochen vergehen. 🙂
Manchmal brauchen die einfach länger 🙂 sie sind auch nur Menschen wie du und ich. 😀
Ich denke innerhalb von 2 Wochen sollte das Problem gelöst sein!
Fals nicht kannst du ja darüber nachdenken eine Beschwerde einzureichen 🙂
Es wird aber sicherlich alles gut laufen mach dir nicht all zu viele Sorgen ✌🏼✌🏾
Розумію, звучить як стандартна відповідь. Все ж краще почекати, я знаю, що зараз це не звучить як корисна порада, але ми дійсно надаємо казино 14 повних днів, щоб підтвердити ваш рахунок і надіслати гроші.
Наберіться терпіння, будь ласка.
I see, sounds like a standard response. Still, would be best to wait, I know it does not sound like useful advice now, but we truly allow casinos 14 full days to verify your account and send the money.
Try to be patient, please.
Сьогодні я повернувся до облікового запису та перевірив статус транзакції, я помітив, що це більше не дозволяє мені скасувати операцію, оскільки раніше це дозволяло мені скасувати операцію та мати гроші на моєму рахунку, тепер транзакція не завершена і це не дозволяє мені скасувати зняття.
Я буду продовжувати оновлювати публікацію
Today I went back into the account and checked the status of the transaction, I have noticed that it no longer lets me cancel the operation, because previously it let me cancel the operation and have the money in my account, now the transaction is not completed nor does it let me cancel the withdrawal.
I will keep updating the post
Hoy volví a entrar a la cuenta y revise el estado de la transacción, he notado que ya no me deja cancelar la operación, pues anteriormente me dejaba cancelar la operación y tener el dinero a mi cuenta, ahora la transacción no se completa ni me deja cancelar el retiro.
Seguire actulizando el post
Думаю, незабаром гроші будуть на вашому рахунку. 🙂
Якщо ви більше не можете скасувати, це хороший знак 🙂
З найкращими побажаннями
I think the money should be in your account soon. 🙂
If you can no longer cancel it is a good sign 🙂
Best regards
Ich denke demnächst sollte das Geld auf deinem Konto landen. 🙂
Wenn du es nicht mehr stornieren kannst ist es ein gutes Zeichen 🙂
Beste Grüße
МОЯ транзакція відображається в ОЧІКУЄТЬСЯ
Минуло кілька днів, виведення становить 200 доларів, правда в тому, що на даний момент я не знаю, що зараз може статися, хтось знімав гроші з цього казино?
MY transaction appears in PENDING
Several days have passed, the withdrawal is 200 dollars, the truth is that at this point I don't know what can happen now, has anyone withdrawn money from that casino?
MI transacción aparece en PENDIENTE
Han pasado varios días, el retiro es de 200 Dólares, la verdad es que en este punto no se que pueda pasar ahora, alguien ha sacado dinero de ese casino?
Я хотів би пояснити, що відбувається з відкликанням, але я не можу. Якщо обліковий запис перевірено, а історію ігор перевірено, я припускаю, що це має бути щось пов’язане з фінансовим відділом. 😕
Відповідно до «негативів», які я знайшов у огляді , це має певний сенс, оскільки там написано «Повільна обробка платежу (період очікування 72 години)»
Я б почав думати про те, щоб подати скаргу. Просто будьте готові.
I'd love to explain what is happening with the withdrawal, but I can't. If the account is verified and the gaming history checked, I suppose it must be something associated with the financial department. 😕
According to the "negatives" I found in the review it makes a bit of sense because it says "Slow payment processing (72h pending period)"
I would start thinking about submitting the complaint. Just be prepared.
Я додаю, що я отримав електронний лист про те, що мій платіж завершено, тепер мені просто потрібно перевірити свій гаманець astropay, щоб переконатися, що 200 доларів там, дякую, Радка, що стежить за мною ❤
I annex that I received an email that my payment was completed, now I just need to check my astropay wallet, to verify that the 200 dollars are there, thanks Radka for keeping an eye on me ❤
anexo que me llego un correo que mi pago fue completado, ahora solo falta revisar mi cartera de astropay, para verificar que los 200 dólares están ahí, gracias Radka por mantenerte al pendiente ❤
Приємно чути 🙂
Іноді достатньо, якщо мати трохи терпіння 🤜🏻🤛🏾
Nice to hear 🙂
Sometimes it's enough if you have a little patience 🤜🏻🤛🏾
Schön zu hören 🙂
Manchmal reicht es wenn man etwas Geduld hat 🤜🏻🤛🏾
Я додаю, що я отримав електронний лист про те, що мій платіж завершено, тепер мені просто потрібно перевірити свій гаманець astropay, щоб переконатися, що 200 доларів там, дякую, Радка, що стежить за мною ❤
I annex that I received an email that my payment was completed, now I just need to check my astropay wallet, to verify that the 200 dollars are there, thanks Radka for keeping an eye on me ❤
anexo que me llego un correo que mi pago fue completado, ahora solo falta revisar mi cartera de astropay, para verificar que los 200 dólares están ahí, gracias Radka por mantenerte al pendiente ❤
Яке полегшення, я почав дуже хвилюватися. 😀
Тим не менш, я хотів би почути, що сума надійшла до вашого гаманця Astropay. Дайте нам знати ✌👌.
Гарного вам!
What a relief, I was beginning to be quite worried. 😀
Still, I would love to hear that the amount reached you Astropay wallet. Let us know ✌👌.
Have a good one!
Привіт, доброго ранку, як я вже згадував, у казино вони вже вважають транзакцію завершеною, але, незважаючи на це, в обліковому записі astropay вона все ще відображається порожньою. Я очікую оновлення між сьогоднішнім і завтрашнім днем. Я прошу електронного листа, де вони надішлють мені підтвердження того, що гроші був відправлений.
Я повідомляю вам, якщо є новини
Hello good morning, as I mentioned in the casino they already give the transaction as complete, but nevertheless in the astropay account it still appears blank, I expect an update between today and tomorrow I request an email where they will send me proof that the money has been sent.
I update you if there are news
Hola buenos dias, como mencione en el casino ya dan la transacción como completa, mas sin embargo en la cuenta de astropay aun me aparece en blanco, espero una actualización entre hoy y mañana solicite un correo donde me enviaran una prueba sobre que el dinero haya sido enviado.
Les actualizo si hay novedades
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.